Ik denk dat het belangrijk is om even na te gaan waarom je gespannen bent? Heb je nu een vriend, gaat dat niet goed? Problemen op school, waar je wakker door ligt? Dat is wel handig om te weten..quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:00 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Oke ik kom hier niet meer voor waar het bedoelt voor is.
In de tijd met men ex heb ik valdispert 'stemmingswisselingen' geslikt ,dit werkte erg goed en voelde me stukken beter.
Ik slaap de laatste tijd zo slecht en zo gespannen en gestresst dat ik me afvraag of de andere varianten daarvan hiervoor werken?
Of iets anders?
Alvast bedankt.
St jans kruid in pil vorm..... helpt bij sommige bij sommige niet. Dien je wel langere tijd te gebruiken voor het effect heeft. En even checken met andere medicatiequote:Op woensdag 12 januari 2011 11:00 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Oke ik kom hier niet meer voor waar het bedoelt voor is.
In de tijd met men ex heb ik valdispert 'stemmingswisselingen' geslikt ,dit werkte erg goed en voelde me stukken beter.
Ik slaap de laatste tijd zo slecht en zo gespannen en gestresst dat ik me afvraag of de andere varianten daarvan hiervoor werken?
Of iets anders?
Alvast bedankt.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:19 schreef ennudan het volgende:
John Mayer Perfectly lonely op de radio!!!!!!!!!!!!!!
Ik kan je ook heel offtopic door de dag heel helpen hoor! Maar goed, dan word het weer een SCquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:17 schreef ennudan het volgende:
@Joycie tja gewoon een beetje duidelijkheid nu. Ik kan even heel slecht tegen dat "moeilijke" gedoe van haar. Ze zal er best haar redenen etc voor hebben maar kan en wil me niet aanpassen (niet meer)
En uiteraard bedankt voor het (on topic) door de dag heen helpen
@Octagon het is echt niet zo dat ik me meer waard voel als haar of zonder haar (waarschijnlijk het tegendeel) maar ik realiseer me wel dat ik momenteel niet van plan ben naar haar pijpen te dansen. Ik bdoel in een relatie ben je er voor elkaar onvoorwaardelijk maar die band is er nu niet meer en dus hoef ik ook niet op stel en sprong alles te regelen/te doen. Zij vindt het blijkbaar ook allemaal niet meer de tijd en moeite waard als ze na 4 dagen eens gaat reageren op een sms. Ik vind het prima, het is haar eigen keuze, maar dan moet ze ook niet meer van mij verwachten
En dan zijn er mensen die roepen dat vrouwen nooit goeie ideeen hebbenquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:22 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik kan je ook heel offtopic door de dag heel helpen hoor! Maar goed, dan word het weer een SCWe kunnen ook gewoon een SC voor ons openen :p Het SC-deeltje van "De kunst van het loslaten van je ex - We helpen elkaar de dag door, door offtopic te lullen" Hahaha!
Soms hebben ze hun momentenquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:23 schreef ennudan het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen die roepen dat vrouwen nooit goeie ideeen hebben
Ja heb nieuwe vriend gaat helemaal goed.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:03 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik denk dat het belangrijk is om even na te gaan waarom je gespannen bent? Heb je nu een vriend, gaat dat niet goed? Problemen op school, waar je wakker door ligt? Dat is wel handig om te weten..
heeft stress een grote invloed op je?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik kan dat topic niet vinden GSK..? Kun je geen linkje posten? GEVONDEN!
Valdispert helpt niet zo zeer om beter te kunnen slapen.. Wel om minder gespannen te zijn door de dag heen..
Verder kun je bij de drogist of apotheek ook slaapmedicatie krijgen als je echt niet kunt slapen. Namelijk een kleine dosering Melatonine.
Ik denk dat je beter even kan kijken wanneer de dokter tijd voor je heeftquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:55 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
heeft stress een grote invloed op je?
Het is niet alleen dat ik beter wil slapen ook minder gespannen want ik merk gewoon dat ik het zo niet meer trek.
Ik ben al aan het kijken voor dat "st jans kruid"
Vandaag zat het vol.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:58 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter even kan kijken wanneer de dokter tijd voor je heeftDie kan je veel beter helpen denk ik
Dan meld je je ziek morgen, en ga je morgenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:00 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Vandaag zat het vol.
Kan geen uren meer vrij krijgen dus zal nog lang moeten wachten.
Juistquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:05 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dan meld je je ziek morgen, en ga je morgen
Ik mag geen uren missen en ben je ziek moet je dit inhalen, er komen geen vakanties meer aan dus is dit niet mogelijk.quote:
Was dat maar zon feest. Ben over 3,4weken afgestudeert. En ja dan moet je zoveel uren hebben zegt school. Stage zegt ziek is ziek. Maar als school zegt inhalen moet dat.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:20 schreef asfalthooligan het volgende:
doktersbezoek mag gewoon onder werktijd hoor
Ikzelf heb welburtin 150 mg
slaap er heerlijk van en lekker ontspannen
Jack Daniels?quote:
wil ik weten hoe jij dat weet????quote:
ik krijg dan energie! meestal!quote:
Moet ik dat nou juist niet doen :pquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:44 schreef Octagon het volgende:
[..]
* Octagon gaat in een hoekje staan... en spoelt zijn mond met zeep.
In een hoekje je mond spoelen met zeep? En dat zaakje daaronder dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:44 schreef Octagon het volgende:
[..]
* Octagon gaat in een hoekje staan... en spoelt zijn mond met zeep.
Je mag er bij komen staanquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:48 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Moet ik dat nou juist niet doen :p
Ex is de typische manquote:
Spreekwoorden en gezegdes hé manquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:50 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
In een hoekje je mond spoelen met zeep? En dat zaakje daaronder dan?
(oja, die Belgen gaan alleen vrijdags in bad....)
Jij hebt gewoon slap geouwehoer nodig he om je dag door te komenquote:
Nee hoor ik geef jou niet de schuldquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:57 schreef ennudan het volgende:
tuurlijk geef mij maar de schuld..... ik ben het gewend
Vrouwen die aan het observeren gaan slaan? Daar heb ik het niet zo op......quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:59 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee hoor ik geef jou niet de schuldHet was een observatie
Ok ik zal niet meer observeren dan!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:08 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Vrouwen die aan het observeren gaan slaan? Daar heb ik het niet zo op......
(denk dat ennudan precies snapt wat ik bedoel....uiteindelijk krijg je toch weer de schuld)
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:14 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ok ik zal niet meer observeren dan!
Mr. Myst! Hoe gaat het nu met je?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:20 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Ik weet het niet.Beetje hetzelfde als gisteravond. Aan de ene kant heb ik er vrede mee, aan de andere kant mis ik haar (misschien mede daardoor?) juist op dit moment heel erg. Het gevoel dat je iemand om je heen hebt, alles met iemand kan delen, lekker samen zijn. En ik mis dat nog wel specifiek met haar. Niet het 'alleen zijn' op zich. Dat zorgt voor een beetje onrust, terwijl ik aan de andere kant juist wat rustiger ben (hoe tegenstrijdig...).
Ben ook wel benieuwd wanneer mijn ex contact met mij op gaat nemen, vooral omdat ik nu even niks van me laat horen. Moet eerlijk zeggen dat de behoefte om contact op te nemen sinds gisteren ook ontbreekt (misschien is dat wel goed). Nu nog proberen dat gevoel vol te houden.
Ik moet zo even naar het gemeentehuis toe. Krijg een toelichting op mijn uitkering, rechten/plichten e.d. Op die afdeling zullen ze nog wel niet weten dat ik binnenkort op het gemeentehuis kom te werken, dus dat zal ik ook nog wel even moeten vermelden. Verder heb ik nog een vacature gezien waarbij ik waarschijnlijk niet zoveel kans maak, maar waarop ik maar wel even ga solliciteren straks. Een brief sturen kan geen kwaad.
Eigenlijk zeg je af en toe best wel veel zinnige dingen he Octagon?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:23 schreef Octagon het volgende:
![]()
Dat ontbreken van de zin om haar te contacteren ga je niet moeten volhouden, dat gevoel gaat gewoon blijven... dat zul je wel zien !
Als je maar volhoudt en niet contacteert, verdwijnt het gevoel vanzelf. Zorg er wel voor dat je haar in ieder geval eenmaal hebt kunnen uitleggen hoe jij je over de breuk voelt. Als je dat hebt gedaan kun je niet veel meer doen, en moet je ook niet meer willen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:23 schreef Octagon het volgende:
[..]
![]()
Dat ontbreken van de zin om haar te contacteren ga je niet moeten volhouden, dat gevoel gaat gewoon blijven... dat zul je wel zien !
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:31 schreef Wanderingwhy het volgende:
Als ik een steen in de rimpelloze SC vijver mag gooien?
Ennudan > ervaringen met een BL
Goofy > ervaringen met een BL
Octagon > Veel van wat je schrijft lijken toch BL-achtige dingen bij je ex
Wanderingwhy > niet vastgesteld maar heel veel BL-achtige symptomen
Joyce > Op een andere manier als jullie ervaring met BL'ers
tja.....en nu dan?
Euhm... euhm... euhm.... wat betekent "BL" ? *god wat voel ik me stom nu*quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:31 schreef Wanderingwhy het volgende:
Als ik een steen in de rimpelloze SC vijver mag gooien?
Ennudan > ervaringen met een BL
Goofy > ervaringen met een BL
Octagon > Veel van wat je schrijft lijken toch BL-achtige dingen bij je ex
Wanderingwhy > niet vastgesteld maar heel veel BL-achtige symptomen
tja.....en nu dan?
Bedankt voor het complimentjequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:27 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je af en toe best wel veel zinnige dingen he Octagon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |