Juistquote:Op maandag 10 januari 2011 22:51 schreef borisz het volgende:
Gaat de stelling over koopzondagen?
Ik ben voor maar dan puur vanuit het schrappen van onzinnige regeltjes. Laat ondernemers zelf beslissen of ze open willen of niet.. Of iig op lokaal niveau laten beslissen. Kan Staphorst dicht en Amsterdam open. Sowieso moet de winkeltijdenwet ruimer.
De stelling van 3FM gaat over een bejaardenpartij..quote:Op maandag 10 januari 2011 22:51 schreef borisz het volgende:
Ik ben voor maar dan puur vanuit het schrappen van onzinnige regeltjes. Laat ondernemers zelf beslissen of ze open willen of niet.. Of iig op lokaal niveau laten beslissen. Kan Staphorst dicht en Amsterdam open. Sowieso moet de winkeltijdenwet ruimer.
Ik weet voor 100 miljoen miljard procent zeker dat op zondag er in Staphorst nooit iets open gaat. Nooit.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:51 schreef borisz het volgende:
Ik weet het niet hoe dat in Leeuwarden is.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die heten nu springer en co geloof ik
Oh jawel. De kerkdeurquote:Op maandag 10 januari 2011 22:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik weet voor 100 miljoen miljard procent zeker dat op zondag er in Staphorst nooit iets open gaat. Nooit.
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik weet voor 100 miljoen miljard procent zeker dat op zondag er in Staphorst nooit iets open gaat. Nooit.
Usquert is geen gehuchtquote:Op maandag 10 januari 2011 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
ik weet dat de SRV nog bestaat, afglopen 6 jaar zo'n 5 jaar in gehuchtjes gewoond
een afspraak tussen de VARA en mij dat ik geen filmpjes die al op giel.vara.nl staan op youtube upload.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heeft De Staat vanochtend alleen maar #HELLO gedaan?
nou......;) maar ik doelde op Warfumquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:54 schreef alors het volgende:
Different Story, dat is een tof nummer![]()
draai die eens wat vaker!!!!!!!!!!!!
Ja die priester, de man van god, die mag dan weer wel werken op zondagquote:
Warffum is een kutdorp ja bommetje erop en ik ben blijquote:Op maandag 10 januari 2011 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou......;) maar ik doelde op Warfum
In de biblebelt zijn geen priesters maar dominees! Want refo's.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja die priester, de man van god, die mag dan weer wel werken op zondag, stelletje schijnheiligen
.
Ik doe het vaak als ik niet kan slapen, om een uur of 2. Ideaal.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is redelijk normaal voor dit tijdstip.
ik weet het. en terecht, ze mogen best trots zijn op hun dorp, maar tis wel kut dat er geen supermarkt en geen pinautomaat is. dus.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Warffum is een kutdorp ja bommetje erop en ik ben blijNee maar serieus als je Usquert een gehucht noemt en ouderen die een rolstoel zitten horen dat dan gaan ze spontaan achter je aan rennen om je een schop onder de kont te geven
ik heb net gegetenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is redelijk normaal voor dit tijdstip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |