Weinig, maar wel iets fanrasievollers dan ditquote:Op maandag 10 januari 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat voor iets vind jij dan mooi?
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
nice niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?Dit zou ik wel willen hebben
![]()
Ik heb boezem. Ga jij 'm nu voor me kopen?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo'n halslijn vind ik ook altijd mooi staan bij een flinke boezem
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Weinig, maar wel iets fanrasievollers dan dit
Heb geen voorbeelden. Ben echt te kritisch
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:49 schreef missbehavin het volgende:
Zo'n halslijn vind ik ook altijd mooi staan bij een flinke boezem
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb boezem. Ga jij 'm nu voor me kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
@ MissMSX, in de spoiler enkele setjes die ik leuk vindDie 2eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
@ MissMSX, in de spoiler enkele setjes die ik leuk vindVind alleen de eerste niet zo, de 2e heel leuk en de rest daarna goed er achter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet te kritisch alsjeblieft. Dit is al stukken beter dan al dat gelul over auto's.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:51 schreef L-E het volgende:
Wat is dat toch met die strikjes overal op lingerie?
Net zo lief als altijd.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe lief ga jij voor mij zijn dan?
[..]
Beter, maar te trashySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
En wil je jezelf niet zo noemen aub?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
[..]
Oe die vind ik wel mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
En wil je jezelf niet zo noemen aub?
Ok
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Die kunnen er af! Heb ik bij mijn VS setje ook gedaanquote:Op maandag 10 januari 2011 20:51 schreef L-E het volgende:
quote:
Die ruk ik er vaak als eerste afquote:Op maandag 10 januari 2011 20:51 schreef L-E het volgende:
Die eerste is helemaal volgeplakt met swarovski steentjes, dat ziet er up close heel cool uit, vind ikquote:Op maandag 10 januari 2011 20:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vind alleen de eerste niet zo, de 2e heel leuk en de rest daarna goed er achter.
quote:
Ehm.....nah, das een te makkelijke inkopper....quote:Op maandag 10 januari 2011 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die eerste is helemaal volgeplakt met swarovski steentjes, dat ziet er up close heel cool uit, vind ik
@ MissMSX, in de spoiler enkele setjes die ik leuk vindDe tweede komt wel bij mij in aanmerking, de rest nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk inkijkje in de wondere wereld van Samzzz
50.000 O+
Ja, dat heb ik ook nooit begrepen. Vreselijkquote:Op maandag 10 januari 2011 20:51 schreef L-E het volgende:
Ik lul nooit over auto's, dus ik ben het met je eens.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet te kritisch alsjeblieft. Dit is al stukken beter dan al dat gelul over auto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
@ MissMSX, in de spoiler enkele setjes die ik leuk vindIk ga voor de derdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Tijd voor meer inkijk!quote:Op maandag 10 januari 2011 20:53 schreef MissMSX het volgende:
De tweede komt wel bij mij in aanmerking, de rest niet
Dank!quote:Op maandag 10 januari 2011 20:54 schreef L-E het volgende:
Ik lul nooit over auto's, dus ik ben het met je eens.
Het mag wel wat lieverquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wants
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:54 schreef missbehavin het volgende:
Deze hebben ze ook in het donkergrijs, mooiSaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
50.000 O+
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wantsx 1.000.000
Het is ook wat ik leuk vindquote:Op maandag 10 januari 2011 20:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De tweede komt wel bij mij in aanmerking, de rest niet
Als ik zoiets aantrek ben IK de hofnarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wants
50.000 O+
Dat is mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wants![]()
MI met een bepaald iemand met dat aan
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nu zie ik HW voor mij in dat ding.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:56 schreef MissMSX het volgende:
Als ik zoiets aantrek ben IK de hofnar
Hoezo?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ik zoiets aantrek ben IK de hofnar
Hahaha,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wants![]()
![]()
![]()
Wát? Onze liefde is nog niet een geconsumeerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wát? Onze huwelijk is nog niet een geconsumeerd
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:58 schreef missbehavin het volgende:
Oh en deze, ik ben dol op pakjespakje is leuk.,.... dame vind ik niet zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het altaar niet eens gehaald, ze heeft me al gedumptquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:58 schreef missbehavin het volgende:
Oh en deze, ik ben dol op pakjesDat ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Daar kijk ik in dezen ook niet naarquote:Op maandag 10 januari 2011 20:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pakje is leuk.,.... dame vind ik niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |