ja ik zie balkjes met hoe hard ik praat, maar geen opnameknopquote:Op maandag 10 januari 2011 21:34 schreef Beach het volgende:
[..]
DAt is supereenvoudig, even 5 minuten neuzen in het programma.
Lol ik was zondag op de radio bij Timur met mijn mama appelsapquote:Op maandag 10 januari 2011 21:34 schreef Swomp het volgende:
dikke mama appelsap idd... piemolsss piemolsss piemolsss piemolsss piemolsss piemolsss
nu rennen we massaal allemaal daarheenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:35 schreef Broder het volgende:
hallo er is al een nieuw deel [ONZ RADIO #45] Daan fucking Dobber
sorry je was wat sloom met een nieuw topic makenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:35 schreef Broder het volgende:
hallo er is al een nieuw deel [ONZ RADIO #45] Daan fucking Dobber
serieus lezen is moeilijk he ? ga niet haten danquote:Op maandag 10 januari 2011 21:35 schreef bularax het volgende:
Hmm ben alleen doordeweeks op woensdag om 13:15 uit. Morgen dus mijn laatste keer.
Was leuk ONZ-Radio, maar aan het moois komt een eind
Weekend ben ik er toch nietquote:Op maandag 10 januari 2011 21:36 schreef Swomp het volgende:
[..]
serieus lezen is moeilijk he ? ga niet haten dan
Primetime wordt al in het weekend afgeschaft
Goed ideequote:Op maandag 10 januari 2011 21:37 schreef Paul het volgende:
Waarom maken jullie allemaal ruzie om die tijden? Kijk nou eerst maar wie het lang volhouden
Dat. Ben benieuwd hoe het hier over 3 maanden is.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:37 schreef Paul het volgende:
Waarom maken jullie allemaal ruzie om die tijden? Kijk nou eerst maar wie het lang volhouden
Ja, iedereen komt echt wel aan de beurtquote:Op maandag 10 januari 2011 21:37 schreef Paul het volgende:
dan ga je toch buiten primetime... en anders draai je maar niet en maak je gewoon lol in dit topic !quote:
Waarschijnlijk de helft, dus dan lost dat probleem zich vanzelf opquote:
Hoe kom je aan dat aantal?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de helft, dus dan lost dat probleem zich vanzelf op
Mijn uitspraak wa doe jequote:Op maandag 10 januari 2011 21:38 schreef Monopoly het volgende:
Paul, kan je bericht # 84 van mij even in de OP gooien ook ?
Kusje op je voorhoofd
Ik zal af en toe nog wel even mee lurkenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:38 schreef Swomp het volgende:
[..]
dan ga je toch buiten primetime... en anders draai je maar niet en maak je gewoon lol in dit topic !Komop man ! beetje positief blijven !
quote:
Grasquote:Op maandag 10 januari 2011 21:41 schreef Paul het volgende:
Wie heeft eigenlijk die vernieuwde site vermaakt? Ben even een paar uur weg
kenker jij hebt wel veel leerlingenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Graseter is niet voor niets 1 van mijn leerlingen geweets
Mensen die niet naar Paul in the Dark luisterenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:41 schreef Driepink het volgende:
sinds het woord primetime er is, lijkt het wel alsof iedereen in die tijden wilt spelen..
ik luister zowiezo ook alleen van 5-10, ivm werk, maar er zijn ook mensen die overdag luisteren enzo, aangezien er toch 3 topics bij waren gekomen terwijl ik werkte
Sorry dan slaap ik, mensen hebben werk en school. jewaitzquote:Op maandag 10 januari 2011 21:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Mensen die niet naar Paul in the Dark luisteren
ik wordt slecht wakker man!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja hoop dat er ook meer mensen zullen afstemmen tijdens die tijden, je kan bijvoorbeeld ook gewoon tijdens je werk of op school ernaar luisteren zonder per se te zitten FOkkenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:41 schreef Driepink het volgende:
sinds het woord primetime er is, lijkt het wel alsof iedereen in die tijden wilt spelen..
ik luister zowiezo ook alleen van 5-10, ivm werk, maar er zijn ook mensen die overdag luisteren enzo, aangezien er toch 3 topics bij waren gekomen terwijl ik werkte
Hoe laat is het jouw beurt Paul?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:42 schreef Paul het volgende:
[..]
0.30 uurquote:Op maandag 10 januari 2011 21:43 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Hoe laat is het jouw beurt Paul?
Ik had echt graag geluisterd als ik morgen vrij was, maar moet helaas vroeg opquote:Op maandag 10 januari 2011 21:42 schreef Paul het volgende:
[..]
dit wou ik dus doen, gewoon aanzetten enzo.. maar de boxxies moeten nog aangesloten worden an alles, en morgen niet op de zaak >.> maar rondje Z-H rijdenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:43 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ja hoop dat er ook meer mensen zullen afstemmen tijdens die tijden, je kan bijvoorbeeld ook gewoon tijdens je werk of op school ernaar luisteren zonder per se te zitten FOkken
Dat ga ik toch ook doenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:44 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik vind dat Paul ook een NB show moet doen.
Als ik op school zou luisteren zou mijn telefoon worden afgepakt+een hoge rekeningquote:Op maandag 10 januari 2011 21:43 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ja hoop dat er ook meer mensen zullen afstemmen tijdens die tijden, je kan bijvoorbeeld ook gewoon tijdens je werk of op school ernaar luisteren zonder per se te zitten FOkken
heb ik niet sorry.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:45 schreef Allrounder het volgende:
-DatDus- kun je Tensnake - Coma Cat er ff in mixen?
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:44 schreef Paul het volgende:
Hallon wie kan nog een mooie " PAUL IN THE DARK" jingle voor mij inspreken/fabriceren?
Staat nu nog op de site zelf, maar ik ga vannacht even een nieuwe mooiere OP in elkaar flansenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:48 schreef FreezePop het volgende:
Wie zijn de primetime DJ's? Krijgen we dat nog te horen?
http://www.onz-radio.nl/quote:Op maandag 10 januari 2011 21:48 schreef FreezePop het volgende:
Wie zijn de primetime DJ's? Krijgen we dat nog te horen?
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:48 schreef Rivalo het volgende:
[..]
http://www.onz-radio.nl/
Jij zit erbij
Je moet btw niet vergeten dat Deel 2 van SAM:BR er ook ff in moet. Ze deleten hem hiersteeds omdat ze hem van de wiki afhalenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Staat nu nog op de site zelf, maar ik ga vannacht even een nieuwe mooiere OP in elkaar flansen
Daar kom het dan ook in te staan
Jepz, zeker waar.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:49 schreef -Datdus- het volgende:
Dikke + voor hed khandi cd's altijd zulke chille muziek.
Verder kijken dan mn neus lang isquote:Op maandag 10 januari 2011 21:48 schreef Rivalo het volgende:
[..]
http://www.onz-radio.nl/
Jij zit erbij
valt dat gvd niet te omzeilen dan, lijkt me wel leip om hier op school te luisteren ...quote:Op maandag 10 januari 2011 21:48 schreef Rivalo het volgende:
Op het internet van school staat een proxy en die heeft de poort van jullie radio geblokkeerd
Zonde...
Haha heb jij je pc bij aldi uit een doos gehaaldquote:Op maandag 10 januari 2011 21:51 schreef Paul het volgende:
Dacht dat het weer aan m'n aldi computer lag
Bij ons op school is er op het bedrade internet bijna alles geblokkeerd.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:50 schreef Swomp het volgende:
[..]
valt dat gvd niet te omzeilen dan, lijkt me wel leip om hier op school te luisteren ...
En iedereen zo vragen van: 'ja welke bazenzender luister jij!?'
En ik dan zo van: 'ja de nieuwe opgerichte zender RADIO ONZ'
En dan iedereen volspammen JWZ
Duwaids en heb hem al 6 jaar ofzoquote:Op maandag 10 januari 2011 21:52 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Haha heb jij je pc bij aldi uit een doos gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |