Dat is de uitvoerende laag waarop ze bezig zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:00 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Hun acties bewijzen het tegendeel, ongeacht welke entiteiten de opperlaag van die corporatie besturen.
Dat doen ze toch ook niet? Of althans dat beeld proberen ze naar mijn idee te schetsen. Volgens mij mis ik iets?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:02 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dat is de uitvoerende laag waarop ze bezig zijn.
Waarom zou een bedrijf speculaties wekken, dat ze bijvoorbeeld massaal bezig zijn met manipulatie van het menselijk lichaam. Zouden daar geen protocollen voor zijn?
Misschien is dit het probleem. We laten ons alles aan doen onder het mom van geld. Want geld is macht en ja daar gaat het nou om.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:12 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat doen ze toch ook niet? Of althans dat beeld proberen ze naar mijn idee te schetsen. Volgens mij mis ik iets?
Ik begrijp niet helemaal wat dit te maken heeft met mijn vraag over de speculaties die zij volgens jou wekken, maar ik snap je punt wel. Ik ben er zelf absoluut niet van overtuigd dat dit überhaupt een geldkwestie is, eerder een macht/controle kwestie over de grondstoffen. Monsanto heeft het mogelijk gemaakt zaden te patenteren, een van de belangrijkste kenmerken van de powertrip van deze corporatie. Tevens snap ik dat het geen op zichzelf staande corporatie is met als motief geld maken en het in handen is van de welbekende vrienden afkomstig uit het Vaticaan. Dat veranderd verder niets aan het rooskleurige beeld dat zij proberen te scheppen van zichzelf. Het is in mijn ogen gewoon een visie die ten uitvoer gebracht wordt door de werkelijke machtshebbers op deze planeet. Denk aan de Georgia Guidestones.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:22 schreef Ticker het volgende:
[..]
Misschien is dit het probleem. We laten ons alles aan doen onder het mom van geld. Want geld is macht en ja daar gaat het nou om.
Maar als we over 100 jaar allemaal een beetje fucked up zijn omdat we vanaf 100 jaar daarvoor genetisch gemanipuleerd voedsel voorgeschoteld hebben gekregen in ons dieet.. wie kan mij dan vertellen dat het om geld ging?
Begrijp ook goed dat mensen als jij&ik dit spul voorgehouden krijgt.
Vraag je eens af of de bovenste laag van zo'n corporatie dezelfde gemanipuleerde of besproeide zaden eet. Zou die namelijk ook bij een gewone supermarkt zijn voedsel halen?
Vraag je daarna dan ook eens af waarom dit bedrijf ervoor heeft gezorgd dat de zaadbanken (speciale opslag cabines van zaden voor als er heel toevallig een catastrofe staat te gebeuren) zo goed als volledig in handen zijn van Monsanto. Dat is geen winst meer, dat is belangenverstrengeling en streeft ver voorbij een doel van winstgeving. Al helemaal als je beseft dat dit bedrijf zo goed als uit het niets zo'n monopoly positie weet te behalen.
http://zaplog.nl/zaplog/a(...)genta_op_spitsbergen
Dan zitten we dus eigenlijk al op een lijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:34 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal wat dit te maken heeft met mijn vraag over de speculaties die zij volgens jou wekken, maar ik snap je punt wel. Ik ben er zelf absoluut niet van overtuigd dat dit überhaupt een geldkwestie is, eerder een macht/controle kwestie over de grondstoffen. Monsanto heeft het mogelijk gemaakt zaden te patenteren, een van de belangrijkste kenmerken van de powertrip van deze corporatie. Tevens snap ik dat het geen op zichzelf staande corporatie is met als motief geld maken en het in handen is van de welbekende vrienden afkomstig uit het Vaticaan. Dat veranderd verder niets aan het rooskleurige beeld dat zij proberen te scheppen van zichzelf. Het is in mijn ogen gewoon een visie die ten uitvoer gebracht wordt door de werkelijke machtshebbers op deze planeet. Denk aan de Georgia Guidestones.
Oke dan, duidelijk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:37 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dan zitten we dus eigenlijk al op een lijn.
Welke kerels? Hoezo "verder"? Hoezo moest jij van mij zijn?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:25 schreef Loppe het volgende:
[..]
Die kerels staan als het om geweld en haat gaan veel verder dan jij. Ik zou geen moeite doen moest ik van jou zijn.
Reptillians zijn sterker en venijniger dan jij bent!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:01 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Welke kerels? Hoezo "verder"? Hoezo moest jij van mij zijn?
Welke reptillians?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Reptillians zijn sterker en venijniger dan jij bent!
k Ben samen met mn man de hele docu gaan kijken. Ben geschrokken k wist niet dat het al zo wereldwijd was.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:47 schreef HyperViper het volgende:
[..]
I understand your painprobeer het een beetje van je af te zetten. De enige verklaring die ik er voor kan geven is dat het om macht gaat. (niet zozeer om materiaal of geld) Ik vrees dat dit namelijk een hele handige tool is voor machtige corporaties als Monsanto, zij hebben gewoon een patent straks op al ons eten, dat is echte macht. Probeer er niet te veel mee bezig te zijn want meer doen dan bewust zijn van wat er gaande is kan jij op dit moment ook niet doen, blijven genieten dus.
Je kan wel de hele tijd proberen angst in te boezemen, maar dat werkt echt niet bij mij.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:33 schreef Loppe het volgende:
[..]
Reptillians ook, die hebben alleen iets meer tijd nodig.
k Geloof niet in reptillians, heb ook ooit gezocht naar bewijs op youtube, maar duidelijkheid is niet te vinden. En die David Icke ofzo geloof ik al helemaal voor geen meter, zn bevindingen zijn berust op dat ie drugs genomen heeft en toen tot inzicht gekomen is ofzo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Reptillians zijn sterker en venijniger dan jij bent!
Wat ijl jij dan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Is oproepen tot moord niet ietsjes tegen het beleid van Fok?
Imo zijn het mensen die heel laag (demonisch) van geest zijn. En zich daar bewust van zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:36 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je kan wel de hele tijd proberen angst in te boezemen, maar dat werkt echt niet bij mij.
Over welke Reptilloids heb je het?
Geef eens een duidelijke visie hoe jij tegen het concept van vooralsnog hypothetische reptielwezens aankijkt.
Wat kan bloeden kan ook dood, drakenslachters enz.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat ijl jij dan.
Ten eerste is een draak een beest. Van moord is geen sprake. Er is eerder sprake van een goeie barbecue. Als ik post dat elke slachthuismedewerker moet verenigen, dan roep ik toch niet op tot moord, battiboy.
Ten tweede is het een oproep tot vereniging, geen oproep tot moord.
Waarom post je zo suggestief vooringenomen?
Oh mee eens hoor, ik geloof er ook niet in!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:38 schreef mousy31 het volgende:
[..]
k Geloof niet in reptillians, heb ook ooit gezocht naar bewijs op youtube, maar duidelijkheid is niet te vinden. En die David Icke ofzo geloof ik al helemaal voor geen meter, zn bevindingen zijn berust op dat ie drugs genomen heeft en toen tot inzicht gekomen is ofzo.
Gewoon belachelijk.
Ik heb ooit eens paddo's genomen en in mn trip had ik een gesprek met God, in mn trip leek het de waarheid maar als je later weer nuchter bent lijkt t allemaal zeer onwaarschijnlijk.
Volgens mij is t je onderbewuste die dan spreekt en niet alles is waar, want er bestaat ook nog iets zoals fantasie.
En ik vind dat het veels te ver gaat, in ieder geval ver boven mijn pet.
Kwaadwilligheid kan alleen bestaan als de goede geesten er blind voor zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:46 schreef Loppe het volgende:
[..]
Imo zijn het mensen die heel laag (demonisch) van geest zijn. En zich daar bewust van zijn.
nog geen reden voor een slachtpartijquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Kwaadwilligheid kan alleen bestaan als de goede geesten er blind voor zijn.
Jezus ToT.. gaat ie? Is dit het nieuwe anti-semitisme?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat kan bloeden kan ook dood, drakenslachters enz.
Het heersende geloof is dat de reptillians als mensen verkleed zijn (zie ook die filmpjes waarin je aparte dingen kunt zien aan de ogen van bepaalde mensen. Als je dan oproept om draken te gaan slachten en op de bbq te gooien, dan roep je dus op om die MENSEN te vermoorden!
Massamoord voorkomen? Yup, het nieuwe antisemitisme. Helemaal hip joh!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:59 schreef Ticker het volgende:
[..]
Jezus ToT.. gaat ie? Is dit het nieuwe anti-semitisme?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |