Weinig, maar wel iets fanrasievollers dan ditquote:Op maandag 10 januari 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat voor iets vind jij dan mooi?
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
nice niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?Dit zou ik wel willen hebben
![]()
Ik heb boezem. Ga jij 'm nu voor me kopen?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo'n halslijn vind ik ook altijd mooi staan bij een flinke boezem
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Weinig, maar wel iets fanrasievollers dan dit
Heb geen voorbeelden. Ben echt te kritisch
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:49 schreef missbehavin het volgende:
Zo'n halslijn vind ik ook altijd mooi staan bij een flinke boezem
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb boezem. Ga jij 'm nu voor me kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
@ MissMSX, in de spoiler enkele setjes die ik leuk vindDie 2eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
@ MissMSX, in de spoiler enkele setjes die ik leuk vindVind alleen de eerste niet zo, de 2e heel leuk en de rest daarna goed er achter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet te kritisch alsjeblieft. Dit is al stukken beter dan al dat gelul over auto's.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:51 schreef L-E het volgende:
Wat is dat toch met die strikjes overal op lingerie?
Net zo lief als altijd.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe lief ga jij voor mij zijn dan?
[..]
Beter, maar te trashySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
En wil je jezelf niet zo noemen aub?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
[..]
Oe die vind ik wel mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
En wil je jezelf niet zo noemen aub?
Ok
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Die kunnen er af! Heb ik bij mijn VS setje ook gedaanquote:Op maandag 10 januari 2011 20:51 schreef L-E het volgende:
quote:
Die ruk ik er vaak als eerste afquote:Op maandag 10 januari 2011 20:51 schreef L-E het volgende:
Die eerste is helemaal volgeplakt met swarovski steentjes, dat ziet er up close heel cool uit, vind ikquote:Op maandag 10 januari 2011 20:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vind alleen de eerste niet zo, de 2e heel leuk en de rest daarna goed er achter.
quote:
Ehm.....nah, das een te makkelijke inkopper....quote:Op maandag 10 januari 2011 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die eerste is helemaal volgeplakt met swarovski steentjes, dat ziet er up close heel cool uit, vind ik
@ MissMSX, in de spoiler enkele setjes die ik leuk vindDe tweede komt wel bij mij in aanmerking, de rest nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk inkijkje in de wondere wereld van Samzzz
50.000 O+
Ja, dat heb ik ook nooit begrepen. Vreselijkquote:Op maandag 10 januari 2011 20:51 schreef L-E het volgende:
Ik lul nooit over auto's, dus ik ben het met je eens.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet te kritisch alsjeblieft. Dit is al stukken beter dan al dat gelul over auto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
@ MissMSX, in de spoiler enkele setjes die ik leuk vindIk ga voor de derdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Tijd voor meer inkijk!quote:Op maandag 10 januari 2011 20:53 schreef MissMSX het volgende:
De tweede komt wel bij mij in aanmerking, de rest niet
Dank!quote:Op maandag 10 januari 2011 20:54 schreef L-E het volgende:
Ik lul nooit over auto's, dus ik ben het met je eens.
Het mag wel wat lieverquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wants
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:54 schreef missbehavin het volgende:
Deze hebben ze ook in het donkergrijs, mooiSaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
50.000 O+
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wantsx 1.000.000
Het is ook wat ik leuk vindquote:Op maandag 10 januari 2011 20:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De tweede komt wel bij mij in aanmerking, de rest niet
Als ik zoiets aantrek ben IK de hofnarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wants
50.000 O+
Dat is mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wants![]()
MI met een bepaald iemand met dat aan
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nu zie ik HW voor mij in dat ding.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:56 schreef MissMSX het volgende:
Als ik zoiets aantrek ben IK de hofnar
Hoezo?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ik zoiets aantrek ben IK de hofnar
Hahaha,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wants![]()
![]()
![]()
Wát? Onze liefde is nog niet een geconsumeerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wát? Onze huwelijk is nog niet een geconsumeerd
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:58 schreef missbehavin het volgende:
Oh en deze, ik ben dol op pakjespakje is leuk.,.... dame vind ik niet zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het altaar niet eens gehaald, ze heeft me al gedumptquote:
Oh en deze, ik ben dol op pakjesDat ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Daar kijk ik in dezen ook niet naarquote:Op maandag 10 januari 2011 20:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pakje is leuk.,.... dame vind ik niet zo
Oh en deze, ik ben dol op pakjesBeetje saai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb het altaar niet eens gehaald, ze heeft me al gedumpt
I know.... maar ik moest het even kwijt.....quote:Op maandag 10 januari 2011 20:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar kijk ik in dezen ook niet naar
Ze staat er wel bij als een vuilnisman zeg, dat noemt zich model.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar kijk ik in dezen ook niet naar
Ja simpel vind ik soms ook mooiquote:
Wat L-E zegt dus.....:7quote:Op maandag 10 januari 2011 20:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze staat er wel bij als een vuilnisman zeg, dat noemt zich model.
Nu ben ik wel benieuwd naar de vuilnismannen in jouw dorp dan.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:59 schreef L-E het volgende:
Ze staat er wel bij als een vuilnisman zeg, dat noemt zich model.
Staat mij gewoon nietquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:00 schreef missbehavin het volgende:
Overigens niet alle pakjesPakje is fout en het zal ook geen strikjes hebben aangezien de dame er uit ziet alsof ze die ook niet kan strikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die dame is wel top model en is echt ontzettend mooi! (niet op die foto, overigensquote:Op maandag 10 januari 2011 21:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Pakje is fout en het zal ook geen strikjes hebben aangezien de dame er uit ziet alsof ze die ook niet kan strikken.
Ik zou er spontaan de slappe lach van krijgen als iemand zo voor mij staatquote:Op maandag 10 januari 2011 21:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Pakje is fout en het zal ook geen strikjes hebben aangezien de dame er uit ziet alsof ze die ook niet kan strikken.
Zo zie je maar weer hoe een fout pakje een vrouw kan benadelenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die dame is wel top model en is echt ontzettend mooi! (niet op die foto, overigens)
Hierom ben jij single.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou er spontaan de slappe lach van krijgen als iemand zo voor mij staat
Oh daar zit wel leuk spul tussen. Maar ook een hoop oudbolligs imho..quote:Op maandag 10 januari 2011 21:03 schreef MissMSX het volgende:
Zoiets vind ik al beter: http://www.simone-perele.com/nl/#/catalogue
Ik denk dat ik contraster mooier vind dan alles in dezelfde kleur
Ik zou der oppakken op het aanrecht gooien (daar hoort ze natuurlijk) en 18+ dingen met der doenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou er spontaan de slappe lach van krijgen als iemand zo voor mij staat
Stout chipje! *stampt erop*quote:Op maandag 10 januari 2011 21:04 schreef -Engel- het volgende:
Ik haaaaaaaaaaaaaaaaat pringles met die idiote hete smaak chippies .....
OMG..... ik jank gewoon na een chippie
Goede foto van haar dan? Ben wel benieuwd of ik mijn mening herzie bij een andere fotoquote:Op maandag 10 januari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die dame is wel top model en is echt ontzettend mooi! (niet op die foto, overigens)
Ik vind die broekjes zo niet sexyquote:Op maandag 10 januari 2011 21:03 schreef MissMSX het volgende:
Zoiets vind ik al beter: http://www.simone-perele.com/nl/#/catalogue
Ik denk dat ik contraster mooier vind dan alles in dezelfde kleur
zo huge! Mijn ass is niet hugequote:
Zie eerste en tweede foto van de serie die ik posttequote:Op maandag 10 januari 2011 21:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Goede foto van haar dan? Ben wel benieuwd of ik mijn mening herzie bij een andere foto
whehe, daarom zet ik zelf ook amper foto's onlinequote:Op maandag 10 januari 2011 21:06 schreef L-E het volgende:
Ik heb foto's van het feestje van Peuter doorgemaild. En nu pas zie ik hoe slecht ik op sommige foto's sta.![]()
Ja, heel erg bedekkend... Noem me stom, maar ik vind dat echt niet aantrekkelijk. Van die oma onderbroeken maar dan van kant en zoquote:Op maandag 10 januari 2011 21:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
zo huge! Mijn ass is niet huge
Ik ben nog op zoek naar wat betersquote:
We zijn het wederom eens.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, heel erg bedekkend... Noem me stom, maar ik vind dat echt niet aantrekkelijk. Van die oma onderbroeken maar dan van kant en zo
Ik vind hipsters juist erg leuk. Maar ik heb de link niet bekeken, dus weet eigenlijk niet waar het nu over gaat.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, heel erg bedekkend... Noem me stom, maar ik vind dat echt niet aantrekkelijk. Van die oma onderbroeken maar dan van kant en zo
Sorry, maar ik heb leukere hipsters gezien dan uit die link..quote:Op maandag 10 januari 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind hipsters juist erg leuk. Maar ik heb de link niet bekeken, dus weet eigenlijk niet waar het nu over gaat.
Die in je fobo zijn anders behoorlijk sopbaarquote:Op maandag 10 januari 2011 21:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whehe, daarom zet ik zelf ook amper foto's onlinekom er nooit zo heul voordelig uit..
Maar het zijn dan ook geen hipsters in die linkquote:Op maandag 10 januari 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind hipsters juist erg leuk. Maar ik heb de link niet bekeken, dus weet eigenlijk niet waar het nu over gaat.
En nu, Snuit? Daar gaat mijn imago.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whehe, daarom zet ik zelf ook amper foto's onlinekom er nooit zo heul voordelig uit..
Hmm, ja, haar body is wel goed en ze is zeker niet lelijk, best mooi, alleen ik vind het vaak niet zoveel warmte uitstralen omdat het wat nep lijkt. Alsof het perfecte er ook meteen voor zorgt dat het niet menselijk meer lijkt. Maar dat is puur het gevoel er bij dan heh. Gewoon fysiek is er weinig op aan te merken.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie eerste en tweede foto van de serie die ik postte
Daar ben ik het ook wel mee eens, stringetjes enzo vind ik echt niet aantrekkelijk.. een hipster, of een boxer mag best prima.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja onsquote:
Nu weet ik eindelijk waaromquote:
Ik krijg geen setje te zien, maar de homepage van die website. En daar zie ik de bovenkant van een mevrouw, niet haar onderkant.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar het zijn dan ook geen hipsters in die link
Het is een catalogus, klik linksonder bij die mevrouw d'r fotoquote:Op maandag 10 januari 2011 21:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik krijg geen setje te zien, maar de homepage van die website. En daar zie ik de bovenkant van een mevrouw, niet haar onderkant.
te veel moeite, ik wil hier pics zienquote:Op maandag 10 januari 2011 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is een catalogus, klik linksonder bij die mevrouw d'r foto
Live updates zijn grappig opeens veranderd hetquote:Op maandag 10 januari 2011 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is een catalogus, klik linksonder bij die mevrouw d'r foto
Ik heb wel strings, maar draag ze echt alleen als de gelegenheid zekerheid er is dat-ie snel weer uit zal zijn. Zo énorm oncomfortabel. Dan maar naakt.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook wel mee eens, stringetjes enzo vind ik echt niet aantrekkelijk.. een hipster, of een boxer mag best prima.
Er zijn best comfortabele hoor. Ik voel me wel meer op mijn gemak in een hipsterquote:Op maandag 10 januari 2011 21:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb wel strings, maar draag ze echt alleen als de gelegenheid zekerheid er is dat-ie snel weer uit zal zijn. Zo énorm oncomfortabel. Dan maar naakt.
Met Snuit en L-E eensquote:Op maandag 10 januari 2011 21:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook wel mee eens, stringetjes enzo vind ik echt niet aantrekkelijk.. een hipster, of een boxer mag best prima.
Maar dan nog! Al zou je onder de douche staan, eruit komen, een stringetje aantrekken, naar de slaapkamer lopen en stringetje weer uittrekken, dan heb ik liever dat je een hipster aantrektquote:Op maandag 10 januari 2011 21:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb wel strings, maar draag ze echt alleen als de gelegenheid zekerheid er is dat-ie snel weer uit zal zijn. Zo énorm oncomfortabel. Dan maar naakt.
Ja maar onder bepaalde kleding staat een string gewoon mooierquote:Op maandag 10 januari 2011 21:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar dan nog! Al zou je onder de douche staan, eruit komen, een stringetje aantrekken, naar de slaapkamer lopen en stringetje weer uittrekken, dan heb ik liever dat je een hipster aantrekt
Strings vind ik ook een bepaald soort sexy, de soort sexy die niet bij mij past, ofzoiets.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zijn best comfortabele hoor. Ik voel me wel meer op mijn gemak in een hipster
Ik heb mijn achterwerk gewoon liever wat bedektquote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Strings vind ik ook een bepaald soort sexy, de soort sexy die niet bij mij past, ofzoiets.
Als je het maar laat om een randje string boven je broek/rok/whatever uit te laten komen!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar onder bepaalde kleding staat een string gewoon mooier
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je het maar laat om een randje string boven je broek/rok/whatever uit te laten komen!![]()
En verder vind ik dat het best prima mag om een randje ondergoed door de broek heen te zien..
Nu word ik benieuwd.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb mijn achterwerk gewoon liever wat bedekt
quote:
Zij is niet enige hoorquote:
quote:
Dat is mijn reden idd. Ik vind gewoon dat ik een goede kont heb in een hipster.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:18 schreef xFriendx het volgende:
Hipsters die de fijne doch gedoseerde bolling van het achterwerk accentueren
En de rest sla je maar gewoon over? Tsssquote:
Ik heb beide. Strings, hipsters, maar van cheekies ben ik wel het meeste fanquote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar onder bepaalde kleding staat een string gewoon mooier
Ik moedig het aanquote:Op maandag 10 januari 2011 21:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is mijn reden idd. Ik vind gewoon dat ik een goede kont heb in een hipster.
Ja, moet ik dan zoveel bloosjes posten? You get the idea...quote:Op maandag 10 januari 2011 21:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En de rest sla je maar gewoon over? Tsss![]()
Papa al gevraagd voor je radio btw?
Papa en Kleine man tegelijk ziek, das niet grappigquote:Op maandag 10 januari 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, moet ik dan zoveel bloosjes posten? You get the idea...
En papa heeft griep
Dat zijn toch juist hipsters?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort broekjesAlleen dan wel een andere kleur...
Oh, zulke heb ik ook ja. Ik noem dat ook hipsters, is dat verkeerd?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Precies ja. Dan geef ik mij al half gewonnen bij zoietsquote:Op maandag 10 januari 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou die kont er overigens ook wel bij willen
Het verschil tussen hipsters en cheekies is niet groot... Hipsters bedekken nog wat meerquote:Op maandag 10 januari 2011 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zijn toch juist hipsters?![]()
Of snap ik 't nu helemaal niet meer?
Ja, zulke heb ik ook, die zitten fijn!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou die kont er overigens ook wel bij willen
Iddquote:Op maandag 10 januari 2011 21:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, zulke heb ik ook, die zitten fijn!
Zo leer ik nog eens wat. Maar dit is ook echt stukken beter dan een string.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het verschil tussen hipsters en cheekies is niet groot... Hipsters bedekken nog wat meer
De markt!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
IddDaar moet ik ergens goedkoop nog eens een hele pleur van opsnorren.
Eens met Snuitje, trouwensquote:Op maandag 10 januari 2011 21:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo leer ik nog eens wat. Maar dit is ook echt stukken beter dan een string.
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:25 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed ik heb echt alles, van ieniemienie tot hipster, zelfs een paar 'normale' voor van die dagen
Die dagen?quote:
Ik zorg er dan ook wel voor dat ik niet gespot wordt in die hequote:
Ik ook, voor 's nachts wanneer ik de rode klets heb.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:25 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed ik heb echt alles, van ieniemienie tot hipster, zelfs een paar 'normale' voor van die dagen
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook, voor 's nachts wanneer ik de rode klets heb.
Weer brand in Moerdijk?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh nee, niet weer
*gaat schuilkelder weer van slot halen*
Hendigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |