Ik had echt graag geluisterd als ik morgen vrij was, maar moet helaas vroeg opquote:Op maandag 10 januari 2011 21:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Mensen die niet naar Paul in the Dark luisteren
dit wou ik dus doen, gewoon aanzetten enzo.. maar de boxxies moeten nog aangesloten worden an alles, en morgen niet op de zaak >.> maar rondje Z-H rijdenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:43 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ja hoop dat er ook meer mensen zullen afstemmen tijdens die tijden, je kan bijvoorbeeld ook gewoon tijdens je werk of op school ernaar luisteren zonder per se te zitten FOkken
Dat ga ik toch ook doenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:44 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik vind dat Paul ook een NB show moet doen.
Als ik op school zou luisteren zou mijn telefoon worden afgepakt+een hoge rekeningquote:Op maandag 10 januari 2011 21:43 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ja hoop dat er ook meer mensen zullen afstemmen tijdens die tijden, je kan bijvoorbeeld ook gewoon tijdens je werk of op school ernaar luisteren zonder per se te zitten FOkken
heb ik niet sorry.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:45 schreef Allrounder het volgende:
-DatDus- kun je Tensnake - Coma Cat er ff in mixen?
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:44 schreef Paul het volgende:
Hallon wie kan nog een mooie " PAUL IN THE DARK" jingle voor mij inspreken/fabriceren?
Staat nu nog op de site zelf, maar ik ga vannacht even een nieuwe mooiere OP in elkaar flansenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:48 schreef FreezePop het volgende:
Wie zijn de primetime DJ's? Krijgen we dat nog te horen?
http://www.onz-radio.nl/quote:Op maandag 10 januari 2011 21:48 schreef FreezePop het volgende:
Wie zijn de primetime DJ's? Krijgen we dat nog te horen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |