Ja de juf zei altijd dat dat de Chinese versie was, maar heeft me nooit vertelt dat die andere de Duitse was. Ik heb ook jaren geloofd dat ik een Chinees kon feliciteren door "Hankiepankie Shanghai" te zeggenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar waar is Hankiepankie Shanghai dan voor?
OMFG nooit gewetenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:12 schreef Rookert het volgende:
Dat de stem van Kwik, Kwek en Kwak in Ducktales gedaan werd door dezelfde stem van Railaway en een paar Radio1 dingenWat een baas is die vent en wat een heerlijk rustige eigen stem
Vanaf 1:15
Boekje?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:13 schreef Skynilla het volgende:
Jaaaren later begreep ik pas wat dat witte spul was, wat op die blote vrouwen hun lichaam en mond zat in het boekje van mijn neef.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:17 schreef Evertjan het volgende:
dat Horeca staat voor Hotel Restaurant Cafe
dat wankelmotors niet wankelen in een auto maar genoemd zijn naar de bedenker: Felix Wankel...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 02:16 schreef 08gnoT. het volgende:
Dat wankelmotors alleen in de RX-serie van Mazda zaten en niet in de 6/626
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:59 schreef Nielsch het volgende:
Dat het niet Auto Nieuw is, maar Oud & Nieuw. Om de een of andere reden was ik echt teleurgesteld toen ik dat hoorde.
Alsof dit zo'n voor de hand liggend feitje is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:09 schreef Nielsch het volgende:
Dat oranje voor de protestantse Noord-Ieren zo'n belangrijke kleur is (Orange Marches, Orange Lodges) omdat de Nederlandse stadhouder en prins Willem van Oranje III de katholieke Engelse koning James II van de Britse troon heeft verjaagd en daarna in Ierland heeft verslagen tijdens de strijd bij de Boyne in 1690.
Nee, maar ik dacht dat ze oranje gewoon een mooie kleur vonden ofzo.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alsof dit zo'n voor de hand liggend feitje is.
hihiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht dat ze oranje gewoon een mooie kleur vonden ofzo.
die is volgens mij ook al 487 keer langsgekomen... kan die ook niet in de OP?quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:34 schreef Mankatans het volgende:
FEBO is afgeleid van de 'Ferdinand Bolstraat' in a'dam
Wist je dat echt niet? Zijn hele beweging (De Kraaienpartij) was gebaseerd op de NSDAP. Zo is er ook een aflevering dat De Kraaienpartij samenwerkt met de Kerk, net zoals het Vaticaan deed in WOII.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |