Het idee is een aardige gedachtenoefening maar een goed idee, daar ga je wel erg ver hoorquote:
Die nieuwe vriendin van Rutte?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:33 schreef Kikopuz het volgende:
Dus.. beste mensen, waar hebben we het vandaag over?
Hier is het ook wel zoiets. Gelukkig heb ik nog niet zo heel veel behoefte aan vastigheid en huur ik voorlopig nog even onder de leegstandswet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:02 schreef du_ke het volgende:
Met een jaar of 8 moet je hier ook wel een huurwoning kunnen krijgen (of eerder als je heel actief reageert en wat geluk hebt). Ben van ellende dus maar gaan kopen
quote:Voor 10% van je inleg zal ik zeggen welk aandeel je kunt kopen waar je misschien veel winst mee maakt. Maar dat is natuurlijk geen zekerheid
Huren zat er voor mij dus niet echt in, althans niet bij de woningcorporatie en particulier is wel heel duurquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hier is het ook wel zoiets. Gelukkig heb ik nog niet zo heel veel behoefte aan vastigheid en huur ik voorlopig nog even onder de leegstandswet.
Dus nu koop?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Huren zat er voor mij dus niet echt in, althans niet bij de woningcorporatie en particulier is wel heel duur
Je kunt mijn schuur wel hurenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Huren zat er voor mij dus niet echt in, althans niet bij de woningcorporatie en particulier is wel heel duur
Kraken natuurlijk.quote:
Huren onder de leegstandswet viel bij mij buiten de reguliere wachtlijsten. Gewoon een kwestie van wie het snelst reageerde. Daarbij geven veel mensen toch de voorkeur aan huurbescherming, die je niet hebt onder de leegstandswet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is niet altijd helemaal hetzelfde. Bij antikraak heb je over het algemeen nog minder rechten / zekerheden. Ik heb nu voor de tweede keer een jaarcontract. Per jaar wordt dan gekeken of er nog een keer een contract wordt aangeboden of dat ik moet vertrekken.quote:
Ah dat wist ik niet. Een jaarcontract is inderdaad wel netjes. Bij antikraak vond ik het nadeel dat je best op korte termijn zou moeten vertrekken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is niet altijd helemaal hetzelfde. Bij antikraak heb je over het algemeen nog minder rechten / zekerheden. Ik heb nu voor de tweede keer een jaarcontract. Per jaar wordt dan gekeken of er nog een keer een contract wordt aangeboden of dat ik moet vertrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |