van 9.00u tot 20.00u een bijbaantje?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar wat dacht je van mensen die een bijbaantje hebben op zaterdag?Het is serieus dat ik in een supermarkt werkte toen ik hier net woonde.
Jammer dan niet net zo hard meequote:Op maandag 10 januari 2011 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en ik word echt chagrijnig van dit gejammer trouwens, doeiii.
En mensen met een auto moeten inderdaad al helemaal niet zeuren. Die kunnen gewoon de wekelijkse boodschappen doen met de auto.quote:
Oke danquote:Op maandag 10 januari 2011 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat komt aankomend weekend. zat afgelopen weekend in t heijderbos te noordlimburg.
nee, volgend weekend pas.....busjes is geregeld, chauffeur ook.quote:
u vraagt, zij draait...quote:
Maar als dan de winkel dicht is op zondag sta ik daar met m'n autoquote:Op maandag 10 januari 2011 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
En mensen met een auto moeten inderdaad al helemaal niet zeuren. Die kunnen gewoon de wekelijkse boodschappen doen met de auto.
IEWquote:Op maandag 10 januari 2011 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
u vraagt, zij draait...
[ afbeelding ]
Post dan even fatsoenlijke..quote:Op maandag 10 januari 2011 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
u vraagt, zij draait...
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hamsterenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
En mensen met een auto moeten inderdaad al helemaal niet zeuren. Die kunnen gewoon de wekelijkse boodschappen doen met de auto.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Zit ik net in een lekkere discussie, want tentamenstof, heeft niemand zin meerquote:Op maandag 10 januari 2011 22:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar als dan de winkel dicht is op zondag sta ik daar met m'n auto.
Ik vind het nu wel genoeg geweest, we kennen elkaars standpunten. Nu weer over de ouderenpartij
.
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
KatySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hamsteren.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
ik vind dat ze supermarkte uberhaupt moeten afschaffen. Leve de man van de SRV van je hierdepiep hoeree!quote:Op maandag 10 januari 2011 22:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zit ik net in een lekkere discussie, want tentamenstof, heeft niemand zin meerNouja, ideetje voor een betoog is geboren
Die rijden hier nog steeds in Leeuwarden rondquote:Op maandag 10 januari 2011 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind dat ze supermarkte uberhaupt moeten afschaffen. Leve de man van de SRV van je hierdepiep hoeree!
Die rijd hier nog rondquote:Op maandag 10 januari 2011 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind dat ze supermarkte uberhaupt moeten afschaffen. Leve de man van de SRV van je hierdepiep hoeree!
die heten nu springer en co geloof ikquote:Op maandag 10 januari 2011 22:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die rijden hier nog steeds in Leeuwarden rond
Heeft De Staat vanochtend alleen maar #HELLO gedaan?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die heten nu springer en co geloof ik
Ik woon niet eens in een gehucht, maar er rijd er dus nog 1 rond hierquote:Op maandag 10 januari 2011 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
ik weet dat de SRV nog bestaat, afglopen 6 jaar zo'n 5 jaar in gehuchtjes gewoond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |