Welterustenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Okee als ik nu dat filmpje ga bekijken ben ik zo weer een uur verder, dus ik ga er ook maar vandoor!
Ja herkenbaar, mijn hoofd schiet dan met 30 dingen tegelijk vol en dan komt er niks meerquote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat het als ik helemaal klaar zit om dingen van me af te schrijven en dat er dan niets komt en ik vanalles niet kwijt kan.
Slaap lekker Siepquote:Op maandag 10 januari 2011 23:17 schreef Kally het volgende:
Maar goed lieve mensen, ik ga mijn bedje opzoeken, slaap lekker voor straks![]()
Sweet dreams lieverdquote:Op maandag 10 januari 2011 23:17 schreef Kally het volgende:
Maar goed lieve mensen, ik ga mijn bedje opzoeken, slaap lekker voor straks![]()
Dat is een tof nummerquote:Op maandag 10 januari 2011 23:20 schreef iBenny het volgende:
Op een onbewoond eiland
Zijn alle dagen fijn
Op een onbewoond eiland
Daar zou ik willen zijn![]()
uit mijn jeugdquote:Op maandag 10 januari 2011 23:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
De oude Kinderen voor Kinderen liedjes
Cheers Benny, ik zit nu al 10 minuten met Kinderen voor Kinderen in mijn hoofdquote:Op maandag 10 januari 2011 23:20 schreef iBenny het volgende:
Op een onbewoond eiland
Zijn alle dagen fijn
Op een onbewoond eiland
Daar zou ik willen zijn![]()
Graag gedaanquote:Op maandag 10 januari 2011 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cheers Benny, ik zit nu al 10 minuten met Kinderen voor Kinderen in mijn hoofd
Dat nummerquote:
http://www.ibood.com/nl/n(...)rnet_Switch_met_QOS/quote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:03 schreef Crazy-M het volgende:
Goeiesmorgens
Ik weet al wat ik van mn overwerk centjes ga halen
Een media servertje voor thuisnu nog ff uitzoeken welke enzo
ik zoek iets grotersquote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
http://www.ibood.com/nl/n(...)rnet_Switch_met_QOS/
nergens last van gehadquote:
getver, hier is het nu nog droog (Almere)quote:
jij had toch ook iets van media servertje ofzo in huis ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |