Ik slik ze ook niet heel vaak, alleen als het echt te erg is, om de scherpe randjes eraf te halen of de pijn heel slecht uitkomt. Vandaag doet het helaas weinig...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet dat je op gegeven moment immuun wordt voor pijnstillers?
Aw, dan ben ik net geen 10 jaar ouder. Ik word 23 januari 34quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah. Nee, ik had m'n rug naar de tering geholpen
[..]
8 februari
Bestaat er een 34 januari?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Aw, dan ben ik net geen 10 jaar ouder. Ik word 23 januari 34
Morfine is om de scherpe randjes er af te halen zoals ze dat zelf noemen.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent echt leuk als je lol hebt![]()
Je kan niet anders dan mee lachen dan
Eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben je toch net iets meer dan 10 jr ouder?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ben je Marokkaan of rival?quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
EensNiks met slijmen te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
ow ja, ik rekende me al rijk. Blame de dementiequote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan ben je toch net iets meer dan 10 jr ouder?
Of snap ik t nou verkeerd?
oh wat vals peuquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij wilt besprongen worden door je logé?
Schat mijn zusjes vallen als een blok voor Marokkanen. Nederlanders maken gewoon geen kansquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat weet jij best! Je mag best zeggen dat je mij niet als schoonbroer wilt
Wie heeft er met de rug?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:09 schreef Kreator het volgende:
Sterkte met je rug, mop.
Back 2 work..
Ondanks de koorts toch nog helderquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
ow ja, ik rekende me al rijk. Blame de dementie
Die is aan het werk, is hier pas weer rond een uur of half 7 en dan ben ik allang aangekleedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij wilt besprongen worden door je logé?
zij gaan voor de echt ruige seks dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat mijn zusjes vallen als een blok voor Marokkanen. Nederlanders maken gewoon geen kans
die enkele keer per jaar dat ik hoofdpijn heb werkt bij mij gelukkig een normale paracetamol al...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik slik ze ook niet heel vaak, alleen als het echt te erg is, om de scherpe randjes eraf te halen of de pijn heel slecht uitkomt. Vandaag doet het helaas weinig...
quote:
Bij mij hetzelfde. Heb misschien twee keer per jaar hoofdpijn ofzoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
die enkele keer per jaar dat ik hoofdpijn heb werkt bij mij gelukkig een normale paracetamol al...
moet er niet aan denken dat ik dat anders de hele dag voel
Mijn zusjes doen niet aan seksquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zij gaan voor de echt ruige seks dus
Die dag heb ik een tentamen geloof ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij heeft haar zelfs ontmoetquote:
Yukiquote:
En dat lieve schat, is dus mijn punt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
die enkele keer per jaar dat ik hoofdpijn heb werkt bij mij gelukkig een normale paracetamol al...
moet er niet aan denken dat ik dat anders de hele dag voel
Logisch. Daarom hield ik in gedachte ook een adempauzequote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou het best op prijs stellen daarmee niet in 1 adem genoemd te worden
De foto's die huppel mij stuurt beloven een hoop, ik durf het niet te zeggen heb haar ooit 10 jaar geleden 1 keer gezienquote:
Binnenkort maar weer een keer afspreken met mn zus voor nieuwe foto's dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
De foto's die huppel mij stuurt beloven een hoop, ik durf het niet te zeggen heb haar ooit 10 jaar geleden 1 keer gezien
x2quote:
ik wilde vragen drink je wel genoeg.... ik hou mijn mond maarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dat lieve schat, is dus mijn punt.![]()
pijn die niet meer weggaat
Dat is juist zo raar. Weinig awesomeness hier.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:16 schreef STING het volgende:
[..]
Your body is just overflowing with awesome
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
ik wilde vragen drink je wel genoeg.... ik hou mijn mond maar
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Binnenkort maar weer een keer afspreken met mn zus voor nieuwe foto's dus
Binnenkort mn zus ophalen en naar Purm brengen?quote:
Water oid bedoelde ik.... maar dat soort simpele dingetjes weet je natuurlijk allang vanwege er al zolang last van hebben.....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, die is onder de gordel, op meer dan één manier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bummerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is juist zo raar. Weinig awesomeness hier.
Alleen een heleboel pijn en koorts dus.
Niet als je Italiaan in kwestie AFSJ uit wil leggenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:23 schreef Ripley het volgende:
Italiaans engels is sexy
Mijn kont doet nog steeds pijn van dat van een thaise museumtrap af ben gestuiterd. Misschien toch binnenkort even naar de dokter
is ze single momenteel? dan gewoon nummer sturen.. regel ik de rest welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Binnenkort mn zus ophalen en naar Purm brengen?
Griep heerst enorm. Mijn zusje is ook ziek.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:23 schreef STING het volgende:
[..]
Bummer
Volgens mij heerst het ook een beetje.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
Water oid bedoelde ik.... maar dat soort simpele dingetjes weet je natuurlijk allang vanwege er al zolang last van hebben.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat denk je zelf
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Je vriendje wil t niet masseren?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:23 schreef Ripley het volgende:
Italiaans engels is sexy
Mijn kont doet nog steeds pijn van dat van een thaise museumtrap af ben gestuiterd. Misschien toch binnenkort even naar de dokter
dat zei je vorige week ook al, misschien echt maar eens gaan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:23 schreef Ripley het volgende:
Ja zo een had ik er ook aan de telefoonquote:
Geen idee om eerlijk te zijn. Ik krijg haar niet te pakken. Kreng heeft waarschijnlijk weer een ander nummer zonder het mij te vertellenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
is ze single momenteel? dan gewoon nummer sturen.. regel ik de rest wel
Ja, veel griep atmquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:23 schreef STING het volgende:
[..]
Bummer
Volgens mij heerst het ook een beetje.
Leuk al die termen in het Ital-Engelsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet als je Italiaan in kwestie AFSJ uit wil leggen
Gisteren had je t warm, maar je zag er goed uit, had totaal niet t idee dat je ziek aan t worden was ofso?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, veel griep atm
Het stomme is dat de koorts lijkt te zakken maar de pijn met de minuut toeneemt
Ik heb er les van.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja zo een had ik er ook aan de telefoon
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, veel griep atm
Guess again babequote:
hoe zou dat toch komenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee om eerlijk te zijn. Ik krijg haar niet te pakken. Kreng heeft waarschijnlijk weer een ander nummer zonder het mij te vertellen
Tja, als je 'm flink te pakken hebt, ben je zo een week goed ziek meid. Uitzieken, veel meer kun je niet doen..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, veel griep atm
The area of freedom, security and justice (AFSJ) is a collection of European Union (EU) policies designed to ensure security, rights and free movementquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:28 schreef Ripley het volgende:
Wat is AFSJ samzz? Jij gebruikt te veel vage afkortingen vind ik
Echt bizar, zag het totaal niet aankomen. Toen ik thuis kwam merkte ik wel dat ik last had van de kou, en toen het fysiek pijn deed om mijn koude handen op mijn (niet eens zoveel warmere) benen te leggen vreesde ik al. Haarpijn volgde al snel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gisteren had je t warm, maar je zag er goed uit, had totaal niet t idee dat je ziek aan t worden was ofso?
Nouhouquote:
Area of freedom, security and justice. Een van de treaties van Europa.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:28 schreef Ripley het volgende:
Wat is AFSJ samzz? Jij gebruikt te veel vage afkortingen vind ik
Het is nog waar ook MissBquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
Jammer dat je mij niet irl kent, anders had je nooit boos kunnen blijven
Vandaag gesprek toch?quote:
Heeft rival puppy-oogjes?quote:
Opbokken met die radio. Moet vanavond weer verplicht luisterenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jullie zijn officieel niet meer het snelste topic, dat is vanaf heden Radio ONZ
[ONZIN RADIO] #56 Problemen? Waar?
Dat je dat neit wist, Ripley. Dat weet toch iedereen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Area of freedom, security and justice. Een van de treaties van Europa.
haha van wiequote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Opbokken met die radio. Moet vanavond weer verplicht luisteren
Succes zal voor je duimenquote:
Hoe is het met de kleine man nu?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, als je 'm flink te pakken hebt, ben je zo een week goed ziek meid. Uitzieken, veel meer kun je niet doen..
ALLES wat met ONZ te maken heeft is natuurlijk per definitie kut.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
haha van wie?
Ik vind het op zich wel tof zo
Veel afwisseling etc.
Ja joh, in mijn vrije tijd denk ik aan niks anders. Natuurlijk!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat je dat neit wist, Ripley. Dat weet toch iedereen.
gewoon een pretbek!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heeft rival puppy-oogjes?
Die zijn zo handig.
Ik geloof dat ik dat ook wel een beetje heb ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
gewoon een pretbek!
de blik die ik heb als ik een gemene grap/opmerking maak zorgt ervoor dat ik bijna alles kan maken
Het stomme is, je zou het nog moeten weten ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat je dat neit wist, Ripley. Dat weet toch iedereen.
Ik had recht van een homoseksuele Maleisiër, dat woord kan ik niet meer zien zonder te moeten lachen, hij kon t niet normaal uitsprekenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Area of freedom, security and justice. Een van de treaties van Europa.
Kluts, jij verbitterde singlequote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
ALLES wat met ONZ te maken heeft is natuurlijk per definitie kut.
Zo ben ik. Verbitterd. Frigide.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kluts, jij verbitterde single
Je vindt mij dus ook kut
Ach. Studenten en leraren denk ook dat SPSS nuttig is. En dan komen ze in het echte leven.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:32 schreef Samzz het volgende:
Het stomme is, je zou het nog moeten weten ook
Nee, het is voor een functie in Bunnik. Logisch he?quote:
Waarom zou ik dat moeten weten?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar goed, dat vindt iedere leraar over zijn of haar vak
Lastig uit te leggen... Hoofdhuid (en voor je gevoel ook je haar zelf) dat pijn doet als je aan je haar zit, bijvoorbeeld bij borstelen.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
Jammer dat je mij niet irl kent, anders had je nooit boos kunnen blijven
+1quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:32 schreef Kluts het volgende:
Tenzij ik het echt gemeen bedoel, want mijn gezicht spreekt altijd boekdelen.
Onzinquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar goed, dat vindt iedere leraar over zijn of haar vak
Dat gevoel wat je vroeger als kind had als je een hoge staart had gehad die je eind van de dag er weer uithaalde? Ongeveer? Of ben ik het enige 80's kind hier dat vroeger een hoge staart had?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen... Hoofdhuid (en voor je gevoel ook je haar zelf) dat pijn doet als je aan je haar zit, bijvoorbeeld bij borstelen.
Ik heb t altijd als ik koorts heb.
* missbehavin gaat duimenquote:
Correctie, leraren denken dat het nuttig is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ach. Studenten en leraren denk ook dat SPSS nuttig is. En dan komen ze in het echte leven.
Is soms wel lastig. Ik kan het echt niet verbergen als ik iets compleet ruk vind.quote:
Kut niet. Wel enigszins mentally challenged. Dus je past daar primaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kluts, jij verbitterde single
Je vindt mij dus ook kut
Hank.quote:
Nou, ik vind dat niet zozeer, mijn lerares welquote:
Tja, qua koorts gelukkig beter, maar verder kut. Hij hoest als een oude man, alles doet hem pijn (naar de wc lopen doet hem pijnquote:
niet logisch, wel herkenbaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, het is voor een functie in Bunnik. Logisch he?
We krijgen hier gemiddeld 5 keer per jaar een aanvraag. Van afgestudeerden en artsen. Die lachen we dan uit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:35 schreef Samzz het volgende:
Correctie, leraren denken dat het nuttig is.
Zoiets ja. Zo'n staart die veel te hoog en strak was ingesnoerdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat gevoel wat je vroeger als kind had als je een hoge staart had gehad die je eind van de dag er weer uithaalde? Ongeveer? Of ben ik het enige 80's kind hier dat vroeger een hoge staart had?
Kost echt klauwen vol geld, dat solliciteren.quote:
Maar die waren dan ook belachelijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:34 schreef STING het volgende:
[..]
Onzin
Net als die afkortingen van gisteren
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat niet zozeer, mijn lerares wel
duidelijk, en vreemd!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen... Hoofdhuid (en voor je gevoel ook je haar zelf) dat pijn doet als je aan je haar zit, bijvoorbeeld bij borstelen.
Ik heb t altijd als ik koorts heb.
Toen ik nog in Enschede woonde en hier in de regio aan het solliciteren was, dat kostte pas een boel geld. En tegemoedkominng in de reiskosten ho maar.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kost echt klauwen vol geld, dat solliciteren.
Arm kindquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, qua koorts gelukkig beter, maar verder kut. Hij hoest als een oude man, alles doet hem pijn (naar de wc lopen doet hem pijn), hij eet nog steeds niet...
Wat een kindermishandeling eigenlijk, die 80's kapsels.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoiets ja. Zo'n staart die veel te hoog en strak was ingesnoerd
Maar dan, in mijn beleving, nog ff wat pijnlijker. En het is niet over met een kwartiertje
Da's niet veel. Als je ziet hoeveel mensen het moeten gebruiken in de studie.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
We krijgen hier gemiddeld 5 keer per jaar een aanvraag. Van afgestudeerden en artsen. Die lachen we dan uit.
quote:
Terwijl je wettelijk gezien volgens mij recht hebt op vergoeding, heb ik ooit eens gelezen. Maar je gaat niet als je afgewezen wordt roepen " Nou, dat is dan 13.70 voor het treinkaartje dat ik gekocht heb.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Toen ik nog in Enschede woonde en hier in de regio aan het solliciteren was, dat kostte pas een boel geld. En tegemoedkominng in de reiskosten ho maar.
idemquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is soms wel lastig. Ik kan het echt niet verbergen als ik iets compleet ruk vind.
De eerste keer dat dat mij lukte was 2 jaar geleden met mijn kerstkado, ik deed net of ik het leuk vond!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is soms wel lastig. Ik kan het echt niet verbergen als ik iets compleet ruk vind.
Houd dat zoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die ken ik nietIk heb het nooit gemist, mijn gebrek aan kennis over spss of afsj of al die andere afkortingen.
Die waren gewoon lelijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat een kindermishandeling eigenlijk, die 80's kapsels.
Om over die 90's kuifen/kuiven (wtf is het meervoud voor kuif?) maar te zwijgen.
Ik vroeger als kind toen ik ooit een kadootje kreeg voor mijn verjaardag:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
De eerste keer dat dat mij lukte was 2 jaar geleden met mijn kerstkado, ik deed net of ik het leuk vond!
maar de grap was, dat kado was dus juist een grap
omdat Fox Mulderquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hank.De enige foute man waar ik ooit voor zou kunnen vallen.
Alleen als dit in de CAO staat en je dus voor 't bedrijf werkt, anders niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Terwijl je wettelijk gezien volgens mij recht hebt op vergoeding, heb ik ooit eens gelezen. Maar je gaat niet als je afgewezen wordt roepen " Nou, dat is dan 13.70 voor het treinkaartje dat ik gekocht heb.)
Inderdaad. Ik keek als 13jarige Klutsje de Xfiles ook al om hem.quote:
Retourtje Enschede - Utrecht is zo 20 euro vol tarief (want die gesprekken zijn natuurlijk altijd voor 9:00). Was een dure tijd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Terwijl je wettelijk gezien volgens mij recht hebt op vergoeding, heb ik ooit eens gelezen. Maar je gaat niet als je afgewezen wordt roepen " Nou, dat is dan 13.70 voor het treinkaartje dat ik gekocht heb.)
Ik had altijd zo'n palmboom op m'n hoofdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die waren gewoon lelijk
En ja, ik heb er ook mee rondgelopen
Ik had heel kortgeknipt haar.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had altijd zo'n palmboom op m'n hoofd
Ik plan gesprekken altijd 's middags. Klinkt stom, maar ik ben 's ochtends gewoon echt niet op mijn best, en als het dan toch niet uitmaakt, liever smiddags.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Retourtje Enschede - Utrecht is zo 20 euro vol tarief (want die gesprekken zijn natuurlijk altijd voor 9:00). Was een dure tijd.
Dat gelukkig niet... Maar die palmboompjesquote:
En wat zagen we er EEEENIG uit hè?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:43 schreef Ripley het volgende:
Ik ook ja. Een palmpoom of een scrunchy. Afgrijselijk. Mijn moeder heeft me ook een tijdje een zijstaart met voile strikken ingedaan
Ik moest een keer om 8:30 op Papendorp zijn voor een assessment. Moest ik rond 4:30 opstaan in Enschede. Niet zo raar dat ik hem niet zo goed heb gemaakt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik plan gesprekken altijd 's middags. Klinkt stom, maar ik ben 's ochtends gewoon echt niet op mijn best, en als het dan toch niet uitmaakt, liever smiddags.
Een zijstaart ja, die had ik ook vaak. Ik had altijd heel lang haar tot over mijn kont nog.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:43 schreef Ripley het volgende:
Ik ook ja. Een palmpoom of een scrunchy. Afgrijselijk. Mijn moeder heeft me ook een tijdje een zijstaart met voile strikken ingedaan
Aiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:43 schreef Ripley het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |