Agree, laat ze lekker op stap gaan, gebeurd er iets dan beuk je die kerel in elkaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:33 schreef HLV_Siempre het volgende:
Gewoon "nee". Had ze d'r grote bek maar moeten houden over hem
Trouwens, mep die kerel gewoon in mekaar. Dit lijkt me helemaal het soort meisje dat er nat van wordt.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:33 schreef HLV_Siempre het volgende:
Gewoon "nee". Had ze d'r grote bek maar moeten houden over hem
Trouwens, mep die kerel gewoon in mekaar. Dit lijkt me helemaal het soort meisje dat er nat van wordt.
Wtf zijn dit nou weer voor reactiesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:36 schreef roy040 het volgende:
[..]
Agree, laat ze lekker op stap gaan, gebeurd er iets dan beuk je die kerel in elkaar
Sorry, dan geef je die vriendin er een. en daarna die vriend :dquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Wtf zijn dit nou weer voor reacties
TS schiet hier toch niks mee op? Uiteindelijk zal dit meisje toch wel een andere jongen vinden om mee te ouwehoeren.
Plus het feit dat die ex van haar er niks mee te maken, hij gaat niet vreemd, de vriendin van TS gaat vreemd. Je hoeft niet iemand te straffen die niks verkeerd doet
De kosmische balans herstellenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Wtf zijn dit nou weer voor reacties
TS schiet hier toch niks mee op? Uiteindelijk zal dit meisje toch wel een andere jongen vinden om mee te ouwehoeren.
Plus het feit dat die ex van haar er niks mee te maken, hij gaat niet vreemd, de vriendin van TS gaat vreemd. Je hoeft niet iemand te straffen die niks verkeerd doet
wat een kut opmerking?? hij heeft zeker het recht om zich ermee te bemoeien...quote:Op maandag 10 januari 2011 23:56 schreef Microtubuli het volgende:
Waar bemoei je je mee? Het is haar leven, je kunt een vrouw niet verbieden om contact te hebben met anderen (al dan niet seksueel).
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:58 schreef sherezade het volgende:
[..]
wat een kut opmerking?? hij heeft zeker het recht om zich ermee te bemoeien...
Hij kan haar niks verbieden nee maar hij mag zeker hier een punt over maken en zijn gevoel erbij neer leggen...
zou nogal mooi zijn dat als je partner iets wilt gaat ondernemen met zijn/haar ex en je daar niets over mag zeggen..
Ik zou het btw echt niet willen als mijn ex ermee aan kwam, ik zou me dan zorgen maken..blijkbaar hebben hun dan toch nog iets samen wat ze bij jou misschien mist en dat ze daarom met hem wilt omgaan......
Afspreken met een ex moet kunnen, maar die dingen die ze tegen je zegt kunnen echt niet! Zou voor mij reden zijn om hey uit te makenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:50 schreef Schilpad het volgende:
Mijn vriendin en ik zijn pas anderhalf jaar samen, maar nu dienen de problemen zich al aan. Ze wil graag weer een keer wat leuks gaan doen met haar ex. Ze wil 'vrienden' met hem zijn. Op zich zou ik er niet veel problemen mee hebben, maar het probleem is dat ze in eerdere relaties al eens vreemd is gegaan. Ze zegt dat ze genoeg heeft aan mij, maar als ik ruzie met haar heb begint ze me wel vaak met die betreffende ex te vergelijken.
'*naam ex* kocht veel vaker cadeautjes voor me!' en dat soort uitspraken. Ook geeft ze weleens aan dat ze hem liever heeft dan mij, maar alleen wanneer we ruzie hebben.
Moet ik me nu zorgen gaan maken als ze naar hem toe gaat of ben ik te jaloers?
Omdat hij haar vroeger gekend heeft, en ze toen wel normaal deed. Ze deed net zo normaal in de begin periode van de relatie, maar nu niet meer. TS hoopt dat ze weer normaal gaat doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:15 schreef Michhas het volgende:
TS, ik ga er niet omheen lullen, heb het hele topic gelezen, en jij bent niet meer gelukkig met haar. Dat staat vast.
Waarom zou je bij haar blijven? Vertel dat nou eens dan, waarom?
Omdat je anders alleen bent? Dat is een slap excuus.
Omdat je haar niet kwijt wilt? Je hebt het misschien niet door, maar je bent haar al kwijt.
Dit kan gewoon niet zo, hoe kan je dit voor je eigen ogen zien gebeuren en er niks aan doen?! Grow some balls, en vertel haar eens waar het op staat!
Als je bij haar blijft wordt je alleen maar wantrouwiger en ongelukkiger, dus doe er wat aan. Niemand anders gaat het voor je doen, haar ex niet, jouw vrienden niet, en zij zelf niet. Bust a move man, stand up for yourself. De enige die deze situatie kan en moet veranderen ben jij.
Goed zo! Blijf doorgaan! Geef je grenzen aan!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:49 schreef Schilpad het volgende:
Net wilde ze in de pauze bij me langskomen op school. Geen idee waarom. Ze zei dat als ze iets met hem had gewild, ze al lang wel naar hem toe was gegaan. Ik heb gezegd dat ik haar stemmingswisselingen een beetje zat ben en dat ik niet meer samen wil gaan wonen. Haar reactie was:
'Als jij dat wilt'.
Vaag.
ik vraag me af, hoe klonk dat 'als jij dat wilt'?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:49 schreef Schilpad het volgende:
Net wilde ze in de pauze bij me langskomen op school. Geen idee waarom. Ze zei dat als ze iets met hem had gewild, ze al lang wel naar hem toe was gegaan. Ik heb gezegd dat ik haar stemmingswisselingen een beetje zat ben en dat ik niet meer samen wil gaan wonen. Haar reactie was:
'Als jij dat wilt'.
Vaag.
Wat doe je nog met deze meid, ze is niet goed voor je manquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:02 schreef Schilpad het volgende:
Ze zei het heel nuchter, alsof het haar niet veel deed. Op de toon van: 'wil je een koekje? pak er maar een?' alsof er gewoon een vriend om een koekje vraagt en jij een trommel vol hebt.
Kwestie van jou willen verwarren zodat je straks weer met hangende pootjes terugkomt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:02 schreef Schilpad het volgende:
Ze zei het heel nuchter, alsof het haar niet veel deed. Op de toon van: 'wil je een koekje? pak er maar een?' alsof er gewoon een vriend om een koekje vraagt en jij een trommel vol hebt.
Gelukkig.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:08 schreef Schilpad het volgende:
Ik denk inderdaad dat ze nu hoopt dat ik in paniek raak omdat het lijkt of het haar niets doet. Maar eigenlijk ben ik wel blij met deze keuze.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:08 schreef Schilpad het volgende:
Ik denk inderdaad dat ze nu hoopt dat ik in paniek raak omdat het lijkt of het haar niets doet. Maar eigenlijk ben ik wel blij met deze keuze.
Sorry maar dit is gewoon niet waar, borderline is een persoonlijkheidsstoornis en het is niet zo dat dat zich pas ontwikkeld als je volwassen bent (hoewel het pas 'mag' worden vastgesteld vanaf iemands 18e levensjaar).quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:53 schreef Olle. het volgende:
[..]
en borderline begint pas boven te komen vanaf je 19 / 18 e levens jaar misschien dat ze daardoor veranderd is?
Daar probeer ik nu achter te komen. Ik zie de laatste tijd op school wel erg veel mooie vrouwen. En er zitten zelfs in mijn klas meisjes waar ik heel veel mee lach. Dan denk ik: Waarom kan ik niet zo omgaan met mijn eigen vriendin? Het gaat zo leuk met iedereen, maar met haar niet. Vanmiddag zat ik naar haar te kijken en ik vond haar niet meer zo mooi als ik haar ooit vond. Niet alleen omdat ze zeker 15 kilo is aangekomen, maar vooral door wat ze nu uitstraalt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:27 schreef CHZ het volgende:
Machtstrijdje dus.. Mja vind jij haar nog wel écht leuk trouwens?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |