abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 januari 2011 @ 23:57:08 #76
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91191823
2 heftige verhalen van asfalt en jolene.. ik hoop in ieder geval dat jullie de gevonden rust kunnen bewaren en beide iemand tegen komen die jullie wel verdient

@joycie regelt de meet :)

las ik nou trouwens iets over borderline? .en benieuwd want dat leek bij mijn ex ook het geval
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91191934
@Jolene22: De meet is of de laatste week van januari of de eerste van februari vermoedelijk in Den Bosch vanwege het geografisch nogal verspreidt liggen van de posters uit dit draadje ;)

Op jouw verhaal: Tja het blijft heftig. Het zullen niet de letterlijke woorden zijn maar wel de emotie die veel indruk gemaakt zal hebben op je zoontje. Hopelijk dat het over een aantal weken wat wegzakt bij hem.

Wat betreft je ex: Jammer dat zelfs die 'tweede kans' blijkbaar niet aan hem besteed was. Misschien ook niet de perfecte omstandigheden om iets uit te gaan praten en beiden veel te veel in de emotie. Maar goed; je hebt je duidelijkheid nu.

Bedenk wel dat hij wel de vader van jullie kind blijft en dat het op de lange duur wel prettig is als je een manier van omgaan met hem kunt vinden waardoor jullie zoontje ook zijn vader kan blijven zien. Dat zullen geen woorden zijn die je nu graag leest realiseer ik me....
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  woensdag 12 januari 2011 @ 00:13:16 #78
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91192707
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 23:57 schreef ennudan het volgende:
2 heftige verhalen van asfalt en jolene.. ik hoop in ieder geval dat jullie de gevonden rust kunnen bewaren en beide iemand tegen komen die jullie wel verdient

@joycie regelt de meet :)

las ik nou trouwens iets over borderline? .en benieuwd want dat leek bij mijn ex ook het geval
Dat las jij goed.

De ex van asfalt klinkt trouwens meer als een rasechte narcist.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_91193018
Zoiets ja
als we een woordenwisseling hadden moest er bij wijze een kassa bij
want dan belde ze iedereen op dat ik het weer deed enz ,maar zij was degene vaak
5 dagen lang over het zelfde beginnen en iemand niet de kans geven om het uit te praten
pi_91194370
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:22 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik zal ook maar eens even wat typen

Ik heb lange tijd teveel moeite gehad met het uitmaken.
Op de plek waar ik tot rust kom lekker gaan piekeren.
Voor mezelf in juny erachter gekomen van dit is niks meer zo de vele ruzie,s en iritaties nee bah.
Mevrouw kon niet tegen stress en daarbij kwam nog een strontirirtante stiefzoon.
Meneer werd beschermd en mevrouw als ze der buien heeft werd het dikke bonje.
Had alleen 1 probleem kon vanwege de instanties nog niet 123 er bij weg.
Mevrouw wou nog een kans hebben heb ik er 1 maand gegeven ,maar wist wel dat ze toch niet veranderde .
Speelde teveel mee haar kwaaie dronk na 1 a 2 biertjes , haar gepraat over mij en me zwart praten enz.
Ze heeft mijn leven echt helemaal verwoest in de stad waar ik woonde.
Ik deed het altijd enz.
Had eindelijk toestemming en was al druk bezig voor een huis ,maar duurde even ,was geen probleem want we zouden het normaal oplossen.
Althans dit dacht ik.
Tot haar drankverslaafde zuster ineens weer opdook na anderhalf jaar.
Heb toen 3 weken in een hel geleefd ,goede vriendin heeft me er echt doorheen gesleept.
We kwamen er op een gegeven moment achter dat haar ex de vriend was van mijn ex haar zuster.
En ik zag me ex midden in de stad s,avonds bij de febo ineens met een andere kerel staan te bekken.
Toen brak er al wat deed verdomd zeer ,want ik kreeg het niet over me hart om wat met een andere vrouw te beginnen zolang ik daar bij in zat noem het maar respect.
Ben even gestopt en heb gevraagd of ze dat stukje patat al gevonden had in zijn giegel en ben weer door gereden.
Thuis nog steeds ontkennen.
2 dagen later ontdekte ze dat ik met een goede vriendin stond te praten en brak de hel los.
Mevrouw was zo jaloers dat alleen zij wat met iemand mocht hebben en niemand anders.
Goede vriendin werd bedreigt door haar ex ,want mijn ex dikte de praatjes lekker aan en zette mij te boek als 1 die me zoon continu mishandelde enz.
Zelfs de maatschappelijk werker heeft ziij heel overtuigend gebeld van wat ik flikte.
Ben er niet trots op ,maar mijn grens was bereikt en heb de inboedel kort en klein geslagen en een raam er uit geveegd.
Ze had gebeld dat ik haar bedreigd had met een schaar terwijl ik diegene was die hem op zijn borst had gedrukt gekregen.
Ik wou weg en heb 3 x geroepen dat mijn grens bereikt was ,maar ze hield me telkens tegen.
Maandags erop zouden ze mij op straat trappen terwijl ik degene was die op een laffe manier uitgedaagd is.
Heb 3 dagen de tijd gekregen en bij toeval een woning gevonden die gewoon redelijk klaar was.
Spullen in 3 uur in de bus gedonderd en wegwezen.
2 x nog wat zooi opgehaald.
De 3e x was bijna bingo had een voorgevoel en voor de zekerheid een balk klaargezet.
Toen ik er kwam dacht ik dat alleen de maatschappelijk werkster er zat dus niks aan de hand dacht ik.
Zie ik ineens haar zuster en vriend mij bedreigen.
Toen was het biijna klaar ben van de scooter afgestapt en op het moment dat ik de balk in de handen had ben ik tegen gehouden anders was ik zeer zeker los gegaan daar

De rest zou nog verdeeld worden.
Dit is nooit gebeurd ze heeft de dvd,s van mijn zoon gewoon weggegeven wat ik het ergste van allemaal nog vind.
Alleen nu ik lach
en geniet weer
Mijn ex die niet
ze zien nu pas hoeveel schuld ze heeft en hoe ze is en krijgt niks voor mekaar.
Ze dacht dat ik bij de pakken neer zou gaan zitten.
Het tegendeel ik ben gaan knokken om alles voor mekaar te krijgen.
De woede en frustraties maakten me sterker.
Heb iedereen de rug toegekeerd en leef me eigen leven .
Heb echt 1 dag voor 2011 alles voor mekaar weten te krijgen met heel wat hulp.
En me helemaal niet lam gezopen dagen lang nee afgeleerd.
Het is heel moeilijk als je van 1 houd om er bij weg te komen en je ziet pas als je er bij weg bent wat er allemaal mis was.
Zolang ze geen drank kreeg of stress had was er niks aan de hand was ze een top[vrouw ,misch was het daarom wel zo moeilijk om er bij weg te gaan.
Heb een jaar over mijn keuze gedaan te lang.
Wou er niet verlaten omdat er schulden waren en zij met een nekhernia zat
Nu ben blij dat ik alleen ben .
Heb geen behoefte meer om naar de stad te gaan .
Heb voor haar straat en haar een contactverbod van de maatschappelijk werkers.
En ja het is moeilijk geweest geen vrienden meer niemand om je heen enz.
Ben gelukkig wel gelijk geaceppteerd in het dorp en ken weer een hoop leuke mensen.
Maar o wat was het verdomd moeilijk om het een plek te geven.
Heb haar gelukkig wel steeds meer v uit me gedachten gekregen en daarom was de overgang naar een dor[ ineens ook zo makkelijk ,want ik heb haar langzaam aan steeds meer links laten liggen en steeds meer genegeerd.
Heb zelf de stap gezet voor hulp om mij weer goed te krijgen.
Was depresief geen zin meer in het leven enz.
En nu ben trots op mezelf dat ik dat heb gedaan en binnen 3 maanden weer verder kan.
Alleen het loslaten dat was moeilijker dan ik dacht toen
:*
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_91196644
Bah ik voel me kut en kan niet slapen. Dit lijkt me de juiste plek om het even van me af te schrijven.

Vorig jaar werd ik verliefd op iemand. Ik ben nog vrij jong en was wel eerder verliefd geweest. Maar dit voelde zo veel heftiger en serieuzer dan mn vorige 'tienerliefdes', en durf wel te zeggen dat ik van die persoon ben gaan houden.

Het ging allemaal enorm snel, en omdat ik normaal iemand ben die niet snel verliefd word, werd ik ermee overvallen en heb me er helemaal in laten gaan. Het was naar mijn idee allemaal perfect en had op gegeven moment, het klinkt misschien erg suf, het idee dat ik de ware nu al gevonden had.

Alles was gewoon leuk en lief tot het contact ineens totaal weg was van de een op de andere dag, opeens geen reacties meer op smsjes, telefoontjes werden niet opgenomen en de deur niet opengedaan.
Er ging wel ongeveer twee weken overheen voordat ik weer iets hoorde, en toen kwam het ene na het andere vage lulverhaal. Maar goed ik was verliefd en geloofde het allemaal, ik had hoop dus bleef wachten. Van elkaar zien was geen sprake meer en had me nog nooit zo alleen gevoeld toen.

Na een maand kwam eruit dat het over was (daarna ook tot nu toe helemaal niks meer gehoord)... Op dat moment viel ik echt in een zwart gat en bleef vol onbegrip achter omdat ik er niet uit kon krijgen wat dan precies de reden was. Ik heb me toen 3 maanden echt klote gevoeld, kon niks anders dan in bed liggen met zelfmedelijden en allemaal theorieen verzinnen waarom ik gedumpt was.

Ik sprak met niemand meer af om er over te praten, ging niet meer naar mn werk en school en ging opgegeven moment mn verdriet maar weg zuipen.
Resultaat: alleen, ontslagen en van mn studie getrapt.
Toen dat laatste gebeurde hebben mn ouders gelukkig ingegrepen (woon op mezelf maar die kregen het op gegeven moment ook wel door dat het niet goed met me zat).

Heb toen een paar weekjes bij mn ouders gezeten, die hebben me de hele dag bezig gehouden en gezorgd dat ik niet in de verleiding kwam om een borrel te nemen.
Dat hielp redelijk, voelde me nog niet gelukkig maar dacht al wat minder aan wat er gebeurd was en kon weer normaal mn dingen doen.

Toen ik weer zover was om terug naar mn eigen huis te gaan ben ik op het gebied van daten helemaal losgeslagen en had zeker 4/5 x per week een one night stand. Mn ego schoot weer omhoog en had opgegeven moment geneens tijd meer om over mn ex na te denken.
Ik dacht dat ik weer redelijk gelukkig was, maar vorige week was ik opeens helemaal klaar mee en de manier waarop ik aan de kant ben gezet doet nu weer opnieuw pijn en denk weer erg veel aan mn ex.

Maar boven alles baal ik van mn eigen gedrag en schaam me dood dat ik alles wat ik tot nu toe had opgebouwd (qua werk en studie) in een paar maanden totaal heb verwoest door iemand die ik zo kort gekend heb. Kan me er echt heel kwaad over maken, maar toch mis ik mn ex nog steeds enorm... Nog steeds heb ik niet het idee dat ik echt verder met mn leven kan en zou niks liever willen da terug gaan naar hoe het was :/
  woensdag 12 januari 2011 @ 07:54:04 #82
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91198682
Goedemorgen allemaal...

@labbit... klassiek geval van de fasen van het liefdesverdriet zoals uit de begin post. Heftig verhaal maar zoals al velen hier gemerkt hebben jezelf allerlei verwijten maken, de schuld geven, bezuipen, in de vernieling helpen etc heeft uiteindelijk helemaal geen zin. Het enige wat je kunt en moet doen is je zaken weer oppakken en zorgen dat jij weer 100% wordt. Jij bent tenslotte de belangrijkste persoon in je leven. De rest komt vanzelf wel

Hier voor de verandering weer eens een lekkere dip.. zie relatie, werk mezelf etc allemaal ff niet zitten
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91198765
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 07:54 schreef ennudan het volgende:
Hier voor de verandering weer eens een lekkere dip.. zie relatie, werk mezelf etc allemaal ff niet zitten
Relatie ? Een nieuwe relatie zie je niet zitten ? Of ben je met je ex bezig ?

Het werk niet zien zitten... heb ik ook hoor. Heb mijn baas zelfs al meermaals mijn ontslag gevraagd... ik krijg het niet :')

Maar je weet : alles wordt beter ! ;)

Zelf ben ik gisteren ook ingeslapen met ex in mijn hoofd... het was een paar dagen beter gegaan. Heb ook iets onrustiger geslapen als de voorbije nachten, al heb ik nog steeds geen wekker nodig om wakker te worden - bovendien word ik véél te vroeg wakker :{
En vanmorgen is ze tijdens de 100km lange autorit naar het werk ook een paar keer door mijn hoofd gepasseerd - weliswaar zonder concrete gedachten, alleen maar de vraag "Ga ik haar nog horen voordat ze verjaart ?" (in juli !).
pi_91198805
Ik denk niet eens meer aan der.
Wat ik verwacht had kwam uit
Ze is helemaal afgetakeld ouwe kop gekregen onverzorgd en maar roken en zuipen elke dag.
Heb er veel gedulfd mee gehad ,maar had haar toch niet van de drank kunnen houden
  woensdag 12 januari 2011 @ 08:17:28 #85
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91198903
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 08:01 schreef Octagon het volgende:

[..]

Relatie ? Een nieuwe relatie zie je niet zitten ? Of ben je met je ex bezig ?

Het werk niet zien zitten... heb ik ook hoor. Heb mijn baas zelfs al meermaals mijn ontslag gevraagd... ik krijg het niet :')

Maar je weet : alles wordt beter ! ;)

Zelf ben ik gisteren ook ingeslapen met ex in mijn hoofd... het was een paar dagen beter gegaan. Heb ook iets onrustiger geslapen als de voorbije nachten, al heb ik nog steeds geen wekker nodig om wakker te worden - bovendien word ik véél te vroeg wakker :{
En vanmorgen is ze tijdens de 100km lange autorit naar het werk ook een paar keer door mijn hoofd gepasseerd - weliswaar zonder concrete gedachten, alleen maar de vraag "Ga ik haar nog horen voordat ze verjaart ?" (in juli !).
Vooral met ex bezig... en hoe zich dat eventueel gaat verhouden met een nieuwe relatie... (net alsof die eventuele nieuwe relatie nooit tegen die oude op zou kunnen... je kent het wel)

Werk is ook even lastig, weinig zekerheid, krijg geen beslissingen doorgedrukt vanwege tegenwerkingen in de organisatie dus het wil allemaal even niet..
En wil dat graag met mijn maatje ventileren maar ja die heeft uit haar sms op te maken als ze heel eerlijk is daar geen behoefte aan :)

ach ja het zal ook inderdaad wel allemaal beter worden...

(misschien mis ik Joycie wel gewoon zo op haar vrije dag ;) )

@Asfalt... als je er voor jezelf vrede mee hebt is het top!
pi_91199390
Ik heb het geprobeerd met haar om er nog samen uit te komen ,maar iemand die al een drankprobleem heeft vervalt vaak toch in zijn oude ritme vooral als ze niet sterk in hun schoenen staan.
Heb het een half jaar geleden al afgekapt en omdat je mekaar dan nog steeds ziet en er in woont is het wat makkelijker.
Je word niet ineens het diepe ingegooid
Tuurlijk er is heus nog wel iets gebeurt ,maar vanaf halverwege july niet meer.
Had er geen gevoel bij meer zat ook alleen nog maar achter de pc en ging steeds meer mijn eigen gang.
Zag steeds meer en meer hoe ze was.
Geld aan domme nutteloze dingen uitgeven
zoon van haar die de koelkast binnen 3 dagen leegvrat en kast
Terwijl we het van 20 eurie per persoon in de week moesten doen.
Daar werd niks van gezegd ,was echt zo maar ja het is mijn zoon.
Hij zat al 2 jaar thuis net 20 en krantenwijk was werk volgens hem.
Weigerde om kostgeld te betalen.
Ging de tv of radio aan werd er gelijk gestampt van boven ,want meneer had er last van .
Dan werd het weer bonje ,want ja mama doet alles wat hij wil.
Grote bek geven dingen naar je toe gooien enz mocht allemaal ,maar kom niet aan mama,s knul.
Was ze gestrest reken er maar niet op dat er avond eten kwam of boodschappen geld was er zogenaamd niet en alles moest vaak bij een dure winkel wegkomen.

Nu ik hier zit denk je er over na van wat ben ik stom geweest dat allemaal te pikken
En denk ik ook van ja zij wil alles nieuw als het stuk was.
En ik moest alles regelen ,want zij had zoiets van het komt wel aanwaaien
En dan zie ik naar mezelf nu ik hier woon.
Heb de financien uit handen gegeven
Heb gezegd zoveel heb ik nodig en meer niet
Haal alles bij de lidl en een paar dingen bij de c1000
Is er wat stuk even kijken op mp of kringloop.
heb geen behoefte aan nieuw spul
Wil ik ooit een flatscreen tv kijk ik eerst op mp of er 1 staat die weinig kost.
Is er wat duik er vol op en zorg dat het goedkomt eerder rust ik niet
Natuurlijk moet ik alle ellende nog verwerken,maar ik ben er bijna weer.
Ben allang blij dat ik een jaar uitstel van werk heb zodat ik er langzaam weer in rol.
Zou nu ook gelijk 1 afkappen als het me niet bevalt of zint als ik 1 zou treffen.
Ben psychisch en geestelijk helemaal kapot gemaakt en gemanipulleerd .
Heb daar hulp voor gehad anders had ik weer in me oude situatie gevallen of erger.
Die hulp zelf gevraagd en wat is het moeilijk om de stap te zetten bij zo,n psych .
Het enigste wat mij iedere keer heeft tegengehouden was de gedachte dat me zoon mij niet missen kon.
En nu het gaat gewoon goed.
Alleen door alles lukt het mij gewoon niet om langer dan 3 halve dagen bezig te zijn vaak.
Dan ben ik kapot.
Heb ong een jaar lang ,maar 2 uren per nacht geslapen en dat komt nu naar boven door de rust die ik nu heb.
  woensdag 12 januari 2011 @ 09:00:08 #87
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91199591
@asfalt.. wel knap dat je je zaken zo weer op orde hebt kunnen krijgen... bedoel je bent e rmisschien nog niet maar al wel een heel stuk op weg. zeker na zo'n situatie
pi_91199792
Joycie is aan het wakker worden.. ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_91199803
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 08:17 schreef ennudan het volgende:

[..]

Vooral met ex bezig... en hoe zich dat eventueel gaat verhouden met een nieuwe relatie... (net alsof die eventuele nieuwe relatie nooit tegen die oude op zou kunnen... je kent het wel)

Werk is ook even lastig, weinig zekerheid, krijg geen beslissingen doorgedrukt vanwege tegenwerkingen in de organisatie dus het wil allemaal even niet..
En wil dat graag met mijn maatje ventileren maar ja die heeft uit haar sms op te maken als ze heel eerlijk is daar geen behoefte aan :)

ach ja het zal ook inderdaad wel allemaal beter worden...
@ennudan:
Jouw woorden lezende voel ik me vandaag een geluksvogel. Voel me top. Net pas voor het eerst vandaag even aan m'n ex gedacht maar redelijk nuchter.

Blijkbaar kan verwerken bij iedereen anders zijn. Gisteravond er juist veel mee bezig geweest. Foto's bekeken en er was een afstand. Zo van: "ach ja..." Ik voelde ook geen behoefte ze te verwijderen of boos te worden. Is mij wel best zo. We hebben mooie tijden gehad en waarom zou ik die niet willen zien? Toen kwam ik tot de ontdekking dat als je het nu gaat accepteren je ook met minder rotgevoelens terug kan kijken. Naja, dat laatste gaat dus ook steeds beter ;)
Strek je eens uit !
  woensdag 12 januari 2011 @ 09:10:01 #90
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91199807
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:09 schreef J0ycie88 het volgende:
Joycie is aan het wakker worden.. ;)
Niet grappig!!!

Oh en waarom komt er nu net when your gone op de radio.... helpt niet echt.... :{
pi_91199861
Klopt ja
Kan zeggen dat ik het goed voor mekaar heb nu
mooi huisje
mooie omgeving
wat dagbesteding
financien uit handen gegeven

en lekker me eigen gang gaan
Dankzij de medicijnen ben ik alles goed doorgekomen
Vergelijking vroeger en nu

vroeger
Vorige ex was ook ellende in 2005 gescheiden en jaar lang aan de drank geraakt
en kon niet tegen eenzaamheid
vaak op stap
met kerst zoop ik me klem omdat ht teveel pijn deed
en vluchte uit me eigen huis om dat de muren op me af kwamen

nu

vind het heerlijk om aleen te zijn en hier te zitten
drink wel ,maar alleen als ik eens even weg ben.
op stap amper
kerst goed doorgekomen ,wel 2e kerstdag even de kroeg in geweest ,maar nu gewoon echt voor gezelligheid niet om de pijn kwijt te raken
En wil amper weg ,want ik voel me thuis in me huisje
pi_91199964
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 09:10 schreef ennudan het volgende:

[..]

Niet grappig!!!

Oh en waarom komt er nu net when your gone op de radio.... helpt niet echt.... :{
Ik vind het ook niet grappig! Veel te vroeg ook!

Andere radiozender zoeken! En proberen afleiding te zoeken

*en ik denk echt dat wanneer haar spullen bij jou weg zijn je het een stuk makkelijker kan afsluiten!
  woensdag 12 januari 2011 @ 09:44:58 #93
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91200729
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:16 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet grappig! Veel te vroeg ook!

Andere radiozender zoeken! En proberen afleiding te zoeken

*en ik denk echt dat wanneer haar spullen bij jou weg zijn je het een stuk makkelijker kan afsluiten!
Ach die staan allemaal in de kelder...(weet eerlijk gezegd niet eens wat er staat) en staan me dus niet in de weg. En ik vind het helemaal prima dat ze ze komt halen.. Ze belt of smst maar wanneer. Ik kan de moeite niet opbrengen zelf te gaan reageren op het moment. Stom maar gewoon geen zin in. Als zij dat allemaal zo raar wil doen dan prima maar ik pas me er niet meer aan aan.
pi_91201838
Dat vind ik wel heel goed van je.. Dat je daar gewoon heel duidelijk in bent naar jezelf toe! Dat is belangrijk..

Oh ik heb behoefte aan koffie! En die ga ik eerst eens pakken, als mijn ouders tenminste niet alleen caffeinevrije hebben! Anders maar thee (Decafe is vies!)

Daarna kom ik je wel even de dag doorhelpen hoor Ennudan!

*Trouwens ook net wat dingen naar boven gekomen waarvan ik denk, nee dit kan niet hoe hij heeft gereageerd op dingen. En eigenlijk ben ik ook veel meer waard dan dat*
pi_91201895
Owja, vandaag ga ik proberen ontopic te blijven posten!
pi_91201997
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:24 schreef J0ycie88 het volgende:
Owja, vandaag ga ik proberen ontopic te blijven posten!
Vertel eens wat meer over dat theeservies waar je het eerder over had? ;)
Strek je eens uit !
pi_91202232
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:22 schreef J0ycie88 het volgende:

*Trouwens ook net wat dingen naar boven gekomen waarvan ik denk, nee dit kan niet hoe hij heeft gereageerd op dingen. En eigenlijk ben ik ook veel meer waard dan dat*

Het idee (veel) meer waard te zijn als wat ex me kon/wou bieden, heb ik niet spijtig genoeg.
Ik heb sterk het gevoel te weten wat ik kwijtgespeeld ben - het was dan ook de eerste keer dat ik me onmiddellijk op mijn gemak/goed voelde bij een vrouw.

Zo'n "Ik ben meer waard"-gevoel helpt je, denk ik, wel om het verwerkingsproces wat makkelijker te laten verlopen.

Ach ja, het is niet anders - ik denk er niet te véél meer over na. Als mijn ex beslist dat
- het hebben van een kinderwens belangrijker is als zich goed voelen bij een partner
- ik na minder als 5 maanden relatie moet weten of we samen kinderen gaan hebben
dan heeft zij voornamelijk een probleem.
Het enige probleem dat ik heb, is dat ik haar kwijt ben.
pi_91202786
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:27 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Vertel eens wat meer over dat theeservies waar je het eerder over had? ;)
Dat theeservies is van Blond :D
pi_91202824
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:35 schreef Octagon het volgende:

[..]

Het idee (veel) meer waard te zijn als wat ex me kon/wou bieden, heb ik niet spijtig genoeg.
Ik heb sterk het gevoel te weten wat ik kwijtgespeeld ben - het was dan ook de eerste keer dat ik me onmiddellijk op mijn gemak/goed voelde bij een vrouw.

Zo'n "Ik ben meer waard"-gevoel helpt je, denk ik, wel om het verwerkingsproces wat makkelijker te laten verlopen.

Ach ja, het is niet anders - ik denk er niet te véél meer over na. Als mijn ex beslist dat
- het hebben van een kinderwens belangrijker is als zich goed voelen bij een partner
- ik na minder als 5 maanden relatie moet weten of we samen kinderen gaan hebben
dan heeft zij voornamelijk een probleem.
Het enige probleem dat ik heb, is dat ik haar kwijt ben.
Dat gevoel heb ik vooral omdat ik merk dat hij er op moment had moeten zijn wanneer hij er niet was. Misschien ligt dat gedeeltelijk aan mij, maar eigenlijk had hij zich daar op die momenten niets van aan moeten trekken..
  woensdag 12 januari 2011 @ 11:00:26 #100
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_91202941
Oke ik kom hier niet meer voor waar het bedoelt voor is.
In de tijd met men ex heb ik valdispert 'stemmingswisselingen' geslikt ,dit werkte erg goed en voelde me stukken beter.

Ik slaap de laatste tijd zo slecht en zo gespannen en gestresst dat ik me afvraag of de andere varianten daarvan hiervoor werken?
Of iets anders?
Alvast bedankt.
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')