abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 januari 2011 @ 23:50:13 #1
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91143835
Mijn vriendin en ik zijn pas anderhalf jaar samen, maar nu dienen de problemen zich al aan. Ze wil graag weer een keer wat leuks gaan doen met haar ex. Ze wil 'vrienden' met hem zijn. Op zich zou ik er niet veel problemen mee hebben, maar het probleem is dat ze in eerdere relaties al eens vreemd is gegaan. Ze zegt dat ze genoeg heeft aan mij, maar als ik ruzie met haar heb begint ze me wel vaak met die betreffende ex te vergelijken.

'*naam ex* kocht veel vaker cadeautjes voor me!' en dat soort uitspraken. Ook geeft ze weleens aan dat ze hem liever heeft dan mij, maar alleen wanneer we ruzie hebben.

Moet ik me nu zorgen gaan maken als ze naar hem toe gaat of ben ik te jaloers?
  maandag 10 januari 2011 @ 23:51:59 #2
8369 speknek
Another day another slay
pi_91143909
Ik vind dat een punt maken hier wel gerechtigd is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 10 januari 2011 @ 23:53:14 #3
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91143959
Ik heb gevraagd of ik mee mocht, maar dat wil ze ook niet hebben.
pi_91144067
Dat lijkt me al helemaal geen goed plan.. Krijg je zon awkward situatie.
Laat haar lekker haar gang gaan. Als je haar iets verbied, gaat ze het stiekem doen, en dingen voor je verborgen houden enzo, en daar zit je al helemaal niet op te wachten!
Spreek je gevoelens echter wel uit, dan weet ze hoe jij er over denkt.
pi_91144087
Zou me wel zorgen maken ja
  maandag 10 januari 2011 @ 23:56:38 #6
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91144091
Ik denk dat je hier wel een punt van kunt maken ja. Dat soort dingen zijn niet netjes om te zeggen, en als het 1 keer gebeurd kun je je schouders erover ophalen, maar kennelijk mist ze toch echt iets bij je.
Dat betekent dat jij wat harder je best moet gaat doen, en zij redelijker moet worden (en dit soort dingen fatsoenlijk aan gaat geven)
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  maandag 10 januari 2011 @ 23:56:39 #7
323560 Microtubuli
transporteert vesikels
pi_91144093
Waar bemoei je je mee? Het is haar leven, je kunt een vrouw niet verbieden om contact te hebben met anderen (al dan niet seksueel).
  maandag 10 januari 2011 @ 23:58:15 #8
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91144164
quote:
13s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:56 schreef Microtubuli het volgende:
Waar bemoei je je mee? Het is haar leven, je kunt een vrouw niet verbieden om contact te hebben met anderen (al dan niet seksueel).
Ik maak me zorgen omdat ze het vaak over hem heeft. Ik heb haar gevraagd om het eerst netjes uit te maken met mij voor ze er met een ander vandoor gaat.
pi_91144195
Ik denk dat het contact met haar ex niet echt hetgene is waarover je je zorgen moet maken maar de opmerkingen over bijvoorbeeld cadeautjes. Dat vind ik echt not done. En waarom mag ej niet mee? Zou het juist niet leuk zijn voor haar als jullie elkaar eens ontmoeten? Als ze toch gewoon vrienden zijn? Een vriend van haar hoor jij toch ook gewoon te kunnen ontmoeten?
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:00:42 #10
323560 Microtubuli
transporteert vesikels
pi_91144254
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:58 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Ik maak me zorgen omdat ze het vaak over hem heeft. Ik heb haar gevraagd om het eerst netjes uit te maken met mij voor ze er met een ander vandoor gaat.
Waarom moet ze het daarvoor eerst uitmaken? Als ze van 2 walletjes wil snoepen ook prima toch, het lijkt welhaast een ongeschreven regel dat men maar één vriend(in) mag hebben, dikke bullshit imo.
pi_91144258
Persoonlijk zou ik gewoon een eind maken aan de relatie. Niet dat ik er moeite mee heb als degene met wie ik een relatie heb met zijn ex omgaat, maar wat zij doet is gewoon belachelijk. Je gaat niet je vriend vertellen dat je ex beter was, zelfs niet als je kwaad bent.
Vertel haar op z'n minst dat je het storend vindt, zou ik zeggen.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:01:22 #12
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91144278
quote:
17s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:59 schreef Smijn. het volgende:
Ik denk dat het contact met haar ex niet echt hetgene is waarover je je zorgen moet maken maar de opmerkingen over bijvoorbeeld cadeautjes. Dat vind ik echt not done. En waarom mag ej niet mee? Zou het juist niet leuk zijn voor haar als jullie elkaar eens ontmoeten? Als ze toch gewoon vrienden zijn? Een vriend van haar hoor jij toch ook gewoon te kunnen ontmoeten?
Ik weet niet waarom ik niet mee mag. Hij mag mij niet, volgens haar. Ik ken hem eigenlijk alleen uit verhalen, ik heb hem nooit echt gesproken.
Die opmerkingen zijn trouwens helaas niet eenmalig. Ze klaagt eigenlijk elke dag over me. Te weinig cadeaus, te weinig aandacht. Terwijl toch bijna al mijn vrije tijd en geld aan haar opgaan. Ik hou heel veel van haar, maar ik kan er niet bij dat ik bijna nooit meer wat met mijn vrienden mag doen zonder haar, maar zij wel even leuk met haar ex op stap wil.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:02:03 #13
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91144305
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:00 schreef Microtubuli het volgende:

[..]

Waarom moet ze het daarvoor eerst uitmaken? Als ze van 2 walletjes wil snoepen ook prima toch, het lijkt welhaast een ongeschreven regel dat men maar één vriend(in) mag hebben, dikke bullshit imo.
We hebben afgesproken dat het een monogame relatie is.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:03:43 #14
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_91144376
gewoon keihard uitmaken met die slet. de tering, waar zijn je ballen kerel?
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:04:55 #15
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91144422
Ze zegt dat ze alleen mij wil en dat ik me zorgen maak om niets, maar ik maak me wel zorgen. Hoe kom ik er nou ooit achter of ze (nu wel) te vertrouwen is?

(Spioneren is geen optie);)
pi_91144484
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:01 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom ik niet mee mag. Hij mag mij niet, volgens haar. Ik ken hem eigenlijk alleen uit verhalen, ik heb hem nooit echt gesproken.
Die opmerkingen zijn trouwens helaas niet eenmalig. Ze klaagt eigenlijk elke dag over me. Te weinig cadeaus, te weinig aandacht. Terwijl toch bijna al mijn vrije tijd en geld aan haar opgaan. Ik hou heel veel van haar, maar ik kan er niet bij dat ik bijna nooit meer wat met mijn vrienden mag doen zonder haar, maar zij wel even leuk met haar ex op stap wil.
Je zit wel een beetje onder de duim jij. Vertel haar gewoon dat ze best contact met hem mag hebben( daar heeft ze ook alle recht toe als hij gewoon een vriend is) maar dat je in elk geval wel wie weten wie hij nou is en met hem wil kennismaken voordat ze zomaar met hem afspreekt. En geef ook vooral aan dat ej er niet van gediend bent dat ze zulke opmerkingen maakt. Dat kan echt niet.
pi_91144574
Als het aan mij lag, kon ze ook harststikke doodvallen. En zoals eerder gezegd.... niet zozeer alleen omdat ze haar ex wilt zien, maar puur om haar gedrag. Hoe haalt ze het in haar hoofd om zoiets te zeggen? Sowieso wat jij ook al aangeeft.... als het nu al zo gaat.... Hoe moet het dan verder? Zit je te wachten op zulk soort gezeik?
pi_91144576
Uiteindelijk gaan ze heus weer neuken
pi_91144596
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:08 schreef ABombali het volgende:
Uiteindelijk gaan ze heus weer neuken
Dit ook nog ja.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:11:01 #20
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91144676
Mijn vrienden zeggen al maanden dat ik haar aan de kant moet zetten, maar ik hou wel van haar. Als ze nou maar een keer eerlijk zou zijn, was alles opgelost. Maar ja, kan ik dat wel verwachten van iemand die vaak feiten verdraait?
Ze zegt weleens dat ze bij een vriendin is geweest, maar als ze dan een keer een glaasje teveel op heeft, vertelt ze waar ze echt is geweest. Dat is ook vaak bij jongens. Ik kan moeilijk gaan wachten tot ze weer dronken is zodat ik erachter kom hoe het nou zit.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:13:03 #21
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91144750
Ze is niet open en eerlijk tegen je. Ze liegt tegen je. En jij denkt dat dat gaat veranderen?
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_91144764
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:11 schreef Schilpad het volgende:
Mijn vrienden zeggen al maanden dat ik haar aan de kant moet zetten, maar ik hou wel van haar. Als ze nou maar een keer eerlijk zou zijn, was alles opgelost. Maar ja, kan ik dat wel verwachten van iemand die vaak feiten verdraait?
Ze zegt weleens dat ze bij een vriendin is geweest, maar als ze dan een keer een glaasje teveel op heeft, vertelt ze waar ze echt is geweest. Dat is ook vaak bij jongens. Ik kan moeilijk gaan wachten tot ze weer dronken is zodat ik erachter kom hoe het nou zit.
Oké, sorry, maar duidelijk is je vriendin niet te vertrouwen. En als ze dan ook nog eens zo tegen je praat en je slecht behandelt lijkt het me toch echt beter dat je ermee stopt. je verdient beter.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:14:15 #23
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91144778
Ze heeft het beloofd. Maar goed, ik weet niet wat een belofte van haar waard is.
pi_91144782
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:11 schreef Schilpad het volgende:
Duidelijk. DUMP HAAR. Serieus. Wat moet je met zo'n vriendin?
pi_91144801
quote:

[..]

Serieus? Echt, waarom zou je bij zo iemand blijven?
Het zal wel aan mij liggen maar relaties moeten overwegend prettig zijn anders zijn ze de moeite niet waard. En zeuren om cadeaus doe je maar in je eigen tijd.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_91144815
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 00:01 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Die opmerkingen zijn trouwens helaas niet eenmalig. Ze klaagt eigenlijk elke dag over me. Te weinig cadeaus, te weinig aandacht.
Goh waarom zou ie jou nou niet mogen als ie je niet kent? Kijk even op ldvd naar al die exen die maar hoop blijven koesteren, ookal heeft hun ex een nieuwe vriend, al zou zij niks van hem willen, hij denk ik wel van haar.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:16:09 #27
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91144849
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:14 schreef Arriviste het volgende:

[..]

Duidelijk. DUMP HAAR. Serieus. Wat moet je met zo'n vriendin?
Ik hoop eigenlijk nog steeds dat ze normaal gaat doen. Dat ze me gewoon aan hem voorstelt of met een grote groep vrienden is als hij erbij is ofzo. Ze heeft ook een heel moeilijk verleden waar ik volgens haar niets van snap, omdat ik een hele normale jeugd heb gehad.

Het stomme van jouw bericht is dat ik me nu echt afvraag wat ik met haar moet, en niet zo veel positieve dingen aan haar kan noemen.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:17:22 #28
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91144886
Slapjanus. :N Wat moet je met zo'n profiteur?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:18:07 #29
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91144904
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:15 schreef Gedoetje het volgende:

[..]

Goh waarom zou ie jou nou niet mogen als ie je niet kent? Kijk even op ldvd naar al die exen die maar hoop blijven koesteren, ookal heeft hun ex een nieuwe vriend, al zou zij niks van hem willen, hij denk ik wel van haar.
Hij heeft volgens haar een vriendin en hij heeft het destijds uitgemaakt omdat ze vreemd ging met zijn beste vriend. Ze zegt dat ze veranderd is, maar als ze nooit vreemd gegaan was en niet had gelogen was ik nu niet bang geweest.
pi_91144922
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:16 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Ik hoop eigenlijk nog steeds dat ze normaal gaat doen. Dat ze me gewoon aan hem voorstelt of met een grote groep vrienden is als hij erbij is ofzo. Ze heeft ook een heel moeilijk verleden waar ik volgens haar niets van snap, omdat ik een hele normale jeugd heb gehad.

Het stomme van jouw bericht is dat ik me nu echt afvraag wat ik met haar moet, en niet zo veel positieve dingen aan haar kan noemen.
Je kan mensen niet veranderen. En je houdt niet van haar, je houdt van de persoon van wie je wilt dat ze wordt. Lijkt me duidelijk.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:19:06 #31
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91144925
Hoe oud zijn jullie in godsnaam? Dit klinkt als een stel 12-jarigen.
pi_91144926
Sowieso een gesprek met haar aangaan.
A. Ze liegt tegen je over waar ze is geweest en met wie ze was
B. Ze wil contact met haar ex. Als jij er geen problemen mee hebt, oke, maar als jij het liever niet hebtdan moet ze haar ex maar lekker aan de kant zetten. Het is tot slot maar een ex..
C. De opmerkingen zijn kwetsend. Ik neem aan dat je dit niet leuk vind en dat je ermee zit. Ze moet begrijpen dat ze zoiets niet kan zeggen. Als die ex zo goed was, dan gaat ze toch lekker naar hem toe en dumpt ze jou?

Maak haar duidelijk dat je er niet van gediend bent. Kan ze zij niet verplaatsen in jou? Dan dump je haar, hoeveel je ook van haar houdt. Liever iemand die uit liefde bij je is toch?
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:19:22 #33
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91144942
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:17 schreef goofy_goober het volgende:
Slapjanus. :N Wat moet je met zo'n profiteur?
Geen idee, eigenlijk. Soms denk ik dat ik bang ben dat wat ik mis niet dingen van haar zijn, maar meer de gewenning. Als ik terug denk aan leuke momenten met haar dan denk ik al gauw aan meer dan een half jaar terug.
pi_91144958
quote:

Ik kan je nu al vertellen dat het niet gaat gebeuren. Ga geen excuses verzinnen om haar gedrag goed te praten. Hoe ze met jou omgaat kan echt niet. Je bent beter af zonder.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:20:37 #35
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91144995
quote:

[..]

Haha, borderline alert!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:20:48 #36
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91145001
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:19 schreef yasmi-nn het volgende:
Sowieso een gesprek met haar aangaan.
A. Ze liegt tegen je over waar ze is geweest en met wie ze was
B. Ze wil contact met haar ex. Als jij er geen problemen mee hebt, oke, maar als jij het liever niet hebtdan moet ze haar ex maar lekker aan de kant zetten. Het is tot slot maar een ex..
C. De opmerkingen zijn kwetsend. Ik neem aan dat je dit niet leuk vind en dat je ermee zit. Ze moet begrijpen dat ze zoiets niet kan zeggen. Als die ex zo goed was, dan gaat ze toch lekker naar hem toe en dumpt ze jou?

Maak haar duidelijk dat je er niet van gediend bent. Kan ze zij niet verplaatsen in jou? Dan dump je haar, hoeveel je ook van haar houdt. Liever iemand die uit liefde bij je is toch?
Ik ben 20 en zij is 18. En ze snapt niet waarom ik 'er zo'n ruzie om trap'. (Ik vroeg waarom ik hem niet mocht leren kennen en of ik haar kon vertrouwen).
pi_91145030
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:20 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Ik ben 20 en zij is 18. En ze snapt niet waarom ik 'er zo'n ruzie om trap'. (Ik vroeg waarom ik hem niet mocht leren kennen en of ik haar kon vertrouwen).
Dat ze uberhaupt zo komt doen, geeft al aan dat er iets niet pluis is.
pi_91145038
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:20 schreef Schilpad het volgende:

[..]

MAAK HET UIT GAST. Grow some balls en ga leven, blijf niet in haar kutleventje hangen. Als ze zou veranderen voor je had ze dat wel gedaan toen jullie wat kregen.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:21:50 #39
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91145042
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:19 schreef goofy_goober het volgende:
Hoe oud zijn jullie in godsnaam? Dit klinkt als een stel 12-jarigen.
Gaan 12-jarigen vaak vreemd tegenwoordig?
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:22:50 #40
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91145071
TS, zet voor jezelf eens op een rijtje (bij voorkeur op papier):

Wat zoek jij in een relatie?
Wat biedt zij in een relatie?
Wat zoekt zij in een relatie?
Wat biedt jij in een relatie?

Kijk daar eens naar, kijk hoe dat overeenkomt en vraag jezelf eens af of het misschien met een ander beter overeen komt.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:24:12 #41
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91145115
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:21 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

MAAK HET UIT GAST. Grow some balls en ga leven, blijf niet in haar kutleventje hangen. Als ze zou veranderen voor je had ze dat wel gedaan toen jullie wat kregen.
Ik ga hier heel goed over nadenken. Ik wil eigenlijk niet zien dat het verkeerd af gaat lopen, maar het is toch beter dat ik het niet zo ver laat komen dat ik straks helemaal verstrikt raak in haar web van leugens. Zij heeft grootse plannen, ze wil samenwonen en ze heeft het zelfs al gehad over later, dan wil ze kinderen en zo. Ik heb gezegd dat ze dat over 10 jaar nog maar een keer moet aankaarten. Waarom claimt ze me zo terwijl ik niets van haar mag weten?
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:25:52 #42
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91145172
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:22 schreef Tanin het volgende:
TS, zet voor jezelf eens op een rijtje (bij voorkeur op papier):

Wat zoek jij in een relatie?
Wat biedt zij in een relatie?
Wat zoekt zij in een relatie?
Wat biedt jij in een relatie?

Kijk daar eens naar, kijk hoe dat overeenkomt en vraag jezelf eens af of het misschien met een ander beter overeen komt.
Ik voel me nu echt een autist, maar ik ben bang voor zo'n verandering. Ze vult nu zo'n beetje mijn hele leven op en als ik straks alleen ben heb ik geen idee of ik haar ga missen en hoe ik met dat gemis om moet gaan.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:28:51 #43
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91145278
Natuurlijk ga je d'r missen! Je houdt immers van haar. Dat is niet ongewoon of verkeerd.

Maar wil je bij iemand blijven omdat je bang bent om alleen te zijn, of wil je opzoek naar de juiste persoon om je leven mee te leven?

Wat leegtes betreft: als het goed is heb je vrienden die je daarbij ondersteunen, daar zijn ze voor, en zo niet kun je ze maken. Ga lol trappen, doe gek! Misschien kom je nog wel een leuke meid tegen ook, of misschien heb je daar helemaal geen behoefte aan, maar jij moet *jouw* leven gaan leiden, niet het hare lijden
pi_91145291
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:24 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Ik ga hier heel goed over nadenken. Ik wil eigenlijk niet zien dat het verkeerd af gaat lopen, maar het is toch beter dat ik het niet zo ver laat komen dat ik straks helemaal verstrikt raak in haar web van leugens. Zij heeft grootse plannen, ze wil samenwonen en ze heeft het zelfs al gehad over later, dan wil ze kinderen en zo. Ik heb gezegd dat ze dat over 10 jaar nog maar een keer moet aankaarten. Waarom claimt ze me zo terwijl ik niets van haar mag weten?
Omdat ze een mongool is en jou keihard gebruikt en dit
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:25 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Ik voel me nu echt een autist, maar ik ben bang voor zo'n verandering. Ze vult nu zo'n beetje mijn hele leven op en als ik straks alleen ben heb ik geen idee of ik haar ga missen en hoe ik met dat gemis om moet gaan.
weet. Wat ik opmaak uit je verhaal (ik ben trouwens een vrouw, even voor de beeldvorming), is dat ze je aan het lijntje houdt. Ik weet niet waar ze over liegt en heeft gelogen, maar dit klinkt gewoon verre van gezond. Je verdient beter als jij niet zo bent, wat er komen gaat is misschien 'eng' omdat het anders is, maar ik kan je vertellen dat jij je leven dan weer kan gaan leiden. Je bent fucking 20, TWINTIG. Je hebt je hele leven nog voor je, je kan doen en laten wat je wilt, zeer waarschijnlijk kom je een veel leuker wijf tegen (want serieus, hoeveel slechter kan het worden als je elke dag wordt verweten dat je niet genoeg cadeautjes geeft :') !!!!! en als er tegen je wordt gelogen?). Waar ben je bang voor?

En dat je haar gaat missen, dat is logisch. Maar je klinkt nu ook niet bijster gelukkig.
pi_91145292
Na al die leugens, zou ik me gaan afvragen in hoeverre je waarde aan haar uitspraken kunt hechten.
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:25 schreef Schilpad het volgende:
Dit zou ik sowieso niet als excuus gebruiken om bij haar te blijven.
pi_91145363
Dump haar
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:31:51 #47
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91145373
Ik ga overmorgen een poging doen om met haar te praten. En ik denk dat jullie helaas gelijk hebben.
pi_91145430
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:31 schreef Schilpad het volgende:
Ik ga overmorgen een poging doen om met haar te praten. En ik denk dat jullie helaas gelijk hebben.
Kop op. 10000 anderen voor haar. Veel slechter zal het niet worden.
pi_91145448
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 00:03 schreef mymoodfentje het volgende:
gewoon keihard uitmaken met die slet. de tering, waar zijn je ballen kerel?
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:33:58 #50
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91145460
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:31 schreef Schilpad het volgende:
Gelijk hebben is niet altijd leuk...

Maar zet van te voren op papier waar je het over wilt hebben. Desnoods verbrand je het papiertje daarna, maar je moet voor jezelf goed op een rijtje hebben wat jij nodig hebt en waar jij je aan stoort.

En je klinkt als een lieve jongen, dus laat niet over je heen walsen, zoals veel anderen al hebben gezegd, je verdient beter!
pi_91145465
Oh en zorg even dat je niet meegesleept wordt in je 'ik houd van haar' gevoelens. Ze zal niet veranderen namelijk, en dat vergelijken met haar ex zegt genoeg.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:35:11 #52
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91145505
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:33 schreef Arriviste het volgende:

[..]

Kop op. 10000 anderen voor haar. Veel slechter zal het niet worden.
Mijn beste vriend heeft het er de laatste maanden in elk geval al druk mee.
'Zie je dat meisje? Die is toch veel leuker/spontaner/vrolijker dan ***'

Het zou voor mij heel goed zijn om een tijdje alleen te zijn denk ik. Heb ik wel eindelijk weer tijd voor mijn vrienden.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:36:19 #53
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91145538
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:35 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Het zou voor mij heel goed zijn om een tijdje alleen te zijn denk ik. Heb ik wel eindelijk weer tijd voor mijn vrienden.

Nou dan! Geniet er van, ga gezellig met hen dingen doen, en op den duur zul je weer behoefte hebben aan een relatie, en je weet nu heel goed hoe het niet moet, en dat kun je dus verkomen ook!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:36:34 #54
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91145550
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en zorg even dat je niet meegesleept wordt in je 'ik houd van haar' gevoelens. Ze zal niet veranderen namelijk, en dat vergelijken met haar ex zegt genoeg.
Ze kan heel goed omslaan. Ik vind het heel lastig om een discussie met haar aan te gaan. Ze werd laatst ook boos omdat ik met mijn ex-vriendin vaak naar festivals ging en met haar niet, puur en alleen omdat ik daar nu even niet het geld voor heb.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:38:11 #55
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91145600
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:36 schreef Tanin het volgende:

[..]

Nou dan! Geniet er van, ga gezellig met hen dingen doen, en op den duur zul je weer behoefte hebben aan een relatie, en je weet nu heel goed hoe het niet moet, en dat kun je dus verkomen ook!
Ik ga mijn moed bij elkaar rapen. We hebben nog wel een weekendje weg geboekt staan in februari vanwege haar verjaardag over precies een maand (dat zegt ze ook vijf keer per dag tegen me zodat ik haar verjaardag niet vergeet).
pi_91145603
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:35 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Heel goed. Het wordt tijd dat je voor jezelf opkomt en die meid even haar plek wijst. Zo laat je je niet behandelen. Kom nou.....
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:39:01 #57
8369 speknek
Another day another slay
pi_91145616
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:53 schreef Schilpad het volgende:
Ik heb gevraagd of ik mee mocht, maar dat wil ze ook niet hebben.
Eh, als ze oprecht is in gewoon vrienden blijven zou ze dit zelf voor moeten stellen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:39:43 #58
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91145635
Ik weet in elk geval dat het zo niet verder kan. Dat ik beter de eer aan mezelf kan houden voordat ze me (weer) zo diep teleurstelt dat ik het vertrouwen nooit meer terug krijg.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:40:07 #59
8369 speknek
Another day another slay
pi_91145641
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:36 schreef Schilpad het volgende:
Ze kan heel goed omslaan. Ik vind het heel lastig om een discussie met haar aan te gaan. Ze werd laatst ook boos omdat ik met mijn ex-vriendin vaak naar festivals ging en met haar niet, puur en alleen omdat ik daar nu even niet het geld voor heb.
Oh... Dat is ook wel vreemd. Misschien wil ze je terugpakken? Zo van, laat ik hem eens voelen hoe het is als ik alleen met m'n ex ben?

edit: never mind, je bedoelt het in de verleden tijd, dus voordat jullie wat hadden neem ik aan.
pi_91145654
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:38 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Ik ga mijn moed bij elkaar rapen. We hebben nog wel een weekendje weg geboekt staan in februari vanwege haar verjaardag over precies een maand (dat zegt ze ook vijf keer per dag tegen me zodat ik haar verjaardag niet vergeet).
Serieus, het straaaaalt er vanaf dat je onder de plak zit, en niet de goede plak. Eerder een hoop stront. :') Sorry dat ik zo gemeen ben maar echt, kap ermee. Je bent 20 en beperkt je leven zó erg door haar van wat ik hieruit opmaak.
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:36 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Daarom zei ik het juist. :) Maar ik vond de tip van iemand hierboven ook wel goed, schrijf iets van een briefje oid, dat je niet meegesleept wordt door jouw of haar emoties en vervolgens niet meer zegt wat je wilde zeggen maar het riedeltje van voor af aan begint.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:40:49 #61
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91145663
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:40 schreef speknek het volgende:

[..]

Oh... Dat is ook wel vreemd. Misschien wil ze je terugpakken? Zo van, laat ik hem eens voelen hoe het is als ik alleen met m'n ex ben?
TS ging in zijn vorige relatie naar festivals en doet dat in zijn huidige niet
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:41:07 #62
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91145675
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:40 schreef speknek het volgende:

[..]

edit: never mind, je bedoelt het in de verleden tijd, dus voordat jullie wat hadden neem ik aan.
Voor de duidelijkheid: dat was toen mijn ex en ik nog samen waren.
pi_91145704
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 00:20 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Ik zit rond jullie leeftijd en ik heb mometeel zelf een relatie van meer dan 2 jaar. Ten eerste moet mijn vriend niet eens met het idee komen dat hij contact met zijn ex wil. Ex is ex. Punt

Echter kan ik begrijpen dat dit voor veel mensen geen probleem is. Dan zou ik wel de ex willen ontmoeten. Als ze niks te verbergen heeft, dan kunnen jullie toch samen iets doen of op z'n minst kennis maken?

Ze komt egoïstisch over. Het feit dat ze überhaupt niet snap dat jij dit niet fijn vind zegt ook veel over haar.

Persoonlijk zou ik gekapt zijn na zulke opmerkingen. Jij houdt van haar en zij vast ook wel van jou, maar wat ze zelf wil en haar eigen belangen komen voorop. Je geeft immers geen aandacht genoeg, geen cadeaujes genoeg en haar ex zou zogenaamd beter zijn. Dat ze niet snapt dat dit kwetsend is, terwijl jij je best voor haar doet. Ik zou ermee stoppen.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:42:51 #64
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91145726
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:38 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Weekendjes weg kun je altijd nog afzeggen, mocht dat nodig zijn.

quote:
17s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Daarom zei ik het juist. :) Maar ik vond de tip van iemand hierboven ook wel goed, schrijf iets van een briefje oid, dat je niet meegesleept wordt door jouw of haar emoties en vervolgens niet meer zegt wat je wilde zeggen maar het riedeltje van voor af aan begint.
En waar denk je dat ik dat geleerd heb? :P
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:43:24 #65
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91145743
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:40 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Serieus, het straaaaalt er vanaf dat je onder de plak zit, en niet de goede plak. Eerder een hoop stront. :') Sorry dat ik zo gemeen ben maar echt, kap ermee. Je bent 20 en beperkt je leven zó erg door haar van wat ik hieruit opmaak.

[..]

Ik heb het al eerder geprobeerd uit te maken. Toen ging ze huilend aan mijn been hangen en riep dat niemand van haar hield. Volgens mijn vader is ze een borderliner. Ik dacht dat hij dat zei om te plagen, maar ik begin steeds meer in te zien waarom hij dat zegt.
pi_91145767
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:43 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Ik heb het al eerder geprobeerd uit te maken. Toen ging ze huilend aan mijn been hangen en riep dat niemand van haar hield. Volgens mijn vader is ze een borderliner. Ik dacht dat hij dat zei om te plagen, maar ik begin steeds meer in te zien waarom hij dat zegt.
Jij moet niet bij haar blijven omdat anders niemand anders dat doet. Wordt niemand gelukkiger van, ook zij niet.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:45:27 #67
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91145795
Of ze een borderliner is of niet, kunnen wij niet beoordelen, je vader ook niet.
Ze heeft wel borderline trekjes, net als mijn ex. Dat heeft je vader goed gezien en kunnen wij beamen.

Als je er moeite mee hebt afstand van haar te nemen, bedenk dan dat als zij rationeel zou nadenken (en dus niet in haar driftbui) zij ook geen vriend wilt die eigenlijk niet van d'r houdt, en die bij d'r is omdat hij niet alleen wil zijn.
Jij kunt haar niet geven wat zij wil, dat denkt ze alleen maar.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:46:24 #68
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91145827
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:42 schreef yasmi-nn het volgende:

[..]

Ik zit rond jullie leeftijd en ik heb mometeel zelf een relatie van meer dan 2 jaar. Ten eerste moet mijn vriend niet eens met het idee komen dat hij contact met zijn ex wil. Ex is ex. Punt

Echter kan ik begrijpen dat dit voor veel mensen geen probleem is. Dan zou ik wel de ex willen ontmoeten. Als ze niks te verbergen heeft, dan kunnen jullie toch samen iets doen of op z'n minst kennis maken?

Ze komt egoïstisch over. Het feit dat ze überhaupt niet snap dat jij dit niet fijn vind zegt ook veel over haar.

Persoonlijk zou ik gekapt zijn na zulke opmerkingen. Jij houdt van haar en zij vast ook wel van jou, maar wat ze zelf wil en haar eigen belangen komen voorop. Je geeft immers geen aandacht genoeg, geen cadeaujes genoeg en haar ex zou zogenaamd beter zijn. Dat ze niet snapt dat dit kwetsend is, terwijl jij je best voor haar doet. Ik zou ermee stoppen.
Ik heb zelf nog wel contact met een van mijn ex-vriendinnen. Het verschil is dat het ze hier regelmatig over de vloer komt en mijn vriendin er altijd bij mag zijn. Ze zijn nu zelfs vriendinnen. Het is al wel sinds mijn 16e uit met die vriendin, het is nooit erg serieus geweest. Ik heb mijn vriendin wel alles verteld over mijn ex. Dat wilde ze graag weten. Als zij met haar ex om wil gaan wil ik eigenlijk heel graag weten of hij haar terug wil of tenminste hoe hij is.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:47:56 #69
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91145875
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:45 schreef Tanin het volgende:
Of ze een borderliner is of niet, kunnen wij niet beoordelen, je vader ook niet.
Ze heeft wel borderline trekjes, net als mijn ex. Dat heeft je vader goed gezien en kunnen wij beamen.

Als je er moeite mee hebt afstand van haar te nemen, bedenk dan dat als zij rationeel zou nadenken (en dus niet in haar driftbui) zij ook geen vriend wilt die eigenlijk niet van d'r houdt, en die bij d'r is omdat hij niet alleen wil zijn.
Jij kunt haar niet geven wat zij wil, dat denkt ze alleen maar.
Ik kijk eigenlijk liever uit naar een meisje waar ik op kan vertrouwen inderdaad. En die ik kan verrassen met af en toe iets liefs zonder dat ze er elke dag om zeurt. Ze bestaan vast wel, zulke meisjes...
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:48:57 #70
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91145899
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:46 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Ik heb zelf nog wel contact met een van mijn ex-vriendinnen. Het verschil is dat het ze hier regelmatig over de vloer komt en mijn vriendin er altijd bij mag zijn. Ze zijn nu zelfs vriendinnen. Het is al wel sinds mijn 16e uit met die vriendin, het is nooit erg serieus geweest. Ik heb mijn vriendin wel alles verteld over mijn ex. Dat wilde ze graag weten. Als zij met haar ex om wil gaan wil ik eigenlijk heel graag weten of hij haar terug wil of tenminste hoe hij is.
Ik heb inmiddels ook weer goed contact met een van mijn exen (niet die schreeuwert), af en toe erg gezellige gesprekken over skype ofzo, maar die heb ik al een jaar niet gezien. Echter, als ik die tegenkom en heb op dat moment een vriendin, zou ik die zeker aan elkaar voorstellen (die zouden het dan ook als het goed is prima moeten kunnen vinden)

edit: en die bestaan zeker, die zoek ik ook ;)
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:49:18 #71
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91145908
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:43 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Haha, dat riep ik net ook nog. Je vader en ik zitten iig op één lijn. :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:20 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Haha, borderline alert!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:50:41 #72
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91145947
Zal ik woensdag even updaten over hoe het gesprek ging?
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:51:06 #73
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91145968
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:50 schreef Schilpad het volgende:
Zal ik woensdag even updaten over hoe het gesprek ging?
Uiteraard! dat is wel een vereiste na al deze goede raad!
pi_91145992
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 00:46 schreef Schilpad het volgende:

[..]

TS, je vriendin doet alsof jij er een groot probleem van maakt dat zij met haar ex wil omgaan. Wat is dat voor onzin? Zoals je al zegt, zij wilde ook alles weten omdat je nog met een ex omgaat. Dat is haar goed recht, maar als het om haar ex gaat dan mag jij er niks van wegen? Wat is dat voor onzin?

Je komt erg lief over, misschien te lief? Dat ze daarom maar denkt dat ze alles kan zeggen en doen. Je houdt immers van haar dus je zal dan oom wel niks doen.

En dan nog iets. Probeer, als je nog iets wil redden in de relatie, haar uit te leggen dat als ze iets geheimhoudt, jij haar gaat wantrouwen. Als er niks is, waarom dan zo moeilijk doen?
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:52:10 #75
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91145999
Bedankt iedereen:) Ik ga proberen te slapen. Morgen zijn er weer colleges
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:52:51 #76
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91146023
Ik zou niet eens een gesprek aangaan, maar gewoon zeggen van: 'als jij naar die ex gaat dan hoef je ook niet meer terug te komen bij mij.' Als ze gaat dan weet je gelijk op welke plaats jij staat bij haar.

Een gesprek aanknopen met een latente borderliner is vragen om problemen. En aan je antwoorden te zien is die chick een kei in het manipuleren en de waarheid verdraaien. Dus mijn voorspelling is dat het gesprekje eindigt met dat alles jouw schuld is en jij ook nog eens zal denken dat het zo is. :Y
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:54:59 #77
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91146088
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:51 schreef yasmi-nn het volgende:

[..]

TS, je vriendin doet alsof jij er een groot probleem van maakt dat zij met haar ex wil omgaan. Wat is dat voor onzin? Zoals je al zegt, zij wilde ook alles weten omdat je nog met een ex omgaat. Dat is haar goed recht, maar als het om haar ex gaat dan mag jij er niks van wegen? Wat is dat voor onzin?

Je komt erg lief over, misschien te lief? Dat ze daarom maar denkt dat ze alles kan zeggen en doen. Je houdt immers van haar dus je zal dan oom wel niks doen.

En dan nog iets. Probeer, als je nog iets wil redden in de relatie, haar uit te leggen dat als ze iets geheimhoudt, jij haar gaat wantrouwen. Als er niks is, waarom dan zo moeilijk doen?
Ze doet eigenlijk altijd moeilijk om alles. Ze belt me elke dag minimaal drie keer op om te vragen waar ik ben en met wie. Dat verteld ik ook altijd eerlijk. Waarom er dan een probleem is als ik een keer iets van haar wil weten snap ik ook niet. Als ik haar bel (eigenlijk niet vaak, omdat ze mij zo vaak belt) is dat om iets liefs te zeggen of iets grappigs te vertellen. Soms om een afspraak te maken wanneer we elkaar weer zien. Ik hoopte dat ze ook een keer zou bellen om gewoon te zeggen dat ze van me houdt of dat ze het leuk heeft met haar vriendinnen of zo. Die hoop zal ik maar laten varen.
pi_91146131
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 00:52 schreef Schilpad het volgende:
Bedankt iedereen:) Ik ga proberen te slapen. Morgen zijn er weer colleges
Slaap lekker! Zit er niet mee. Het komt wel goed, en zo niet, dan zijn er zat meisjes die af en toe cadeautjes wel waarderen, je tijd een aandacht wel waarderen en hun ex niet boven jou plaatsen. En die niet liegen over waar en met wie ze zijn. Dat is trouwens ook een punt dat je moet meenemen in je beslissing!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:57:35 #79
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91146153
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:52 schreef goofy_goober het volgende:
Ik zou niet eens een gesprek aangaan, maar gewoon zeggen van: 'als jij naar die ex gaat dan hoef je ook niet meer terug te komen bij mij.' Als ze gaat dan weet je gelijk op welke plaats jij staat bij haar.

Een gesprek aanknopen met een latente borderliner is vragen om problemen. En aan je antwoorden te zien is die chick een kei in het manipuleren en de waarheid verdraaien. Dus mijn voorspelling is dat het gesprekje eindigt met dat alles jouw schuld is en jij ook nog eens zal denken dat het zo is. :Y
Ik heb haar al een keer zoiets gezegd (ze belde me toen op om te zeggen dat ze met die ex aan een tafeltje op haar school zat). Ik zei: 'Ik wil dat je het uitmaakt met mij voordat je wat met hem doet. Als je me niets verteld ga ik je wantrouwen. Als je nog gevoelens voor hem hebt zul je moeten kiezen.'

Toen hing ze op. Drie uur later belde ze me dan wel weer om te vragen of ik was vreemdgegaan. Ik snap er niets van...
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:58:26 #80
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91146166
Weltrusten allemaal, ik houd jullie op de hoogte.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:58:34 #81
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91146171
Blijft toch frappant om te zien hoe sommige mensen met zich laten sollen, terwijl er toch genoeg aanwijzingen zijn dat het geen goeie relatie is. TS moet wel bang zijn om alleen te blijven voor de rest van zijn leven, wil hij deze relatie vol blijven houden. Enne... iemand die jankend je been vastgrijpt en roept dat niemand van haar houdt... daar moet je echt met een grote boog omheen lopen, want die heeft zekersteweten een hoop issues! :Y

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:57 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Ik heb haar al een keer zoiets gezegd (ze belde me toen op om te zeggen dat ze met die ex aan een tafeltje op haar school zat). Ik zei: 'Ik wil dat je het uitmaakt met mij voordat je wat met hem doet. Als je me niets verteld ga ik je wantrouwen. Als je nog gevoelens voor hem hebt zul je moeten kiezen.'

Toen hing ze op. Drie uur later belde ze me dan wel weer om te vragen of ik was vreemdgegaan. Ik snap er niets van...
Reverse psychology.

Leuk linkje voor jou, lees het eens door: http://www.enotalone.com/article/4112.html
pi_91146210
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 00:54 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Ze doet eigenlijk altijd moeilijk om alles. Ze belt me elke dag minimaal drie keer op om te vragen waar ik ben en met wie. Dat verteld ik ook altijd eerlijk. Waarom er dan een probleem is als ik een keer iets van haar wil weten snap ik ook niet. Als ik haar bel (eigenlijk niet vaak, omdat ze mij zo vaak belt) is dat om iets liefs te zeggen of iets grappigs te vertellen. Soms om een afspraak te maken wanneer we elkaar weer zien. Ik hoopte dat ze ook een keer zou bellen om gewoon te zeggen dat ze van me houdt of dat ze het leuk heeft met haar vriendinnen of zo. Die hoop zal ik maar laten varen.
Maak ook overal een probleem van, kijk hoe ze erop gaat reageren. Sommige mensen snappen het namelijk niet als je het met woorden uitlegt of het dringt niet tot ze door.

Of ze doet alsof ze het niet snapt.
pi_91146353
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:59 schreef yasmi-nn het volgende:

[..]

Maak ook overal een probleem van, kijk hoe ze erop gaat reageren. Sommige mensen snappen het namelijk niet als je het met woorden uitlegt of het dringt niet tot ze door.

Of ze doet alsof ze het niet snapt.
Waarom zou hij dat uberhaupt proberen? :')
pi_91146384
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 00:57 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Drie uur later belde ze me dan wel weer om te vragen of ik was vreemdgegaan. Ik snap er niets van...
Zo de waard is vertrouwt ie z'n gasten.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 01:05:42 #85
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91146386
Uitmaken is makkelijker, en verstandiger.
pi_91146705
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 01:04 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Waarom zou hij dat uberhaupt proberen? :')
Weet ik veel :') voor het geval hij zich er niet tot toe kan zetten het uit te maken
pi_91146932
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 01:05 schreef goofy_goober het volgende:
Uitmaken is makkelijker, en verstandiger.
Maar inderdaad, dit dus.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 01:27:53 #88
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91146972
Een relatie beeindigen met een (misschien) borderliner zal nog een hele kluif worden waarbij ze al haar overtuigingskracht in de strijd zal gooien en wanneer ze merkt dat het geen effect heeft zal ze je uitkotsen en bij iedereen zwartmaken en wellicht zo ver gaan om die ex van dr op je af te sturen. Been there, done that.
pi_91147288
Weltrusten man.
Enige wat ik eigenlijk kan zeggen is dat ik je succes wenst en wat de andere zeggen.
Kap er gewoon mee.
Het is nooit leuk om iemand te verliezen maar uiteindelijk wel beter als ik zo je verhalen lees.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 02:33:15 #90
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91148015
ts en zijn vriendin hebben volgensmij beiden niet zoveel vertrouwen in elkaar.
vertrouwen nu nog maken kan niet simpel nog eventjes gemaakt worden.
gaat niet echt goed tussen ze dus....

edit: laat maar

[ Bericht 76% gewijzigd door mylifeisgrey op 11-01-2011 02:46:23 (tekst weggehaald) ]
pi_91148448
quote:
Gelukkig zijn er zat naieve mensen zoals de user hierboven die hun vriendin door jan en alleman laten neuken en dit goedkeuren.

TS ik zou het aanzien en mocht je het gevoel hebben dat er iets fout gaat, uit maken. Verbieden werkt vaak averechts en in die positie sta je sowieso niet, doch is het natuurlijk niet netjes, het is een morele kwestie en in deze hecht zij schijnbaar weinig waarde aan jouw gevoel hierbij, maar meer een vorm van egoïsme.
It's you my love, you who are the stranger
pi_91148842
Als je eigen serieus neemt dump je haar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_91148858
Als het nou enkel om luchtig contact ging, maar door alle dingen die ze wel eens naar je roept zou ik me er ook totaal niet prettig bij voelen. Er hoeft maar iets te gebeuren en die vriend zal haar troosten, wat haar in de verleiding brengt om vreemd te gaan.

Belangrijkste punt: het klinkt niet alsof zij totaal geen gevoelens meer voor hem heeft.
pi_91148862
quote:

[..]

Hoezo prima? Voor hem is dat totaal niet prima.
Meer dan logisch dat hij liever heeft dat ze het uitmaakt met hem, als ze het nodig vindt vreemd te gaan als een achterbakse slet.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 04:46:24 #95
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91148915
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 04:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Als het nou enkel om luchtig contact ging, maar door alle dingen die ze wel eens naar je roept zou ik me er ook totaal niet prettig bij voelen. Er hoeft maar iets te gebeuren en die vriend zal haar troosten, wat haar in de verleiding brengt om vreemd te gaan.

Belangrijkste punt: het klinkt niet alsof zij totaal geen gevoelens meer voor hem heeft.
maar ze heeft meer/ook gevoelens voor ts.
zie dit dan:
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:54 schreef Schilpad het volgende:

[..]

en
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:57 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Ik denk dat die dingen, die je niet snapt, misschien acties van haar zijn die komen komen door haar onzekerheid.
ik snap het probleem niet, ze blijft bij je terugkomen, dat is toch iets goeds?
misschien moet je er maar mee leren leven en er voor gaan, en toegeven aan haar behoeftes
(behoeftes bijvoorbeeld dat ze met die vriend dat dagje uit kan)
pi_91148954
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 04:46 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

maar ze heeft meer/ook gevoelens voor ts.
zie dit dan:

Dat is geen teken dat ze om hem geeft, dat is een jaloerse controlfreak. En het geeft ook niet aan dat ze meer gevoelens voor TS heeft. Weet jij veel hoe jaloers ze wel niet is van haar ex-vriend.
quote:
Ik denk dat die dingen, die je niet snapt, misschien acties van haar zijn die komen komen door haar onzekerheid.
ik snap het probleem niet, ze blijft bij je terugkomen, dat is toch iets goeds?
misschien moet je er maar mee leren leven en er voor gaan, en toegeven aan haar behoeftes
(behoeftes bijvoorbeeld dat ze met die vriend dat dagje uit kan)
Dat ze vraagt of hij is vreemdgegaan in zo'n situatie, zegt mij meer dat ZIJ zoiets zou doen in die situatie. Ze houdt niet van TS, maar ze wil gewoon niet alleen zijn. Dat betekent niet dat ze om hem geeft, maar dat ze bang is alleen te zijn of gedumpt te worden.

En nogmaals mylifeisgrey, niet iedereen is zo wanhopig als jij. TS kan vast beter krijgen dan zo'n jaloers mogelijk vreemdgaand kreng.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 05:19:05 #97
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91148973
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 05:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is geen teken dat ze om hem geeft, dat is een jaloerse controlfreak. En het geeft ook niet aan dat ze meer gevoelens voor TS heeft. Weet jij veel hoe jaloers ze wel niet is van haar ex-vriend.

denk het niet, ze kennen elkaar "al" anderhalf jaar volgens de op. tussen aanhalingstekens omdat ze nog maar 18-20 zijn
mij lijkt die anderhalf jaar een stabiel genoege basis wat aangeeft dat haar gedrag niet snel zal veranderen.
en ze blijft aanhankelijk en lief, en aandacht geven aan ts.
dus genoeg redenen om door te gaan

[ Bericht 5% gewijzigd door mylifeisgrey op 11-01-2011 05:25:55 ]
pi_91149141
ik denkt dat je het beste gewoon met haar kan praten over wat er aan de hand is.
Ik begrijp dat je niet wil dat ze met elkaar omgaan omdat ze al een eerdere relatie hadden.
Als je jouw vriendin verteld dat je er moeite mee hebt zal ze best wel open voor je staan.

Tip probeer geen ruzie te krijgen hoe minder ruzie hoe minder zijn de naam van haar EX laat vallen, hoe minder snel ze tegen jouw zegt dat die EX beter is.

En als je blijft denken dat ze vreemd gaat ga dan gewoon met haar praten ;)

Kort samengevat : praten is de een van de beste oplossingen
pi_91149429
Als ze belt zeggen dat jij met me ex wat aan het drinken bent. Kijken hoe ze daar op reageerd :+
  dinsdag 11 januari 2011 @ 08:33:40 #100
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_91149939
quote:

[..]

Als ze van 2 walletjes wil snoepen ook prime?
heb je een relatie waarin het jou niet uit maakt dat je vriendin vreemd gaat? TS misschien niet...
Dus niet zo trollen.

TS ik zou maar eens met haar gaan praten, als ze je vergelijkt met haar EX dan is het in mijn ogen zo dat ze of je misbruikt (voor de extra cadeau's etc), of dat ze teveel met haar gedachten bij de relatie met haar Ex zit. En ik zou dit gesprek aangaan voordat ze naar haar ex toe gaat om gezellig wat te drinken :)
A man's got to do what a man's got to do
  dinsdag 11 januari 2011 @ 08:33:48 #101
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91149940
Ik heb niet kunnen slapen. Ze ziet hem elke dag op school (ze volgen gelukkig wel een andere studie). Vannacht belde ze me weer op en ze zei dat ze eerlijk was. Ze zou het eerst netjes uitmaken met mij voordat ze iets met iemand anders doet. Toch heb ik een heel naar gevoel in mijn buik, alsof er iets helemaal mis is.
Ik hou van haar, maar ik vertrouw haar niet. En ik weet niet hoe ik een bewijs kan vinden of ze te vertrouwen is. Zij kijkt altijd al mijn smsjes na en weet het wachtwoord van mijn e-mail. Zoiets doe ik bij haar niet, omdat ik het al vervelend genoeg vind dat ze mij zo controleert.

Ik kan haar beter dumpen, maar ik hou van haar. Ik wil haar wel vertrouwen, maar ik heb daar geen reden voor.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 08:34:17 #102
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_91149949
Kerel, toon eens ruggegraat.
Where law ends, tyrrany begins.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 08:36:32 #103
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_91149986
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 08:33 schreef Schilpad het volgende:
Ik heb niet kunnen slapen. Ze ziet hem elke dag op school (ze volgen gelukkig wel een andere studie). Vannacht belde ze me weer op en ze zei dat ze eerlijk was. Ze zou het eerst netjes uitmaken met mij voordat ze iets met iemand anders doet. Toch heb ik een heel naar gevoel in mijn buik, alsof er iets helemaal mis is.
Ik hou van haar, maar ik vertrouw haar niet. En ik weet niet hoe ik een bewijs kan vinden of ze te vertrouwen is. Zij kijkt altijd al mijn smsjes na en weet het wachtwoord van mijn e-mail. Zoiets doe ik bij haar niet, omdat ik het al vervelend genoeg vind dat ze mij zo controleert.

Ik kan haar beter dumpen, maar ik hou van haar. Ik wil haar wel vertrouwen, maar ik heb daar geen reden voor.
Ik kan me in geen enkele vorm voorstellen dat je vriendin het aantrekkelijk vind als je je zo opstelt, ik zou zoals hierboven gezegd wordt wat meer ruggengraat tonen. Want als je die slachtoffer-rol aan blijft houden is ze sowieso in no-time weg.
It's you my love, you who are the stranger
  dinsdag 11 januari 2011 @ 08:36:44 #104
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_91149994
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:54 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Hey mag ik vragen hoe oud jullie zijn?
ik heb nog niet het hele topic gelezen :)
  dinsdag 11 januari 2011 @ 08:38:09 #105
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_91150011
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 08:33 schreef Schilpad het volgende:

en als ik dit zo lees is het beter dat je haar kwijt bent dan rijk...
Dit hou je niet lang vol TS ik zou goed gaan nadenken. Of ze kiest voor jou of voor hem. Ik zou die keus voor zijn als het je zo'n laag en kloterig gevoel geeft.
Het is even shit, maar ik denk als je 3 maand verder bent dat je er blij mee bent!

weet overigens ook niet hoelang jullie al hebben :)
  dinsdag 11 januari 2011 @ 08:40:17 #106
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_91150036
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 08:38 schreef Olle. het volgende:
weet overigens ook niet hoelang jullie al hebben :)
Kijk eens naar de eerste regel van de topicstart?
Where law ends, tyrrany begins.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 08:40:52 #107
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_91150045
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 08:40 schreef Gunner het volgende:

[..]

Kijk eens naar de eerste regel van de topicstart?
excuus anderhalf jaar bedenk ik mij nu ik jouw zin lees :@
  dinsdag 11 januari 2011 @ 08:42:56 #108
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91150080
Ze wil niet kiezen tussen mij en hem. En ze heeft dan wel beloofd dat ze niets met hem wil doen, maar ik vertrouw haar echt niet. Dat wantrouwen heeft ze eigenlijk bij me gekweekt door zo veel te liegen en me altijd te controleren. Toen we net was hadden was ze veel losser. Het wordt steeds ingewikkelder en ze heeft steeds meer dingen die ik niet begrijp.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 08:43:17 #109
277627 Seven.
We are Borg.
pi_91150084
Madam vindt haar ex beter
Madam klaagt elke dag over jou
Madam liegt met regelmaat waar ze uithangt
Jij mag zelf niet meer weg zonder haar
Je mag ook niet mee naar die ex, ronduit bizar

Als zij vindt dat ze beter verdient, dan kun je haar niet tegenhouden toch? Madam hier houdt gewoon niet van je en ze vertrouwt je niet omdat ze zelf alles aan elkaar liegt. Misschien moet je eens nadenken over wat jij verdient.
Resistance is futile.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 08:44:46 #110
277627 Seven.
We are Borg.
pi_91150111
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 08:42 schreef Schilpad het volgende:
Ze wil niet kiezen tussen mij en hem. En ze heeft dan wel beloofd dat ze niets met hem wil doen, maar ik vertrouw haar echt niet. Dat wantrouwen heeft ze eigenlijk bij me gekweekt door zo veel te liegen en me altijd te controleren. Toen we net was hadden was ze veel losser. Het wordt steeds ingewikkelder en ze heeft steeds meer dingen die ik niet begrijp.
Een gezonde relatie hoort niet zo te zijn. Ook kun je de illusie laten varen dat het beter wordt, een dalende lijn is immers al vastgesteld. Een ander kun je niet veranderen. Alleen hoe je er zelf mee omgaat.
Resistance is futile.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 08:44:49 #111
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_91150112
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 08:42 schreef Schilpad het volgende:
probeer je roze bril eens af te zetten :)
ik heb ook het gevoel dat ze een borderliner is.
Ik ben ook bang dat je dit gevoel zolang je een relatie met haar hebt blijft houden.... Is ze klaar met deze jongen, dan komt er weer een nieuwe etc etc.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 08:45:11 #112
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91150117
Ja, ik heb haar ook gezegd: Als je geen monogame relatie met mij wil maak het dan uit! Dan wil ik best vrienden zijn, of gewoon netjes uit elkaar gaan. Maar ik wil dat ze OF trouw en eerlijk is, OF dat ze gewoon stopt met deze relatie.
Het is eigenlijk alleen maar afwachten tot ze me weer belt. Voor zessen vanavond belt ze zeker nog wel een keer, dat weet ik nu al. Vooral omdat ik haar vandaag niet zie.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 08:46:07 #113
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_91150131
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 08:45 schreef Schilpad het volgende:
Ja, ik heb haar ook gezegd: Als je geen monogame relatie met mij wil maak het dan uit! Dan wil ik best vrienden zijn, of gewoon netjes uit elkaar gaan. Maar ik wil dat ze OF trouw en eerlijk is, OF dat ze gewoon stopt met deze relatie.
Het is eigenlijk alleen maar afwachten tot ze me weer belt. Voor zessen vanavond belt ze zeker nog wel een keer, dat weet ik nu al. Vooral omdat ik haar vandaag niet zie.
de keus bij haar laten kan ze zelf niet aan TS...
ga dat nou eens inzien!

je kunt 1000 keer zeggen ik wil dat jij het uit maakt als je niet voor mij gaat...
Maar dat zou ze niet doen wellicht :)
  dinsdag 11 januari 2011 @ 08:47:13 #114
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91150149
Ze heeft het beloofd en ze zei dat ze er zo veel spijt van had toen ze in haar vorige relatie (met drie verschillende kerels) vreemd is gegaan, dat ze nooit meer zoiets doet.
Waarom geloof ik ik dit niet?
  dinsdag 11 januari 2011 @ 08:47:49 #115
277627 Seven.
We are Borg.
pi_91150159
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 08:45 schreef Schilpad het volgende:
Waarom moet zij degene zij die stopt met deze relatie in vredesnaam? Waarom spreken jullie sowieso over dat zij het eerst netjes uitmaakt voor ze iets met een ander doet? Jullie gaan er al vanuit dat ze je zal bedonderen en dat is geen basis voor de monogame relatie die jij wil. Accepteer gewoon dat jullie wat betreft ideeën over de toekomst en relaties niet bij elkaar passen. Er is geen enkele manier waarop dit gaat werken, want je kunt haar niet veranderen en jij wil niet de relatie die zij nastreeft.
Resistance is futile.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 08:49:46 #116
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_91150189
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 08:47 schreef Schilpad het volgende:
Ze heeft het beloofd en ze zei dat ze er zo veel spijt van had toen ze in haar vorige relatie (met drie verschillende kerels) vreemd is gegaan, dat ze nooit meer zoiets doet.
Waarom geloof ik ik dit niet?
TS wil je ook nog reageren op opmerkingen zoals waarom zij het uit moet maken en niet jij dit kunt? En zoals Seven al zegt, waarom geen goed gesprek?
  dinsdag 11 januari 2011 @ 08:50:03 #117
277627 Seven.
We are Borg.
pi_91150191
Oh trouwens. Verander het wachtwoord van je e-mail als je niet gecontroleerd wil worden. Jij ervaart dat als onprettig en dus zou zij daarmee rekening moeten houden.
Resistance is futile.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 08:51:10 #118
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91150210
Zij eist wel van mij dat ik trouw aan haar ben. Dat ben ik ook altijd al geweest.

De reden waarom ik nog steeds hoop heb is omdat ik haar vroeger ook al kende. Toen ik zeventien was, was zij bijna zestien. Toen hadden we stiekem verkering omdat het van haar ouders niet mocht. In die tijd was ze heel anders. Ze was nooit te laat op afspraken, zoals ze nu eigenlijk altijd is. Ze vroeg weleens of ik trouw aan haar was, maar als ik dat beaamde was het verder goed. We deden veel leuke dingen. Ik kwam er vaak over de vloer en haar ouders gingen me accepteren.
Ik heb het op een gegeven moment uitgemaakt omdat ik niet zeker wist of ik verliefd op haar was. Toen had ze binnen no-time haar ex, en toen het uit ging met hem kregen wij na een paar maanden weer iets. Ze leek weer even terug te zijn, spontaan, leuk, vrolijk, maar daar is niets meer van over.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 08:52:19 #119
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91150230
Ik probeer morgen een goed gesprek met haar te voeren. Alleen gaat ze erg snel schreeuwen en verwijten maken.
Waarom ik haar niet dump, weet ik niet. Als het zo doorgaat doe ik het zeker, maar op een of andere manier hoop ik dat het goed komt. Dom, ik weet het.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 08:53:22 #120
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_91150247
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 08:52 schreef Schilpad het volgende:
Ik probeer morgen een goed gesprek met haar te voeren. Alleen gaat ze erg snel schreeuwen en verwijten maken.
Waarom ik haar niet dump, weet ik niet. Als het zo doorgaat doe ik het zeker, maar op een of andere manier hoop ik dat het goed komt. Dom, ik weet het.
nee is niet dom :) dat is houden van en verliefd zijn op ;)
ik had het ook, maar nu een jaar verder ben ik er blij mee :)

en borderline begint pas boven te komen vanaf je 19 / 18 e levens jaar misschien dat ze daardoor veranderd is?
succes iig!
  Official ESF Kreviewer dinsdag 11 januari 2011 @ 08:54:16 #121
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_91150260
Laat haar dit topic lezen. Ben je klaar.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 08:55:06 #122
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91150279
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 08:54 schreef Kreator het volgende:
Laat haar dit topic lezen. Ben je klaar.
Dat was ik al van plan :)
  dinsdag 11 januari 2011 @ 09:00:02 #123
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91150365
Wel makkelijk als vriendin wanneer je zo'n ruggegraatloze vriend hebt. Je roept wat leugens en zegt een paar keer 'schatje, ik hou alleen van jou' en meneer ziet het met lede ogen aan.
pi_91150620
Geef haar een bitchslap, remember hou je arm in een hoek van 45 graden
pi_91150698
TS, ik ga er niet omheen lullen, heb het hele topic gelezen, en jij bent niet meer gelukkig met haar. Dat staat vast.
Waarom zou je bij haar blijven? Vertel dat nou eens dan, waarom?
Omdat je anders alleen bent? Dat is een slap excuus.
Omdat je haar niet kwijt wilt? Je hebt het misschien niet door, maar je bent haar al kwijt.
Dit kan gewoon niet zo, hoe kan je dit voor je eigen ogen zien gebeuren en er niks aan doen?! Grow some balls, en vertel haar eens waar het op staat!
Als je bij haar blijft wordt je alleen maar wantrouwiger en ongelukkiger, dus doe er wat aan. Niemand anders gaat het voor je doen, haar ex niet, jouw vrienden niet, en zij zelf niet. Bust a move man, stand up for yourself. De enige die deze situatie kan en moet veranderen ben jij.
pi_91150915
En waarom zou je erover praten met haar?
Je wacht de hele tijd maar af totdat zij iets doet, totdat zij jou belt of smst, terwijl het helemaal niet om haar gaat, maar om jou.
JIJ bent degene die niet meer gelukkig is, JIJ bent degene met het probleem hier, en JIJ bent degene die het moet oplossen. Daar heeft zij geen donder mee te maken.
Want volgens mij vindt zij het wel best zoals het nu gaat, maar jij niet, dus zul jij met een oplossing moeten komen. En die oplossing zou NIET in overleg met haar moeten zijn.
Dus doe er wat aan, TS, alsjeblieft. Verlos jezelf uit je lijden en stop met excuses voor jezelf te maken en haar te beschermen. Jij verdiend beter man.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 09:33:46 #127
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_91151131
Gewoon "nee". Had ze d'r grote bek maar moeten houden over hem :)

Trouwens, mep die kerel gewoon in mekaar. Dit lijkt me helemaal het soort meisje dat er nat van wordt.
J. <3
pi_91151188
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:33 schreef HLV_Siempre het volgende:

Trouwens, mep die kerel gewoon in mekaar. Dit lijkt me helemaal het soort meisje dat er nat van wordt.
Agree, laat ze lekker op stap gaan, gebeurd er iets dan beuk je die kerel in elkaar
pi_91151279
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:33 schreef HLV_Siempre het volgende:

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:36 schreef roy040 het volgende:

[..]

Agree, laat ze lekker op stap gaan, gebeurd er iets dan beuk je die kerel in elkaar
Wtf zijn dit nou weer voor reacties :')
TS schiet hier toch niks mee op? Uiteindelijk zal dit meisje toch wel een andere jongen vinden om mee te ouwehoeren.
Plus het feit dat die ex van haar er niks mee te maken, hij gaat niet vreemd, de vriendin van TS gaat vreemd. Je hoeft niet iemand te straffen die niks verkeerd doet :P
pi_91151298
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:40 schreef Michhas het volgende:

[..]

[..]

TS schiet hier toch niks mee op? Uiteindelijk zal dit meisje toch wel een andere jongen vinden om mee te ouwehoeren.
Plus het feit dat die ex van haar er niks mee te maken, hij gaat niet vreemd, de vriendin van TS gaat vreemd. Je hoeft niet iemand te straffen die niks verkeerd doet :P
Sorry, dan geef je die vriendin er een. en daarna die vriend :d
  dinsdag 11 januari 2011 @ 09:43:15 #131
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_91151349
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:40 schreef Michhas het volgende:

[..]

[..]

De kosmische balans herstellen O-)

En gewoon een beetje de holenmens uithangen.
J. <3
pi_91151367
Inderdaad, moet kunnen dat ga ik ook bij inbrekers doen aangezien er ze al 2 keer ongestraft mee weg zijn gekomen :]
pi_91151734
quote:
wat een kut opmerking?? hij heeft zeker het recht om zich ermee te bemoeien...
Hij kan haar niks verbieden nee maar hij mag zeker hier een punt over maken en zijn gevoel erbij neer leggen...
zou nogal mooi zijn dat als je partner iets wilt gaat ondernemen met zijn/haar ex en je daar niets over mag zeggen..

Ik zou het btw echt niet willen als mijn ex ermee aan kwam, ik zou me dan zorgen maken..blijkbaar hebben hun dan toch nog iets samen wat ze bij jou misschien mist en dat ze daarom met hem wilt omgaan......
  dinsdag 11 januari 2011 @ 10:01:52 #134
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_91151841
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:58 schreef sherezade het volgende:

[..]

wat een kut opmerking?? hij heeft zeker het recht om zich ermee te bemoeien...
Hij kan haar niks verbieden nee maar hij mag zeker hier een punt over maken en zijn gevoel erbij neer leggen...
zou nogal mooi zijn dat als je partner iets wilt gaat ondernemen met zijn/haar ex en je daar niets over mag zeggen..

Ik zou het btw echt niet willen als mijn ex ermee aan kwam, ik zou me dan zorgen maken..blijkbaar hebben hun dan toch nog iets samen wat ze bij jou misschien mist en dat ze daarom met hem wilt omgaan......
_O_ Hier sluit ik mij geheel bij aan. Je moet je partner niets verbieden, maar alles moet wel bespreekbaar zijn. Als ik iets doe waarbij mijn partner zich ongemakkelijk zou voelen, dan heb ik liever dat ze dit zegt dan dat ze het opkropt.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 11 januari 2011 @ 10:13:30 #135
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_91152137
quote:
Op maandag 10 januari 2011 23:50 schreef Schilpad het volgende:
Mijn vriendin en ik zijn pas anderhalf jaar samen, maar nu dienen de problemen zich al aan. Ze wil graag weer een keer wat leuks gaan doen met haar ex. Ze wil 'vrienden' met hem zijn. Op zich zou ik er niet veel problemen mee hebben, maar het probleem is dat ze in eerdere relaties al eens vreemd is gegaan. Ze zegt dat ze genoeg heeft aan mij, maar als ik ruzie met haar heb begint ze me wel vaak met die betreffende ex te vergelijken.

'*naam ex* kocht veel vaker cadeautjes voor me!' en dat soort uitspraken. Ook geeft ze weleens aan dat ze hem liever heeft dan mij, maar alleen wanneer we ruzie hebben.

Afspreken met een ex moet kunnen, maar die dingen die ze tegen je zegt kunnen echt niet! Zou voor mij reden zijn om hey uit te maken
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  dinsdag 11 januari 2011 @ 13:25:29 #136
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91159132
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:15 schreef Michhas het volgende:
TS, ik ga er niet omheen lullen, heb het hele topic gelezen, en jij bent niet meer gelukkig met haar. Dat staat vast.
Waarom zou je bij haar blijven? Vertel dat nou eens dan, waarom?
Omdat je anders alleen bent? Dat is een slap excuus.
Omdat je haar niet kwijt wilt? Je hebt het misschien niet door, maar je bent haar al kwijt.
Dit kan gewoon niet zo, hoe kan je dit voor je eigen ogen zien gebeuren en er niks aan doen?! Grow some balls, en vertel haar eens waar het op staat!
Als je bij haar blijft wordt je alleen maar wantrouwiger en ongelukkiger, dus doe er wat aan. Niemand anders gaat het voor je doen, haar ex niet, jouw vrienden niet, en zij zelf niet. Bust a move man, stand up for yourself. De enige die deze situatie kan en moet veranderen ben jij.
Omdat hij haar vroeger gekend heeft, en ze toen wel normaal deed. Ze deed net zo normaal in de begin periode van de relatie, maar nu niet meer. TS hoopt dat ze weer normaal gaat doen.

Om te beginnen TS, lees die link van Goofy-goober eens door.

Ten tweede, je zegt dat je hoopt dat zij gaat veranderen. Je hebt eerder al aangegeven dat je problemen hebt met haar gedrag, is ze toen veranderd?
Nauwelijks, ze is het misschien wat beter geworden in het gedrag, waardoor het jouw minder stoort (bijvoorbeeld door te verbergen) maar ze doet het nog steeds.

Heb jij al geprobeerd te veranderen en haar gedrag te accepteren?
Laat me raden, dat lukte niet. Weet je waarom niet? Omdat mensen niet zo snel veranderen, en al helemaal niet voor anderen.

Ze zal dit altijd blijven doen TS. Als de situatie niet slechter wordt, heb je geluk, dan zal ie constant blijven, maar hij zal er zeker niet op vooruit gaan.
De enige manier dat dit gedrag wat zou kunnen verminderen (maar wss niet weggaan!) is als ze professionele hulp gaat zoeken. Maar professionele hulp werkt alleen als ZIJ zich er bewust van is dat ze problemen heeft en ZIJ er heen wilt. En dat gaat never nooit gebeuren binnen jullie relatie.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 13:49:13 #137
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91159966
Net wilde ze in de pauze bij me langskomen op school. Geen idee waarom. Ze zei dat als ze iets met hem had gewild, ze al lang wel naar hem toe was gegaan. Ik heb gezegd dat ik haar stemmingswisselingen een beetje zat ben en dat ik niet meer samen wil gaan wonen. Haar reactie was:

'Als jij dat wilt'.

Vaag.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 13:51:17 #138
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91160040
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 13:49 schreef Schilpad het volgende:
Net wilde ze in de pauze bij me langskomen op school. Geen idee waarom. Ze zei dat als ze iets met hem had gewild, ze al lang wel naar hem toe was gegaan. Ik heb gezegd dat ik haar stemmingswisselingen een beetje zat ben en dat ik niet meer samen wil gaan wonen. Haar reactie was:

'Als jij dat wilt'.

Vaag.
Goed zo! Blijf doorgaan! Geef je grenzen aan!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 13:55:32 #139
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91160186
Natuurlijk hoop ik dat ze alsnog niet naar hem toe gaat, maar ik ga nu doen of het me niets kan schelen. Wou zouden eigenlijk in mei gaan samenwonen. Maar ik weet nu zeker dat ik liever alleen op kamers ga.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 13:58:56 #140
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91160315
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 13:49 schreef Schilpad het volgende:

'Als jij dat wilt'.

Vaag.
ik vraag me af, hoe klonk dat 'als jij dat wilt'?
zij ze "als jij dat wilt" op zon lieve manier? die je ook in romantische scenes van films weleens ziet?
of meer kortaf?
pi_91160380
Ik heb een beetje het idee dat zij de dominante in de relatie is, en dat jij nu wat van die macht probeert terug te krijgen door je sterker op te stellen zodat het minstens een meer evenwichtige situatie wordt. Wat een goede ontwikkeling is, al zal zij haar 'dominantie' (en dus controle van van de relatie) niet zonder slag of stoot willen afgeven vrees ik. Maar een goede ontwikkeling en het lijkt me de enige manier om deze relatie te redden/herstarten.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 14:02:46 #142
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91160475
Ze zei het heel nuchter, alsof het haar niet veel deed. Op de toon van: 'wil je een koekje? pak er maar een?' alsof er gewoon een vriend om een koekje vraagt en jij een trommel vol hebt.
pi_91160575
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 14:02 schreef Schilpad het volgende:
Ze zei het heel nuchter, alsof het haar niet veel deed. Op de toon van: 'wil je een koekje? pak er maar een?' alsof er gewoon een vriend om een koekje vraagt en jij een trommel vol hebt.
Wat doe je nog met deze meid, ze is niet goed voor je man :N
pi_91160590
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 14:02 schreef Schilpad het volgende:
Kwestie van jou willen verwarren zodat je straks weer met hangende pootjes terugkomt.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 14:08:51 #145
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91160703
Ik denk inderdaad dat ze nu hoopt dat ik in paniek raak omdat het lijkt of het haar niets doet. Maar eigenlijk ben ik wel blij met deze keuze.
pi_91160711
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 14:08 schreef Schilpad het volgende:
Ik denk inderdaad dat ze nu hoopt dat ik in paniek raak omdat het lijkt of het haar niets doet. Maar eigenlijk ben ik wel blij met deze keuze.
Gelukkig.
pi_91161171
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 14:08 schreef Schilpad het volgende:
^O^
pi_91161361
Machtstrijdje dus.. Mja vind jij haar nog wel écht leuk trouwens?
pi_91161450
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 08:53 schreef Olle. het volgende:

[..]

en borderline begint pas boven te komen vanaf je 19 / 18 e levens jaar misschien dat ze daardoor veranderd is?

Sorry maar dit is gewoon niet waar, borderline is een persoonlijkheidsstoornis en het is niet zo dat dat zich pas ontwikkeld als je volwassen bent (hoewel het pas 'mag' worden vastgesteld vanaf iemands 18e levensjaar).

Verder: succes TS ^O^
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 14:29:23 #150
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91161459
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 14:27 schreef CHZ het volgende:
Machtstrijdje dus.. Mja vind jij haar nog wel écht leuk trouwens?
Daar probeer ik nu achter te komen. Ik zie de laatste tijd op school wel erg veel mooie vrouwen. En er zitten zelfs in mijn klas meisjes waar ik heel veel mee lach. Dan denk ik: Waarom kan ik niet zo omgaan met mijn eigen vriendin? Het gaat zo leuk met iedereen, maar met haar niet. Vanmiddag zat ik naar haar te kijken en ik vond haar niet meer zo mooi als ik haar ooit vond. Niet alleen omdat ze zeker 15 kilo is aangekomen, maar vooral door wat ze nu uitstraalt.
pi_91161579
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 14:29 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Daar probeer ik nu achter te komen. Ik zie de laatste tijd op school wel erg veel mooie vrouwen. En er zitten zelfs in mijn klas meisjes waar ik heel veel mee lach. Dan denk ik: Waarom kan ik niet zo omgaan met mijn eigen vriendin? Het gaat zo leuk met iedereen, maar met haar niet. Vanmiddag zat ik naar haar te kijken en ik vond haar niet meer zo mooi als ik haar ooit vond. Niet alleen omdat ze zeker 15 kilo is aangekomen, maar vooral door wat ze nu uitstraalt.
En toch, ondanks dit, blijf je hopen op verbetering?
  dinsdag 11 januari 2011 @ 14:37:19 #152
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91161772
Ik weet het ook niet meer :P
pi_91161839
Ik kan je wel een klap verkopen om je maar wakker te slaan zeg. Sjonge jonge.

Maar goed dat je tegen haar in gaat. Houd dit ook vol!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 14:38:39 #154
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91161850
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 14:37 schreef Schilpad het volgende:
Das iig een verbetering over hoop hebben :7
pi_91161911
Kwestie van een paar schoenen achter de hand houden voor als deze blaren opleveren.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 14:41:48 #156
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_91161993
quote:
je weet het wel maar wilt er niet aan toegeven!
pi_91162027
quote:
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 14:41 schreef Olle. het volgende:

[..]

je weet het wel maar wilt er niet aan toegeven!
Dit.
pi_91162554
Weg met die hangende pootjes en de knoop beginnen door te hakken
pi_91162826
Dump die slet, dump die slet, dump die slet!
pi_91162840
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 14:29 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Als je er al over twijfelt of je haar leuk vindt, dan is het echt game over. De enige die dat nog moet inzien (of accepteren) ben jij.
pi_91164772
Je hebt sowieso een golddigger, met haar gezeur over cadeautjes.. :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_91165007
quote:

[..]

schop haar eruit dan.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 16:55:14 #163
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91167825
Oke. Voor mij is het helemaal klaar nu. Ik ben te weten gekomen dat mijn 'vriendin' steeds bij hem gaat zitten in de pauze. Hij wil er verder niets mee, hij heeft een vriendin. Eigenlijk heeft hij alleen maar medelijden omdat ze zoveel aandacht nodig heeft.
Ze dringt zich dus aan hem op. En nu blijft ze achter zonder wiens aandacht dan ook

[ Bericht 46% gewijzigd door Schilpad op 11-01-2011 17:11:14 ]
pi_91168884
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 16:55 schreef Schilpad het volgende:
Oke. Voor mij is het helemaal klaar nu. Ik ben te weten gekomen dat mijn 'vriendin' steeds bij hem gaat zitten in de pauze. Hij wil er verder niets mee, hij heeft een vriendin. Eigenlijk heeft hij alleen maar medelijden omdat ze zoveel aandacht nodig heeft.
Ze dringt zich dus aan hem op. En nu blijft ze achter zonder wiens aandacht dan ook
Goedzo TS! Je verdient veel beter!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 19:12:20 #165
277627 Seven.
We are Borg.
pi_91173897
Yeah right. Geloof je het zelf, TS? Of denk je er over 2 uurtjes weer anders over?
Resistance is futile.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 19:13:08 #166
277627 Seven.
We are Borg.
pi_91173946
Je hebt haar niet gezegd dat het voorbij is, of wel? En hoe ben je achter deze informatie gekomen?
Resistance is futile.
pi_91174013
Maak gewoon een eind aan deze ellende. Dit is alleen maar tijd- en energieverspilling.
  woensdag 12 januari 2011 @ 01:55:45 #168
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91195445
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 16:55 schreef Schilpad het volgende:
Goed zo! Je bent er bijna!
pi_91195621
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 16:55 schreef Schilpad het volgende:
Maakt het voor jou nog weer wat makkelijker om het uit te maken. :Y

Snel op zoek naar een leuk vriendinnetje.
  woensdag 12 januari 2011 @ 09:17:13 #170
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_91199973
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 02:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maakt het voor jou nog weer wat makkelijker om het uit te maken. :Y

Snel op zoek naar een leuk vriendinnetje.
ben alleen benieuwd of hij het daadwerkeljik gedaan heeft eigenlijk :')
ik zeg het hem niet meer :P
  woensdag 12 januari 2011 @ 11:52:24 #171
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91204728
Ik heb gezegd dat ik even rust aan mijn hoofd wil en zeker niet meer samen wil wonen. Vanmiddag gaan we praten en dan maak ik het uit. Van binnen weet ik al een paar maanden dat ik het uit moet maken.
Helaas blijft ze me wel 's nachts wakker bellen. Ik heb mn telefoon maar uit gezet.
  woensdag 12 januari 2011 @ 11:54:28 #172
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_91204796
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:52 schreef Schilpad het volgende:
Ik heb gezegd dat ik even rust aan mijn hoofd wil en zeker niet meer samen wil wonen. Vanmiddag gaan we praten en dan maak ik het uit. Van binnen weet ik al een paar maanden dat ik het uit moet maken.
Helaas blijft ze me wel 's nachts wakker bellen. Ik heb mn telefoon maar uit gezet.
dat zal nog wel even zo blijven.
En als je het uitmaakt en ze zegt ik maak me van kant, gewoon bij haar weg lopen....

Ik spreek uit ervaring :)
en als ik dit zo lees zou het wel eens kunnen gebeuren dat het zich bij jou ook gaat voordoen

sterkte en succes!
pi_91205571
quote:

[..]

Klinkt als een erg verwend meisje. Er zijn leukere exemplaren.
  woensdag 12 januari 2011 @ 17:02:47 #174
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91218697
Update: ik heb gezegd dat ik niet meer verder wil met haar. Nu doet ze alsof het haar niets kan schelen.
'Ik hield toch al niet meer van je' en 'Als jij dat wil' waren haar meest normale uitspraken van vanmiddag. Ik ben kotsmisselijk en ik heb geen idee waarom. Wat een kreng is het eigenlijk.
pi_91219488
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 17:02 schreef Schilpad het volgende:
Update: ik heb gezegd dat ik niet meer verder wil met haar. Nu doet ze alsof het haar niets kan schelen.
'Ik hield toch al niet meer van je' en 'Als jij dat wil' waren haar meest normale uitspraken van vanmiddag. Ik ben kotsmisselijk en ik heb geen idee waarom. Wat een kreng is het eigenlijk.
Heb je het gezegd of heb je het echt uitgemaakt?
pi_91219669
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 17:02 schreef Schilpad het volgende:
Knap van je dat je die stap hebt gezet. En vooral na zulke reacties van haar kant. Ik weet dat het even moeilijk is maar ik denk dat het veel beter is voor je is uiteindelijk! :)
All good things are wild and free.
  woensdag 12 januari 2011 @ 17:26:50 #177
8369 speknek
Another day another slay
pi_91219855
Volgens mij probeert ze d'r gezicht te redden. Wat eigenlijk wel genoeg zegt. Ondanks d'r leeftijd is het nog een onzeker wicht en totaal niet klaar voor relaties.
pi_91220246
quote:
1s.gif[b] Op maandag 10 januari 2011 23:50 Ook geeft ze weleens aan dat ze hem liever heeft dan mij,
Ik lees dit topic nu pas, maar alleen al dit zinnetje uit de OP :D Wtf, dat laat je je toch ook niet zeggen. Duidelijk dat het dan al een beetje een aflopende zaak is.
Too much is never enough!
  woensdag 12 januari 2011 @ 17:34:31 #179
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91220252
Het voelt alsof zij mij keihard heeft gedumpt inderdaad. Ik voel me echt intens verdrietig. Ik had gehoopt dat ik opgelucht zou zijn, maar ik voel me zo depressed dat ik bijna zeker weet dat het nooit meer over gaat...
Maar bij haar terug wil ik ook niet meer.
pi_91220321
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 17:34 schreef Schilpad het volgende:
Het voelt alsof zij mij keihard heeft gedumpt inderdaad. Ik voel me echt intens verdrietig. Ik had gehoopt dat ik opgelucht zou zijn, maar ik voel me zo depressed dat ik bijna zeker weet dat het nooit meer over gaat...
Lees het topic nog eens terug, uiteindelijk veel beter dat het over is
Too much is never enough!
  woensdag 12 januari 2011 @ 17:36:08 #181
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91220349
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 17:19 schreef Michhas het volgende:

[..]

Heb je het gezegd of heb je het echt uitgemaakt?
Het is echt uit.

'Ik wil niet meer verder met jou.'
'OH DUS JIJ WILT MIJ NIET MEER?'
'Ik stop met deze relatie.'
'BEST IK HIELD TOCH AL NIET VAN JOU!'

Ongeveer zo ging het.
pi_91220351
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 17:34 schreef Schilpad het volgende:
Dat is waarschijnlijk precies haar bedoeling. Laat je niet kennen, uiteindelijk ben jij degene die beter af is.
  woensdag 12 januari 2011 @ 17:37:37 #183
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91220437
> < ik kreeg trouwens een smsje van haar toen ik weer terug ging naar huis.

'Je moet wel mee uit zaterdag want dat heb je beloofd!'
pi_91220480
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 17:37 schreef Schilpad het volgende:
> < ik kreeg trouwens een smsje van haar toen ik weer terug ging naar huis.

'Je moet wel mee uit zaterdag want dat heb je beloofd!'
Je moet helemaal fucking niks. :')
  woensdag 12 januari 2011 @ 17:39:32 #185
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91220535
Ik sms haar nu terug:

Ik ga niet mee zaterdag, want het is uit.Ik wil je niet meer terug.
  woensdag 12 januari 2011 @ 17:41:42 #186
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91220641
Reactie: Hoezo? Ik weet nog niet of ik je terug wil.

Huh? Ik dumpte haar toch?
pi_91220882
Je ziet zelf toch hopelijk ook wel dat het een mongool is?
pi_91220934
Wat een kreng is je ex, TS. Ook al voel je je nu niet goed en wil je dit misschien niet horen, maar ik garandeer je dat je een meid zal vinden die wel lief is en jou waardeert.

En zaterdag absoluut niet gaan. Uit is uit, laat de trut maar lekker denken wat ze ervan wil denken. Ze heeft er uiteindelijk zelf om gevraagd.
  woensdag 12 januari 2011 @ 17:58:31 #189
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91221485
Ik wed dat ze binnen drie weken een nieuwe vent heeft. Ze is toen ze met haar ex was met vijf jongens vreemd gegaan, waaronder zijn toenmalige beste vriend. Maar goed, dan weet ik ook gelijk zeker hoe ze in elkaar zit.
pi_91221495
Ummer verwijderen helpt goed.
pi_91222298
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 17:58 schreef Scorpie het volgende:
Ummer verwijderen helpt goed.
Dit inderdaad. MSN verwijderen, nummer verwijderen, en niks meer van je laten horen.
Laat haar maar eens even goed voelen wat voor retard ze is, geen aandacht meer aan besteden.
pi_91224927
Chapeau TS! respect :)
  woensdag 12 januari 2011 @ 19:36:31 #193
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91226809
Niets meer van haar gehoord. Ik weet niet of ik haar mis of dat ik gewoon bang ben om alleen te zijn. Ik ga in elk geval zelf niets meer laten horen.
pi_91227171
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 19:36 schreef Schilpad het volgende:
Niets meer van haar gehoord. Ik weet niet of ik haar mis of dat ik gewoon bang ben om alleen te zijn. Ik ga in elk geval zelf niets meer laten horen.
Je hebt een goede stap gezet, eerlijk waar! _O_
En als het gemis voorbij is, en je bent eraan gewend, zul je je beter voelen dan je je ooit heb gevoeld in de relatie met haar.
Respect _O_
pi_91230225
Hoe oud is ze? Vijftien ofzo?
pi_91231289
Goed zo TS! O+
pi_91233102
nou we zijn trots!
Voices tell me I'm the shit.
pi_91235040
Microtubuli, wereldvreemde gast ben jij man.

@TS: Ik zou het maar gewoon uitmaken. Ik vrees dat ze je anders sowieso gaat bedriegen. Dan kan je het maar beter voor zijn :')
pi_91235079
Oh, ik loop achter. Ik zal me ff inlezen :P

Edit: Goed dat je het uit hebt gemaakt, maar alles daarvoor was wel vrij slap van jouw kant hoor, TS. Laat voortaan niet meer zo over je heenlopen, zou ik zeggen. :P Halverwege het topic had ik echt zin om iets te posten als "grow a pair" ofzo :') Anyway, wazig wijf, negeren

[ Bericht 63% gewijzigd door gnilrednoz op 12-01-2011 22:19:09 ]
pi_91238103
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 17:36 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Het is echt uit.

'Ik wil niet meer verder met jou.'
'OH DUS JIJ WILT MIJ NIET MEER?'
'Ik stop met deze relatie.'
'BEST IK HIELD TOCH AL NIET VAN JOU!'

Ongeveer zo ging het.
Hey schildpad,

Zij is het niet waard, ten eerste ze houdt totaal geen rekening met jouw gevoelens.
Ten tweede een relatie is niet gebaseerd op cadeautjes, zij is een achterlijke twitch.
Het derde punt is dat jij veel rekening houdt met haar, als ik het zo zie. Zij zal spijt hebben en ooit eens in zien wat liefde werkelijk is.

Waar is je zelfwaarde? Deze liefde is gestrand. Niet door jou, maar door haar.
pi_91238641
Heeel goed! Eindelijk TS. En nu voet bij stuk houden. Delete dat mens uit je leven. JE MOET HELEMAAL NIKS. Dat bepaal je zelf en niemand.... echt NIEMAND anders! ^O^ Geef dat mens ook gelijk maar een grote bek terug als ze zo komt doen. Ze kan hartstikke doodvallen.

Goede stap TS! *O* *O* Ik ben trots op je! ^O^
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:53:02 #202
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91240933
Goed werk TS! En nou Zaterdag uitgaan, ZONDER haar })
pi_91249040
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 19:36 schreef Schilpad het volgende:
Ik ken het gevoel
Zojuist 3 uur geleden gebroken met mijn partner.
Zelf ben ik nu enorm bang voor die leegte :(
  donderdag 13 januari 2011 @ 03:34:20 #204
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_91249756
Goede zet Schilpad. Je kan later trots op jezelf terugkijken dat jij gewoon de stap hebt durven zetten waar ik anderen nog jaren aan zie modderen. Ik stel voor dat alle dames op Fok jou persoonlijk komen troosten.
  donderdag 13 januari 2011 @ 09:26:41 #205
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_91252468
Go schildpad! *O*

Snap wel dat je verdrietig bent. Probeer je eigenwaarde terug te vinden, met vrienden afspreken.
Sterkte!
  donderdag 13 januari 2011 @ 09:35:01 #206
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_91252663
Hey TS

goed dat je het hebt uitgevoerd!
netjes, over een paar maand voel je je helemaal happy, let maar op ;)

zaterdag feesten met je vrienden en genieten! :D

have fun in je nieuwe leven ;)
pi_91269026
Ben trots op je TS, was heel herkenbaar allemaal. ^O^
pi_91271181
Well Done schildpad w/
  donderdag 13 januari 2011 @ 17:10:07 #209
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_91271403
Ha, wilde posten dumpen die ho maar dat heb je blijkbaar al gedaan.
In dat geval goed gedaan bro! Nu zaterdag fijn uit gaan en lekker hengelen :)
I'm Back Again!
  zaterdag 15 januari 2011 @ 10:10:06 #210
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91358015
Update: Het is nog steeds uit. Het weekendje weg is geannuleerd. Gisteren kwam ze haar spullen halen, en probeerde me te zoenen. Toen ik haar wegduwde is ze heel beledigd naar huis gegaan. Als ik niet in mijn eentje ben mis ik haar eigenlijk niet, alleen wanneer ik 's nachts weer alleen in bed lig.
pi_91358040
Je laat haar over je heen lopen. Stel strakke eisen en anders dump je die hoer.
pi_91358052
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 10:10 schreef Schilpad het volgende:
Update: Het is nog steeds uit. Het weekendje weg is geannuleerd. Gisteren kwam ze haar spullen halen, en probeerde me te zoenen. Toen ik haar wegduwde is ze heel beledigd naar huis gegaan. Als ik niet in mijn eentje ben mis ik haar eigenlijk niet, alleen wanneer ik 's nachts weer alleen in bed lig.
Probeer actief te blijven, het gemis is het ergst op de momenten dat je niks te doen bent.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 11:43:07 #213
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91360062
Goed zo! Klinkt net als mijn ex, die heb ik ook 2 keer weg moeten duwen voordat ze door had dat het echt over was. En wat Algebra zegt: blijf bezig!
Als je een goede vriendin hebt kun je eventueel ook bij haar in bed gaan liggen :) (en dan bedoel ik echt gewoon liggen)
  zaterdag 15 januari 2011 @ 13:56:25 #214
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_91364733
quote:
goed gedaan! knap van je, lijkt me niet makkelijk!
  zaterdag 15 januari 2011 @ 20:31:25 #215
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_91380407
quote:
Lekker voor haar! En nu moet je sterk blijven en je rug recht houden!
  zaterdag 15 januari 2011 @ 21:23:21 #216
277627 Seven.
We are Borg.
pi_91383139
Goed zo TS. Veel leuke dingen doen inderdaad. Dikke kans dat je snel een leuk en normaal meisje tegenkomt.
Resistance is futile.
pi_91383155
RESPECT!!! gast! van zulke vampieren moet je zo ver mogelijk blijven!! ^O^
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:43:18 #218
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91518152
Ik mis haar al veel minder. Gisteren had ze bedacht dat het blijkbaar een heel goed plan was om mij een roos te sturen. Ik heb hem weggegooit en ga al niet eens meer hopen dat ze nu wel lief is of lief blijft.
pi_91518339
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:43 schreef Schilpad het volgende:
Ik mis haar al veel minder. Gisteren had ze bedacht dat het blijkbaar een heel goed plan was om mij een roos te sturen. Ik heb hem weggegooit en ga al niet eens meer hopen dat ze nu wel lief is of lief blijft.
Volhouden TS, nu beginnen de psycho-acties van haar kant.
pi_91518388
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:43 schreef Schilpad het volgende:
_O_
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:51:20 #221
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91518548
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Volhouden TS, nu beginnen de psycho-acties van haar kant.
Ik heb haar een mail gestuurd waarin ik haar aangeef dat ik geen contact meer met haar wil. Vandaag heb ik nog niets gehoord van haar, op een enkel smsje na. Toen ik niet reageerde hoorde ik niets meer van haar. Ik hoop niet dat ze allerlei onzin uit te kast gaat trekken om mijn aandacht te vangen...
pi_91520001
Wat een eng kind is het eigenlijk.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:26:14 #223
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91520400
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:51 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Ik heb haar een mail gestuurd waarin ik haar aangeef dat ik geen contact meer met haar wil. Vandaag heb ik nog niets gehoord van haar, op een enkel smsje na. Toen ik niet reageerde hoorde ik niets meer van haar. Ik hoop niet dat ze allerlei onzin uit te kast gaat trekken om mijn aandacht te vangen...
Weinig kans.

Die van mij heeft:
-Een wandeltocht georganiseerd, waar een man of 40 op af kwam, om de avond van te voren te zeggen dat ze niet kan en vragen of ik de leiding even op me neem.
-Heeft tot 2 keer toe vriendinnen uitgenodigd terwijl ze niet thuis is, of ik even voor ze wil zorgen.
-Heeft een goede vriendin van me een mailtje gestuurd met allemaal aantijgingen (ik zou het halve dorp hier gehad hebben), gelukkig prikte die vriendin daar doorheen.
-Zou met diezelfde vriendin gesproken hebben en die zou mij helemaal te gek vinden, en dat zou de enige reden zijn dat ik met die vriendin om ging (ik geef toe, ik vind die vriendin leuk, maar ze heeft al een vriend, en dat weet m'n ex niet)
-Heeft een andere goede vriendin van mij ontzettend zwart lopen maken (tegenover mij), om vervolgens plannen te maken met haar op kamers te willen.
-Heeft me bedreigd, gechanteerd, zwart lopen maken en lopen liegen.
-Is een bos ingelopen en gezegd dat ze niet meer terug zou komen als ik niet meer met haar verder zou gaan
-Heeft (de inhoud van) een potje paracetamol in een keer ingeslikt (zegt ze, ik was er niet bij)
-Claimde dat ze met haar vorige ex nog altijd films keek en af en toe ging wandelen, dus dat moest ik ook doen

etc.

Dan weet je wat er op je af kan komen. Geen zorgen, je hoeft d'r niet zwart te maken, geef het een week of 2 en iedereen prikt er doorheen (en degene die dat niet doen zijn je vriendschap niet waardig)
pi_91520429
Je bent op de juiste weg, nu veel leuke dingen doen en dan kom je er helemaal bovenop.
  woensdag 19 januari 2011 @ 17:44:14 #225
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91570669
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 16:26 schreef Tanin het volgende:

[..]

Weinig kans.

Die van mij heeft:
-Een wandeltocht georganiseerd, waar een man of 40 op af kwam, om de avond van te voren te zeggen dat ze niet kan en vragen of ik de leiding even op me neem.
-Heeft tot 2 keer toe vriendinnen uitgenodigd terwijl ze niet thuis is, of ik even voor ze wil zorgen.
-Heeft een goede vriendin van me een mailtje gestuurd met allemaal aantijgingen (ik zou het halve dorp hier gehad hebben), gelukkig prikte die vriendin daar doorheen.
-Zou met diezelfde vriendin gesproken hebben en die zou mij helemaal te gek vinden, en dat zou de enige reden zijn dat ik met die vriendin om ging (ik geef toe, ik vind die vriendin leuk, maar ze heeft al een vriend, en dat weet m'n ex niet)
-Heeft een andere goede vriendin van mij ontzettend zwart lopen maken (tegenover mij), om vervolgens plannen te maken met haar op kamers te willen.
-Heeft me bedreigd, gechanteerd, zwart lopen maken en lopen liegen.
-Is een bos ingelopen en gezegd dat ze niet meer terug zou komen als ik niet meer met haar verder zou gaan
-Heeft (de inhoud van) een potje paracetamol in een keer ingeslikt (zegt ze, ik was er niet bij)
-Claimde dat ze met haar vorige ex nog altijd films keek en af en toe ging wandelen, dus dat moest ik ook doen

etc.

Dan weet je wat er op je af kan komen. Geen zorgen, je hoeft d'r niet zwart te maken, geef het een week of 2 en iedereen prikt er doorheen (en degene die dat niet doen zijn je vriendschap niet waardig)
Whut? Mijn ex belde alleen nog op vandaag, om te vragen of ik al een ander had. Het is nog niet eens een week uit :') . Hoe ben je van haar af gekomen?
  woensdag 19 januari 2011 @ 17:47:29 #226
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91570777
Tof! dat is het betere nieuws. Ik zeg ook niet dat dat allemaal gaat gebeuren, maar houdt er rekening mee.

Ik negeer d'r gewoon. Als d'r verzoeken mij geen moeite kosten wil ik er nog wel eens op in gaan, maar meestal is het gewoon keihard nee.
Ze is toen gestopt met haar studie omdat het leven hier niet meer dragelijk was :')
  donderdag 20 januari 2011 @ 08:22:42 #227
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_91600308
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 16:18 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat een eng kind is het eigenlijk.
borderline he :)
is vrij normaal...

bij mijn weten & ervaring :)
  donderdag 20 januari 2011 @ 10:00:52 #228
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_91602041
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 21:23 schreef Seven. het volgende:
Goed zo TS. Veel leuke dingen doen inderdaad. Dikke kans dat je snel een leuk en normaal meisje tegenkomt.
Normale meisjes zijn per definitie niet leuk genoeg. Ja, voor hun kutterige vriendinnetjes.
J. &lt;3
  dinsdag 25 januari 2011 @ 00:45:26 #229
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_91832015
Als mijn vriendin dit van plan zou zijn zou ik het uitmaken als ze het door zou zetten, waar rook is, is gewoon altijd vuur. Alleen het idee al, geloof mij het is echt geen jaloezie hoor, het hoort gewoon niet.
pi_91833274
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:50 schreef Schilpad het volgende:

Klinkt als een behoorlijk labiel en wraakzuchtig kreng. Zou er niet meer in één huis willen leven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2011 01:26:50 ]
pi_91833756
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 17:58 schreef Schilpad het volgende:
Ik wed dat ze binnen drie weken een nieuwe vent heeft. Ze is toen ze met haar ex was met vijf jongens vreemd gegaan, waaronder zijn toenmalige beste vriend. Maar goed, dan weet ik ook gelijk zeker hoe ze in elkaar zit.
dat wist je al toen je nog een relatie met haar had, hoe ze in elkaar zat
pi_91834033
Oh, TS heeft het inmiddels al uitgemaakt. :D Goed verloop van deze topic. Ben benieuwd naar de verdere psychisch gestoorde acties.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 02:59:53 #233
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_91834875
schildpad, misbruik haar als je fuckbuddy, dat zal haar leren om jou zo te belazeren.
payback is a bitch _O_
pi_91843741
quote:

[..]

Die opmerkingen zijn trouwens helaas niet eenmalig. Ze klaagt eigenlijk elke dag over me.
Dit lijkt me nogal zorgelijk. In een relatie moet je iemand waarderen om wie hij/ zij is. Natuurlijk mag je best aangeven waar jouw behoeftes liggen, maar dat is iets anders dan je partner steeds bekritiseren.

Dit zou voor mij een reden zijn om een grens te stellen. Geef aan dat dit jou niet gelukkig maakt in de relatie. Geef haar een reden om ook weer eens voor jou te moeten vechten.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:17:55 #235
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91871715
Oh lordy,

Even een noemenswaardige update. Vanmiddag was ik met een vriend in de stad. Daar kwam ik, hoe raad je het, mijn ex tegen. Ze probeerde naar me te glimlachen maar keek alsof ze wilde gaan stampvoeten.
'Mag ik even wat tegen je zeggen?' vroeg ze, met haar neus in de lucht. Nou, dat vond ik prima. Mijn vriend ging even wat bestellen bij een fastfoodketen. Toen hij uit beeld was begon dit rare gesprek:

Zij: 'Ik ben blij dat je het uitgemaakt hebt. Ik heb veel liever tijd voor mezelf dat met jou.'
Ik: 'Dat is mooi, dan.'
Zij: 'Ik kan zo weer een ander krijgen als ik wil, hoor.'
Ik: 'Doe wat je niet laten kunt, ik wens je veel succes.'
Zij: 'Heb jij al seks gehad met iemand anders?'
Ik: 'Nee, daar heb ik nog geen behoefte aan gehad.'
Zij: 'Heb je al een nieuw iemand op het oog dan?'
Ik (zuchtend): 'Neehee..'
Zij: 'Ik ook niet.'
Ik: 'Boeit me niet.'
Zij: 'Waarom bel jij mij nooit meer?'
Ik: 'Daar heb ik geen zin in!'
Zij: 'Heb je al contact met een ander waar je het wel mee ziet zitten?'
Ik: 'Bemoei je met je eigen zaken.'
Zij: 'Oh, dus je hebt nu al een ander. Lekker dan!'
Ik: 'Ik heb niemand anders, maar jij maakt me moe met je vragen. Ik wil rust.'
Zij: 'Mail of bel of chat je dan al met een ander?'
Ik: 'Ik mail/bel/chat met zoveel mensen, dan hoef ik er toch niet gelijk wat mee te doen?'
Zij: 'Jamaar...'
Ik: 'Ik ga eten, de groeten.' Ik duwde haar weg (niet eens hard ofzo) en ze begon te huilen midden op straat. Ik voel me nu weer (onterecht?) schuldig omdat ik haar aan het huilen heb gemaakt, maar ik kan d'r echt niet uitstaan...

Verder heeft ze niets raars uitgehaald gelukkig :P
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:20:42 #236
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_91871910
Wat een droeftoetster. Niks schuldig voelen, geen enkele reden toe.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:22:30 #237
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_91872040
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:17 schreef Schilpad het volgende:
Oh lordy,

Even een noemenswaardige update. Vanmiddag was ik met een vriend in de stad. Daar kwam ik, hoe raad je het, mijn ex tegen. Ze probeerde naar me te glimlachen maar keek alsof ze wilde gaan stampvoeten.
'Mag ik even wat tegen je zeggen?' vroeg ze, met haar neus in de lucht. Nou, dat vond ik prima. Mijn vriend ging even wat bestellen bij een fastfoodketen. Toen hij uit beeld was begon dit rare gesprek:

Zij: 'Ik ben blij dat je het uitgemaakt hebt. Ik heb veel liever tijd voor mezelf dat met jou.'
Ik: 'Dat is mooi, dan.'
Zij: 'Ik kan zo weer een ander krijgen als ik wil, hoor.'
Ik: 'Doe wat je niet laten kunt, ik wens je veel succes.'
Zij: 'Heb jij al seks gehad met iemand anders?'
Ik: 'Nee, daar heb ik nog geen behoefte aan gehad.'
Zij: 'Heb je al een nieuw iemand op het oog dan?'
Ik (zuchtend): 'Neehee..'
Zij: 'Ik ook niet.'
Ik: 'Boeit me niet.'
Zij: 'Waarom bel jij mij nooit meer?'
Ik: 'Daar heb ik geen zin in!'
Zij: 'Heb je al contact met een ander waar je het wel mee ziet zitten?'
Ik: 'Bemoei je met je eigen zaken.'
Zij: 'Oh, dus je hebt nu al een ander. Lekker dan!'
Ik: 'Ik heb niemand anders, maar jij maakt me moe met je vragen. Ik wil rust.'
Zij: 'Mail of bel of chat je dan al met een ander?'
Ik: 'Ik mail/bel/chat met zoveel mensen, dan hoef ik er toch niet gelijk wat mee te doen?'
Zij: 'Jamaar...'
Ik: 'Ik ga eten, de groeten.' Ik duwde haar weg (niet eens hard ofzo) en ze begon te huilen midden op straat. Ik voel me nu weer (onterecht?) schuldig omdat ik haar aan het huilen heb gemaakt, maar ik kan d'r echt niet uitstaan...

Verder heeft ze niets raars uitgehaald gelukkig :P
lekker zo'n 3de graads kruisverhoor, dat je het gesprek überhaupt aangaat :P
volgende stap van haar kant is dreigen met zelfmoord.
pi_91872053
Zo te zien heb je een wijze keuze gemaakt om het uit te maken.
Mijn hemel wat een mens.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:24:30 #239
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91872183
Zo begon ze ook elk telefoongesprek toen we nog een relatie hadden. Helaas voel ik me nog steeds schuldig als ik haar op een botte manier afkap. Ik hoop dat ik haar niet vaak meer tegen het lijf loop.
pi_91872519
Ze doet haarzelf pijn door continu te smeken om een relatie. Zij moet accepteren dat je haar niet meer wilt. Het ligt overduidelijk niet aan jou, dus maak er geen zorgen over.
Als je veel schuldgevoel krijgt en dan weer aardig doet, dan heeft zij haar kans om weer te zeuren.
  maandag 7 februari 2011 @ 19:16:22 #241
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_92470569
Die is niet goed wijs! Wees blij dat je daar vanaf bent TS. Tjongejonge, dat je uberhaupt nog zo lang met zo'n idioot gebleven bent...
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_92471012
Ach dat arme meisje toch, je bent erg gemeen TS!
Doe dan tenminste lief voor d'r en begrijpend enzo, je laat toch geen zwakke vrouw helemaal alleen huilen op straat :N
Beneath the gold, bitter steel
  maandag 7 februari 2011 @ 19:56:09 #243
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_92472647
Pff schild wat een Ho is dat dan G!

Alleen had je haar geen duw moeten geven, dat kan altijd tegen je gebruikt worden. Als je een vrouw tikt moet je zorgen dat je haar gewoon met één enkele peer goed klapt, dan heb je van nare randverschijnselen ook geen last meer.
Maar verder, je hebt een labiele chick afgepoeierd, en dat is zeker een goede zaak! Niet toegeven nu, en pas over 2 weken op incidentele seks ingaan.
  maandag 7 februari 2011 @ 20:09:06 #244
323560 Microtubuli
transporteert vesikels
pi_92473352
Mijn vriendin wil blijven sexen met haar exen.
pi_92493976
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:09 schreef Microtubuli het volgende:
Mijn vriendin wil blijven sexen met haar exen.
Dan moet je maar beter worden in bed...
  dinsdag 8 februari 2011 @ 12:18:51 #246
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_92496638
quote:
Er is nogal een verschil tussen gewoon anderen en een ex waarmee ze haar vriend vergelijkt waarbij hij ook nog eens niet bij mag zijn.

Ik ben ook 'vrienden' met 2 exen in de zin met dat ik daar een kletspraatje mee maak enzo, maar ik vind dat de vriendin van TS nogal wat aanleiding geeft om zo je twijfels te helpen.

Maargoed, verbieden gaat ook niet werken, dan doet ze 't stiekem.

Anyway, goed dat de TS tot inkeer is gekomen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 8 februari 2011 @ 12:55:39 #247
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92497780
Het is lullig wat je doet op het moment Schildpad. En dat doet haar pijn.

Maar dat is goed en hoef je je niet schuldig over te voelen.

Dit is wat zij even nodig heeft. Ik weet hoe zwaar het is, maar zij moet jou leren loslaten, en de enige manier waarop haar dat gaat lukken is als jij, hoe jammerlijk ook, hard en star bent.
Dat wil je niet, voelt kut, maar het moet even. Met een beetje geluk krijgt ze het straks zelf door, en misschien dat jullie over een paar maanden weer "normaal" kunnen communiceren (wat waarschijnlijk gepaard gaat met veel "ik heb een nieuwe vriend hoor" en "ik ben gelukkig hoor" etc.)

Zoals hierboven gezegd, dat duwen had je beter niet kunnen doen, hoe zacht ook, maar erg is het niet.
pi_92498590
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:55 schreef Tanin het volgende:
Het is lullig wat je doet op het moment Schildpad. En dat doet haar pijn.

Maar dat is goed en hoef je je niet schuldig over te voelen.
Het is niet lullig wat hij doet. Hij laat zien dat hij de baas is en dat hij regelt hoe het gaat. Zo niet dan neemt hij wel iemand anders..
  dinsdag 8 februari 2011 @ 13:25:44 #249
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92498796
Op zon manier tegen iemand praten is wel degelijk lullig, zeker als het iemand is die om jou geeft. Echter, het is gewoon heel hard nodig op het moment, want zij moet leren niet langer om hem te geven, en daar is maar 1 manier voor.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 16:54:02 #250
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_92507785
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:25 schreef Tanin het volgende:
Op zon manier tegen iemand praten is wel degelijk lullig, zeker als het iemand is die om jou geeft. Echter, het is gewoon heel hard nodig op het moment, want zij moet leren niet langer om hem te geven, en daar is maar 1 manier voor.
Het is helemaal niet lullig. Kijk hoe dat mokkel zich gedraagt, ik vind dat TS nog behoorlijk vriendelijk is voor haar. Als ik in zijn schoenen had gestaan had ik haar niet eens met haar gaan staan praten.
Die chick heeft het voor zichzelf verneukt met dat gestoorde gedrag van d'r, bovendien is ze niet te vertrouwen, dat is wel duidelijk.
Dus niks lullig vanuit TS.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 16:56:34 #251
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92507899
Hoe een ander zich gedraagt heeft geen betrekking op hoe je eigen gedrag is. Lullig is misschien niet het juiste woord, maar had, gemeen, etc. wel. Maar zoals je zelf ook al zegt, en dat was mijn punt, is dat TS op het moment gewoon hard mag (en zelfs moet) zijn. En dat is niet leuk, voor hem niet en voor haar niet, maar de enige manier om dit probleem op te lossen.
pi_92564641
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:20 schreef JohnLoper het volgende:

[..]

Het is niet lullig wat hij doet. Hij laat zien dat hij de baas is en dat hij regelt hoe het gaat. Zo niet dan neemt hij wel iemand anders..
Het is wel lullig wat hij doet, maar ze heeft het er zelf naar gemaakt.
'laten zien wie de baas is?' kom op zeg... zij is 1,5 jaar de baas geweest.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 23:27:50 #253
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_93034470
Schildpad! Vertel eens, hoe staat het ermee?
pi_93282472
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:50 schreef Schilpad het volgende:
Ze wil 'vrienden' met hem zijn. Op zich zou ik er niet veel problemen mee hebben, maar het probleem is dat ze in eerdere relaties al eens vreemd is gegaan. Ze zegt dat ze genoeg heeft aan mij, maar als ik ruzie met haar heb begint ze me wel vaak met die betreffende ex te vergelijken.

Vertaling: Ik wil mijn ex weer eens lekker in mijn kutje laten soppen, Niet doen TS. Ben dezelfde fout ingegaan ;)
If you have a dream, Don't wait . Act.
pi_93309450
@Schildpad, net je topic nagenoeg helemaal doorgelezen. Goed dat je het hebt uitgemaakt zeg!

Heb ooit ook zoiets gehad... Maar uiteindelijk beste wat me ooit is overkomen ;)

Succes in het vinden van een normaal / leuk persoon! En natuurlijk ook benieuwd hoe het nu gaat... Nog (veel) van haar gehoord?
pi_93309867
Hij`s doodgeslagen met een schop en begraven in d`r achtertuin.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 15:41:33 #257
327765 BasBron
De Neger Des Heils
pi_93310156
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:25 schreef RutgerJan het volgende:
@Schildpad, net je topic nagenoeg helemaal doorgelezen. Goed dat je het hebt uitgemaakt zeg!

[...]

Same here, goed werk TS!
Is er een biertje in de zaal voor Bas Bron...laat je horen
Het mag een kleine zijn, het mag een warme zijn, het maakt niet uit... het maakt niet uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')