Ik zal af en toe nog wel even mee lurkenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:38 schreef Swomp het volgende:
[..]
dan ga je toch buiten primetime... en anders draai je maar niet en maak je gewoon lol in dit topic !Komop man ! beetje positief blijven !
quote:
Grasquote:Op maandag 10 januari 2011 21:41 schreef Paul het volgende:
Wie heeft eigenlijk die vernieuwde site vermaakt? Ben even een paar uur weg
kenker jij hebt wel veel leerlingenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Graseter is niet voor niets 1 van mijn leerlingen geweets
Mensen die niet naar Paul in the Dark luisterenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:41 schreef Driepink het volgende:
sinds het woord primetime er is, lijkt het wel alsof iedereen in die tijden wilt spelen..
ik luister zowiezo ook alleen van 5-10, ivm werk, maar er zijn ook mensen die overdag luisteren enzo, aangezien er toch 3 topics bij waren gekomen terwijl ik werkte
Sorry dan slaap ik, mensen hebben werk en school. jewaitzquote:Op maandag 10 januari 2011 21:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Mensen die niet naar Paul in the Dark luisteren
ik wordt slecht wakker man!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja hoop dat er ook meer mensen zullen afstemmen tijdens die tijden, je kan bijvoorbeeld ook gewoon tijdens je werk of op school ernaar luisteren zonder per se te zitten FOkkenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:41 schreef Driepink het volgende:
sinds het woord primetime er is, lijkt het wel alsof iedereen in die tijden wilt spelen..
ik luister zowiezo ook alleen van 5-10, ivm werk, maar er zijn ook mensen die overdag luisteren enzo, aangezien er toch 3 topics bij waren gekomen terwijl ik werkte
Hoe laat is het jouw beurt Paul?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:42 schreef Paul het volgende:
[..]
0.30 uurquote:Op maandag 10 januari 2011 21:43 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Hoe laat is het jouw beurt Paul?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |