Ja maar onder bepaalde kleding staat een string gewoon mooierquote:Op maandag 10 januari 2011 21:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar dan nog! Al zou je onder de douche staan, eruit komen, een stringetje aantrekken, naar de slaapkamer lopen en stringetje weer uittrekken, dan heb ik liever dat je een hipster aantrekt
Strings vind ik ook een bepaald soort sexy, de soort sexy die niet bij mij past, ofzoiets.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zijn best comfortabele hoor. Ik voel me wel meer op mijn gemak in een hipster
Ik heb mijn achterwerk gewoon liever wat bedektquote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Strings vind ik ook een bepaald soort sexy, de soort sexy die niet bij mij past, ofzoiets.
Als je het maar laat om een randje string boven je broek/rok/whatever uit te laten komen!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar onder bepaalde kleding staat een string gewoon mooier
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je het maar laat om een randje string boven je broek/rok/whatever uit te laten komen!![]()
En verder vind ik dat het best prima mag om een randje ondergoed door de broek heen te zien..
Nu word ik benieuwd.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb mijn achterwerk gewoon liever wat bedekt
quote:
Zij is niet enige hoorquote:
quote:
Dat is mijn reden idd. Ik vind gewoon dat ik een goede kont heb in een hipster.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:18 schreef xFriendx het volgende:
Hipsters die de fijne doch gedoseerde bolling van het achterwerk accentueren
En de rest sla je maar gewoon over? Tsssquote:
Ik heb beide. Strings, hipsters, maar van cheekies ben ik wel het meeste fanquote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar onder bepaalde kleding staat een string gewoon mooier
Ik moedig het aanquote:Op maandag 10 januari 2011 21:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is mijn reden idd. Ik vind gewoon dat ik een goede kont heb in een hipster.
Ja, moet ik dan zoveel bloosjes posten? You get the idea...quote:Op maandag 10 januari 2011 21:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En de rest sla je maar gewoon over? Tsss![]()
Papa al gevraagd voor je radio btw?
Papa en Kleine man tegelijk ziek, das niet grappigquote:Op maandag 10 januari 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, moet ik dan zoveel bloosjes posten? You get the idea...
En papa heeft griep
Dat zijn toch juist hipsters?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort broekjesAlleen dan wel een andere kleur...
Oh, zulke heb ik ook ja. Ik noem dat ook hipsters, is dat verkeerd?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Precies ja. Dan geef ik mij al half gewonnen bij zoietsquote:Op maandag 10 januari 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou die kont er overigens ook wel bij willen
Het verschil tussen hipsters en cheekies is niet groot... Hipsters bedekken nog wat meerquote:Op maandag 10 januari 2011 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zijn toch juist hipsters?![]()
Of snap ik 't nu helemaal niet meer?
Ja, zulke heb ik ook, die zitten fijn!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou die kont er overigens ook wel bij willen
Iddquote:Op maandag 10 januari 2011 21:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, zulke heb ik ook, die zitten fijn!
Zo leer ik nog eens wat. Maar dit is ook echt stukken beter dan een string.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het verschil tussen hipsters en cheekies is niet groot... Hipsters bedekken nog wat meer
De markt!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
IddDaar moet ik ergens goedkoop nog eens een hele pleur van opsnorren.
Eens met Snuitje, trouwensquote:Op maandag 10 januari 2011 21:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo leer ik nog eens wat. Maar dit is ook echt stukken beter dan een string.
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:25 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed ik heb echt alles, van ieniemienie tot hipster, zelfs een paar 'normale' voor van die dagen
Die dagen?quote:
Ik zorg er dan ook wel voor dat ik niet gespot wordt in die hequote:
Ik ook, voor 's nachts wanneer ik de rode klets heb.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:25 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed ik heb echt alles, van ieniemienie tot hipster, zelfs een paar 'normale' voor van die dagen
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook, voor 's nachts wanneer ik de rode klets heb.
Weer brand in Moerdijk?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh nee, niet weer
*gaat schuilkelder weer van slot halen*
Hendigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |