Waarom zou ik dat moeten weten?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het stomme is, je zou het nog moeten weten ook
Maar goed, dat vindt iedere leraar over zijn of haar vak
Lastig uit te leggen... Hoofdhuid (en voor je gevoel ook je haar zelf) dat pijn doet als je aan je haar zit, bijvoorbeeld bij borstelen.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
Jammer dat je mij niet irl kent, anders had je nooit boos kunnen blijven
+1quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:32 schreef Kluts het volgende:
Tenzij ik het echt gemeen bedoel, want mijn gezicht spreekt altijd boekdelen.
Onzinquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het stomme is, je zou het nog moeten weten ook
Maar goed, dat vindt iedere leraar over zijn of haar vak
Dat gevoel wat je vroeger als kind had als je een hoge staart had gehad die je eind van de dag er weer uithaalde? Ongeveer? Of ben ik het enige 80's kind hier dat vroeger een hoge staart had?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen... Hoofdhuid (en voor je gevoel ook je haar zelf) dat pijn doet als je aan je haar zit, bijvoorbeeld bij borstelen.
Ik heb t altijd als ik koorts heb.
* missbehavin gaat duimenquote:
Correctie, leraren denken dat het nuttig is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ach. Studenten en leraren denk ook dat SPSS nuttig is. En dan komen ze in het echte leven.
Is soms wel lastig. Ik kan het echt niet verbergen als ik iets compleet ruk vind.quote:
Kut niet. Wel enigszins mentally challenged. Dus je past daar primaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kluts, jij verbitterde single
Je vindt mij dus ook kut
Hank.quote:
Nou, ik vind dat niet zozeer, mijn lerares welquote:
Tja, qua koorts gelukkig beter, maar verder kut. Hij hoest als een oude man, alles doet hem pijn (naar de wc lopen doet hem pijnquote:
niet logisch, wel herkenbaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, het is voor een functie in Bunnik. Logisch he?
We krijgen hier gemiddeld 5 keer per jaar een aanvraag. Van afgestudeerden en artsen. Die lachen we dan uit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:35 schreef Samzz het volgende:
Correctie, leraren denken dat het nuttig is.
Zoiets ja. Zo'n staart die veel te hoog en strak was ingesnoerdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat gevoel wat je vroeger als kind had als je een hoge staart had gehad die je eind van de dag er weer uithaalde? Ongeveer? Of ben ik het enige 80's kind hier dat vroeger een hoge staart had?
Kost echt klauwen vol geld, dat solliciteren.quote:
Maar die waren dan ook belachelijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:34 schreef STING het volgende:
[..]
Onzin
Net als die afkortingen van gisteren
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat niet zozeer, mijn lerares wel
duidelijk, en vreemd!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen... Hoofdhuid (en voor je gevoel ook je haar zelf) dat pijn doet als je aan je haar zit, bijvoorbeeld bij borstelen.
Ik heb t altijd als ik koorts heb.
Toen ik nog in Enschede woonde en hier in de regio aan het solliciteren was, dat kostte pas een boel geld. En tegemoedkominng in de reiskosten ho maar.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kost echt klauwen vol geld, dat solliciteren.
Arm kindquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, qua koorts gelukkig beter, maar verder kut. Hij hoest als een oude man, alles doet hem pijn (naar de wc lopen doet hem pijn), hij eet nog steeds niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |