Dat had ik bij Hands! Ik schreeuwde als kind altijd HHHHEEEEENNNNSSSSSSSS!!!1111 zonder er bij na te denken dat het gewoon de engelse vertaling is voor het aanraken van een bal met de handen. Daar kwam ik jaren later pas achter!quote:Dat een keeper (van een voetbalelftal) ballen moet tegenhouden snapte ik natuurlijk altijd wel, maar ik had er tot mijn 16de ofzo nog nooit bij stil gestaan dat het woord 'keeper' de letterlijke Engelse term is voor die bezigheid....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:37 schreef VeerEli het volgende:
Dankzij een ander topic kom ik er 5 minuten geleden achter dat het 'voor pampus liggen' is en niet 'voor pampers liggen' is.
Heel logisch, maar had er zelf niet eerder aan gedacht.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:17 schreef MaLo het volgende:
Dat de naam van het tandpastamerk Prodent niet zomaar gekozen is:
Pro-dent, voor tand(en)
Ik heb het zojuist opgezocht, had het echt nog nooit gehoordquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:38 schreef Bill_E het volgende:
ik begreep echt pas op mijn 20ste wat er met gemeente pils bedoelt werd.
Dit had ik op mijn vijfde ook al doorquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wist je dat echt niet? Zijn hele beweging (De Kraaienpartij) was gebaseerd op de NSDAP. Zo is er ook een aflevering dat De Kraaienpartij samenwerkt met de Kerk, net zoals het Vaticaan deed in WOII.
Daarbij was Dolf niet raszuiver (vader was een kraai, moeder was een merel). Zodoende had hij ook een gele snavel die hij elke keer zwart poetste met schoensmeer. Dit is een verwijzing naar het feit dat Hitlers vader een onecht kind was; Hitler was dus zelf niet overtuigd van zijn "raszuiverheid".
Is dat serieus zo? Man man, hoe kankerslechtquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef sciter het volgende:
[..]
Dit had ik op mijn vijfde ook al door
Ik kwam er vorige week achter dat die tele 2 reclame een schaap bevat omdat ''sheep'' lijkt op ''cheap'' .
Wtfquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:22 schreef thijs1994 het volgende:
Dat zand eigenlijk gewoon steentjes waren. Vond het op een of andere manier verschrikkelijk toen ik dat hoorde
.
En dat Pino bestuurt werd door een vrouw die in het pak zit en een beeldscherm binnenin heeft zitten om te zien wat ze met dat pak uitvoert. Dat vond ik érg apart.
Ga wegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:08 schreef Fantastique het volgende:
Dat de stem van Meneer de Uil en Brilsmurf door dezelfde persoon werd gedaan!
Toen pas.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:32 schreef Shispeed het volgende:
dat cellen ook uit moleculen bestaan![]()
dat ontdekte ik pas toen ik 14 was ofzo
Toen ik hoorde dat 'houdoe' in de rest van Nederland zeer ongebruikelijk is, was ik ook echt met stomheid geslagen. Ik ben een groot deel van mijn jeugd in de veronderstelling geweest dat het net zo algemeen was als 'doei'quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:11 schreef FrankRicard het volgende:
Ik kwam er pas op mijn 24e achter dat 'afgewerkt zijn' in het Brabants iets anders betekend dan in het Nederlands. 'Aanrijden' was ik al iets eerder mee, rond mijn 20e en 'houdoe' pas op mijn 14e.
En de atoombomquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat Einstein kernenergie uitgevonden heeft?!
En dat de eerste Febo daar niet eens zat, pas sinds de jaren '90.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:34 schreef Mankatans het volgende:
FEBO is afgeleid van de 'Ferdinand Bolstraat' in a'dam
En de deur los maken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:11 schreef FrankRicard het volgende:
Ik kwam er pas op mijn 24e achter dat 'afgewerkt zijn' in het Brabants iets anders betekend dan in het Nederlands. 'Aanrijden' was ik al iets eerder mee, rond mijn 20e en 'houdoe' pas op mijn 14e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |