Ik kan me in geen enkele vorm voorstellen dat je vriendin het aantrekkelijk vind als je je zo opstelt, ik zou zoals hierboven gezegd wordt wat meer ruggengraat tonen. Want als je die slachtoffer-rol aan blijft houden is ze sowieso in no-time weg.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:33 schreef Schilpad het volgende:
Ik heb niet kunnen slapen. Ze ziet hem elke dag op school (ze volgen gelukkig wel een andere studie). Vannacht belde ze me weer op en ze zei dat ze eerlijk was. Ze zou het eerst netjes uitmaken met mij voordat ze iets met iemand anders doet. Toch heb ik een heel naar gevoel in mijn buik, alsof er iets helemaal mis is.
Ik hou van haar, maar ik vertrouw haar niet. En ik weet niet hoe ik een bewijs kan vinden of ze te vertrouwen is. Zij kijkt altijd al mijn smsjes na en weet het wachtwoord van mijn e-mail. Zoiets doe ik bij haar niet, omdat ik het al vervelend genoeg vind dat ze mij zo controleert.
Ik kan haar beter dumpen, maar ik hou van haar. Ik wil haar wel vertrouwen, maar ik heb daar geen reden voor.
Hey mag ik vragen hoe oud jullie zijn?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:54 schreef Schilpad het volgende:
[..]
Ze doet eigenlijk altijd moeilijk om alles. Ze belt me elke dag minimaal drie keer op om te vragen waar ik ben en met wie. Dat verteld ik ook altijd eerlijk. Waarom er dan een probleem is als ik een keer iets van haar wil weten snap ik ook niet. Als ik haar bel (eigenlijk niet vaak, omdat ze mij zo vaak belt) is dat om iets liefs te zeggen of iets grappigs te vertellen. Soms om een afspraak te maken wanneer we elkaar weer zien. Ik hoopte dat ze ook een keer zou bellen om gewoon te zeggen dat ze van me houdt of dat ze het leuk heeft met haar vriendinnen of zo. Die hoop zal ik maar laten varen.
en als ik dit zo lees is het beter dat je haar kwijt bent dan rijk...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:33 schreef Schilpad het volgende:
Ik heb niet kunnen slapen. Ze ziet hem elke dag op school (ze volgen gelukkig wel een andere studie). Vannacht belde ze me weer op en ze zei dat ze eerlijk was. Ze zou het eerst netjes uitmaken met mij voordat ze iets met iemand anders doet. Toch heb ik een heel naar gevoel in mijn buik, alsof er iets helemaal mis is.
Ik hou van haar, maar ik vertrouw haar niet. En ik weet niet hoe ik een bewijs kan vinden of ze te vertrouwen is. Zij kijkt altijd al mijn smsjes na en weet het wachtwoord van mijn e-mail. Zoiets doe ik bij haar niet, omdat ik het al vervelend genoeg vind dat ze mij zo controleert.
Ik kan haar beter dumpen, maar ik hou van haar. Ik wil haar wel vertrouwen, maar ik heb daar geen reden voor.
Kijk eens naar de eerste regel van de topicstart?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:38 schreef Olle. het volgende:
weet overigens ook niet hoelang jullie al hebben
excuus anderhalf jaar bedenk ik mij nu ik jouw zin leesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
Kijk eens naar de eerste regel van de topicstart?
Een gezonde relatie hoort niet zo te zijn. Ook kun je de illusie laten varen dat het beter wordt, een dalende lijn is immers al vastgesteld. Een ander kun je niet veranderen. Alleen hoe je er zelf mee omgaat.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:42 schreef Schilpad het volgende:
Ze wil niet kiezen tussen mij en hem. En ze heeft dan wel beloofd dat ze niets met hem wil doen, maar ik vertrouw haar echt niet. Dat wantrouwen heeft ze eigenlijk bij me gekweekt door zo veel te liegen en me altijd te controleren. Toen we net was hadden was ze veel losser. Het wordt steeds ingewikkelder en ze heeft steeds meer dingen die ik niet begrijp.
probeer je roze bril eens af te zettenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:42 schreef Schilpad het volgende:
Ze wil niet kiezen tussen mij en hem. En ze heeft dan wel beloofd dat ze niets met hem wil doen, maar ik vertrouw haar echt niet. Dat wantrouwen heeft ze eigenlijk bij me gekweekt door zo veel te liegen en me altijd te controleren. Toen we net was hadden was ze veel losser. Het wordt steeds ingewikkelder en ze heeft steeds meer dingen die ik niet begrijp.
de keus bij haar laten kan ze zelf niet aan TS...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:45 schreef Schilpad het volgende:
Ja, ik heb haar ook gezegd: Als je geen monogame relatie met mij wil maak het dan uit! Dan wil ik best vrienden zijn, of gewoon netjes uit elkaar gaan. Maar ik wil dat ze OF trouw en eerlijk is, OF dat ze gewoon stopt met deze relatie.
Het is eigenlijk alleen maar afwachten tot ze me weer belt. Voor zessen vanavond belt ze zeker nog wel een keer, dat weet ik nu al. Vooral omdat ik haar vandaag niet zie.
Waarom moet zij degene zij die stopt met deze relatie in vredesnaam? Waarom spreken jullie sowieso over dat zij het eerst netjes uitmaakt voor ze iets met een ander doet? Jullie gaan er al vanuit dat ze je zal bedonderen en dat is geen basis voor de monogame relatie die jij wil. Accepteer gewoon dat jullie wat betreft ideeën over de toekomst en relaties niet bij elkaar passen. Er is geen enkele manier waarop dit gaat werken, want je kunt haar niet veranderen en jij wil niet de relatie die zij nastreeft.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:45 schreef Schilpad het volgende:
Ja, ik heb haar ook gezegd: Als je geen monogame relatie met mij wil maak het dan uit! Dan wil ik best vrienden zijn, of gewoon netjes uit elkaar gaan. Maar ik wil dat ze OF trouw en eerlijk is, OF dat ze gewoon stopt met deze relatie.
Het is eigenlijk alleen maar afwachten tot ze me weer belt. Voor zessen vanavond belt ze zeker nog wel een keer, dat weet ik nu al. Vooral omdat ik haar vandaag niet zie.
TS wil je ook nog reageren op opmerkingen zoals waarom zij het uit moet maken en niet jij dit kunt? En zoals Seven al zegt, waarom geen goed gesprek?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:47 schreef Schilpad het volgende:
Ze heeft het beloofd en ze zei dat ze er zo veel spijt van had toen ze in haar vorige relatie (met drie verschillende kerels) vreemd is gegaan, dat ze nooit meer zoiets doet.
Waarom geloof ik ik dit niet?
nee is niet domquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:52 schreef Schilpad het volgende:
Ik probeer morgen een goed gesprek met haar te voeren. Alleen gaat ze erg snel schreeuwen en verwijten maken.
Waarom ik haar niet dump, weet ik niet. Als het zo doorgaat doe ik het zeker, maar op een of andere manier hoop ik dat het goed komt. Dom, ik weet het.
Dat was ik al van planquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:54 schreef Kreator het volgende:
Laat haar dit topic lezen. Ben je klaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |