Nee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:16 schreef MultiBanaan het volgende:
Update dat ding waarin staat welke artiest en welk nummer er wordt gedraaid op de site zich ook vanzelf?
Heb je al wat geprobeerd met Virtual DJ? Het is echt makkelijk dan het lijkt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik kan wel leuk plaatjes uitkiezen, maar totaal niet draaien / mixen / nummers in elkaar over laten lopen
automixquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:18 schreef TWP het volgende:
[..]
Heb je al wat geprobeerd met Virtual DJ? Het is echt makkelijk dan het lijkt.
Ik ga het vanavond proberen te installerenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:18 schreef TWP het volgende:
[..]
Heb je al wat geprobeerd met Virtual DJ? Het is echt makkelijk dan het lijkt.
Youssef en Kamalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:20 schreef utopie het volgende:
SSB,
Porsche1 had gister via PM een plaatje aangevraagd bij DJ Paul.
Ik ging echt vlak jonge![]()
SSB, wij moeten ook in het programma ouwe! 's avonds met hardstyle. Evt. kan ik via skype verzoekjes aannemen o.i.d. ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ga het vanavond proberen te installeren
Geweldigquote:
Gaat dit nog gebeuren? Of laten we iedereen draaien buiten primetime?quote:De normale selectie bestaat uit 10 DJs, deze zijn nog niet geselecteerd. De DJs uit deze selectie draaien overdag en s nachts.
Sowieso elke avond/nacht van 0 tot 1 hardstyle vind ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:20 schreef utopie het volgende:
[..]
SSB, wij moeten ook in het programma ouwe! 's avonds met hardstyle. Evt. kan ik via skype verzoekjes aannemen o.i.d. ?
Gister viel me beetje tegen manquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Sowieso elke avond/nacht van 0 tot 1 hardstyle vind ik
Wil wel een keer losse nummer draaien, verzoekjes. Of zelf mixxen net wat mensen willenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:22 schreef utopie het volgende:
[..]
Gister viel me beetje tegen manLosse nummers had beter geweest
! Maar was wel ff lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |