Alleen DJ Naam was nog niet af, + UI.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:48 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat dan weer niet. Was dat al helemaal af dan?
Nee, gelukkig nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:19 schreef 045represent het volgende:
TWP ben je dat zelf die dat zegt/heeft ingesproken: "zzoooo... goedemorrriiiggguuhhhh"
ik zit mobiel!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:19 schreef heloef het volgende:
Oh ik weet het al, op het schoolnetwerk doet ie het niet.
Ik mag ook vanaaf,quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb zin in mijn half uurtje vanmiddag
Werkt nog niet!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:22 schreef Beaudelaire het volgende:
Hoe krijg je je naam bij de afbeelding?
Ik zag het wel eens staan bij die link met die cijfers.quote:
Nee. Wat kun je doen met het opgebrachte geld? Of is dat om de kosten van nu te dekken?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:24 schreef -Datdus- het volgende:
Zouden jullie reclame links onder erg vinden?
Oh ja dat herinnert mijn er aan:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb zin in mijn half uurtje vanmiddag
Op de site? Niet echt, zolang er maar niet teveel reclame komtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:24 schreef -Datdus- het volgende:
Zouden jullie reclame links onder erg vinden?
snoop dogg - gin and juicequote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja dat herinnert mijn er aan:
VOOR HELOEF REQUESTS ZOEK IK PLATEN DIE JULLIE WILLEN HOREN.
VERZOEKJES KAN JE DOOR TWITTEREN ( @DJRayen2 ) OF POSTEN IN DIT TOPIC. LET WEL OP ALS JE JE REQUEST HIER PLAATS ZOU IK JE REQUEST KUNNEN MISSEN, OP TWITTER ZIE IK HEM SOWIESO WEL EN KAN IK DUS BELOVEN DAT HIJ VANDAAG OF MORGEN WORDT GEDRAAID!
Voor de zoveelste keer dat regelt listen2myradio.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:26 schreef progmog het volgende:
Wordt er wel netjes BUMA afgedragen voor de muziek? Anders is het snel over + fikse boete.
Voor een betaalde server perhaps of rechten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:25 schreef TWP het volgende:
[..]
Nee. Wat kun je doen met het opgebrachte geld? Of is dat om de kosten van nu te dekken?
Staat genoteerd.quote:
Dit inderdaad..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:28 schreef yvonne het volgende:
Die uit de OP moet wel veranderd worden want die werkt niet meer.
?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:28 schreef yvonne het volgende:
Oja ik zie het.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:28 schreef yvonne het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |