Dat heeft hij zelf gedaan denk ik.. ik ga in de plaats van rockiejjquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:30 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Dan moet het goed bijgehouden worden... In de Wiki staat Paul woensdag en donderdag op 00.00
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:30 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat heeft hij zelf gedaan denk ik.. ik ga in de plaats van rockiejj
Hmm doe jij een half uurtje rawstyle, ik daarvoor een half uurtje happy hardstyle ofzoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:30 schreef Patje1987 het volgende:
Anders wil ik wel beginnen met wat melodieuze hardstyle zoals headhunterz en die andere mainstream meuk, wat digital age erbij omdat ze baas zijn. Daarna over op zatox en dan crypsis etc...
Eerst maar eens kijken wanneer daar tijd voor isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm doe jij een half uurtje rawstyle, ik daarvoor een half uurtje happy hardstyle ofzo?
Zit daar zoveel verschil in dan? Is toch gewoon allemaal stampmuziekquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm doe jij een half uurtje rawstyle, ik daarvoor een half uurtje happy hardstyle ofzo?
Ditquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:33 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Zit daar zoveel verschil in dan? Is toch gewoon allemaal stampmuziek
Voor de gein ff youtube kijken en zoek naar een nummertje van Brennan Heart, en daarna Crypsis.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:33 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Brennen heart,quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Voor de gein ff youtube kijken en zoek naar een nummertje van Brennan Heart, en daarna Crypsis.
Happy hardstyle:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:33 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ga toch liever voor de eerstequote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Happy hardstyle:
Rawstyle:
Zit echt behoorlijk veel verschil in hoor
Ik voor het tweede, Magicquote:
Catatonic Overloadquote:
Ik ga vandaag als ik ga draaien in ieder geval geen hardstyle spelenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ligt echt totaal aan mijn stemming
Met Qountdown was het gewoon goed geregeld, eerst happy en daarna raw
Normaal wordt er ook afgesloten met hardcore afgesloten
Het ligt er inderdaad een beetje aan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ligt echt totaal aan mijn stemming
Met Qountdown was het gewoon goed geregeld, eerst happy en daarna raw
Normaal wordt er ook afgesloten met hardcore afgesloten
Nope, net ingestart.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nu sterrenstof
Loop ik achter ?
1e maandag van de maand is al geweest klapharkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
DE DUITSERS KOMEN !!!
BRANK IN MOERDIJK !!!
ook nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Doet deze het ook niet bij jullie: http://onz-radio.nl/player.html ?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:47 schreef -Datdus- het volgende:
Volgens mij weet ik wat er aan de hand is... we mogen maar zoveel uur uitzenden per dag denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |