Wanneer ben je jarig?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, ik ben ook bijna jarig
Heb je al nagedacht over een tas?
Jij bent echt leuk als je lol hebtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben vaak aan het lachen, net een clown he
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MI dat MissB wordt aangevallen door allemaal snuitjes
Waarom denk je dat ik nog een vol pakje heb?quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:03 schreef STING het volgende:
[..]
Ho. Niet weer beginnen over tassen en nagellak
Graag gedaan babequote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Trut, daar ging dus mijn thee over mijn bureau! En mijn collega maar raar kijken
Helpt vaak toch welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij iemand met huid- en haarpijn?
Thanks but no thanks
Eensquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Jij bent echt leuk als je lol hebt![]()
Je kan niet anders dan mee lachen dan
quote:
Ah. Nee, ik had m'n rug naar de tering geholpenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Voor de baarmoederoperatie. Voor de IVF punctie. Voor mijn keeloperatie.. En voor een foto van mijn baarmoeder.
En ik zag ook dat je het kan krijgen bij een bevalling.
8 februariquote:
Auwquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Helpt vaak toch welop t moment misschien wat minder fijn, maar daarna wel
* PeuRacslikt pas wat als die half dood gaatquote:
Ik word onwijs agressief van morfinequote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah. Nee, ik had m'n rug naar de tering geholpen
Je weet dat je op gegeven moment immuun wordt voor pijnstillers?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:06 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb daarstraks nog 2 van die sissy ass ibu's genomen, echt niet minder pijn ofzo...
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRacslikt pas wat als die half dood gaat
Ik weet het niet meerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik word onwijs agressief van morfine
Daarom doe ik het bij de bevalling maar niet
En ik vind ook dat het niet helpt.
Jij wilt besprongen worden door je logé?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb besloten dat ik gewoon geen boodschappen ga doen. Lekker de hele dag in mn ochtendjas in huis rommelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |