quote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef Monopoly het volgende:
Over primetime, DJ's etc etc
We zijn nu 3 dagen in de lucht, met hillarische stukken. Het is een daverend succes, waarvoor dank uiteraard
Toch gaan we ervoor om een beetje structuur in de uitzendingen te brengen.
Immers willen we allemaal dat Radio ONZ door blijft uitzenden tot in de eeuwigheid.
Het plan is dus om tijdens de prime-time uren [tussen 17:00 en 22:00] elk uur een vaste DJ te laten draaien.
Dit doen we omdat we dan wat meer live kunnen doen.
Denk aan interviews met users/mods, roddels, en vele ONZ rubrieken
Het is dan de bedoeling dat elke DJ wel zijn eigen stijl aanhoudt, maar het is ook leuk als elke DJ dan naast het gelul, ook wat request etc doet.
Daarover kunnen we zometeen wel stemmen in een poll.
De Primetime DJs zijn geselecteerd, en daar kan natuurlijk altijd wat aan veranderd worden.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat je er als Primetime DJ een leuke show van maakt, met veel live, bellen en lekkere muziek
Buiten de prime-time uren kunnen we het uitzendschema natuurlijk gewoon voor iedereen houden.
ONZ radio is VOOR en DOOR ons allemaal
Ik weet dat dit voor sommige niet helemaal is wat ze ervan verwachtte, maar we doen dit om ONZ Radio door te laten gaan.
Er zullen altijd gaatjes komen als er bepaalde DJ's op vakantie zijn of andere verplichtingen hebben. En dat kan allemaal zo geregeld worden
Ik hoop dat we ONZ Radio naar the next level tillen met z'n allen.
We gaan ervoor.
Allen voor bier, bier voor allen.
Monopoly, Graseter, -Datdus- en Eziechelk
PS: DE LAPO OPENT HET VOLGENDE TOPIC VIA DE 'NIEUW-TOPIC'-KNOP EN DOET NUMMERTJE +1 EN BRENGT EEN ORIGINELE TT IN. PAS BIJ EEN WACHTTIJD VAN 2 MINUTEN MAG JE ALS NIET LAPO ZIJNDE EEN EIGEN TOPIC OPENEN. BIJ VOORBAAT DANK.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
WEEKEND en Primetime
Het weekend is voor iedereen toegankelijk om te draaien.
Mij lijkt het het leukst om op zaterdag en zondag een 2 uur durende live show van de crew te doen, en dat we er een doldwaze boel van maken.
Vooral de zaterdag, lekker luisteren en meelachen voordat je gaat stappen
Maar dat laatste is dus een idee, als dat niet door gaat, dan moeten we de hele prime afschaffen en op de zaterdag lekker iedereen z'n gang laten gaan
[Lees: Vantevoren het uitzendschema maken, zodat iedereen eerlijk aan de beurt komt]
Einde bericht
Als het zo druk blijft wel, maar we hebben inkomsten via de ads?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:51 schreef Dhaha het volgende:
dit is serieus het einde of me moeten een betaalde broadcastserver hebben
daarom moet graseter ergens wat regelenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Als het zo druk blijft wel, maar we hebben inkomsten via de ads?
jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:53 schreef 045represent het volgende:
radio onzin is offline door haar eigen succes ofwat?
Heb je die PM van 'Kwaliteit' gister nog gehad? Die had nog een professionele server in de aanbieding.quote:
Geen idee, kan nog even duren.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:56 schreef 045represent het volgende:
wanneer denken jullie dat het is opgelost?
Eh nee?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:56 schreef TWP het volgende:
[..]
Heb je die PM van 'Kwaliteit' gister nog gehad? Die had nog een professionele server in de aanbieding.
Kun jij wel luisteren Pirania, of niet?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Waar?En kunnen wij er wat aan doen?
jij bent nu toch het draaien he?quote:
Ja hoor! Heb alleen niet alles uiteraardquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:02 schreef 045represent het volgende:
[..]
zijn verzoeknummertjes welkom bij jou?
Je kan de mic ergens selecteren. Ik probeer het ook al uit te zoeken maar het lukt me nog niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:06 schreef Beaudelaire het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk instellen dat ik wil praten tijdens de uitzending met Virtual DJ?
Onze server wat doe je?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:06 schreef Beaudelaire het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk instellen dat ik wil praten tijdens de uitzending met Virtual DJ?
Iedereen is afgehaakt,quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:06 schreef Dhaha het volgende:
we hebben nu ook maar 11 luisteraars heh
Ik heb alleen wel een ingebouwde in mijn laptop, dus even kijken of dat werkt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:06 schreef TWP het volgende:
[..]
Je kan de mic ergens selecteren. Ik probeer het ook al uit te zoeken maar het lukt me nog niet.
heb je Day 'n Night? is wel al van 2009 ofzo, maar die blijft lekkerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:05 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja hoor! Heb alleen niet alles uiteraard
Ik ook, maar volgens mij werk dat nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:07 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik heb alleen wel een ingebouwde in mijn laptop, dus even kijken of dat werkt.
puik, ik luister!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:09 schreef Dhaha het volgende:
ik heb voor vanmiddag een prachtig half uurtje in petto!
Komt eraan!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:08 schreef 045represent het volgende:
[..]
heb je Day 'n Night? is wel al van 2009 ofzo, maar die blijft lekker
Ik dacht ook zoiets jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:13 schreef Paul het volgende:
Jullie laten me schrikken in het begin van het topic, dacht dat we rellen hadden met b uma st emra ofzo
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mogguh!
Ben nu op mijn mobiel aan het luisteren op mijn werk in de pauze
Alleen DJ Naam was nog niet af, + UI.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:48 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat dan weer niet. Was dat al helemaal af dan?
Nee, gelukkig nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:19 schreef 045represent het volgende:
TWP ben je dat zelf die dat zegt/heeft ingesproken: "zzoooo... goedemorrriiiggguuhhhh"
ik zit mobiel!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:19 schreef heloef het volgende:
Oh ik weet het al, op het schoolnetwerk doet ie het niet.
Ik mag ook vanaaf,quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb zin in mijn half uurtje vanmiddag
Werkt nog niet!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:22 schreef Beaudelaire het volgende:
Hoe krijg je je naam bij de afbeelding?
Ik zag het wel eens staan bij die link met die cijfers.quote:
Nee. Wat kun je doen met het opgebrachte geld? Of is dat om de kosten van nu te dekken?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:24 schreef -Datdus- het volgende:
Zouden jullie reclame links onder erg vinden?
Oh ja dat herinnert mijn er aan:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb zin in mijn half uurtje vanmiddag
Op de site? Niet echt, zolang er maar niet teveel reclame komtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:24 schreef -Datdus- het volgende:
Zouden jullie reclame links onder erg vinden?
snoop dogg - gin and juicequote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja dat herinnert mijn er aan:
VOOR HELOEF REQUESTS ZOEK IK PLATEN DIE JULLIE WILLEN HOREN.
VERZOEKJES KAN JE DOOR TWITTEREN ( @DJRayen2 ) OF POSTEN IN DIT TOPIC. LET WEL OP ALS JE JE REQUEST HIER PLAATS ZOU IK JE REQUEST KUNNEN MISSEN, OP TWITTER ZIE IK HEM SOWIESO WEL EN KAN IK DUS BELOVEN DAT HIJ VANDAAG OF MORGEN WORDT GEDRAAID!
Voor de zoveelste keer dat regelt listen2myradio.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:26 schreef progmog het volgende:
Wordt er wel netjes BUMA afgedragen voor de muziek? Anders is het snel over + fikse boete.
Voor een betaalde server perhaps of rechten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:25 schreef TWP het volgende:
[..]
Nee. Wat kun je doen met het opgebrachte geld? Of is dat om de kosten van nu te dekken?
Staat genoteerd.quote:
Dit inderdaad..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:28 schreef yvonne het volgende:
Die uit de OP moet wel veranderd worden want die werkt niet meer.
?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:28 schreef yvonne het volgende:
Oja ik zie het.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:28 schreef yvonne het volgende:
Ik heb nog geen goede mogelijkheid om de xmlfile uit te lezen, wanneer ik dat wel kan, kan ik de DJ namen uit de StreamTitle vissen, en deze in het plaatje plaatsen. Voorwaarden daarvoor zijn wel dat alle DJ's netjes meewerken, en de zelfde StreamTitle gebruiken, met hun eigen naam.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:22 schreef Beaudelaire het volgende:
Hoe krijg je je naam bij de afbeelding?
maar zal het ook gelden voor illegale piraten muziek?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer dat regelt listen2myradio.
Maar weet jij hoe je die stream title veranderd?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb nog geen goede mogelijkheid om de xmlfile uit te lezen, wanneer ik dat wel kan, kan ik de DJ namen uit de StreamTitle vissen, en deze in het plaatje plaatsen. Voorwaarden daarvoor zijn wel dat alle DJ's netjes meewerken, en de zelfde StreamTitle gebruiken, met hun eigen naam.
Ik wil deze DJ namen dan koppelen aan hun UI's, zodat ook die zichtbaar is in de banner.
Ja, dat doe je bij de config.. in vDJ zelf.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:31 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Maar weet jij hoe je die stream title veranderd?
Ik heb ergens gelezen dat je bij options een 'name' in kunt stellenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:31 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Maar weet jij hoe je die stream title veranderd?
De luister live link moet even worden veranderd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:31 schreef TWP het volgende:
Welke link
[..]
Ja, dat doe je bij de config.. in vDJ zelf.
Toffemiidagquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Moet jullie helaas weer verlaten, pauze is om...
Tot vanmiddag
Stream title is: Onzin Radio | Naam DJ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb nog geen goede mogelijkheid om de xmlfile uit te lezen, wanneer ik dat wel kan, kan ik de DJ namen uit de StreamTitle vissen, en deze in het plaatje plaatsen. Voorwaarden daarvoor zijn wel dat alle DJ's netjes meewerken, en de zelfde StreamTitle gebruiken, met hun eigen naam.
Ik wil deze DJ namen dan koppelen aan hun UI's, zodat ook die zichtbaar is in de banner.
http://onz-radio.nl/player.htmlquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:32 schreef TWP het volgende:
Welke link moet er achter het plaatje 'luister live' in de OP?
Bij Genre of bij Naam?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:31 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja, dat doe je bij de config.. in vDJ zelf.
Die kan ook. In de OP staat nu ook weer een werkende link.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:37 schreef yvonne het volgende:
http://onz.listen2myradio.com/ deze doet het.
Listen2myradio regelt het.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:38 schreef yvonne het volgende:
Ja poepe, monopoly en graseter hebben vast niet gedacht aan rechten.. grote bekendheid op FP enzo -Buma achter je aan
gij zit ook in prime time héquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:39 schreef -Datdus- het volgende:
Ik sta telkens echt griezelig hoog in de dagcijfers,
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Stream title is: Onzin Radio | Naam DJ?
De hele dag wordt er gewisseld van DJ's en dus van stijlen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
Leuk dit huiskamer Dj gemeuk, alleen jammer dat er niet generale smaak wordt gehandhaafd, meer eigen inzicht. Of was dit de bedoeling?
Wanneer komt de volgende? (haha sorry DJ maar ik kan me niet vinden in je smaak! verder puik gemixt)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:42 schreef TWP het volgende:
[..]
De hele dag wordt er gewisseld van DJ's en dus van stijlen.
Ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:42 schreef minispilie het volgende:
is er al een hardstyle dj, die weinig zegt en veel draait?
listen2myradio regelt het zegt iedereenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:38 schreef yvonne het volgende:
Ja poepe, monopoly en graseter hebben vast niet gedacht aan rechten.. grote bekendheid op FP enzo -Buma achter je aan
Om 11.00, maar niet een DJ die meer van jouw smaak gaat draaien vrees ik. Die zitten meer in de avondurenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:42 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Wanneer komt de volgende? (haha sorry DJ maar ik kan me niet vinden in je smaak! verder puik gemixt)
Rond welke tijd draait hij/zij?quote:
Nee.quote:
Deze doet het wel op mijn werkquote:
Dan moet je zeker blijven luisteren, om 11 uur heb ik een plaat met hiphop én een lekkere beat. Die hoor je veel te weinig op de radio.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:45 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik kan me namelijk heel erg vinden in smaken die varieren van een lekkere beat tot
http://www.herhaling.nl/video/1065450/
of heerlijke hiphop!
[..]
Nee.
Ik denk om 18.00, maar ik weet niet precies wie welke stijl precies draait.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:45 schreef minispilie het volgende:
[..]
Rond welke tijd draait hij/zij?
We denken allemaal dat Listen2myradio dit regelt, maar niemand weet het 100% zeker.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar hoe zit het eigenlijk met de rechten ?
Kan je geen gezeik krijgen met stichtingen zoals buma / stemra / baf / brein en weet ik veel hoe die homo's nog meer heten ?
Verzoekjes mag je altijd dumpen in dit topic.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jongens ik moet zeggen, het begint met de dag professioneler te klinken, qua overgangen en jingles etc
Helaas alleen niet echt mijn muziek
Wat wordt er het volgende half uurtje gedraaid ?
Je vindt het gewoon leuk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zal vanavond weer verplicht luisteren
Ja ik hou het 5 minuten vol en dan klik ik weer wegquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:58 schreef Barba-Papa het volgende:
ik heb even rondgekeken op internet, maar volgens mij moeten wij persoonlijk voor de rechten dokken
TOp.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:55 schreef TWP het volgende:
Na dit nummer komt de laatste, dan de jingle en dan kun jij je gang gaan Beaudelaire
nee, maar dadelijk krijgt iemand een dikke rekeningquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:59 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wil je anders gewoon dat we er mee stoppen?
http://78.159.97.251:7222/played.htmlquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jammer dat je via http://onz-radio.nl/player.html niet kan zien welk nummer er op dat moment gedraaid wordt
Als ik dan iets leuks hoor op mijn werk moet ik steeds Shazam gebruiken
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:07 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
http://78.159.97.251:7222/played.html
Die clip met die auto op die vage snelwegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:10 schreef TWP het volgende:
Dit is dan weer iets ouder dan FIFA11, maar lekker!
Ja die was vetquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die clip met die auto op die vage snelweg
What's my name van Drake en Rihannaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:10 schreef Beaudelaire het volgende:
Nog verzoekjes?
Via DM, PM of dit topic.
Jaaa ook wel een goed nummerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:11 schreef utopie het volgende:
Beaudelaire,
kan je Dutch Master - Million Miles Away in de playlist stoppen?
Ff lekker wakker komen
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
What's my name van Drake en Rihanna
Normaal heb ik een hekel aan Rihanna, maar dit nummer is echt goed gewoon
Ik ga even kijken. Als je het alarm hoort, dan kan het jouw verzoekje zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:11 schreef utopie het volgende:
Beaudelaire,
kan je Dutch Master - Million Miles Away in de playlist stoppen?
Ff lekker wakker komen
Ja he!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:13 schreef TWP het volgende:
De tijd gaat trouwens snel als je aan het draaien bent. Zit al vanaf 7.00 achter mn computer
Nurt! Ben je vrij vandaagquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jaaa ook wel een goed nummerdenk dat iedereen die wel kan waarderen.
Nog liever die dan mijn eigen verzoekje
En ' lekker wakker komen '
Hmm nee man, ik ging gisteravond om 22:30 nog even lezen in bed en toen slapen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:13 schreef utopie het volgende:
[..]
Nurt! Ben je vrij vandaag?
Gister van 00:00 tot 00:30 was er hardstyleIk had toen dat nr ook aangevraagd
Ik kan vandaag mijn black ops verwachtenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm nee man, ik ging gisteravond om 22:30 nog even lezen in bed en toen slapen.
Moest er weer om 5:15 uit, ben nu ook op mijn werk.
Maar om 15:00 naar huis, dan nog even langs Amsterdam
Ja zoiets geloof ik. Het record is nog steeds 61.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Best netjes, gisteren rond de prime-time was het 42 ofzo toch?
Nee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:16 schreef MultiBanaan het volgende:
Update dat ding waarin staat welke artiest en welk nummer er wordt gedraaid op de site zich ook vanzelf?
Heb je al wat geprobeerd met Virtual DJ? Het is echt makkelijk dan het lijkt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik kan wel leuk plaatjes uitkiezen, maar totaal niet draaien / mixen / nummers in elkaar over laten lopen
automixquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:18 schreef TWP het volgende:
[..]
Heb je al wat geprobeerd met Virtual DJ? Het is echt makkelijk dan het lijkt.
Ik ga het vanavond proberen te installerenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:18 schreef TWP het volgende:
[..]
Heb je al wat geprobeerd met Virtual DJ? Het is echt makkelijk dan het lijkt.
Youssef en Kamalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:20 schreef utopie het volgende:
SSB,
Porsche1 had gister via PM een plaatje aangevraagd bij DJ Paul.
Ik ging echt vlak jonge![]()
SSB, wij moeten ook in het programma ouwe! 's avonds met hardstyle. Evt. kan ik via skype verzoekjes aannemen o.i.d. ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ga het vanavond proberen te installeren
Geweldigquote:
Gaat dit nog gebeuren? Of laten we iedereen draaien buiten primetime?quote:De normale selectie bestaat uit 10 DJs, deze zijn nog niet geselecteerd. De DJs uit deze selectie draaien overdag en s nachts.
Sowieso elke avond/nacht van 0 tot 1 hardstyle vind ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:20 schreef utopie het volgende:
[..]
SSB, wij moeten ook in het programma ouwe! 's avonds met hardstyle. Evt. kan ik via skype verzoekjes aannemen o.i.d. ?
Gister viel me beetje tegen manquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Sowieso elke avond/nacht van 0 tot 1 hardstyle vind ik
Wil wel een keer losse nummer draaien, verzoekjes. Of zelf mixxen net wat mensen willenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:22 schreef utopie het volgende:
[..]
Gister viel me beetje tegen manLosse nummers had beter geweest
! Maar was wel ff lekker
Dan slaap ik meestal alquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het alarm ging wel af.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Aaaah mijn verzoekje en ik tune nu pas in!
Zal vanavond eens kijken naar dat virtual dj gebeuren. Ben sowieso altijd wel op skype.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dan slaap ik meestal al
Liever van 22:00 tot 22:30 even aan halfuurtje ofzo
Er is genoeg animo voor.
Ik dacht al... is dit niet het verzoekje van SSBquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Aaaah mijn verzoekje en ik tune nu pas in!
Van 0 tot 1 is Paul in the Darkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Paul fanboiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:25 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik heb al 6 jingles gemaakt voor Paul![]()
![]()
Hmm dan ga ik lopen stuiteren op mijn werk manquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:26 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik dacht al... is dit niet het verzoekje van SSB?
Dutch master zal hierna wel komen !
Gisteren deed Dj Quyxz ofzo dat toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:28 schreef utopie het volgende:
Valt er niet wat te regelen met Patje1987 en SSB en mij voor 's avonds half uurtje of uurtje eckte eckte hardstyle ?!
Gewoon die hardstyle yearmix 2010 van Fusion the Pitcher van 1.5 uur gewoon opzettenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:27 schreef Patje1987 het volgende:
Vanavond ook meteen kijken voor hardstyle jingles
00:00 tot 1:00 doe ik hardstyle/hardcore! (misschien mits animo)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:28 schreef utopie het volgende:
Valt er niet wat te regelen met Patje1987 en SSB en mij voor 's avonds half uurtje of uurtje eckte eckte hardstyle ?!
Al bezet door Paulquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:28 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
00:00 tot 1:00 doe ik hardstyle/hardcore!
Ja dat zei ik gister alquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gewoon die hardstyle yearmix 2010 van Fusion the Pitcher van 1.5 uur gewoon opzetten
Gewoon afspreken met de mensen die hardstyle willen draaien, en dan op een tijd onderling regelen wie wanneer draait. Lijkt me voldoende.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:28 schreef utopie het volgende:
Hmm jij mixte gisteren die trance achtige muziek (ik ben er niet in thuisquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:28 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
00:00 tot 1:00 doe ik hardstyle/hardcore!
Dat heeft hij zelf gedaan denk ik.. ik ga in de plaats van rockiejjquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:30 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Dan moet het goed bijgehouden worden... In de Wiki staat Paul woensdag en donderdag op 00.00
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:30 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat heeft hij zelf gedaan denk ik.. ik ga in de plaats van rockiejj
Hmm doe jij een half uurtje rawstyle, ik daarvoor een half uurtje happy hardstyle ofzoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:30 schreef Patje1987 het volgende:
Anders wil ik wel beginnen met wat melodieuze hardstyle zoals headhunterz en die andere mainstream meuk, wat digital age erbij omdat ze baas zijn. Daarna over op zatox en dan crypsis etc...
Eerst maar eens kijken wanneer daar tijd voor isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm doe jij een half uurtje rawstyle, ik daarvoor een half uurtje happy hardstyle ofzo?
Zit daar zoveel verschil in dan? Is toch gewoon allemaal stampmuziekquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm doe jij een half uurtje rawstyle, ik daarvoor een half uurtje happy hardstyle ofzo?
Ditquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:33 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Zit daar zoveel verschil in dan? Is toch gewoon allemaal stampmuziek
Voor de gein ff youtube kijken en zoek naar een nummertje van Brennan Heart, en daarna Crypsis.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:33 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Brennen heart,quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Voor de gein ff youtube kijken en zoek naar een nummertje van Brennan Heart, en daarna Crypsis.
Happy hardstyle:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:33 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ga toch liever voor de eerstequote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Happy hardstyle:
Rawstyle:
Zit echt behoorlijk veel verschil in hoor
Ik voor het tweede, Magicquote:
Catatonic Overloadquote:
Ik ga vandaag als ik ga draaien in ieder geval geen hardstyle spelenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ligt echt totaal aan mijn stemming
Met Qountdown was het gewoon goed geregeld, eerst happy en daarna raw
Normaal wordt er ook afgesloten met hardcore afgesloten
Het ligt er inderdaad een beetje aan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ligt echt totaal aan mijn stemming
Met Qountdown was het gewoon goed geregeld, eerst happy en daarna raw
Normaal wordt er ook afgesloten met hardcore afgesloten
Nope, net ingestart.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nu sterrenstof
Loop ik achter ?
1e maandag van de maand is al geweest klapharkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
DE DUITSERS KOMEN !!!
BRANK IN MOERDIJK !!!
ook nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Doet deze het ook niet bij jullie: http://onz-radio.nl/player.html ?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:47 schreef -Datdus- het volgende:
Volgens mij weet ik wat er aan de hand is... we mogen maar zoveel uur uitzenden per dag denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |