Zoveel als je blijkbaar aankunt.....zeggen zequote:Op maandag 10 januari 2011 22:33 schreef crv het volgende:
[..]
die fase ben ik al voorbij. ik ben/was altijd erg optimistisch, maar heoveel tegenslag kun je incasseren
sodemieter op jij ging maffenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:32 schreef Rauzer het volgende:
Wat een depressieve stemming hier zeg. Ik vind 2011 een topjaar al
!
dooddoenerquote:Op maandag 10 januari 2011 22:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Zoveel als je blijkbaar aankunt.....zeggen ze
Nooit iets van meegekregen neequote:Op maandag 10 januari 2011 22:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Wist jij niet dat ik een enorme emo chick ben?
Omdat je verkouden bentquote:Op maandag 10 januari 2011 22:33 schreef crv het volgende:
[..]
die fase ben ik al voorbij. ik ben/was altijd erg optimistisch, maar heoveel tegenslag kun je incasseren
O ja, ik denk er nog aan om mijn haar zwart te verven, en lekker helemaal voor de emo look te gaanquote:
was dat het maar, nee, tegeslagen stapelen zich op, teveel om op te noemen, voor vandaag moet je maar ff teruglezen in het vorige topicquote:
Ben al homo geworden!quote:
Ik zei dat ik ging slapen, ik kan met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid beweren dat ik er geen tijd bij noemde.quote:
En dan zo half voor je oog langsquote:Op maandag 10 januari 2011 22:35 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja, ik denk er nog aan om mijn haar zwart te verven, en lekker helemaal voor de emo look te gaan
Ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En dan zo half voor je oog langs!
Gelukkig maarquote:Op maandag 10 januari 2011 22:37 schreef Kally het volgende:
Nu ik er over nadenk, nee ik blijf wel mezelf
Ja snijwonden staan mij nietquote:
Tinky Winkyquote:Op maandag 10 januari 2011 22:38 schreef iBenny het volgende:
Het zonnetje lacht, de lucht is blauw...
Ja met je visum las ik iets vanquote:Op maandag 10 januari 2011 22:35 schreef crv het volgende:
[..]
was dat het maar, nee, tegeslagen stapelen zich op, teveel om op te noemen, voor vandaag moet je maar ff teruglezen in het vorige topic
Zo is datquote:Op maandag 10 januari 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Behalve dat kun je maar gewoon het beste jezelf blijven, niet![]()
quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik zei dat ik ging slapen, ik kan met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid beweren dat ik er geen tijd bij noemde.
Die heeft anders een hele mooie rode tasquote:
ja en dat levert du weer problemen op met de vluchtplanning van mijn vrouw waardoor ik haar de komende 3 maanden dus bijna niet zou zien.quote:
geen teringtubbies hierquote:
Ach, valt mee hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 22:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je hebt toch wel met veel bombarie afscheid genomen he?
Hertrouwen met een anderquote:Op maandag 10 januari 2011 22:41 schreef crv het volgende:
[..]
ja en dat levert du weer problemen op met de vluchtplanning van mijn vrouw waardoor ik haar de komende 3 maanden dus bijna niet zou zien.
Ik pieker me suf over een oplossing
als ik het over moest doen zou ik nooit meer trouwenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hertrouwen met een ander?
Maar dat is inderdaad niet zo mooi, kan me voorstellen dat je daar behoorlijk down van wordt.
Voor mij niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:44 schreef Kally het volgende:
Zou het helpen als ik ook homo wordt Erik?
Oooh, ik dacht dat jij mij als persoon bedoeldequote:Op maandag 10 januari 2011 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah...
Er hangt iets in de SCs ofzo
TAL, grutjewutje, KLB en nu ook KSC...
Ohw, nee johquote:Op maandag 10 januari 2011 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht dat jij mij als persoon bedoelde![]()
wie is in alle aanwezig ?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah...
Er hangt iets in de SCs ofzo
TAL, grutjewutje, KLB en nu ook KSC...
Owquote:
jammer kunnen we geen schuldige aanwijzenquote:
Het helpt niet zei je dus ik blijf hierquote:Op maandag 10 januari 2011 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
In [HOMO] is geen ruzie, maar dat wil ik graag zo houden dus allemaal hier blijven.
Kun je niet zijn faghag wordenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:44 schreef Kally het volgende:
Zou het helpen als ik ook homo wordt Erik?
Ik zie wel vrij veel Symphonicquote:Op maandag 10 januari 2011 22:46 schreef crv het volgende:
[..]
jammer kunnen we geen schuldige aanwijzen
Het gaat feitelijk nergens over. Gewoon iemand waar ik niet mee kan opschieten zeg maarquote:Op maandag 10 januari 2011 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, nee joh
..ik heb geen flauw idee waar eht over gaat daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |