Wat een kindermishandeling eigenlijk, die 80's kapsels.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoiets ja. Zo'n staart die veel te hoog en strak was ingesnoerd
Maar dan, in mijn beleving, nog ff wat pijnlijker. En het is niet over met een kwartiertje
Da's niet veel. Als je ziet hoeveel mensen het moeten gebruiken in de studie.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
We krijgen hier gemiddeld 5 keer per jaar een aanvraag. Van afgestudeerden en artsen. Die lachen we dan uit.
quote:
Terwijl je wettelijk gezien volgens mij recht hebt op vergoeding, heb ik ooit eens gelezen. Maar je gaat niet als je afgewezen wordt roepen " Nou, dat is dan 13.70 voor het treinkaartje dat ik gekocht heb.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Toen ik nog in Enschede woonde en hier in de regio aan het solliciteren was, dat kostte pas een boel geld. En tegemoedkominng in de reiskosten ho maar.
idemquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is soms wel lastig. Ik kan het echt niet verbergen als ik iets compleet ruk vind.
De eerste keer dat dat mij lukte was 2 jaar geleden met mijn kerstkado, ik deed net of ik het leuk vond!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is soms wel lastig. Ik kan het echt niet verbergen als ik iets compleet ruk vind.
Houd dat zoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die ken ik nietIk heb het nooit gemist, mijn gebrek aan kennis over spss of afsj of al die andere afkortingen.
Die waren gewoon lelijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat een kindermishandeling eigenlijk, die 80's kapsels.
Om over die 90's kuifen/kuiven (wtf is het meervoud voor kuif?) maar te zwijgen.
Ik vroeger als kind toen ik ooit een kadootje kreeg voor mijn verjaardag:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
De eerste keer dat dat mij lukte was 2 jaar geleden met mijn kerstkado, ik deed net of ik het leuk vond!
maar de grap was, dat kado was dus juist een grap
omdat Fox Mulderquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hank.De enige foute man waar ik ooit voor zou kunnen vallen.
Alleen als dit in de CAO staat en je dus voor 't bedrijf werkt, anders niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Terwijl je wettelijk gezien volgens mij recht hebt op vergoeding, heb ik ooit eens gelezen. Maar je gaat niet als je afgewezen wordt roepen " Nou, dat is dan 13.70 voor het treinkaartje dat ik gekocht heb.)
Inderdaad. Ik keek als 13jarige Klutsje de Xfiles ook al om hem.quote:
Retourtje Enschede - Utrecht is zo 20 euro vol tarief (want die gesprekken zijn natuurlijk altijd voor 9:00). Was een dure tijd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Terwijl je wettelijk gezien volgens mij recht hebt op vergoeding, heb ik ooit eens gelezen. Maar je gaat niet als je afgewezen wordt roepen " Nou, dat is dan 13.70 voor het treinkaartje dat ik gekocht heb.)
Ik had altijd zo'n palmboom op m'n hoofdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die waren gewoon lelijk
En ja, ik heb er ook mee rondgelopen
Ik had heel kortgeknipt haar.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had altijd zo'n palmboom op m'n hoofd
Ik plan gesprekken altijd 's middags. Klinkt stom, maar ik ben 's ochtends gewoon echt niet op mijn best, en als het dan toch niet uitmaakt, liever smiddags.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Retourtje Enschede - Utrecht is zo 20 euro vol tarief (want die gesprekken zijn natuurlijk altijd voor 9:00). Was een dure tijd.
Dat gelukkig niet... Maar die palmboompjesquote:
En wat zagen we er EEEENIG uit hè?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:43 schreef Ripley het volgende:
Ik ook ja. Een palmpoom of een scrunchy. Afgrijselijk. Mijn moeder heeft me ook een tijdje een zijstaart met voile strikken ingedaan
Ik moest een keer om 8:30 op Papendorp zijn voor een assessment. Moest ik rond 4:30 opstaan in Enschede. Niet zo raar dat ik hem niet zo goed heb gemaakt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik plan gesprekken altijd 's middags. Klinkt stom, maar ik ben 's ochtends gewoon echt niet op mijn best, en als het dan toch niet uitmaakt, liever smiddags.
Een zijstaart ja, die had ik ook vaak. Ik had altijd heel lang haar tot over mijn kont nog.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:43 schreef Ripley het volgende:
Ik ook ja. Een palmpoom of een scrunchy. Afgrijselijk. Mijn moeder heeft me ook een tijdje een zijstaart met voile strikken ingedaan
Aiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:43 schreef Ripley het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |