abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91253244
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:46 schreef Ticker het volgende:

[..]

Waarom verwacht je een ongeluk? Zouden ze niet iets meer getrained zijn?

En hoeveel ongelukken heb jij persoonlijk mee gemaakt met vliegtuigen en militair personeel? Nee ik bedoel dus geen ongelukken die je kent uit het nieuws.. radio, of andere media, ik bedoel hoe vaak heb jij persoonlijk zoiets mee gemaakt?

[ afbeelding ]
Wat denk je hier van.. is het een reptillian.. is het een gray.. of zijn beide gelijk aan elkaar?
lol wtf is dat??! en waar komt dit vandaan? Vage foto :Y
pi_91253260
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:46 schreef Ticker het volgende:

[..]

Waarom verwacht je een ongeluk? Zouden ze niet iets meer getrained zijn?

En hoeveel ongelukken heb jij persoonlijk mee gemaakt met vliegtuigen en militair personeel? Nee ik bedoel dus geen ongelukken die je kent uit het nieuws.. radio, of andere media, ik bedoel hoe vaak heb jij persoonlijk zoiets mee gemaakt?

[ afbeelding ]
Wat denk je hier van.. is het een reptillian.. is het een gray.. of zijn beide gelijk aan elkaar?
Volgens mij is dat een harlequin baby, zoek maar op.
  donderdag 13 januari 2011 @ 10:00:10 #78
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_91253305
quote:
14s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:58 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Volgens mij is dat een harlequin baby, zoek maar op.
Ja zou je denken? Eigenlijk heb je de keuze fake of echt, maar harlequin baby is weer íets zoeken wat er op lijkt. Pareidolie, of kunnen we dat nu dan weer niet toepassen?

Anyways er staat genoeg tekst op de foto om jezelf te ontkrachten en er een hoax van te maken of wat liever gewenst is. :)
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_91253526
http://www.google.com/ima(...)=wi&biw=1280&bih=673

Hier zijn veel zoekresultaten van harlequin babies.. Sommige lijken erop maar andere weer niet.

Waarschuwing: CLICK OP EIGEN RISICO!!! :gniwuhcsraaW
  donderdag 13 januari 2011 @ 10:24:43 #80
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_91254085
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:08 schreef Flammie het volgende:
http://www.google.com/ima(...)=wi&biw=1280&bih=673

Hier zijn veel zoekresultaten van harlequin babies.. Sommige lijken erop maar andere weer niet.

Waarschuwing: CLICK OP EIGEN RISICO!!! :gniwuhcsraaW
Beetje grote baby.. vind je niet?
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_91254399
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:00 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ja zou je denken? Eigenlijk heb je de keuze fake of echt, maar harlequin baby is weer íets zoeken wat er op lijkt. Pareidolie, of kunnen we dat nu dan weer niet toepassen?

Anyways er staat genoeg tekst op de foto om jezelf te ontkrachten en er een hoax van te maken of wat liever gewenst is. :)
Goede mogelijkheid inderdaad.

quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:24 schreef Ticker het volgende:

[..]

True that :D het viel me serieus ook nu pas op nu je het zegt, als dat een baby is dan wil ik niet weten waar het uit komt.
pi_91254581
Dergelijke foto's zou ik niet zo snel al te serieus nemen. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er niet zoiets als reptillians en/of greys zouden kunnen zijn.
pi_91254869
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:03 schreef Typisch het volgende:
Dan maar een vraag in het algemeen, hoe kijken mensen naar de Vrijmetselaarij hier? Geen posts over ILLUMINATI KILLUMINATI etc, daar heb ik er al genoeg van gezien.

Kleine edit: als er vragen zijn m.b.t de Vrijmetselaarij wil ik deze beantwoorden , mits ik deze kan en wil beantwoorden uiteraard.
Ik heb wel een vraag:

Wat is het verschil tussen illuminatie en de vrijmetselarij, ik dacht namelijk altijd dat het hetzelfde was....
Kan jij me uitleggen wat het verschil dan is?
Heb er wel t een en ander over gelezen , maar begrijp niet alles, en dr is zoveel informatie die voor mn gevoel gewoon niet klopt.
  donderdag 13 januari 2011 @ 10:51:53 #84
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_91255028
quote:
Illuminaten (ook Illuministen of Illuminati) is de aanduiding voor verschillende historische 'geheime' genootschappen. De oudst bekende hiervan is het Spaanse genootschap Alumbrados (letterlijk: de verlichten). Deze groep hield zich in de 16e en 17e eeuw bezig met het innerlijk leven en de mystiek
quote:
De geschiedenis van de Beierse Illuminati begon op 1 mei 1776, toen mensen uit de vrijmetselarij met door de jezuïeten opgevoede Adam Weishaupt in Ingolstadt een orde stichtten onder de naam Gesellschaft der Perfectibilisten. Het hoofddoel was de reformatie van de kerk en de emancipatie van de burgerij. De organisatie van de Illuminati was gebaseerd op de vrijmetselarij, maar behoorde daar niet toe.
pi_91255154
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 00:12 schreef Gray het volgende:

[..]

Ja, die gevoelens zijn ook belangrijk en het negeren daarvan is gevoelloos. Maar om dan precies hetzelfde te doen heet volgens mij hypocriet... En dat is zonde, het kan beter dan dat, jij kan dat ook.

[..]

Meeslepen en rekening houden met zijn twee compleet verschillende zaken. De laatste tijd ben ik ook wel een beetje (over)gevoelig, dat is een bewuste keuze om mijn leven te verrijken en daar schaam ik me allerminst voor.

Verder: Ik vraag me af in welke theorieën de debunkers wél geloven, als ze dat al doen? (Hekje? ;))
Zelf geloof ik wel in Hollywood als propaganda-machine voor de westerse levenstijl en zie ik 9/11 als een goed excuus om oorlog te verklaren. Of het bewust is gepleegd door de VS zelf geloof ik niet, het toestaan ervan acht ik echter wel mogelijk.

Waar ik niet in geloof:
Reptilians
HAARP
Implantaten onder het volk zonder medeweten
Buitenaardse bezoeken
Vaccinatie voor mindcontrol
Chemtrails voor mindcontrol
Illuminati
NWO als kwaadaardig plan
Mystieke rituelen

Nuance: Een aantal zaken zullen vast ontbreken, daar heb ik niet voldoende kennis van, of ik ben ze simpelweg vergeten. Ik sta echter altijd open voor argumenten voor waarom ik het wel zou moeten geloven. Keiharde bewijzen kan ik natuurlijk niet omheen, ben ze echter nog niet tegengekomen.
Chemtrails bestaan helaas, k heb een docu daarover gezien en de wetenschappers hebben metingen gedaan in een vijver die gevoed word door een wel, in de wel zit geen alluminium, maar in de vijver zelf wel. Dus komt de alluminium uit de lucht. Ook was er een man aan het woord over zn eigen stukje grond, de ph waarde van de grond was aan het veranderen, dat kon hij ook meten. Er zijn zaden die niet meer tot een goed zaad vormen en dan heeft een bedrijf gentech zaden die wel in die grond groeien, het gaat dus weer eens om geld. Het bedrijf heet : Monsanto
Ook schijnen de bast van de palmbomen op hawaii zacht te worden, ze konden zo de bast eraf trekken. Dat moet ergens vandaan komen...... Ik raad je aan om die docu eens te bekijken, je kan m downloaden op een torrent site.
De docu heet : what in the world are they spraying.
pi_91255287
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:55 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Chemtrails bestaan helaas, k heb een docu daarover gezien en de wetenschappers hebben metingen gedaan in een vijver die gevoed word door een wel, in de wel zit geen alluminium, maar in de vijver zelf wel. Dus komt de alluminium uit de lucht. Ook was er een man aan het woord over zn eigen stukje grond, de ph waarde van de grond was aan het veranderen, dat kon hij ook meten. Er zijn zaden die niet meer tot een goed zaad vormen en dan heeft een bedrijf gentech zaden die wel in die grond groeien, het gaat dus weer eens om geld. Het bedrijf heet : Monsanto
Ook schijnen de bast van de palmbomen op hawaii zacht te worden, ze konden zo de bast eraf trekken. Dat moet ergens vandaan komen...... Ik raad je aan om die docu eens te bekijken, je kan m downloaden op een torrent site.
Chemtrail plane van binnen :P

pi_91255404
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 19:38 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Hoezo geloof ?

ik heb ze gezien; ik kan ze herkennen op straat.

[..]

Even een mededeling voor jou: jij hebt zeker implantaten; jouw icon bewijst dat; anders zou je nooit zoiets gebruiken.
Sorry dat iki t nogmaals zeg, jij zaaid angst, ga eens naar een dokter je praat als iemand die psychotisch is, overal zie jij complotten en dingen die er gewoon weg niet zijn.
pi_91255444
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:55 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Bekijk ook even de documentaire uit een paar posts terug van mij; De wereld volgens Monsanto. Leuk bedrijfje, dat.
pi_91258081
quote:
14s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:02 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Bekijk ook even de documentaire uit een paar posts terug van mij; De wereld volgens Monsanto. Leuk bedrijfje, dat.
Ik ga m nu kijken, k weet er al een klein beetje van, mn ouders kweken biologische groeten, vroeger voor de veiling en een natuurvoedingswinkel en nu alleen nog voor hun zelf, ze zijn inmiddels met pensioen. Ik ben dus ook zo opgevoed dat je chemische bestrijdings middelen helemaal niet nodig bent.
Bijv met de aardappelziekte,dan neem je gewoon een sterker ras, die beter tegen aardappelziekte kan en je hoeft dan niet te sproeien. Met de wortels (bospeen) die bescherm je tegen de wortelvlieg d.m.v doek (acryldoek) erover te doen. Dan kan de wortelvlieg geen eitjes leggen op de wortel en kunnen de wormpjes daarvan de wortel niet aanvreten. Ook zijn de gewassen doordat ze bedekt zijn sneller klaar. Ook is het belangrijk dat je niet steeds dezelfde groeten op t zelfde stuk lant zaaid, dit ook i.v.m ziektes. Het zaad dat ze gebruiken is ook niet ontsmet, dit is nl helemaal niet nodig.

Ook is t mn ouders opgevallen, de chemtrails, vroeger bleven de vliegtuig sterpen namelijk niet zo lang hangen.....

Ik wil nog eens een ph proef doen op hun land, denk dat mn vader wel weet hoe t ph gehalte vroeger was.....ben benieuwd hoe het ph nivo nu is. Dit i.v.m het alluminium dat gesproeid word door de vliegtuigen. Ook wil ik kijken naar het bodemleven (kleine beestjes), k werkte vroeger ook op hun land en er was veel bodemleven, k wil kijken of het verandert is.
Maar dit zal later dit jaar worden, de grond is nu aan het rusten, omdat het winter is. En moet dus straks in t voorjaar eerst weer bemest en geploegd worden.
pi_91258350
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:10 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Ik ga m nu kijken, k weet er al een klein beetje van, mn ouders kweken biologische groeten, vroeger voor de veiling en een natuurvoedingswinkel en nu alleen nog voor hun zelf, ze zijn inmiddels met pensioen. Ik ben dus ook zo opgevoed dat je chemische bestrijdings middelen helemaal niet nodig bent.
Bijv met de aardappelziekte,dan neem je gewoon een sterker ras, die beter tegen aardappelziekte kan en je hoeft dan niet te sproeien. Met de wortels (bospeen) die bescherm je tegen de wortelvlieg d.m.v doek (acryldoek) erover te doen. Dan kan de wortelvlieg geen eitjes leggen op de wortel en kunnen de wormpjes daarvan de wortel niet aanvreten. Ook zijn de gewassen doordat ze bedekt zijn sneller klaar. Ook is het belangrijk dat je niet steeds dezelfde groeten op t zelfde stuk lant zaaid, dit ook i.v.m ziektes. Het zaad dat ze gebruiken is ook niet ontsmet, dit is nl helemaal niet nodig.

Ook is t mn ouders opgevallen, de chemtrails, vroeger bleven de vliegtuig sterpen namelijk niet zo lang hangen.....

Ik wil nog eens een ph proef doen op hun land, denk dat mn vader wel weet hoe t ph gehalte vroeger was.....ben benieuwd hoe het ph nivo nu is. Dit i.v.m het alluminium dat gesproeid word door de vliegtuigen. Ook wil ik kijken naar het bodemleven (kleine beestjes), k werkte vroeger ook op hun land en er was veel bodemleven, k wil kijken of het verandert is.
Maar dit zal later dit jaar worden, de grond is nu aan het rusten, omdat het winter is. En moet dus straks in t voorjaar eerst weer bemest en geploegd worden.
Interessant! Mooi om hier iemand te hebben met de kennis en mogelijkheid om wat duidelijkheid te brengen omtrent dit onderwerp. Ik zou het wel leuk vinden als je jouw bevindingen hier ook post, ik denk dat ik niet de enige ben.
pi_91258640
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 00:24 schreef Salvad0R het volgende:
Afgezien van de overduidelijke desinformatie over het onderwerp shapeshifters, stel voor de gein dat er reptielen-figuren bestaan die creepen, dan maakt het mij nog steeds niet uit, want als mens ben ik overtuigd van het feit dat wanneer iets kan bloeden, dat ik het dood kan maken, dus wat . Waar is de BBQ. Reptielburgers comin' up.
Die kerels staan als het om geweld en haat gaan veel verder dan jij. Ik zou geen moeite doen moest ik van jou zijn.
pi_91259546
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:25 schreef Loppe het volgende:

[..]

Die kerels staan als het om geweld en haat gaan veel verder dan jij. Ik zou geen moeite doen moest ik van jou zijn.
Loppe, wat weet jij van oude beschavingen en dergelijke? Jij komt altijd nogal "mysterieus" over waarbij het lijkt alsof jij weet of iig denkt te weten hoe de vork in de steel zit. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jij in de BNW materie staat. :)
pi_91259640
quote:
14s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:16 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Interessant! Mooi om hier iemand te hebben met de kennis en mogelijkheid om wat duidelijkheid te brengen omtrent dit onderwerp. Ik zou het wel leuk vinden als je jouw bevindingen hier ook post, ik denk dat ik niet de enige ben.
Dank je voor je compliment....

Whaaaaaaaaa t gaat over roundup, dit is gewoon horror voor mij , roundup tast het bodemleven/insecten aan, het is helemaal niet goed voor het milieu.
Het veroorzaakt kanker, miskramen etc etc als een volwassen man 1 borrelglaasje roundup zou drinken gaat ie dood.
Hoe kan gif nou goed zijn voor het milieu? Die boer praat echt poep. Het gewas is resistend tegen roundup, hij heeft geen onkruid op zn land, maar ook geen bodemleven meer en dat is nou juist zo belangrijk voor je land omdat het voor humus zorgt in de grond. Regenwormen bijv trekken blaadjes in de grond, die blaadjes worden afgebroken (rotten) en dat zorgt dan voor een gezonde grond (humus)
Denk bijv aan compost, compost is geen humus, want compost word door mensen gemaakt, humus word door bodemleven in de grond gebracht.
De grond moet leven anders krijg je geen gezonde gewassen. En de gentech gewassen zijn dan resistend tegen roundup, maar dat wil niet zeggen dat het goed is, roundup trekt namelijk wel in het gewas en wij consumenten eten dan dus ook dat gif. Dat gif hoopt zich op in de lever en daar kan je dus bijv over 20jaar of sneller last van krijgen. Iedere gezond denkend mens kan inzien dat dit dus totaal niet gezond is. Gentech gewassen zijn beslist niet goed, het stuifmeel word nl vermengt (door o.a. bijen) met niet gemanipuleerde gewassen en daardoor krijgt een biologische boer ook die troep op zn land. De zaden die het gewas dan vormen zijn dan niet meer zonder gemanipuleerde troep en dus niet meer biologisch. De sterfte van de bijen zijn bijv het gevolg van gentech producten.
Kent iedereen t verhaal van vroeger nog over DDT?
Daarvan zeiden ze ook dat het geen kwaad kan , maar inmiddels weet men beter.

Mn vader heeft ook roundup, maar het word niet gebruikt op het land, waar dus de groente groeid, maar alleen in de siertuin om hanepoten te bestrijden, en dan nog doe je dit niet d.m.v spuiten maar d.m.v aanstippen van de plant met een verfkwastje zodat je niet al het bodemleven kapot maakt, maar alleen die plant. Dit omdat het uitroeien van hanepoten zeer lastig is, als je de plant rooit met een vork, dan heb je kans dat er kleine stukjes van de wrotels blijven zitten en die groeien zo weer uit tot een nieuwe plant. Hetzelfde met kweekgras.

Als iemand vragen heeft, roep maar en ik zal kijken of ik het beantwoorden kan.
Ik ga ff verder de docu bekijken
pi_91259957
quote:
Mn vader heeft ook roundup, maar het word niet gebruikt op het land, waar dus de groente groeid, maar alleen in de siertuin om hanepoten te bestrijden, en dan nog doe je dit niet d.m.v spuiten maar d.m.v aanstippen van de plant met een verfkwastje zodat je niet al het bodemleven kapot maakt, maar alleen die plant. Dit omdat het uitroeien van hanepoten zeer lastig is, als je de plant rooit met een vork, dan heb je kans dat er kleine stukjes van de wrotels blijven zitten en die groeien zo weer uit tot een nieuwe plant. Hetzelfde met kweekgras.
Heb je iets voor tegen paardestaarten?

@Jokkebrok
Ik zoek het vooral in de spirituele kant. Jozef Rulof en Johannes Greber bvb zijn goed.
pi_91259966
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:50 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Dank je voor je compliment....

Whaaaaaaaaa t gaat over roundup, dit is gewoon horror voor mij , roundup tast het bodemleven/insecten aan, het is helemaal niet goed voor het milieu.
Het veroorzaakt kanker, miskramen etc etc als een volwassen man 1 borrelglaasje roundup zou drinken gaat ie dood.
Hoe kan gif nou goed zijn voor het milieu? Die boer praat echt poep. Het gewas is resistend tegen roundup, hij heeft geen onkruid op zn land, maar ook geen bodemleven meer en dat is nou juist zo belangrijk voor je land omdat het voor humus zorgt in de grond. Regenwormen bijv trekken blaadjes in de grond, die blaadjes worden afgebroken (rotten) en dat zorgt dan voor een gezonde grond (humus)
Denk bijv aan compost, compost is geen humus, want compost word door mensen gemaakt, humus word door bodemleven in de grond gebracht.
De grond moet leven anders krijg je geen gezonde gewassen. En de gentech gewassen zijn dan resistend tegen roundup, maar dat wil niet zeggen dat het goed is, roundup trekt namelijk wel in het gewas en wij consumenten eten dan dus ook dat gif. Dat gif hoopt zich op in de lever en daar kan je dus bijv over 20jaar of sneller last van krijgen. Iedere gezond denkend mens kan inzien dat dit dus totaal niet gezond is. Gentech gewassen zijn beslist niet goed, het stuifmeel word nl vermengt (door o.a. bijen) met niet gemanipuleerde gewassen en daardoor krijgt een biologische boer ook die troep op zn land. De zaden die het gewas dan vormen zijn dan niet meer zonder gemanipuleerde troep en dus niet meer biologisch. De sterfte van de bijen zijn bijv het gevolg van gentech producten.
Kent iedereen t verhaal van vroeger nog over DDT?
Daarvan zeiden ze ook dat het geen kwaad kan , maar inmiddels weet men beter.

Als iemand vragen heeft, roep maar en ik zal kijken of ik het beantwoorden kan.
Ik ga ff verder de docu bekijken
Dat van dat bodemleven was ik mij dus totaal niet van bewust, in de Verenigde Staten kan je tegenwoordig bijna niet meer om Monsanto heen. Heb je namelijk nog biologische gewassen dan heb je een grote kans dat die zich kruisen met genetisch gemanipuleerd stuifmeel. (correct me if im wrong) Dit zou op zich nog niet zo'n probleem zijn voor de boer in mijn opinie waren het niet dat privé detectives van Monsanto regelmatig steekproeven nemen bij boerderijen en als ze dan sporen van hun producten terugvinden in jouw planten wordt jouw hele bedrijf kapotgemaakt door middel van rechtszaken. Monsanto is een eng bedrijf.
pi_91260805
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:57 schreef Loppe het volgende:

[..]

Heb je iets voor tegen paardestaarten?
:?

;)

quote:
@Jokkebrok
Ik zoek het vooral in de spirituele kant. Jozef Rulof en Johannes Greber bvb zijn goed.
Check! :)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2011 13:16:10 ]
pi_91261276
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:24 schreef Ticker het volgende:

[..]

Jep true that :) Qua gezicht lijken sommige foto's wel gewoon en andere weer niet. Ik zeg dan ook niet dat het zo een baby is maar wel dat het overeenkomsten heeft. MIsschien een andere ziekte? Misschien het egzicht van zo een baby geplakt op het lichaam van iets anders of misschien toch een reptilian/grey ook al sta ik daar weer wat kritischer tegenover dan vele -voor mij- logischere antwoorden. Zeker weten zullen we het niet in ieder geval maar misschien kunnen we meer lezen over deze foto als ze de bron weten. Weet jij deze toevallig?
  donderdag 13 januari 2011 @ 13:34:28 #98
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_91261467
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:00 schreef Ticker het volgende:

[..]

Dit is inderdaad geen harlequin baby. Hoe weten we overigens dat het echt is?
Pareidolie is overigens niet "iets zoeken wat er op lijkt" en gebeurd niet bewust. Het is simpelweg iets anders zien of horen dan wat er objectief aan de hand is (het linken van schijnbaar irrelevante stimuli tot een nieuw totaalplaatje). Bijvoorbeeld "we're going to eat pizza" horen i.p.v. "we;re going to ibiza" of het gezicht op mars e.d.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  donderdag 13 januari 2011 @ 13:34:35 #99
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_91261475
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 13:29 schreef Flammie het volgende:

[..]

Jep true that :) Qua gezicht lijken sommige foto's wel gewoon en andere weer niet. Ik zeg dan ook niet dat het zo een baby is maar wel dat het overeenkomsten heeft. MIsschien een andere ziekte? Misschien het egzicht van zo een baby geplakt op het lichaam van iets anders of misschien toch een reptilian/grey ook al sta ik daar weer wat kritischer tegenover dan vele -voor mij- logischere antwoorden. Zeker weten zullen we het niet in ieder geval maar misschien kunnen we meer lezen over deze foto als ze de bron weten. Weet jij deze toevallig?
-edit-
Want als je wetenschap zo hoog in het vaandel hebt, maar vervolgens gaat lopen smijten/speculeren met ziektes en andere dingen waar je totaal geen benul van hebt... waarom neem je dan niet de moeite om... de fucking naam op het plaatje in google in te toetsen

Zo.. hier:

http://www.ufocasebook.com/caponi.html

PS.. het gaat er hier niet om of het waar is, laat ik me daar even afzijdig over houden. Daar is dit topic ook niet voor bedoelt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lavenderr op 13-01-2011 13:46:23 ]
  donderdag 13 januari 2011 @ 13:37:06 #100
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_91261573
quote:
16s.gif Op donderdag 13 januari 2011 13:34 schreef Ticker het volgende:

[..]

-edit-Want als je wetenschap zo hoog in het vaandel hebt, maar vervolgens gaat lopen smijten/speculeren met ziektes en andere dingen waar je totaal geen benul van hebt... waarom neem je dan niet de moeite om... de fucking naam op het plaatje in google in te toetsen

Zo.. hier:

http://www.ufocasebook.com/caponi.html
[ afbeelding ]

PS.. het gaat er hier niet om of het waar is, laat ik me daar even afzijdig over houden. Daar is dit topic ook niet voor bedoelt.
hij beweert toch nergens stellig dat het dit of dat is? Waarom dan meteen gaan schelden?

[ Bericht 10% gewijzigd door Lavenderr op 13-01-2011 13:47:06 ]
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')