ja ik zie balkjes met hoe hard ik praat, maar geen opnameknopquote:Op maandag 10 januari 2011 21:34 schreef Beach het volgende:
[..]
DAt is supereenvoudig, even 5 minuten neuzen in het programma.
Lol ik was zondag op de radio bij Timur met mijn mama appelsapquote:Op maandag 10 januari 2011 21:34 schreef Swomp het volgende:
dikke mama appelsap idd... piemolsss piemolsss piemolsss piemolsss piemolsss piemolsss
nu rennen we massaal allemaal daarheenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:35 schreef Broder het volgende:
hallo er is al een nieuw deel [ONZ RADIO #45] Daan fucking Dobber
sorry je was wat sloom met een nieuw topic makenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:35 schreef Broder het volgende:
hallo er is al een nieuw deel [ONZ RADIO #45] Daan fucking Dobber
serieus lezen is moeilijk he ? ga niet haten danquote:Op maandag 10 januari 2011 21:35 schreef bularax het volgende:
Hmm ben alleen doordeweeks op woensdag om 13:15 uit. Morgen dus mijn laatste keer.
Was leuk ONZ-Radio, maar aan het moois komt een eind
Weekend ben ik er toch nietquote:Op maandag 10 januari 2011 21:36 schreef Swomp het volgende:
[..]
serieus lezen is moeilijk he ? ga niet haten dan
Primetime wordt al in het weekend afgeschaft
Goed ideequote:Op maandag 10 januari 2011 21:37 schreef Paul het volgende:
Waarom maken jullie allemaal ruzie om die tijden? Kijk nou eerst maar wie het lang volhouden
Dat. Ben benieuwd hoe het hier over 3 maanden is.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:37 schreef Paul het volgende:
Waarom maken jullie allemaal ruzie om die tijden? Kijk nou eerst maar wie het lang volhouden
Ja, iedereen komt echt wel aan de beurtquote:Op maandag 10 januari 2011 21:37 schreef Paul het volgende:
dan ga je toch buiten primetime... en anders draai je maar niet en maak je gewoon lol in dit topic !quote:
Waarschijnlijk de helft, dus dan lost dat probleem zich vanzelf opquote:
Hoe kom je aan dat aantal?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de helft, dus dan lost dat probleem zich vanzelf op
Mijn uitspraak wa doe jequote:Op maandag 10 januari 2011 21:38 schreef Monopoly het volgende:
Paul, kan je bericht # 84 van mij even in de OP gooien ook ?
Kusje op je voorhoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |