De hele dag wordt er gewisseld van DJ's en dus van stijlen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
Leuk dit huiskamer Dj gemeuk, alleen jammer dat er niet generale smaak wordt gehandhaafd, meer eigen inzicht. Of was dit de bedoeling?
Wanneer komt de volgende? (haha sorry DJ maar ik kan me niet vinden in je smaak! verder puik gemixt)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:42 schreef TWP het volgende:
[..]
De hele dag wordt er gewisseld van DJ's en dus van stijlen.
Ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:42 schreef minispilie het volgende:
is er al een hardstyle dj, die weinig zegt en veel draait?
listen2myradio regelt het zegt iedereenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:38 schreef yvonne het volgende:
Ja poepe, monopoly en graseter hebben vast niet gedacht aan rechten.. grote bekendheid op FP enzo -Buma achter je aan
Om 11.00, maar niet een DJ die meer van jouw smaak gaat draaien vrees ik. Die zitten meer in de avondurenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:42 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Wanneer komt de volgende? (haha sorry DJ maar ik kan me niet vinden in je smaak! verder puik gemixt)
Rond welke tijd draait hij/zij?quote:
Nee.quote:
Deze doet het wel op mijn werkquote:
Dan moet je zeker blijven luisteren, om 11 uur heb ik een plaat met hiphop én een lekkere beat. Die hoor je veel te weinig op de radio.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:45 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik kan me namelijk heel erg vinden in smaken die varieren van een lekkere beat tot
http://www.herhaling.nl/video/1065450/
of heerlijke hiphop!
[..]
Nee.
Ik denk om 18.00, maar ik weet niet precies wie welke stijl precies draait.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:45 schreef minispilie het volgende:
[..]
Rond welke tijd draait hij/zij?
We denken allemaal dat Listen2myradio dit regelt, maar niemand weet het 100% zeker.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar hoe zit het eigenlijk met de rechten ?
Kan je geen gezeik krijgen met stichtingen zoals buma / stemra / baf / brein en weet ik veel hoe die homo's nog meer heten ?
Verzoekjes mag je altijd dumpen in dit topic.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jongens ik moet zeggen, het begint met de dag professioneler te klinken, qua overgangen en jingles etc
Helaas alleen niet echt mijn muziek
Wat wordt er het volgende half uurtje gedraaid ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |