De Pringles waren in de aanbieding en de chocolade noten, en de kaas en en en..quote:Op maandag 10 januari 2011 19:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer verprutst?
je kunt er ook voor zorgen dat ze wel gebaseerd zijn op genoeg infoquote:
Dat zou inderdaad logischer zijn. Nou vertel eens wat over jezelfquote:Op maandag 10 januari 2011 20:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
je kunt er ook voor zorgen dat ze wel gebaseerd zijn op genoeg info
Och als dat het enige isquote:
Ja dahag... je gaat er echt geen moeite voor doen he?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad logischer zijn. Nou vertel eens wat over jezelf
Ja maar.... die leuke vrouwen dan!?!quote:Op maandag 10 januari 2011 20:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De Pringles waren in de aanbieding en de chocolade noten, en de kaas en en en..ik was niet sterk genoeg..
Maar mn eten staat nu in de oven..
Is daar reden toe dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:01 schreef LikeEmDead het volgende:
Ik wil ook komen, maar slaan jullie mij dan in elkaar?
Nee, ik heb vandaag een gigantische lack of motivation.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja dahag... je gaat er echt geen moeite voor doen he?
Ja dat was wel heel vals idd.... ik vrees het ergste voor je..quote:Op maandag 10 januari 2011 20:02 schreef LikeEmDead het volgende:
[..]
Omdat ik gemeen tegen jou ben geweest door te zeggen dat je van chocola hou.
Die liepen in de winkel rondquote:Op maandag 10 januari 2011 20:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar.... die leuke vrouwen dan!?!
MissB komt sowieso niet en of hij doorgaat betwijfel ik ook, dus maak je niet drukquote:Op maandag 10 januari 2011 20:02 schreef LikeEmDead het volgende:
[..]
Omdat ik gemeen tegen jou ben geweest door te zeggen dat je van chocola hou.
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die liepen in de winkel rond1tje achter me in de rij bij de kassa had een magnetron maaltijd, en ik voelde me sexy (ondanks trainingsbroek, slobbertrui en stinken naar zweet van het rennen) en zei "leg maar terug en eet met mij mee". Helaas had ze die magnetron maaltijd nodig omdat ze aan eht werk was
maar ze moest wel lachen
Dus die leuke vrouwen.. die komen wel!
Jammer, ik vind jou een zeer aantrekkelijke vrouw. Maar als er een aanslag op mijn leven gepleegd gaat worden, zie ik er wel van af.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat was wel heel vals idd.... ik vrees het ergste voor je..
Smoothquote:Op maandag 10 januari 2011 20:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die liepen in de winkel rond1tje achter me in de rij bij de kassa had een magnetron maaltijd, en ik voelde me sexy (ondanks trainingsbroek, slobbertrui en stinken naar zweet van het rennen) en zei "leg maar terug en eet met mij mee". Helaas had ze die magnetron maaltijd nodig omdat ze aan eht werk was
maar ze moest wel lachen
Dus die leuke vrouwen.. die komen wel!
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
MissB komt sowieso niet en of hij doorgaat betwijfel ik ook, dus maak je niet druk
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:04 schreef LikeEmDead het volgende:
[..]
Jammer, ik vind jou een zeer aantrekkelijke vrouw. Maar als er een aanslag op mijn leven gepleegd gaat worden, zie ik er wel van af.
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat ik niet langs mag komen uiteraard.
Proberen we het morgen nog een keerquote:Op maandag 10 januari 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb vandaag een gigantische lack of motivation.
Ik zou zeggen, begin volgende maand, dan zijn m'n tentamens voorbijquote:Op maandag 10 januari 2011 20:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Proberen we het morgen nog een keer
Ik heb het over echt. Dat ik ook weet waar je woont enzoquote:Op maandag 10 januari 2011 20:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We hebben op je gewacht, uren naar de bosjes zitten staren..
Ik vrees dat het dan al te laat is.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:06 schreef Samzz het volgende:
Ik zou zeggen, begin volgende maand, dan zijn m'n tentamens voorbij
Tja daar heb je een punt.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het over echt. Dat ik ook weet waar je woont enzo
Jammer.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vrees dat het dan al te laat is.
Maten, jeweetwel, vrienden...quote:
Die heb ik nietquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Haat aan mensen die je bellen en als je ze dan terugbelt nemen ze niet op![]()
Helemaal als je weet dat diegene in de auto zit. Neemt ie niet op want geen handsfreeset of is het ernstiger
Ik heb zelfs over die bosjes gedroomdquote:Op maandag 10 januari 2011 20:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We hebben op je gewacht, uren naar de bosjes zitten staren..
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zelfs over die bosjes gedroomd
Lig er nog steeds soms wakker vanquote:Op maandag 10 januari 2011 20:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja he, het gemis was zo groot
pm je adres en ik ben er zaterdagquote:Op maandag 10 januari 2011 20:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja he, het gemis was zo groot
Niet alleen singles hoor, veel FOK! meetsquote:Op maandag 10 januari 2011 20:12 schreef LikeEmDead het volgende:
Stairway heeft vast wel een goede omzet door die single meetings?
Ja maar dan sta je voor een dichte deur schatquote:Op maandag 10 januari 2011 20:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
pm je adres en ik ben er zaterdag
Dan ben ik er niet bijquote:Op maandag 10 januari 2011 20:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
pm je adres en ik ben er zaterdag
Nou ja, of een andere realistische dag.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dan sta je voor een dichte deur schat
Zeker wel 0,1 procent van de jaaromzetquote:Op maandag 10 januari 2011 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet alleen singles hoor, veel FOK! meets
Hopeloosquote:Op maandag 10 januari 2011 20:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, of een andere realistische dag.
De rest van het HKUquote:Op maandag 10 januari 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker wel 0,1 procent van de jaaromzet
Maak je aantekeningen?quote:
Alleen jammer dat de eerdere obstakels er nog zijn hequote:Op maandag 10 januari 2011 20:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, of een andere realistische dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |