Voor welk team had jij de voorkeur?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Op elke BF server geldt een automatische side-change.
Tenzij je zelfmoord pleegt.
USA uiteraard. Ik was overigens altijd achter de linies als medic puntjes aan het sprokkelenquote:
De Taliban, want daar had je de mogelijkheid om (in de eerste versie van de mod) als "civilian" te spelen. Het enige wat je dan als wapen had, was een schep en een bomgordel. Het is dan een vrij aparte uitdaging om vijandige troepen uit te schakelen. In de tweede versie hadden ze de bomgordel eruit gesloopt en kon je alleen nog maar met stenen gooien, en dan mocht de USA je niet neerschieten (want dan kregen ze minpunten). Ze konden je wel "arresteren".quote:
Jammer voor u.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:00 schreef eriksd het volgende:
Waarom kan je BF1942 nergens online kopen
Beetje je schoonmoeder oplichten, staat je netjesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:09 schreef betyar het volgende:
Ik heb me toch een deal:
Ik heb in de auto van mijn schoonmoeder te hard gereden. Kosten CBJ 86 euro. Zegt mijn schoonmoeder die zal ik dan betalen![]()
Nu komt nog het leuke:
Ze betaalde de boete met een acceptgiro, die kwam vandaag terug want ze was haar rekeningnummer vergeten in te vullen.
Ze vroeg of wij de acceptgiro even wilde betalen via internet via haar rekening. Dat kunnen we niet want schoonmoeder zit bij de ING en wij bij de rabobank en schoonmoeder heeft geen internetbankieren.
Zegt ze dan betaal hem maar via jullie rekening en hier heb je 100 euro![]()
![]()
Wat een lief mensje is het eigenlijk.
Ik vermoed dat jij echt helemaal van mijn generatie bent. Je noemt in een klein half uurtje mijn favoriete games allertijden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:09 schreef eriksd het volgende:
Medal of Honor Allied Assault was ook mooi btw.
Die schenkt ze ons gewoon.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Beetje je schoonmoeder oplichten, staat je netjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |