wat kom je nu hier rellenquote:
Jawel want ik ben hierquote:
quote:
Oi, jij wou rellen, dus vooral niet zeuren nuquote:
oik dan is het goedquote:
Ik vond je jezus en spijkers opmerking anders erg goedquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Oi, jij wou rellen, dus vooral niet zeuren nu
nou nou, 1 opmerkingquote:Op maandag 10 januari 2011 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vond je jezus en spijkers opmerking anders erg goed
Uhm, was jij niet ouder dan ik?quote:
quote:
ja trap me nog even verder de put inquote:
quote:
Jij noemt mij maquote:
Skittles?quote:
quote:
dat ben je toch ookquote:
Die heb ik niet meer. Wel Starburst (soort van Fruit-tella)quote:
Ja maar niet de jouwequote:
Oehquote:Op maandag 10 januari 2011 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer. Wel Starburst (soort van Fruit-tella)
dat zeg ik toch nietquote:
Ja, dan krijg hangende het onderzoek opeens een heel andere betekenisquote:Op maandag 10 januari 2011 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vond je jezus en spijkers opmerking anders erg goed
met spijkers van van leeuwen hang ik hier al eeuwenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, dan krijg hangende het onderzoek opeens een heel andere betekenis
Jezus is op de grond gepleurd, met spijkers van van Leeuwen was dat nooit gebeurdquote:Op maandag 10 januari 2011 22:03 schreef crv het volgende:
[..]
met spijkers van van leeuwen hang ik hier al eeuwen
Nee klopt, laat ook maarquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:03 schreef crv het volgende:
[..]
met spijkers van van leeuwen hang ik hier al eeuwen
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jezus is op de grond gepleurd, met spijkers van van Leeuwen was dat nooit gebeurd
'Bij Van Leeuwen zijn het grote zeikers, maar ze verkopen wel goede spijkersquote:Op maandag 10 januari 2011 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jezus is op de grond gepleurd, met spijkers van van Leeuwen was dat nooit gebeurd
quote:De gebroeders Van Leeuwen verkopen spijkers. Nu willen ze reclame maken om nog meer spijkers te verkopen. Ze vragen aan reclame bureau H&H om een affiche te ontwerpen. Na een week komt de vertegenwoordiger van H&H bij de gebroeders Van Leeuwen, met een affiche waar een foto op staat. Op de foto staat Jezus die aan het kruis hangt. Onder de foto staat geschreven: \'Jezus hangt hier al eeuwen, dankzij de spijkers van Van Leeuwen.\' Maar de gebroeders Van Leeuwen waren hier niet tevreden over. \'Stel dat dit affiche tegenover de kerk komt te hangen, dat kant toch niet\', zij een van de gebroeders. De vertegenwoordiger van het reclamebureau ging weer terug. Na een week ging hij weer naar de gebroeders Van Leeuwen, dit maal met een affiche waar een foto opstaat met een leeg kruis. Onder de foto staat de tekst: \'Jezus is van het kruis gepleurd, met de spijkers van Van Leeuwen was dit niet gebeurd.\' Maar ook dit was niet goed. \'Geen kruis en geen Jezus op het affiche,\' zei een van de gebroeders van Leeuwen. De vertegenwoordiger weer terug. Na een week is hij weer bij de gebroeders van Leeuwen. Ditmaal met een nagenoeg leeg affiche met daarop de tekst: \'Bij Van Leeuwen zijn het grote zeikers, maar ze verkopen wel goede spijkers.\'
Ik loop de hele dag al te niezen, ook zo fijn, lekker tranenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:11 schreef crv het volgende:
heb nu al 2 grog en een ouzo op.
nu een badkuip met warme choco met vieux
Als dat niet helpt
Dan wel ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:12 schreef Stuart het volgende:
Het regent hier. Altijd wel een leuk geluid als je binnen zit en je hoeft de deur niet meer uit
Ja, anders is mijn mening inmiddels wel bekend geloof ikquote:
Ik nooit, want vaatwasserquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, anders is mijn mening inmiddels wel bekend geloof ik
ik stond vanmorgen op met een dikke strot en ik had de shivers.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik loop de hele dag al te niezen, ook zo fijn, lekker tranen
Maar verder nergens last van
Ik heb het met de kerst en oud en nieuw gehad ook zo toppiequote:Op maandag 10 januari 2011 22:15 schreef crv het volgende:
[..]
ik stond vanmorgen op met een dikke strot en ik had de shivers.
en ik voel me nog steeds niet bien
jij doet bijna nooit boodschappenquote:
nee hoor is heeeel normaalquote:Op maandag 10 januari 2011 22:16 schreef iBenny het volgende:
Ik noem de vuilnisbak Oscar.. is dat raar?
...ik werd heel vreemd aangekeken.
dat had ik vanmorgen in de treinquote:
mijn vuilnisbak heeft ook een naam, en die noem ik iedere keer als ik hem ga legenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:16 schreef iBenny het volgende:
Ik noem de vuilnisbak Oscar.. is dat raar?
...ik werd heel vreemd aangekeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Waardeloosquote:Op maandag 10 januari 2011 22:17 schreef crv het volgende:
[..]
dat had ik vanmorgen in de trein
eerst dus koud toen ik opstond en dan je rot zweten
enkel vieuxquote:
quote:
ben je nu jaloersquote:Op maandag 10 januari 2011 22:23 schreef iBenny het volgende:
Rauzer praat alleen nog maar tegen crv?!
Sorry, ik zal van je dromenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Had me gewhatsappt dan, nu ga ik al slapen!
ik kom ff bij je zittenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:24 schreef iBenny het volgende:
Echt wel... jankend en stampend zit ik nu in een hoekje
2011 wordt een kutjaarquote:
Nou ja nog te vroeg om dat te zeggen, maar het begint weer niet zo bestquote:
quote:
Hoe komt dat joh?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja nog te vroeg om dat te zeggen, maar het begint weer niet zo best
quote:
Echt hequote:Op maandag 10 januari 2011 22:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja nog te vroeg om dat te zeggen, maar het begint weer niet zo best
Nah laat maar, komt wel weer goed, tnxquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind 2011 tot nu toe ook maar een schijtjaar.
Ja, vast welquote:Op maandag 10 januari 2011 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah laat maar, komt wel weer goed, tnx
Nee, ik ga het anders zien, geen tegenslagen maar uitdagingenquote:
Handjes boven de deken is koud.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:30 schreef Kally het volgende:
O en Rauzer, die whatsapp is er voor je slaapt, dus niet verder zeuren
Niet zo doen, want zo denk ik ookquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, ik ga het anders zien, geen tegenslagen maar uitdagingen
Het ging om een whatsapp, niet om de boodschap.quote:
Ben je anders van me gewend?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:32 schreef Rauzer het volgende:
Wat een depressieve stemming hier zeg. Ik vind 2011 een topjaar al
!
Wist jij niet dat ik een enorme emo chick ben?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:32 schreef Rauzer het volgende:
!
die fase ben ik al voorbij. ik ben/was altijd erg optimistisch, maar heoveel tegenslag kun je incasserenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, ik ga het anders zien, geen tegenslagen maar uitdagingen
Zoveel als je blijkbaar aankunt.....zeggen zequote:Op maandag 10 januari 2011 22:33 schreef crv het volgende:
[..]
die fase ben ik al voorbij. ik ben/was altijd erg optimistisch, maar heoveel tegenslag kun je incasseren
sodemieter op jij ging maffenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:32 schreef Rauzer het volgende:
!
dooddoenerquote:Op maandag 10 januari 2011 22:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Zoveel als je blijkbaar aankunt.....zeggen ze
Nooit iets van meegekregen neequote:Op maandag 10 januari 2011 22:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Wist jij niet dat ik een enorme emo chick ben?
Omdat je verkouden bentquote:Op maandag 10 januari 2011 22:33 schreef crv het volgende:
[..]
die fase ben ik al voorbij. ik ben/was altijd erg optimistisch, maar heoveel tegenslag kun je incasseren
O ja, ik denk er nog aan om mijn haar zwart te verven, en lekker helemaal voor de emo look te gaanquote:
was dat het maar, nee, tegeslagen stapelen zich op, teveel om op te noemen, voor vandaag moet je maar ff teruglezen in het vorige topicquote:
Ben al homo geworden!quote:
Ik zei dat ik ging slapen, ik kan met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid beweren dat ik er geen tijd bij noemde.quote:
En dan zo half voor je oog langsquote:Op maandag 10 januari 2011 22:35 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja, ik denk er nog aan om mijn haar zwart te verven, en lekker helemaal voor de emo look te gaan
Ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En dan zo half voor je oog langs!
Gelukkig maarquote:Op maandag 10 januari 2011 22:37 schreef Kally het volgende:
Nu ik er over nadenk, nee ik blijf wel mezelf
Ja snijwonden staan mij nietquote:
Tinky Winkyquote:Op maandag 10 januari 2011 22:38 schreef iBenny het volgende:
Het zonnetje lacht, de lucht is blauw...
Ja met je visum las ik iets vanquote:Op maandag 10 januari 2011 22:35 schreef crv het volgende:
[..]
was dat het maar, nee, tegeslagen stapelen zich op, teveel om op te noemen, voor vandaag moet je maar ff teruglezen in het vorige topic
Zo is datquote:Op maandag 10 januari 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Behalve dat kun je maar gewoon het beste jezelf blijven, niet![]()
quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik zei dat ik ging slapen, ik kan met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid beweren dat ik er geen tijd bij noemde.
Die heeft anders een hele mooie rode tasquote:
ja en dat levert du weer problemen op met de vluchtplanning van mijn vrouw waardoor ik haar de komende 3 maanden dus bijna niet zou zien.quote:
geen teringtubbies hierquote:
Ach, valt mee hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 22:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je hebt toch wel met veel bombarie afscheid genomen he?
Hertrouwen met een anderquote:Op maandag 10 januari 2011 22:41 schreef crv het volgende:
[..]
ja en dat levert du weer problemen op met de vluchtplanning van mijn vrouw waardoor ik haar de komende 3 maanden dus bijna niet zou zien.
Ik pieker me suf over een oplossing
als ik het over moest doen zou ik nooit meer trouwenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hertrouwen met een ander?
Maar dat is inderdaad niet zo mooi, kan me voorstellen dat je daar behoorlijk down van wordt.
Voor mij niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:44 schreef Kally het volgende:
Zou het helpen als ik ook homo wordt Erik?
Oooh, ik dacht dat jij mij als persoon bedoeldequote:Op maandag 10 januari 2011 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah...
Er hangt iets in de SCs ofzo
TAL, grutjewutje, KLB en nu ook KSC...
Ohw, nee johquote:Op maandag 10 januari 2011 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht dat jij mij als persoon bedoelde![]()
wie is in alle aanwezig ?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah...
Er hangt iets in de SCs ofzo
TAL, grutjewutje, KLB en nu ook KSC...
Owquote:
jammer kunnen we geen schuldige aanwijzenquote:
Het helpt niet zei je dus ik blijf hierquote:Op maandag 10 januari 2011 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
In [HOMO] is geen ruzie, maar dat wil ik graag zo houden dus allemaal hier blijven.
Kun je niet zijn faghag wordenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:44 schreef Kally het volgende:
Zou het helpen als ik ook homo wordt Erik?
Ik zie wel vrij veel Symphonicquote:Op maandag 10 januari 2011 22:46 schreef crv het volgende:
[..]
jammer kunnen we geen schuldige aanwijzen
Het gaat feitelijk nergens over. Gewoon iemand waar ik niet mee kan opschieten zeg maarquote:Op maandag 10 januari 2011 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, nee joh
..ik heb geen flauw idee waar eht over gaat daar
quote:
en benny kwam met de info dus....quote:
aldus een ervaringsdeskundigequote:
Daar weet jij niks van.quote:
*doet armen spreiden*quote:Op maandag 10 januari 2011 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het gaat feitelijk nergens over. Gewoon iemand waar ik niet mee kan opschieten zeg maar
quote:
quote:
Je bent er zelf tevreden over?quote:
quote:
Omg Rauzer doe eens gewoon bitchen, ik word bang van je zo.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij in iets niet goed bent.
tis wel een vrouw hequote:Op maandag 10 januari 2011 22:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij in iets niet goed bent.
Awwwwquote:Op maandag 10 januari 2011 22:50 schreef iBenny het volgende:
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ZG7bUP3cP0Z8pM:http://www.alphafest.com/(...)r.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:50 schreef iBenny het volgende:
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ZG7bUP3cP0Z8pM:http://www.alphafest.com/(...)r.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Nu ga ik je wel zo noemen, dat snap je wel he?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vroeger keek ik altijd Benny Beer maar daar kan ik geen plaatjes meer van vinden...
ik ken het nietquote:Op maandag 10 januari 2011 22:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vroeger keek ik altijd Benny Beer maar daar kan ik geen plaatjes meer van vinden...
Ik ging googlen en kwam uit op Bep Handicapquote:Op maandag 10 januari 2011 22:52 schreef Rauzer het volgende:
Ik keek vroeger altijd naar Benny Wies!
Ah-ohwquote:Op maandag 10 januari 2011 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu ga ik je wel zo noemen, dat snap je wel he?
Nee dat is tubbiesquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn moeder noemde me vroeger wel eens Beertje.
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik mijn oudste ook, en mijn jongste koekiemonster.
Ja het past bij hemquote:
Mijn kind is mooiquote:
Koekie en Beertje!quote:Op maandag 10 januari 2011 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik mijn oudste ook, en mijn jongste koekie.
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Koekie en Beertje!![]()
Zo wil ik miijn kinderen later noemen....
Lutte, als je meeleest. Ik heb toch namen![]()
![]()
quote:
Nee die kwam auditie doen bij Gordon en werd finaal afgebrand, want ze zong zo mooiquote:Op maandag 10 januari 2011 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
! Die deed toch dierengeluiden na of iets dergelijks?
Koekie of Khuki is nogal een verschilquote:Op maandag 10 januari 2011 22:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik moest enkel lachen om Khuki, niet om jou en je kinderen!
slaap lekker manquote:Op maandag 10 januari 2011 22:58 schreef crv het volgende:
ik heb weinig meer toe te voegen hier![]()
ga eens kijken of ik kan slapen
Slaap lekker crv, of iig tracht lekker te slapenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:58 schreef crv het volgende:
Probeer lekker te slapenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:58 schreef crv het volgende:
Welterusten kerelquote:Op maandag 10 januari 2011 22:58 schreef crv het volgende:
Okee als ik nu dat filmpje ga bekijken ben ik zo weer een uur verder, dus ik ga er ook maar vandoorquote:
Slaap lekker voor straks of wanneer je dan ook gaatquote:Op maandag 10 januari 2011 23:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Okee als ik nu dat filmpje ga bekijken ben ik zo weer een uur verder, dus ik ga er ook maar vandoor!
Welterustenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Okee als ik nu dat filmpje ga bekijken ben ik zo weer een uur verder, dus ik ga er ook maar vandoor!
Ja herkenbaar, mijn hoofd schiet dan met 30 dingen tegelijk vol en dan komt er niks meerquote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat het als ik helemaal klaar zit om dingen van me af te schrijven en dat er dan niets komt en ik vanalles niet kwijt kan.
Slaap lekker Siepquote:Op maandag 10 januari 2011 23:17 schreef Kally het volgende:
Maar goed lieve mensen, ik ga mijn bedje opzoeken, slaap lekker voor straks![]()
Sweet dreams lieverdquote:Op maandag 10 januari 2011 23:17 schreef Kally het volgende:
Maar goed lieve mensen, ik ga mijn bedje opzoeken, slaap lekker voor straks![]()
Dat is een tof nummerquote:Op maandag 10 januari 2011 23:20 schreef iBenny het volgende:
Op een onbewoond eiland
Zijn alle dagen fijn
Op een onbewoond eiland
Daar zou ik willen zijn![]()
uit mijn jeugdquote:Op maandag 10 januari 2011 23:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
De oude Kinderen voor Kinderen liedjes
Cheers Benny, ik zit nu al 10 minuten met Kinderen voor Kinderen in mijn hoofdquote:Op maandag 10 januari 2011 23:20 schreef iBenny het volgende:
Op een onbewoond eiland
Zijn alle dagen fijn
Op een onbewoond eiland
Daar zou ik willen zijn![]()
Graag gedaanquote:Op maandag 10 januari 2011 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cheers Benny, ik zit nu al 10 minuten met Kinderen voor Kinderen in mijn hoofd
Dat nummerquote:
http://www.ibood.com/nl/n(...)rnet_Switch_met_QOS/quote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:03 schreef Crazy-M het volgende:
Goeiesmorgens
Ik weet al wat ik van mn overwerk centjes ga halen
Een media servertje voor thuisnu nog ff uitzoeken welke enzo
ik zoek iets grotersquote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
http://www.ibood.com/nl/n(...)rnet_Switch_met_QOS/
nergens last van gehadquote:
getver, hier is het nu nog droog (Almere)quote:
jij had toch ook iets van media servertje ofzo in huis ?quote:
alleen een mediaplayerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij had toch ook iets van media servertje ofzo in huis ?
ok, wat voor 1tje had je ?quote:
van ibood.com weet even het merk niet meer....quote:
en wel zo netjesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:53 schreef Kally het volgende:
Grmpff collega ziek denk ik, altijd handig als ze je dat even laten weten
aah ok. dan roep ik je vanavond nog ffquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
van ibood.com weet even het merk niet meer....
Ik zou gisteren kijken voor Rauzer, maar voelde me erg beroerd. Vanavond zal ik even kijken
Mogguh, we rennen niet maar ik heb het nogal drukquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:27 schreef MaleDuck het volgende:
jullie hoeven niet allemaal meteen weg te rennen als ik hier binnenkom
Das opzich wel gunstig toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Mogguh, we rennen niet maar ik heb het nogal druk
same herequote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Mogguh, we rennen niet maar ik heb het nogal druk
Is ook zo, maar ik ben er dus weinigquote:
Dat snap ik...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ik ben er dus weinig
Ik ben inmiddels thuis.... ik heb een Argosyquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en wel zo netjes
[..]
aah ok. dan roep ik je vanavond nog ff
vole je je niet lekker?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:32 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed, ik ben dus naar huis gestuurd
Zodat ik lekker kon uitzieken, zodat ik morgen weer aanwezig kan zijn
ok, dadelijk is kijkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels thuis.... ik heb een Argosy
hmm beetje kleinquote:
ziekies.... maar ben eigenwijs en ben gisteren en vandaag gewoon gaan werkenquote:
zoals wat?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm beetje klein
zoek echt iets waar ik ook alles op kan opslaan
Ja, dat heb ik gemerkt. Maar wel gezellig dat je hier komt thoughquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet zo, het is heel rustig hier, en in GRTDOJW ook
Achjaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gemerkt. Maar wel gezellig dat je hier komt though
ja wil ik dus ook gaan doenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zoals wat?
Ik heb er films, muziek, foto's etc op staan
Officieel wel maar heb nu even niets te doen. Et toiquote:
Ik ook... Weinig te doen en ik vind mijn werk niet meer leukquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Officieel wel maar heb nu even niets te doen. Et toi
Ik wil ook iets anders eigenlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ook... Weinig te doen en ik vind mijn werk niet meer leuk
Soort van nanny en aangezien de kinderen nu op school zitten doe ik dus nietquote:
Je bent een opére?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Soort van nanny en aangezien de kinderen nu op school zitten doe ik dus niet
En jij
Nee, voor de fooi die een au pair krijgt kom ik mijn bed niet uitquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, voor de fooi die een au pair krijgt kom ik mijn bed niet uit
Trustenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:04 schreef Stuart het volgende:
Even een powernap van een half uur ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |