Dat las jij goed.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:57 schreef ennudan het volgende:
2 heftige verhalen van asfalt en jolene.. ik hoop in ieder geval dat jullie de gevonden rust kunnen bewaren en beide iemand tegen komen die jullie wel verdient
@joycie regelt de meet
las ik nou trouwens iets over borderline? .en benieuwd want dat leek bij mijn ex ook het geval
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:22 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik zal ook maar eens even wat typen
Ik heb lange tijd teveel moeite gehad met het uitmaken.
Op de plek waar ik tot rust kom lekker gaan piekeren.
Voor mezelf in juny erachter gekomen van dit is niks meer zo de vele ruzie,s en iritaties nee bah.
Mevrouw kon niet tegen stress en daarbij kwam nog een strontirirtante stiefzoon.
Meneer werd beschermd en mevrouw als ze der buien heeft werd het dikke bonje.
Had alleen 1 probleem kon vanwege de instanties nog niet 123 er bij weg.
Mevrouw wou nog een kans hebben heb ik er 1 maand gegeven ,maar wist wel dat ze toch niet veranderde .
Speelde teveel mee haar kwaaie dronk na 1 a 2 biertjes , haar gepraat over mij en me zwart praten enz.
Ze heeft mijn leven echt helemaal verwoest in de stad waar ik woonde.
Ik deed het altijd enz.
Had eindelijk toestemming en was al druk bezig voor een huis ,maar duurde even ,was geen probleem want we zouden het normaal oplossen.
Althans dit dacht ik.
Tot haar drankverslaafde zuster ineens weer opdook na anderhalf jaar.
Heb toen 3 weken in een hel geleefd ,goede vriendin heeft me er echt doorheen gesleept.
We kwamen er op een gegeven moment achter dat haar ex de vriend was van mijn ex haar zuster.
En ik zag me ex midden in de stad s,avonds bij de febo ineens met een andere kerel staan te bekken.
Toen brak er al wat deed verdomd zeer ,want ik kreeg het niet over me hart om wat met een andere vrouw te beginnen zolang ik daar bij in zat noem het maar respect.
Ben even gestopt en heb gevraagd of ze dat stukje patat al gevonden had in zijn giegel en ben weer door gereden.
Thuis nog steeds ontkennen.
2 dagen later ontdekte ze dat ik met een goede vriendin stond te praten en brak de hel los.
Mevrouw was zo jaloers dat alleen zij wat met iemand mocht hebben en niemand anders.
Goede vriendin werd bedreigt door haar ex ,want mijn ex dikte de praatjes lekker aan en zette mij te boek als 1 die me zoon continu mishandelde enz.
Zelfs de maatschappelijk werker heeft ziij heel overtuigend gebeld van wat ik flikte.
Ben er niet trots op ,maar mijn grens was bereikt en heb de inboedel kort en klein geslagen en een raam er uit geveegd.
Ze had gebeld dat ik haar bedreigd had met een schaar terwijl ik diegene was die hem op zijn borst had gedrukt gekregen.
Ik wou weg en heb 3 x geroepen dat mijn grens bereikt was ,maar ze hield me telkens tegen.
Maandags erop zouden ze mij op straat trappen terwijl ik degene was die op een laffe manier uitgedaagd is.
Heb 3 dagen de tijd gekregen en bij toeval een woning gevonden die gewoon redelijk klaar was.
Spullen in 3 uur in de bus gedonderd en wegwezen.
2 x nog wat zooi opgehaald.
De 3e x was bijna bingo had een voorgevoel en voor de zekerheid een balk klaargezet.
Toen ik er kwam dacht ik dat alleen de maatschappelijk werkster er zat dus niks aan de hand dacht ik.
Zie ik ineens haar zuster en vriend mij bedreigen.
Toen was het biijna klaar ben van de scooter afgestapt en op het moment dat ik de balk in de handen had ben ik tegen gehouden anders was ik zeer zeker los gegaan daar
De rest zou nog verdeeld worden.
Dit is nooit gebeurd ze heeft de dvd,s van mijn zoon gewoon weggegeven wat ik het ergste van allemaal nog vind.
Alleen nu ik lach
en geniet weer
Mijn ex die niet
ze zien nu pas hoeveel schuld ze heeft en hoe ze is en krijgt niks voor mekaar.
Ze dacht dat ik bij de pakken neer zou gaan zitten.
Het tegendeel ik ben gaan knokken om alles voor mekaar te krijgen.
De woede en frustraties maakten me sterker.
Heb iedereen de rug toegekeerd en leef me eigen leven .
Heb echt 1 dag voor 2011 alles voor mekaar weten te krijgen met heel wat hulp.
En me helemaal niet lam gezopen dagen lang nee afgeleerd.
Het is heel moeilijk als je van 1 houd om er bij weg te komen en je ziet pas als je er bij weg bent wat er allemaal mis was.
Zolang ze geen drank kreeg of stress had was er niks aan de hand was ze een top[vrouw ,misch was het daarom wel zo moeilijk om er bij weg te gaan.
Heb een jaar over mijn keuze gedaan te lang.
Wou er niet verlaten omdat er schulden waren en zij met een nekhernia zat
Nu ben blij dat ik alleen ben .
Heb geen behoefte meer om naar de stad te gaan .
Heb voor haar straat en haar een contactverbod van de maatschappelijk werkers.
En ja het is moeilijk geweest geen vrienden meer niemand om je heen enz.
Ben gelukkig wel gelijk geaceppteerd in het dorp en ken weer een hoop leuke mensen.
Maar o wat was het verdomd moeilijk om het een plek te geven.
Heb haar gelukkig wel steeds meer v uit me gedachten gekregen en daarom was de overgang naar een dor[ ineens ook zo makkelijk ,want ik heb haar langzaam aan steeds meer links laten liggen en steeds meer genegeerd.
Heb zelf de stap gezet voor hulp om mij weer goed te krijgen.
Was depresief geen zin meer in het leven enz.
En nu ben trots op mezelf dat ik dat heb gedaan en binnen 3 maanden weer verder kan.
Alleen het loslaten dat was moeilijker dan ik dacht toen
Relatie ? Een nieuwe relatie zie je niet zitten ? Of ben je met je ex bezig ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:54 schreef ennudan het volgende:
Hier voor de verandering weer eens een lekkere dip.. zie relatie, werk mezelf etc allemaal ff niet zitten
Vooral met ex bezig... en hoe zich dat eventueel gaat verhouden met een nieuwe relatie... (net alsof die eventuele nieuwe relatie nooit tegen die oude op zou kunnen... je kent het wel)quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:01 schreef Octagon het volgende:
[..]
Relatie ? Een nieuwe relatie zie je niet zitten ? Of ben je met je ex bezig ?
Het werk niet zien zitten... heb ik ook hoor. Heb mijn baas zelfs al meermaals mijn ontslag gevraagd... ik krijg het niet![]()
Maar je weet : alles wordt beter !
Zelf ben ik gisteren ook ingeslapen met ex in mijn hoofd... het was een paar dagen beter gegaan. Heb ook iets onrustiger geslapen als de voorbije nachten, al heb ik nog steeds geen wekker nodig om wakker te worden - bovendien word ik véél te vroeg wakker![]()
En vanmorgen is ze tijdens de 100km lange autorit naar het werk ook een paar keer door mijn hoofd gepasseerd - weliswaar zonder concrete gedachten, alleen maar de vraag "Ga ik haar nog horen voordat ze verjaart ?" (in juli !).
@ennudan:quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:17 schreef ennudan het volgende:
[..]
Vooral met ex bezig... en hoe zich dat eventueel gaat verhouden met een nieuwe relatie... (net alsof die eventuele nieuwe relatie nooit tegen die oude op zou kunnen... je kent het wel)
Werk is ook even lastig, weinig zekerheid, krijg geen beslissingen doorgedrukt vanwege tegenwerkingen in de organisatie dus het wil allemaal even niet..
En wil dat graag met mijn maatje ventileren maar ja die heeft uit haar sms op te maken als ze heel eerlijk is daar geen behoefte aan
ach ja het zal ook inderdaad wel allemaal beter worden...
Niet grappig!!!quote:
Ik vind het ook niet grappig! Veel te vroeg ook!quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:10 schreef ennudan het volgende:
[..]
Niet grappig!!!
Oh en waarom komt er nu net when your gone op de radio.... helpt niet echt....
Ach die staan allemaal in de kelder...(weet eerlijk gezegd niet eens wat er staat) en staan me dus niet in de weg. En ik vind het helemaal prima dat ze ze komt halen.. Ze belt of smst maar wanneer. Ik kan de moeite niet opbrengen zelf te gaan reageren op het moment. Stom maar gewoon geen zin in. Als zij dat allemaal zo raar wil doen dan prima maar ik pas me er niet meer aan aan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:16 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet grappig! Veel te vroeg ook!
Andere radiozender zoeken! En proberen afleiding te zoeken
*en ik denk echt dat wanneer haar spullen bij jou weg zijn je het een stuk makkelijker kan afsluiten!
Vertel eens wat meer over dat theeservies waar je het eerder over had?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:24 schreef J0ycie88 het volgende:
Owja, vandaag ga ik proberen ontopic te blijven posten!
Het idee (veel) meer waard te zijn als wat ex me kon/wou bieden, heb ik niet spijtig genoeg.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:22 schreef J0ycie88 het volgende:
*Trouwens ook net wat dingen naar boven gekomen waarvan ik denk, nee dit kan niet hoe hij heeft gereageerd op dingen. En eigenlijk ben ik ook veel meer waard dan dat*
Dat theeservies is van Blondquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:27 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over dat theeservies waar je het eerder over had?
Dat gevoel heb ik vooral omdat ik merk dat hij er op moment had moeten zijn wanneer hij er niet was. Misschien ligt dat gedeeltelijk aan mij, maar eigenlijk had hij zich daar op die momenten niets van aan moeten trekken..quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:35 schreef Octagon het volgende:
[..]
Het idee (veel) meer waard te zijn als wat ex me kon/wou bieden, heb ik niet spijtig genoeg.
Ik heb sterk het gevoel te weten wat ik kwijtgespeeld ben - het was dan ook de eerste keer dat ik me onmiddellijk op mijn gemak/goed voelde bij een vrouw.
Zo'n "Ik ben meer waard"-gevoel helpt je, denk ik, wel om het verwerkingsproces wat makkelijker te laten verlopen.
Ach ja, het is niet anders - ik denk er niet te véél meer over na. Als mijn ex beslist dat
- het hebben van een kinderwens belangrijker is als zich goed voelen bij een partner
- ik na minder als 5 maanden relatie moet weten of we samen kinderen gaan hebben
dan heeft zij voornamelijk een probleem.
Het enige probleem dat ik heb, is dat ik haar kwijt ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |