Ik slik ze ook niet heel vaak, alleen als het echt te erg is, om de scherpe randjes eraf te halen of de pijn heel slecht uitkomt. Vandaag doet het helaas weinig...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet dat je op gegeven moment immuun wordt voor pijnstillers?
Aw, dan ben ik net geen 10 jaar ouder. Ik word 23 januari 34quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah. Nee, ik had m'n rug naar de tering geholpen
[..]
8 februari
Bestaat er een 34 januari?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Aw, dan ben ik net geen 10 jaar ouder. Ik word 23 januari 34
Morfine is om de scherpe randjes er af te halen zoals ze dat zelf noemen.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent echt leuk als je lol hebt![]()
Je kan niet anders dan mee lachen dan
Eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben je toch net iets meer dan 10 jr ouder?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Aw, dan ben ik net geen 10 jaar ouder. Ik word 23 januari 34
Ben je Marokkaan of rival?quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
EensNiks met slijmen te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
ow ja, ik rekende me al rijk. Blame de dementiequote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan ben je toch net iets meer dan 10 jr ouder?
Of snap ik t nou verkeerd?
oh wat vals peuquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij wilt besprongen worden door je logé?
Schat mijn zusjes vallen als een blok voor Marokkanen. Nederlanders maken gewoon geen kansquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat weet jij best! Je mag best zeggen dat je mij niet als schoonbroer wilt
Wie heeft er met de rug?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:09 schreef Kreator het volgende:
Sterkte met je rug, mop.
Back 2 work..
Ondanks de koorts toch nog helderquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
ow ja, ik rekende me al rijk. Blame de dementie
Die is aan het werk, is hier pas weer rond een uur of half 7 en dan ben ik allang aangekleedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij wilt besprongen worden door je logé?
zij gaan voor de echt ruige seks dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat mijn zusjes vallen als een blok voor Marokkanen. Nederlanders maken gewoon geen kans
die enkele keer per jaar dat ik hoofdpijn heb werkt bij mij gelukkig een normale paracetamol al...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik slik ze ook niet heel vaak, alleen als het echt te erg is, om de scherpe randjes eraf te halen of de pijn heel slecht uitkomt. Vandaag doet het helaas weinig...
quote:
Bij mij hetzelfde. Heb misschien twee keer per jaar hoofdpijn ofzoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
die enkele keer per jaar dat ik hoofdpijn heb werkt bij mij gelukkig een normale paracetamol al...
moet er niet aan denken dat ik dat anders de hele dag voel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |