quote:Op maandag 10 januari 2011 20:58 schreef missbehavin het volgende:
Oh en deze, ik ben dol op pakjesBeetje saai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb het altaar niet eens gehaald, ze heeft me al gedumpt
I know.... maar ik moest het even kwijt.....quote:Op maandag 10 januari 2011 20:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar kijk ik in dezen ook niet naar
Ze staat er wel bij als een vuilnisman zeg, dat noemt zich model.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar kijk ik in dezen ook niet naar
Ja simpel vind ik soms ook mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Wat L-E zegt dus.....:7quote:Op maandag 10 januari 2011 20:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze staat er wel bij als een vuilnisman zeg, dat noemt zich model.
Nu ben ik wel benieuwd naar de vuilnismannen in jouw dorp dan.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:59 schreef L-E het volgende:
Ze staat er wel bij als een vuilnisman zeg, dat noemt zich model.
Staat mij gewoon nietquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:00 schreef missbehavin het volgende:
Overigens niet alle pakjesPakje is fout en het zal ook geen strikjes hebben aangezien de dame er uit ziet alsof ze die ook niet kan strikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die dame is wel top model en is echt ontzettend mooi! (niet op die foto, overigensquote:Op maandag 10 januari 2011 21:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Pakje is fout en het zal ook geen strikjes hebben aangezien de dame er uit ziet alsof ze die ook niet kan strikken.
Ik zou er spontaan de slappe lach van krijgen als iemand zo voor mij staatquote:Op maandag 10 januari 2011 21:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Pakje is fout en het zal ook geen strikjes hebben aangezien de dame er uit ziet alsof ze die ook niet kan strikken.
Zo zie je maar weer hoe een fout pakje een vrouw kan benadelenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die dame is wel top model en is echt ontzettend mooi! (niet op die foto, overigens)
Hierom ben jij single.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou er spontaan de slappe lach van krijgen als iemand zo voor mij staat
Oh daar zit wel leuk spul tussen. Maar ook een hoop oudbolligs imho..quote:Op maandag 10 januari 2011 21:03 schreef MissMSX het volgende:
Zoiets vind ik al beter: http://www.simone-perele.com/nl/#/catalogue
Ik denk dat ik contraster mooier vind dan alles in dezelfde kleur
Ik zou der oppakken op het aanrecht gooien (daar hoort ze natuurlijk) en 18+ dingen met der doenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou er spontaan de slappe lach van krijgen als iemand zo voor mij staat
Stout chipje! *stampt erop*quote:Op maandag 10 januari 2011 21:04 schreef -Engel- het volgende:
Ik haaaaaaaaaaaaaaaaat pringles met die idiote hete smaak chippies .....
OMG..... ik jank gewoon na een chippie
Goede foto van haar dan? Ben wel benieuwd of ik mijn mening herzie bij een andere fotoquote:Op maandag 10 januari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die dame is wel top model en is echt ontzettend mooi! (niet op die foto, overigens)
Ik vind die broekjes zo niet sexyquote:Op maandag 10 januari 2011 21:03 schreef MissMSX het volgende:
Zoiets vind ik al beter: http://www.simone-perele.com/nl/#/catalogue
Ik denk dat ik contraster mooier vind dan alles in dezelfde kleur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |