Ongetwijfeld, geen polonaise aan mijn lijf!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou hem je best terug willen geven, maar straks ga je denken dat ik iets van je wil
Done, done, en niet in huis.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paracetamol, strepsils en tijgerbalsem
shit ik reageerde te snelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:59 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig, dan berg ik 't mapje naaktfoto's weer op
Morfine.. Dat heb ik nu.... iets van 4 keer gehad.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat
Een keer morfine gehadMaar dat was tegen mijn wil.
Ik ben hartstikke vrolijkquote:
Dat zal het zijn, heb jou nog niet normaal meegemaaktquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dan ben ik ook daadwerkelijk aan het lachen... op standje normaal kijk ik redelijk serieus hoor
Mwah, gewoon koppijn. Zou er onderhand toch wel aan gewend moeten zijnquote:
zelfs geen kleintje?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, geen polonaise aan mijn lijf!
Toen ik uiteindelijk bij kwam, had ik geen pijn meerquote:
Ik kreeg 't voor mijn rugquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Morfine.. Dat heb ik nu.... iets van 4 keer gehad.
quote:
Ik heb nog wel 600 mg Ibu voor jequote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwah, gewoon koppijn. Zou er onderhand toch wel aan gewend moeten zijn
Masserenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paracetamol, strepsils en tijgerbalsem
Oeh, ik ben ook bijna jarigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:01 schreef Ripley het volgende:
Ik ben niet down, maar wel ietsje less cheery dan normaal. Komt door het weer en het terugkeren naar de routine. Gelukkig komt morgen de nieuwe bank en ben ik over 2 weekjes jarig, dat leidt af
MI dat MissB wordt aangevallen door allemaal snuitjesquote:
damn, heftigquote:
Ik ben vaak aan het lachen, net een clown hequote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat zal het zijn, heb jou nog niet normaal meegemaakt
Ho. Niet weer beginnen over tassen en nagellakquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, ik ben ook bijna jarig
Heb je al nagedacht over een tas?
Lief van je, maar daar heb ik een abonnement opquote:
Voor de baarmoederoperatie. Voor de IVF punctie. Voor mijn keeloperatie.. En voor een foto van mijn baarmoeder.quote:
Wanneer ben je jarig?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, ik ben ook bijna jarig
Heb je al nagedacht over een tas?
Jij bent echt leuk als je lol hebtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben vaak aan het lachen, net een clown he
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MI dat MissB wordt aangevallen door allemaal snuitjes
Waarom denk je dat ik nog een vol pakje heb?quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:03 schreef STING het volgende:
[..]
Ho. Niet weer beginnen over tassen en nagellak
Graag gedaan babequote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Trut, daar ging dus mijn thee over mijn bureau! En mijn collega maar raar kijken
Helpt vaak toch welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij iemand met huid- en haarpijn?
Thanks but no thanks
Eensquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Jij bent echt leuk als je lol hebt![]()
Je kan niet anders dan mee lachen dan
quote:
Ah. Nee, ik had m'n rug naar de tering geholpenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Voor de baarmoederoperatie. Voor de IVF punctie. Voor mijn keeloperatie.. En voor een foto van mijn baarmoeder.
En ik zag ook dat je het kan krijgen bij een bevalling.
8 februariquote:
Auwquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Helpt vaak toch welop t moment misschien wat minder fijn, maar daarna wel
* PeuRacslikt pas wat als die half dood gaatquote:
Ik word onwijs agressief van morfinequote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah. Nee, ik had m'n rug naar de tering geholpen
Je weet dat je op gegeven moment immuun wordt voor pijnstillers?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:06 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb daarstraks nog 2 van die sissy ass ibu's genomen, echt niet minder pijn ofzo...
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRacslikt pas wat als die half dood gaat
Ik weet het niet meerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik word onwijs agressief van morfine
Daarom doe ik het bij de bevalling maar niet
En ik vind ook dat het niet helpt.
Jij wilt besprongen worden door je logé?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb besloten dat ik gewoon geen boodschappen ga doen. Lekker de hele dag in mn ochtendjas in huis rommelen
Ik slik ze ook niet heel vaak, alleen als het echt te erg is, om de scherpe randjes eraf te halen of de pijn heel slecht uitkomt. Vandaag doet het helaas weinig...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet dat je op gegeven moment immuun wordt voor pijnstillers?
Aw, dan ben ik net geen 10 jaar ouder. Ik word 23 januari 34quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah. Nee, ik had m'n rug naar de tering geholpen
[..]
8 februari
Bestaat er een 34 januari?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Aw, dan ben ik net geen 10 jaar ouder. Ik word 23 januari 34
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |