wat kom je nu hier rellenquote:
Jawel want ik ben hierquote:
quote:
Oi, jij wou rellen, dus vooral niet zeuren nuquote:
oik dan is het goedquote:
Ik vond je jezus en spijkers opmerking anders erg goedquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Oi, jij wou rellen, dus vooral niet zeuren nu
nou nou, 1 opmerkingquote:Op maandag 10 januari 2011 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vond je jezus en spijkers opmerking anders erg goed
Uhm, was jij niet ouder dan ik?quote:
quote:
ja trap me nog even verder de put inquote:
quote:
Jij noemt mij maquote:
Skittles?quote:
quote:
dat ben je toch ookquote:
Die heb ik niet meer. Wel Starburst (soort van Fruit-tella)quote:
Ja maar niet de jouwequote:
Oehquote:Op maandag 10 januari 2011 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer. Wel Starburst (soort van Fruit-tella)
dat zeg ik toch nietquote:
Ja, dan krijg hangende het onderzoek opeens een heel andere betekenisquote:Op maandag 10 januari 2011 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vond je jezus en spijkers opmerking anders erg goed
met spijkers van van leeuwen hang ik hier al eeuwenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, dan krijg hangende het onderzoek opeens een heel andere betekenis
Jezus is op de grond gepleurd, met spijkers van van Leeuwen was dat nooit gebeurdquote:Op maandag 10 januari 2011 22:03 schreef crv het volgende:
[..]
met spijkers van van leeuwen hang ik hier al eeuwen
Nee klopt, laat ook maarquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:03 schreef crv het volgende:
[..]
met spijkers van van leeuwen hang ik hier al eeuwen
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jezus is op de grond gepleurd, met spijkers van van Leeuwen was dat nooit gebeurd
'Bij Van Leeuwen zijn het grote zeikers, maar ze verkopen wel goede spijkersquote:Op maandag 10 januari 2011 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jezus is op de grond gepleurd, met spijkers van van Leeuwen was dat nooit gebeurd
quote:De gebroeders Van Leeuwen verkopen spijkers. Nu willen ze reclame maken om nog meer spijkers te verkopen. Ze vragen aan reclame bureau H&H om een affiche te ontwerpen. Na een week komt de vertegenwoordiger van H&H bij de gebroeders Van Leeuwen, met een affiche waar een foto op staat. Op de foto staat Jezus die aan het kruis hangt. Onder de foto staat geschreven: \'Jezus hangt hier al eeuwen, dankzij de spijkers van Van Leeuwen.\' Maar de gebroeders Van Leeuwen waren hier niet tevreden over. \'Stel dat dit affiche tegenover de kerk komt te hangen, dat kant toch niet\', zij een van de gebroeders. De vertegenwoordiger van het reclamebureau ging weer terug. Na een week ging hij weer naar de gebroeders Van Leeuwen, dit maal met een affiche waar een foto opstaat met een leeg kruis. Onder de foto staat de tekst: \'Jezus is van het kruis gepleurd, met de spijkers van Van Leeuwen was dit niet gebeurd.\' Maar ook dit was niet goed. \'Geen kruis en geen Jezus op het affiche,\' zei een van de gebroeders van Leeuwen. De vertegenwoordiger weer terug. Na een week is hij weer bij de gebroeders van Leeuwen. Ditmaal met een nagenoeg leeg affiche met daarop de tekst: \'Bij Van Leeuwen zijn het grote zeikers, maar ze verkopen wel goede spijkers.\'
Ik loop de hele dag al te niezen, ook zo fijn, lekker tranenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:11 schreef crv het volgende:
heb nu al 2 grog en een ouzo op.
nu een badkuip met warme choco met vieux
Als dat niet helpt
Dan wel ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:12 schreef Stuart het volgende:
Het regent hier. Altijd wel een leuk geluid als je binnen zit en je hoeft de deur niet meer uit
Ja, anders is mijn mening inmiddels wel bekend geloof ikquote:
Ik nooit, want vaatwasserquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, anders is mijn mening inmiddels wel bekend geloof ik
ik stond vanmorgen op met een dikke strot en ik had de shivers.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik loop de hele dag al te niezen, ook zo fijn, lekker tranen
Maar verder nergens last van
Ik heb het met de kerst en oud en nieuw gehad ook zo toppiequote:Op maandag 10 januari 2011 22:15 schreef crv het volgende:
[..]
ik stond vanmorgen op met een dikke strot en ik had de shivers.
en ik voel me nog steeds niet bien
jij doet bijna nooit boodschappenquote:
nee hoor is heeeel normaalquote:Op maandag 10 januari 2011 22:16 schreef iBenny het volgende:
Ik noem de vuilnisbak Oscar.. is dat raar?
...ik werd heel vreemd aangekeken.
dat had ik vanmorgen in de treinquote:
mijn vuilnisbak heeft ook een naam, en die noem ik iedere keer als ik hem ga legenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:16 schreef iBenny het volgende:
Ik noem de vuilnisbak Oscar.. is dat raar?
...ik werd heel vreemd aangekeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Waardeloosquote:Op maandag 10 januari 2011 22:17 schreef crv het volgende:
[..]
dat had ik vanmorgen in de trein
eerst dus koud toen ik opstond en dan je rot zweten
enkel vieuxquote:
quote:
ben je nu jaloersquote:Op maandag 10 januari 2011 22:23 schreef iBenny het volgende:
Rauzer praat alleen nog maar tegen crv?!
Sorry, ik zal van je dromenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Had me gewhatsappt dan, nu ga ik al slapen!
ik kom ff bij je zittenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:24 schreef iBenny het volgende:
Echt wel... jankend en stampend zit ik nu in een hoekje
2011 wordt een kutjaarquote:
Nou ja nog te vroeg om dat te zeggen, maar het begint weer niet zo bestquote:
quote:
Hoe komt dat joh?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja nog te vroeg om dat te zeggen, maar het begint weer niet zo best
quote:
Echt hequote:Op maandag 10 januari 2011 22:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja nog te vroeg om dat te zeggen, maar het begint weer niet zo best
Nah laat maar, komt wel weer goed, tnxquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind 2011 tot nu toe ook maar een schijtjaar.
Ja, vast welquote:Op maandag 10 januari 2011 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah laat maar, komt wel weer goed, tnx
Nee, ik ga het anders zien, geen tegenslagen maar uitdagingenquote:
Handjes boven de deken is koud.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:30 schreef Kally het volgende:
O en Rauzer, die whatsapp is er voor je slaapt, dus niet verder zeuren
Niet zo doen, want zo denk ik ookquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, ik ga het anders zien, geen tegenslagen maar uitdagingen
Het ging om een whatsapp, niet om de boodschap.quote:
Ben je anders van me gewend?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:32 schreef Rauzer het volgende:
Wat een depressieve stemming hier zeg. Ik vind 2011 een topjaar al
!
Wist jij niet dat ik een enorme emo chick ben?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:32 schreef Rauzer het volgende:
Wat een depressieve stemming hier zeg. Ik vind 2011 een topjaar al
!
die fase ben ik al voorbij. ik ben/was altijd erg optimistisch, maar heoveel tegenslag kun je incasserenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, ik ga het anders zien, geen tegenslagen maar uitdagingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |