abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91150915
En waarom zou je erover praten met haar?
Je wacht de hele tijd maar af totdat zij iets doet, totdat zij jou belt of smst, terwijl het helemaal niet om haar gaat, maar om jou.
JIJ bent degene die niet meer gelukkig is, JIJ bent degene met het probleem hier, en JIJ bent degene die het moet oplossen. Daar heeft zij geen donder mee te maken.
Want volgens mij vindt zij het wel best zoals het nu gaat, maar jij niet, dus zul jij met een oplossing moeten komen. En die oplossing zou NIET in overleg met haar moeten zijn.
Dus doe er wat aan, TS, alsjeblieft. Verlos jezelf uit je lijden en stop met excuses voor jezelf te maken en haar te beschermen. Jij verdiend beter man.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 09:33:46 #127
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_91151131
Gewoon "nee". Had ze d'r grote bek maar moeten houden over hem :)

Trouwens, mep die kerel gewoon in mekaar. Dit lijkt me helemaal het soort meisje dat er nat van wordt.
J. <3
pi_91151188
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:33 schreef HLV_Siempre het volgende:

Trouwens, mep die kerel gewoon in mekaar. Dit lijkt me helemaal het soort meisje dat er nat van wordt.
Agree, laat ze lekker op stap gaan, gebeurd er iets dan beuk je die kerel in elkaar
pi_91151279
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:33 schreef HLV_Siempre het volgende:

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:36 schreef roy040 het volgende:

[..]

Agree, laat ze lekker op stap gaan, gebeurd er iets dan beuk je die kerel in elkaar
Wtf zijn dit nou weer voor reacties :')
TS schiet hier toch niks mee op? Uiteindelijk zal dit meisje toch wel een andere jongen vinden om mee te ouwehoeren.
Plus het feit dat die ex van haar er niks mee te maken, hij gaat niet vreemd, de vriendin van TS gaat vreemd. Je hoeft niet iemand te straffen die niks verkeerd doet :P
pi_91151298
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:40 schreef Michhas het volgende:

[..]

[..]

TS schiet hier toch niks mee op? Uiteindelijk zal dit meisje toch wel een andere jongen vinden om mee te ouwehoeren.
Plus het feit dat die ex van haar er niks mee te maken, hij gaat niet vreemd, de vriendin van TS gaat vreemd. Je hoeft niet iemand te straffen die niks verkeerd doet :P
Sorry, dan geef je die vriendin er een. en daarna die vriend :d
  dinsdag 11 januari 2011 @ 09:43:15 #131
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_91151349
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:40 schreef Michhas het volgende:

[..]

[..]

De kosmische balans herstellen O-)

En gewoon een beetje de holenmens uithangen.
J. <3
pi_91151367
Inderdaad, moet kunnen dat ga ik ook bij inbrekers doen aangezien er ze al 2 keer ongestraft mee weg zijn gekomen :]
pi_91151734
quote:
13s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:56 schreef Microtubuli het volgende:
Waar bemoei je je mee? Het is haar leven, je kunt een vrouw niet verbieden om contact te hebben met anderen (al dan niet seksueel).
wat een kut opmerking?? hij heeft zeker het recht om zich ermee te bemoeien...
Hij kan haar niks verbieden nee maar hij mag zeker hier een punt over maken en zijn gevoel erbij neer leggen...
zou nogal mooi zijn dat als je partner iets wilt gaat ondernemen met zijn/haar ex en je daar niets over mag zeggen..

Ik zou het btw echt niet willen als mijn ex ermee aan kwam, ik zou me dan zorgen maken..blijkbaar hebben hun dan toch nog iets samen wat ze bij jou misschien mist en dat ze daarom met hem wilt omgaan......
  dinsdag 11 januari 2011 @ 10:01:52 #134
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_91151841
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:58 schreef sherezade het volgende:

[..]

wat een kut opmerking?? hij heeft zeker het recht om zich ermee te bemoeien...
Hij kan haar niks verbieden nee maar hij mag zeker hier een punt over maken en zijn gevoel erbij neer leggen...
zou nogal mooi zijn dat als je partner iets wilt gaat ondernemen met zijn/haar ex en je daar niets over mag zeggen..

Ik zou het btw echt niet willen als mijn ex ermee aan kwam, ik zou me dan zorgen maken..blijkbaar hebben hun dan toch nog iets samen wat ze bij jou misschien mist en dat ze daarom met hem wilt omgaan......
_O_ Hier sluit ik mij geheel bij aan. Je moet je partner niets verbieden, maar alles moet wel bespreekbaar zijn. Als ik iets doe waarbij mijn partner zich ongemakkelijk zou voelen, dan heb ik liever dat ze dit zegt dan dat ze het opkropt.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 11 januari 2011 @ 10:13:30 #135
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_91152137
quote:
Op maandag 10 januari 2011 23:50 schreef Schilpad het volgende:
Mijn vriendin en ik zijn pas anderhalf jaar samen, maar nu dienen de problemen zich al aan. Ze wil graag weer een keer wat leuks gaan doen met haar ex. Ze wil 'vrienden' met hem zijn. Op zich zou ik er niet veel problemen mee hebben, maar het probleem is dat ze in eerdere relaties al eens vreemd is gegaan. Ze zegt dat ze genoeg heeft aan mij, maar als ik ruzie met haar heb begint ze me wel vaak met die betreffende ex te vergelijken.

'*naam ex* kocht veel vaker cadeautjes voor me!' en dat soort uitspraken. Ook geeft ze weleens aan dat ze hem liever heeft dan mij, maar alleen wanneer we ruzie hebben.

Moet ik me nu zorgen gaan maken als ze naar hem toe gaat of ben ik te jaloers?
Afspreken met een ex moet kunnen, maar die dingen die ze tegen je zegt kunnen echt niet! Zou voor mij reden zijn om hey uit te maken
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  dinsdag 11 januari 2011 @ 13:25:29 #136
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91159132
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:15 schreef Michhas het volgende:
TS, ik ga er niet omheen lullen, heb het hele topic gelezen, en jij bent niet meer gelukkig met haar. Dat staat vast.
Waarom zou je bij haar blijven? Vertel dat nou eens dan, waarom?
Omdat je anders alleen bent? Dat is een slap excuus.
Omdat je haar niet kwijt wilt? Je hebt het misschien niet door, maar je bent haar al kwijt.
Dit kan gewoon niet zo, hoe kan je dit voor je eigen ogen zien gebeuren en er niks aan doen?! Grow some balls, en vertel haar eens waar het op staat!
Als je bij haar blijft wordt je alleen maar wantrouwiger en ongelukkiger, dus doe er wat aan. Niemand anders gaat het voor je doen, haar ex niet, jouw vrienden niet, en zij zelf niet. Bust a move man, stand up for yourself. De enige die deze situatie kan en moet veranderen ben jij.
Omdat hij haar vroeger gekend heeft, en ze toen wel normaal deed. Ze deed net zo normaal in de begin periode van de relatie, maar nu niet meer. TS hoopt dat ze weer normaal gaat doen.

Om te beginnen TS, lees die link van Goofy-goober eens door.

Ten tweede, je zegt dat je hoopt dat zij gaat veranderen. Je hebt eerder al aangegeven dat je problemen hebt met haar gedrag, is ze toen veranderd?
Nauwelijks, ze is het misschien wat beter geworden in het gedrag, waardoor het jouw minder stoort (bijvoorbeeld door te verbergen) maar ze doet het nog steeds.

Heb jij al geprobeerd te veranderen en haar gedrag te accepteren?
Laat me raden, dat lukte niet. Weet je waarom niet? Omdat mensen niet zo snel veranderen, en al helemaal niet voor anderen.

Ze zal dit altijd blijven doen TS. Als de situatie niet slechter wordt, heb je geluk, dan zal ie constant blijven, maar hij zal er zeker niet op vooruit gaan.
De enige manier dat dit gedrag wat zou kunnen verminderen (maar wss niet weggaan!) is als ze professionele hulp gaat zoeken. Maar professionele hulp werkt alleen als ZIJ zich er bewust van is dat ze problemen heeft en ZIJ er heen wilt. En dat gaat never nooit gebeuren binnen jullie relatie.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  dinsdag 11 januari 2011 @ 13:49:13 #137
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91159966
Net wilde ze in de pauze bij me langskomen op school. Geen idee waarom. Ze zei dat als ze iets met hem had gewild, ze al lang wel naar hem toe was gegaan. Ik heb gezegd dat ik haar stemmingswisselingen een beetje zat ben en dat ik niet meer samen wil gaan wonen. Haar reactie was:

'Als jij dat wilt'.

Vaag.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 13:51:17 #138
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91160040
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 13:49 schreef Schilpad het volgende:
Net wilde ze in de pauze bij me langskomen op school. Geen idee waarom. Ze zei dat als ze iets met hem had gewild, ze al lang wel naar hem toe was gegaan. Ik heb gezegd dat ik haar stemmingswisselingen een beetje zat ben en dat ik niet meer samen wil gaan wonen. Haar reactie was:

'Als jij dat wilt'.

Vaag.
Goed zo! Blijf doorgaan! Geef je grenzen aan!
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  dinsdag 11 januari 2011 @ 13:55:32 #139
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91160186
Natuurlijk hoop ik dat ze alsnog niet naar hem toe gaat, maar ik ga nu doen of het me niets kan schelen. Wou zouden eigenlijk in mei gaan samenwonen. Maar ik weet nu zeker dat ik liever alleen op kamers ga.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 13:58:56 #140
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91160315
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 13:49 schreef Schilpad het volgende:

'Als jij dat wilt'.

Vaag.
ik vraag me af, hoe klonk dat 'als jij dat wilt'?
zij ze "als jij dat wilt" op zon lieve manier? die je ook in romantische scenes van films weleens ziet?
of meer kortaf?
pi_91160380
Ik heb een beetje het idee dat zij de dominante in de relatie is, en dat jij nu wat van die macht probeert terug te krijgen door je sterker op te stellen zodat het minstens een meer evenwichtige situatie wordt. Wat een goede ontwikkeling is, al zal zij haar 'dominantie' (en dus controle van van de relatie) niet zonder slag of stoot willen afgeven vrees ik. Maar een goede ontwikkeling en het lijkt me de enige manier om deze relatie te redden/herstarten.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 14:02:46 #142
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91160475
Ze zei het heel nuchter, alsof het haar niet veel deed. Op de toon van: 'wil je een koekje? pak er maar een?' alsof er gewoon een vriend om een koekje vraagt en jij een trommel vol hebt.
pi_91160575
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 14:02 schreef Schilpad het volgende:
Ze zei het heel nuchter, alsof het haar niet veel deed. Op de toon van: 'wil je een koekje? pak er maar een?' alsof er gewoon een vriend om een koekje vraagt en jij een trommel vol hebt.
Wat doe je nog met deze meid, ze is niet goed voor je man :N
pi_91160590
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 14:02 schreef Schilpad het volgende:
Kwestie van jou willen verwarren zodat je straks weer met hangende pootjes terugkomt.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 14:08:51 #145
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91160703
Ik denk inderdaad dat ze nu hoopt dat ik in paniek raak omdat het lijkt of het haar niets doet. Maar eigenlijk ben ik wel blij met deze keuze.
pi_91160711
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 14:08 schreef Schilpad het volgende:
Ik denk inderdaad dat ze nu hoopt dat ik in paniek raak omdat het lijkt of het haar niets doet. Maar eigenlijk ben ik wel blij met deze keuze.
Gelukkig.
pi_91161171
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 14:08 schreef Schilpad het volgende:
^O^
pi_91161361
Machtstrijdje dus.. Mja vind jij haar nog wel écht leuk trouwens?
pi_91161450
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 08:53 schreef Olle. het volgende:

[..]

en borderline begint pas boven te komen vanaf je 19 / 18 e levens jaar misschien dat ze daardoor veranderd is?

Sorry maar dit is gewoon niet waar, borderline is een persoonlijkheidsstoornis en het is niet zo dat dat zich pas ontwikkeld als je volwassen bent (hoewel het pas 'mag' worden vastgesteld vanaf iemands 18e levensjaar).

Verder: succes TS ^O^
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 14:29:23 #150
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91161459
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 14:27 schreef CHZ het volgende:
Machtstrijdje dus.. Mja vind jij haar nog wel écht leuk trouwens?
Daar probeer ik nu achter te komen. Ik zie de laatste tijd op school wel erg veel mooie vrouwen. En er zitten zelfs in mijn klas meisjes waar ik heel veel mee lach. Dan denk ik: Waarom kan ik niet zo omgaan met mijn eigen vriendin? Het gaat zo leuk met iedereen, maar met haar niet. Vanmiddag zat ik naar haar te kijken en ik vond haar niet meer zo mooi als ik haar ooit vond. Niet alleen omdat ze zeker 15 kilo is aangekomen, maar vooral door wat ze nu uitstraalt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')