of dat je ineens wel geinteresseerd doet..... en hoe gaat het eigenlijk met dit of dat? ja lul, daar heb ik het net overquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zó herkenbaar
En werkt altijd
De shit van niet opletten is alleen dat je later dingen niet weet
KNMI waarschuwt voor extreem weerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is het nu al glad bij jullie? 't was niet echt superkoud ofzo hoor..
aahquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
in de 1 moet je het bier op de bijrijdersstoel zetten, op de ander past er een kratje in de achterbak.
Helemaal niks naar mijn idee. Zou in allebei niet willen rijdenquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:02 schreef dawg het volgende:
[..]
uiteindelijk is het onbewust altijd gebaseerd op persoonlijk gevoel van degene die mensen moet selecteren, weet jij stiekem ook wel. dus niet zo druk maken en laat het over je heen komen. denk dat het niet zoveel uitmaakt of je wel of niet ziek bent eigenlijk
Ja, wat is het nou?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, zo werkt het nu eenmaal in working life. Ook al kan je het met iedereen nog zo geweldig vinden, als het om het zakelijke aspect gaat, maakt dat niet altijd evenveel uit. Uiteindelijk draait het toch om geld en daar is een bedrijf voor.
Tis 4 uur, zeg m dat de winkels al dicht zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
KNMI waarschuwt voor extreem weer
En op het nieuws zag ik net ook dat het hier niet echt lekker is nu. Ikzelf ga zo de weg op. Zoonlief wil iets kopen in de stad
Ik ga met dawg, in de praktijk kijken mensen meer naar hun gevoel dan naar cijfertjes.quote:
Dat is mn zoonquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Groot gelijk, t is en blijf de man in huis op dat moment
Oooh, je miept! weeralarm is alweer ingetrokken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is mn zoon![]()
Ghehe zoonlief begroette hem ook zo vriendelijk: Hey homo!!
Er past een krat bier achterin bij de Smartquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
in de 1 moet je het bier op de bijrijdersstoel zetten, op de ander past er een kratje in de achterbak.
En dat..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helemaal niks naar mijn idee. Zou in allebei niet willen rijden
Mooiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh, je miept! weeralarm is alweer ingetrokken.
als je niet voldoet dan ga je eruit, als je goed genoeg bent dan blijf je.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er wordt sinds we zelfstandig begonnen zijn al op gehamerd dat we heel goed moeten presteren, willen we kunnen blijven in februari.
En als ik dan 2 wkn op rij te horen krijg dat ik moet verbeteren...
Ik wil m'n baan (en vooral m'n inkomen) niet kwijt, zo gek is dat toch niet?
Ik heb in het verleden wel meegemaakt dat ik mijn werk goed deed, ik kon goed overweg met mijn collega's, maar het ging niet goed met het bedrijf en ik was een uitzendkracht, dus ik moest eruit.quote:
Gelooft ie dus echt niet hequote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis 4 uur, zeg m dat de winkels al dicht zijn
een Roadster Coupé is wel gaafquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dat..
Al heb ik wel een keer in een Smart gereden.. Ik vond het niets
Hangt er vanaf wie het besluit neemt.quote:
Is boos op die scharrel van drquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Station Amersfoort ontruimd na bommelding
Engel verveelde zich zeker
Dat is toch wel een vereiste van een auto jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er past een krat bier achterin bij de Smart![]()
Heeft ie getest
Ik neem geen genoegen met een auto waar ik maar 1 krat bier in kan vervoeren hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is toch wel een vereiste van een auto ja
Die met die twee aan elkaar gekoppelde motorblokken is helemaal leukquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een Roadster Coupé is wel gaaftijdje in gereden, vond t helemaal tof.
Ik had een aygo. maar dan wel met goed rubber eronder met een normale maat (195)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dat..
Al heb ik wel een keer in een Smart gereden.. Ik vond het niets
Een Alfa GTV/Spider (916 serie) past dus geen krat bier inquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is toch wel een vereiste van een auto ja
Ja, ik bel morgen wel als t nodig is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
als je niet voldoet dan ga je eruit, als je goed genoeg bent dan blijf je.
dat is een feit, jezelf gek maken nu je thuis zit veranderd dat niet.... dat bedoel ik eigenlijk te zeggen.... probeer die gedachtes los te laten....
Op de vloer van de bijrijdersplek?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een Alfa GTV/Spider (916 serie) past dus geen krat bier inbehalve op de (vrijwel altijd) standaard lederen bekleding, welke daar dus kapot van gaat
Een auto waar geen zooi boodschappen in kan om op zijn minst een avondje voetbal te kijken met een stel maten is geen autoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een Alfa GTV/Spider (916 serie) past dus geen krat bier inbehalve op de (vrijwel altijd) standaard lederen bekleding, welke daar dus kapot van gaat
Die was wat duurquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:11 schreef Gasol het volgende:
[..]
Die met die twee aan elkaar gekoppelde motorblokken is helemaal leuk
Wat zeg je dat toch weer mooiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja broek aan mn reet doen en met koter het centrum in
Kan ook zonder broek hoor, het weeralarm is ingetrokken dus zo koud zal het niet zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja broek aan mn reet doen en met koter het centrum in
Die was heel duur jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die was wat duurDeze was ook al 42k geloof ik, maar gelukkig werkte ik bij de Merc dealer
Ik heb helemaal nergens zin in vandaag. Voel me gaar. Halve nacht wakker gelegen. En dat is jullie schuldquote:
Zaadje? Prius?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik hou van zaadje, er kan heel veel bier inen nu ga ik eten halen.
Zaadje is tof, want hij vervoerde wijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik hou van zaadje, er kan heel veel bier inen nu ga ik eten halen.
Nou ben ik toch wel heel benieuwd waarom dat hun schuld isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nergens zin in vandaag. Voel me gaar. Halve nacht wakker gelegen. En dat is jullie schuld
Wil ik weten wat jij met Snuit's zaadjes doet?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zaadje is tof, want hij vervoerde wijn
Nee, JULLIE! Ook die van jou dus.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ben ik toch wel heel benieuwd waarom dat hun schuld is
voor dat geld heb je een C-klassequote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die was wat duurDeze was ook al 42k geloof ik, maar gelukkig werkte ik bij de Merc dealer
Ook die van jou!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ben ik toch wel heel benieuwd waarom dat hun schuld is
Erin meerijdenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Wil ik weten wat jij met Snuit's zaadjes doet?
De MIquote:
Vertel!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook die van jou!!
Al jullie singles!!
Ik heb echt te raar gedroomd over jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |