Ik zal vast niet de enige zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 22:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dus omdat jij je verveelt op zondag moeten de winkels maar open zijn?
maar wel verrekte handig als je als enige vervoersmiddel een fiets hebt en boodschappen moet doen!quote:
daarom pak ik altijd mijn kranten fiets ruimte zat.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn fietstas (zo'n losse aan 1 kant) is heul zo groot niet. Daar past niet zoveel in hoor
Fietstassen zijn zo sexy als een vrouw met een bodywarmer.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
! wel fucking handig. Mijne zijn gejat. Bitches. Dingen waren handig, alles kon erin.
Neuh, vast niet. En met mij genoeg mensen die waarde hechten aan hun vrije zondag. Als je je verveelt, ga je maar lekker een film kijken/gamen/boek lezen/whatever. Eigenlijk sneu dat mensen zichzelf niet meer kunnen vermakenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zal vast niet de enige zijn
dat dus.quote:
Ach tot 4 volle tassen aan je stuur moet lukken tochquote:Op maandag 10 januari 2011 22:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar meer dan als je met een tas aan je stuur moet gaan fietsen.
Niet zozeer om het vervelen, ook om het gemak. We leven ondertussen in een 24 uurs economie, laat de winkeliers dan ook zelf bepalen of en in hoeverre ze daaraan mee willen doenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dus omdat jij je verveelt op zondag moeten de winkels maar open zijn?
Waarom boeit jou het dat de supermarkt op zondag open is, als je er zelf toch niet naartoe gaat?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, vast niet. En met mij genoeg mensen die waarde hechten aan hun vrije zondag. Als je je verveelt, ga je maar lekker een film kijken/gamen/boek lezen/whatever. Eigenlijk sneu dat mensen zichzelf niet meer kunnen vermaken
Alstuquote:Op maandag 10 januari 2011 22:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sad eigenlijk. Nu weer leren danzij DaMook
Niet als je handvat los zit en je een terugtraprem hebt.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach tot 4 volle tassen aan je stuur moet lukken toch.
Vanwege de mensen die dan moeten werken. Dat kunnen ze je dus verplichten, als je bij een winkel oid werkt.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waarom boeit jou het dat de supermarkt op zondag open is, als je er zelf toch niet naartoe gaat?
boodschappen doen op zondag omdat je je verveelt vind ik ridicuul. verveel je je op andere dagen dan niet vraag ik me af? en hoe kan iemand het zo druk hebben dat ie de kans niet heeft ergens op ma-za boodschappen te doen? dan zijn de supermarkten vaak ook al lang genoeg open....quote:Op maandag 10 januari 2011 22:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, vast niet. En met mij genoeg mensen die waarde hechten aan hun vrije zondag. Als je je verveelt, ga je maar lekker een film kijken/gamen/boek lezen/whatever. Eigenlijk sneu dat mensen zichzelf niet meer kunnen vermaken
Iemand die me snaptquote:Op maandag 10 januari 2011 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
boodschappen doen op zondag omdat je je verveelt vind ik ridicuul. verveel je je op andere dagen dan niet vraag ik me af? en hoe kan iemand het zo druk hebben dat ie de kans niet heeft ergens op ma-za boodschappen te doen? dan zijn de supermarkten vaak ook al lang genoeg open....
en dat!quote:
Ik kan mezelf erg goed vermaken, maar als ik op zondag zin heb om te winkelen, waarom zou de overheid dat verbieden ? Laat dat lekker aan de winkelier overquote:Op maandag 10 januari 2011 22:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
winkels hoeven van mij niet op zondag open, maar waar ik wel aan erg is dat de winkeliers niet zelf kunnen bepalen om zondag open te zijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
neuken?quote:
Ik werk ook nachten en zondagen en zelfs feestdagen, dat is een keuzequote:Op maandag 10 januari 2011 22:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vanwege de mensen die dan moeten werken. Dat kunnen ze je dus verplichten, als je bij een winkel oid werkt.
Dat dus.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
winkels hoeven van mij niet op zondag open, maar waar ik wel aan erg is dat de winkeliers niet zelf kunnen bepalen om zondag open te zijn.
Mensen die na een dag studeren thuiskomen koken, even ontspannen, leren en de dag al om is?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
boodschappen doen op zondag omdat je je verveelt vind ik ridicuul. verveel je je op andere dagen dan niet vraag ik me af? en hoe kan iemand het zo druk hebben dat ie de kans niet heeft ergens op ma-za boodschappen te doen? dan zijn de supermarkten vaak ook al lang genoeg open....
ook niet als ik heel lief kijk?quote:
Maakt het uit of ze sexy zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 22:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Fietstassen zijn zo sexy als een vrouw met een bodywarmer.
Nee. Beastie Boysquote:Op maandag 10 januari 2011 22:41 schreef alors het volgende:
Vergeten jullie tijdens deze verhitte discussie niet te luisteren naar die bazenchanson?
HUP leren jijquote:Op maandag 10 januari 2011 22:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niet als je handvat los zit en je een terugtraprem hebt.
Juistquote:Op maandag 10 januari 2011 22:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
winkels hoeven van mij niet op zondag open, maar waar ik wel aan erg is dat de winkeliers niet zelf kunnen bepalen om zondag open te zijn.
de gemiddelde supermarkt in een beetje stad (of dorp) is tot 20u open...en op zaterdag....op zaterdag is er meestal geen college en er zijn ook niet veel mensen die ma-za van 9.00u tot 20.00u werken...quote:Op maandag 10 januari 2011 22:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mensen die na een dag studeren thuiskomen koken, even ontspannen, leren en de dag al om is?
Berlijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:42 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom eigenlijk Rab? Rudy geen zin ofzo?
Aan het verhuizen geweestquote:
Ik weiger ooit met fietstassen te gaan fietsen.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Maakt het uit of ze sexy zijn!?
rudy is naar berlijn en corton is ziek las ik net op twitter ofzoquote:Op maandag 10 januari 2011 22:42 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom eigenlijk Rab? Rudy geen zin ofzo?
Ja maar wat dacht je van mensen die een bijbaantje hebben op zaterdag?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de gemiddelde supermarkt in een beetje stad (of dorp) is tot 20u open...en op zaterdag....op zaterdag is er meestal geen college en er zijn ook niet veel mensen die ma-za van 9.00u tot 20.00u werken...
Eindelijk weer iets waar we het over eens zijnquote:
Wat is daar. Zit Rudy gevangen achter die muur die er niet meer staat?quote:
nee, dat komt aankomend weekend. zat afgelopen weekend in t heijderbos te noordlimburg.quote:
Ligt aan je contract. M'n zusje werkt bij de Gamma en is verplicht een x aantal zondagen en feestdagen per jaar te werken. Daar kiest ze dan zelf voor om dat te accepteren, maar ze is het wel verplicht.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en zondagen kunnen ze niet verplichten voro de werknemers.
Dus geen verplichting, ze stemt er zelf mee in. Ze kunnen niet zeggen JIJ MOET WERKEN als je dat niet wilt.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ligt aan je contract. M'n zusje werkt bij de Gamma en is verplicht een x aantal zondagen en feestdagen per jaar te werken. Daar kiest ze dan zelf voor om dat te accepteren, maar ze is het wel verplicht.
Pak dan gewoon de autoquote:Op maandag 10 januari 2011 22:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik weiger ooit met fietstassen te gaan fietsen.
De ergsten zijn die stoffen dingen met van die bruine leren riempjes
van 9.00u tot 20.00u een bijbaantje?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar wat dacht je van mensen die een bijbaantje hebben op zaterdag?Het is serieus dat ik in een supermarkt werkte toen ik hier net woonde.
Jammer dan niet net zo hard meequote:Op maandag 10 januari 2011 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en ik word echt chagrijnig van dit gejammer trouwens, doeiii.
En mensen met een auto moeten inderdaad al helemaal niet zeuren. Die kunnen gewoon de wekelijkse boodschappen doen met de auto.quote:
Oke danquote:Op maandag 10 januari 2011 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat komt aankomend weekend. zat afgelopen weekend in t heijderbos te noordlimburg.
nee, volgend weekend pas.....busjes is geregeld, chauffeur ook.quote:
u vraagt, zij draait...quote:
Maar als dan de winkel dicht is op zondag sta ik daar met m'n autoquote:Op maandag 10 januari 2011 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
En mensen met een auto moeten inderdaad al helemaal niet zeuren. Die kunnen gewoon de wekelijkse boodschappen doen met de auto.
IEWquote:Op maandag 10 januari 2011 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
u vraagt, zij draait...
[ afbeelding ]
Post dan even fatsoenlijke..quote:Op maandag 10 januari 2011 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
u vraagt, zij draait...
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hamsterenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
En mensen met een auto moeten inderdaad al helemaal niet zeuren. Die kunnen gewoon de wekelijkse boodschappen doen met de auto.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Zit ik net in een lekkere discussie, want tentamenstof, heeft niemand zin meerquote:Op maandag 10 januari 2011 22:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar als dan de winkel dicht is op zondag sta ik daar met m'n auto.
Ik vind het nu wel genoeg geweest, we kennen elkaars standpunten. Nu weer over de ouderenpartij
.
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
KatySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hamsteren.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
ik vind dat ze supermarkte uberhaupt moeten afschaffen. Leve de man van de SRV van je hierdepiep hoeree!quote:Op maandag 10 januari 2011 22:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zit ik net in een lekkere discussie, want tentamenstof, heeft niemand zin meerNouja, ideetje voor een betoog is geboren
Die rijden hier nog steeds in Leeuwarden rondquote:Op maandag 10 januari 2011 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind dat ze supermarkte uberhaupt moeten afschaffen. Leve de man van de SRV van je hierdepiep hoeree!
Die rijd hier nog rondquote:Op maandag 10 januari 2011 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind dat ze supermarkte uberhaupt moeten afschaffen. Leve de man van de SRV van je hierdepiep hoeree!
die heten nu springer en co geloof ikquote:Op maandag 10 januari 2011 22:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die rijden hier nog steeds in Leeuwarden rond
Heeft De Staat vanochtend alleen maar #HELLO gedaan?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die heten nu springer en co geloof ik
Ik woon niet eens in een gehucht, maar er rijd er dus nog 1 rond hierquote:Op maandag 10 januari 2011 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
ik weet dat de SRV nog bestaat, afglopen 6 jaar zo'n 5 jaar in gehuchtjes gewoond
Juistquote:Op maandag 10 januari 2011 22:51 schreef borisz het volgende:
Gaat de stelling over koopzondagen?
Ik ben voor maar dan puur vanuit het schrappen van onzinnige regeltjes. Laat ondernemers zelf beslissen of ze open willen of niet.. Of iig op lokaal niveau laten beslissen. Kan Staphorst dicht en Amsterdam open. Sowieso moet de winkeltijdenwet ruimer.
De stelling van 3FM gaat over een bejaardenpartij..quote:Op maandag 10 januari 2011 22:51 schreef borisz het volgende:
Ik ben voor maar dan puur vanuit het schrappen van onzinnige regeltjes. Laat ondernemers zelf beslissen of ze open willen of niet.. Of iig op lokaal niveau laten beslissen. Kan Staphorst dicht en Amsterdam open. Sowieso moet de winkeltijdenwet ruimer.
Ik weet voor 100 miljoen miljard procent zeker dat op zondag er in Staphorst nooit iets open gaat. Nooit.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:51 schreef borisz het volgende:
Ik weet het niet hoe dat in Leeuwarden is.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die heten nu springer en co geloof ik
Oh jawel. De kerkdeurquote:Op maandag 10 januari 2011 22:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik weet voor 100 miljoen miljard procent zeker dat op zondag er in Staphorst nooit iets open gaat. Nooit.
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik weet voor 100 miljoen miljard procent zeker dat op zondag er in Staphorst nooit iets open gaat. Nooit.
Usquert is geen gehuchtquote:Op maandag 10 januari 2011 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
ik weet dat de SRV nog bestaat, afglopen 6 jaar zo'n 5 jaar in gehuchtjes gewoond
een afspraak tussen de VARA en mij dat ik geen filmpjes die al op giel.vara.nl staan op youtube upload.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heeft De Staat vanochtend alleen maar #HELLO gedaan?
nou......;) maar ik doelde op Warfumquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:54 schreef alors het volgende:
Different Story, dat is een tof nummer![]()
draai die eens wat vaker!!!!!!!!!!!!
Ja die priester, de man van god, die mag dan weer wel werken op zondagquote:
Warffum is een kutdorp ja bommetje erop en ik ben blijquote:Op maandag 10 januari 2011 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou......;) maar ik doelde op Warfum
In de biblebelt zijn geen priesters maar dominees! Want refo's.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja die priester, de man van god, die mag dan weer wel werken op zondag, stelletje schijnheiligen
.
Ik doe het vaak als ik niet kan slapen, om een uur of 2. Ideaal.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is redelijk normaal voor dit tijdstip.
ik weet het. en terecht, ze mogen best trots zijn op hun dorp, maar tis wel kut dat er geen supermarkt en geen pinautomaat is. dus.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Warffum is een kutdorp ja bommetje erop en ik ben blijNee maar serieus als je Usquert een gehucht noemt en ouderen die een rolstoel zitten horen dat dan gaan ze spontaan achter je aan rennen om je een schop onder de kont te geven
ik heb net gegetenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
tof, volgens mij met Joris Luyendijk, althans dat hoop ik!quote:
Trustenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
tof, volgens mij met Joris Luyendijk, althans dat hoop ik!
Ik ga pitten, mag morgen wederom de gehele dag op school zitten
Trusten
hai haiquote:
Ik heb dat weleens om 3 uur 's nachts gedaanquote:Op maandag 10 januari 2011 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja jij ook hoiquote:
Hoi Hole!quote:
Hoi DaMookquote:
hai schatquote:
nope, raspatat joppie en kerriepasteitjesquote:
Die waren er altijd wel, maar toen ons dorp eind jaren 90 werd overvloed door import(zo noemen wij mensen die van buiten het dorp komen.) en die allemaal naar de goedkopere winkels zoals de ALDI gingen, kon een Rabobank en een Pro-markt hier niet meer uit. zeer jammer maar he Uithuizen is 5 minuten met de trein en autoquote:Op maandag 10 januari 2011 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik weet het. en terecht, ze mogen best trots zijn op hun dorp, maar tis wel kut dat er geen supermarkt en geen pinautomaat is. dus.
Ik zie alles op deze paginaquote:Op maandag 10 januari 2011 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoi DaMook
ik zag alleen degene op deze pagina![]()
mensen zoals ik dus, al kwam ik een jaar of 6-7 later pas en toen was alles al weg. en ja, uithuizen is dichtbij genoeg, met 2 man op de fiets wil het welquote:Op maandag 10 januari 2011 23:08 schreef themauster het volgende:
[..]
Die waren er altijd wel, maar toen ons dorp eind jaren 90 werd overvloed door import(zo noemen wij mensen die van buiten het dorp komen.) en die allemaal naar de goedkopere winkels zoals de ALDI gingen, kon een Rabobank en een Pro-markt hier niet meer uit. zeer jammer maar he Uithuizen is 5 minuten met de trein en auto
Dan heb je ook de acties gemist om die dingen te behoudenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mensen zoals ik dus, al kwam ik een jaar of 6-7 later pas en toen was alles al weg. en ja, uithuizen is dichtbij genoeg, met 2 man op de fiets wil het wel
Dat moet kunnen vind ik stimuleer je oudere mensen ook om er wat meer op uit te gaan.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
bejaarden moeten gratis kunnen reizen? krijg de blafhik zeg!
Ze hebben al 40 % korting.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat moet kunnen vind ik stimuleer je oudere mensen ook om er wat meer op uit te gaan.
ik niet, iig niet voor alle bejaarden. voor minima (en dan minima in t algemeen) vind ik het al wat beter verdedigbaar, maar niet voor alle bejaarden. er zijn genoeg bejaarden die geld genoeg hebben en die mogen best dokken (wel met korting wat mij betreft) het OV in.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat moet kunnen vind ik stimuleer je oudere mensen ook om er wat meer op uit te gaan.
Eens. 3voor12 heeft daarnaast ook al z'n eigen Single van de Week.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:21 schreef Bol_Wan het volgende:
Weet je wie vrijstelling moeten krijgen? Die megahits, van 3voor12. Valt enorm uit de toon altijd
Daar ben ik mee eensquote:Op maandag 10 januari 2011 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet, iig niet voor alle bejaarden. voor minima (en dan minima in t algemeen) vind ik het al wat beter verdedigbaar, maar niet voor alle bejaarden. er zijn genoeg bejaarden die geld genoeg hebben en die mogen best dokken (wel met korting wat mij betreft) het OV in.
Das 1 senior die niet gratis met de trein hoeftquote:Op maandag 10 januari 2011 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]TRIGGERFINGER[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]TRIGGERFINGER[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Slaap lekker!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:26 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga in bed verder luisteren / slapen!
Trusten!![]()
Trustequote:Op maandag 10 januari 2011 23:26 schreef Pino112 het volgende:
Trusten!![]()
slaap zacht!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:26 schreef Pino112 het volgende:
Trusten!![]()
quote:
quote:
Sinds enkele dagen / weken ben ik het hier helemaal mee eensquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sinds enkele dagen / weken ben ik het hier helemaal mee eens, voorheen wist ik niet eens wie de artiest van dit nummer was
.
dan ben ik blij dat je muzikale opvoeding gevorderd isquote:Op maandag 10 januari 2011 23:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sinds enkele dagen / weken ben ik het hier helemaal mee eens, voorheen wist ik niet eens wie de artiest van dit nummer was
.
Dankzij jou, mex en de rest ken ik ze nuquote:Op maandag 10 januari 2011 23:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, als 3FMluisteraar?
De radiogids heeft ook al eens gezegd dat we EW zouden hebben op maandagavond, dus in hoeverre dat betrouwbaar is..quote:Op maandag 10 januari 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
zeg mensen, hebi k nog wat gemist t afgelopen weekend??? is de hele ekstraweekend nog ergens te vinden? en evt stenders eetvermaak?
zag btw in de radiobode dat aankomende vrijdag geen Stenders is? komt me wel goed uit eigenlijk aangezien ik zaterdag om 7u op moet
Freaknacht met DER RUDY!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
zeg mensen, hebi k nog wat gemist t afgelopen weekend??? is de hele ekstraweekend nog ergens te vinden? en evt stenders eetvermaak?
zag btw in de radiobode dat aankomende vrijdag geen Stenders is? komt me wel goed uit eigenlijk aangezien ik zaterdag om 7u op moet
Zeg me alsjealsjealsjeblieft dat het de eerste shift is, niet de tweede.quote:
godsamme, dan kan ik nog niet op tijd naar bedquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeg me alsjealsjealsjeblieft dat het de eerste shift is, niet de tweede.
Joe schatjes, dit was afgelopen weekend.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
godsamme, dan kan ik nog niet op tijd naar bed
maar ik doe het toch maar denk ik.....
raar dat ik over een week een stukje westelijker zit te Fok!ken. besef het nog niet helemaal
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Joe schatjes, dit was afgelopen weekend.
Owja, dat wist ik bestquote:Op maandag 10 januari 2011 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
pfiew, dan baal ik minder omdat ik het niet wistquote:Op maandag 10 januari 2011 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Owja, dat wist ik bestJe reageerde natuurlijk op wat ie gemist had.
Van mijn part niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pfiew, dan baal ik minder omdat ik het niet wist
maar is er nu wel of geen Steders Latevermaak? heeft ie daar iets over gezegd?
Gaat gewoon door, Fred komt zelfs al om 7 uur bij Ekstra Weekend om uit het raam 2.0 te doenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pfiew, dan baal ik minder omdat ik het niet wist
maar is er nu wel of geen Steders Latevermaak? heeft ie daar iets over gezegd?
mmm, dan heeft de radiobode dus geen gelijkquote:Op maandag 10 januari 2011 23:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Gaat gewoon door, Fred komt zelfs al om 7 uur bij Ekstra Weekend om uit het raam 2.0 te doen
Fred gaat het raam uit?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Gaat gewoon door, Fred komt zelfs al om 7 uur bij Ekstra Weekend om uit het raam 2.0 te doen
zet je maar schrap die Joey is me een partijtje slecht.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:13 schreef Pino112 het volgende:
Vannacht voor het eerst het nieuwe nachtprogramma
Nee ze gaan wat nieuws uitproberen, ze gooien dingen naar beneden en Fred gaat proberen ze terug te stuiterenquote:
ik ga iig proberen een half uurtje ofzo mee te pikken....quote:Op maandag 10 januari 2011 23:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zet je maar schrap die Joey is me een partijtje slecht.
Nog slechter dan die Rámon?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Mooi moment om zich te verbeteren.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Daar voor gaan ze indd naar de 3FM dj schoolquote:Op maandag 10 januari 2011 23:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mooi moment om zich te verbeteren.
Ramon kan tenminste een gesprek voeren. Van de zomer heeft hij al een paar keer ingevallen en gelukkkig was wijnandes er nog. En over Joey gesproken hij werkt ook bij Fresh FM, Radio Decibel, HitRadio Saffier (België) en Holland Centraal en als je het dan nog niet kunt.quote:
Dankzij mij.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
[..]
.
Onder anderequote:
slaap zacht!quote:
jij gaat ook al?quote:
nee dat was voor cindyquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij gaat ook al?
slaap lekker!
ga ik nog ff Rammsteinen!
gezellig, blijft er iig nog iemand mij gezelschap houdenquote:
slaapsequote:
Niet lang though.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gezellig, blijft er iig nog iemand mij gezelschap houden
quote:
Aretha Franklin!quote:
Hé?quote:
Respect!quote:
Toch wel dusquote:
* 3rdRock tikt 'm aanquote:
Ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gezellig, blijft er iig nog iemand mij gezelschap houden
gezelligquote:
Ik vind het niet erg als ik er net buiten val hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gezellig
but, there's a limit to my love!
en mochten ze niet willen kunnen we altijd nog voor elkaar gaan!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als ik er net buiten val hoor. Love eerst de meiden maar
, doe ik ook
.
Mwah, dat zou ik niet eens overwegenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en mochten ze niet willen kunnen we altijd nog voor elkaar gaan!
Wijnand zit ook bij Barendquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
nou, ik ben benieuwd naar dit nieuwe duo. heb ze beide nog nooit gehoord geloof ik...
Nieuw hoorde ik net, dus nog niemand gok ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
nou, ik ben benieuwd naar dit nieuwe duo. heb ze beide nog nooit gehoord geloof ik...
Kortzichtig hoor. Sjonge.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah, dat zou ik niet eens overwegen.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah, dat zou ik niet eens overwegen.
die heb ik ook maar 1 of 2 keer gehoordquote:
ze hebben wel eens ingevallen hier en daar dacht ik....van de zomer waren ze nog mystery-jocks ofzo.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nieuw hoorde ik net, dus nog niemand gok ik.
Zegt onze hetero vrouw die er geen andere meid bij zou willenquote:
klopt en het was toen slechtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze hebben wel eens ingevallen hier en daar dacht ik....van de zomer waren ze nog mystery-jocks ofzo.
Snietwaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zegt onze hetero vrouw die er geen andere meid bij zou willen.
.
en een andere gozert?quote:
if you have sexquote:
Jezusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
if you have sex
and want another man
who you gonna call?
DrierdRosk!
Dat zien we dan wel weer.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
if you have sex
and want another man
who you gonna call?
DrierdRosk!
Laat dat triootje maarquote:
zegt iemand met de meest seksuele undersign van dit hele forum (denk ik)quote:
ja, overleg wel ff met je danmalige bedpartner. heb geen zin in een blauw oogquote:
daar gaan we alquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:13 schreef 3rdRock het volgende:
ja, leg dat kutspel 5keer uit. zo moeilijk is het niet. en ik sms toch niet want ik hoef die kutcd niet. en cee-loo green ook niet!
Ik moet zeggen dat als ik ooit een trio ga doen ,dat ik het niet van te voren ga afspreken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, overleg wel ff met je danmalige bedpartner. heb geen zin in een blauw oog
jamaar, je kunt ook ineens halverwege denken van he: een echte vent erbij! dan bel je mij niet, maar een echte vent. maar stel: je wilt er een brildragende knurft bij, dan kun je mij bellen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat als ik ooit een trio ga doen ,dat ik het niet van te voren ga afspreken.
moet je ook niet doen, je moet er wel zin in hebbenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat als ik ooit een trio ga doen ,dat ik het niet van te voren ga afspreken.
I'll keep it in mind.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jamaar, je kunt ook ineens halverwege denken van he: een echte vent erbij! dan bel je mij niet, maar een echte vent. maar stel: je wilt er een brildragende knurft bij, dan kun je mij bellen!
Tuurlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jamaar, je kunt ook ineens halverwege denken van he: een echte vent erbij! dan bel je mij niet, maar een echte vent. maar stel: je wilt er een brildragende knurft bij, dan kun je mij bellen!
nou, ik snap het ijsblokjesspel niet......quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:21 schreef Paul-89 het volgende:
Kunnen deze 2 niet gewoon naar de lokale omroep.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, ik snap het ijsblokjesspel niet......
dr ligt 1 cd op 3 ijsblokjes. je moet het tijdstip smsen waarop de cd tafel raakt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar ik luister dan ook niet.
idd, dit is echt VMBO zwakstroom niveauquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:21 schreef Paul-89 het volgende:
Kunnen deze 2 niet gewoon naar de lokale omroep.
twitwouter vindt het anders wel leuk hoor!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
idd, dit is echt VMBO zwakstroom niveau
Is dat niet slecht voor het mengpaneel dat verzonken ligt in die tafel ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dr ligt 1 cd op 3 ijsblokjes. je moet het tijdstip smsen waarop de cd tafel raakt.
en dat hebben ze nu 5936890x uitgelegd...
we gaan hem nog leren kennen zo.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
twitwouter vindt het anders wel leuk hoor!
nja, t ligt in een bakje. mijn uitleg was niet goedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is dat niet slecht voor het mengpaneel dat verzonken ligt in die tafel ?
Zeg het dan ook goedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, t ligt in een bakje. mijn uitleg was niet goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:
quote:
Die wil je niet snappenquote:
je bedoelt haar 2 pluspuntenquote:
Ik vond er niets aanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik was zo grappig dat ik keihard om mezelf moest lachen.
Nee die wil je wel snappenquote:
happen? of eroverheen fappen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Daar moet je andere dingen mee doend an snappen.
Zachtjes beroeren ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Daar moet je andere dingen mee doend an snappen.
quote:
jouw TWEE MEXICAANTJES VOOR JE TOPICquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Coldplay.![]()
![]()
[..]
Met respect behandelen.
?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
jouw TWEE MEXICAANTJES VOOR JE TOPIC
ik probeer je te ontlokken wat het nou betekentquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik probeer je te ontlokken wat het nou betekent
Nou net zoiets als RESPECT YOquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik probeer je te ontlokken wat het nou betekent
spannendquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou net zoiets als RESPECT YO
WTFquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:42 schreef 3rdRock het volgende:
nou, ik heb deze 2 helden wel weer gehoord....ik ga maar eens pitten denk ik.
morgen genoeg te doen, waar ik geen zin in heb
trusten!
Dat ie nu al gaatquote:
Neejquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
nouja het is twee uur, ik ga ook
Slaap lekkerquote:
nja, morgen moet ik nog van alles doen en nu ben ik moe dus moet ik nu naar bed anders kan ik niet slapen en lig ik te woelen en piekeren enzo.quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, morgen moet ik nog van alles doen en nu ben ik moe dus moet ik nu naar bed anders kan ik niet slapen en lig ik te woelen en piekeren enzo.
slaap lekker!
ik troost jequote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:56 schreef DaMook het volgende:
Toen was ik als zieke die niet kan slapen weer als enige over. Of zijn er toch nog andere ?
Wat liefquote:
tussendoor slaap ik hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 02:04 schreef DaMook het volgende:
Jij was vanmorgen ook al de eerste hier en nu ook al de laatste.
Ik nietquote:
Van wie ?quote:
En nu ga ik slapenquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 06:36 schreef bibabouke het volgende:
http://moby.to/c43zb8 Met pech langs de weg bij de a2 samen met @l3nt in de kou wachten op anwb. koffie? iemand?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 06:56 schreef bibabouke het volgende:
http://moby.to/jojx98 op naar de carpool plaats everdingen en daar verder wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |