quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
die dingen zijn idd wel achterlijk duur, en de goedkope gaan snel kapot.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:44 schreef Duvel het volgende:
XM: "Rijke man heeft meer geld om goede vibrator te kopen."
Ik wil niet weten wat jij met een vibrator doetquote:Op maandag 10 januari 2011 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die dingen zijn idd wel achterlijk duur, en de goedkope gaan snel kapot.
Wij allemaal niet gok ik zoquote:Op maandag 10 januari 2011 18:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij met een vibrator doet
* Alfisti geeft de reserve belgen Brabo's onder ons een duikbril en snorkelquote:Hoogwatergolf bereikt Brabant
DEN BOSCH - De hoogwaterpiek van de Maas bereikt maandagavond Noord-Brabant. De piek komt met een waterpeil van 12,80 meter nog iets hoger uit dan verwacht, maar levert binnendijks geen problemen op, zegt het waterschap Aa en Maas.
Bij de partner tegen de clitoris houden en in de schede inbrengen hoofdzakelijkquote:Op maandag 10 januari 2011 18:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij met een vibrator doet
Niveautje weer.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat jij ieder object waar je aan denkt meteen in je kont wilt steken, wil niet zeggen dat dat de norm is
Zijn van hitachi schijnt...:oquote:Op maandag 10 januari 2011 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt ze ook op 220v, met stekker, schijnt, zelf nog nooit gezien.
Goed idee.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lekker frikandelltje, bakje saté, gebakken aardappeltjes en spekjes gehad
Ik heb er eentje op 380volt in de bus liggen volgens mijquote:Op maandag 10 januari 2011 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb vast een toekomstige foto;
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb er eentje op 380volt in de bus liggen volgens mij
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij de partner tegen de clitoris houden en in de schede inbrengen hoofdzakelijk![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb vast een toekomstige foto;
[ afbeelding ]
Volgens mij zag ik zo'n ding liggenquote:
vertel jij eens over je vibrators, discussie tussen mensen die er geen hebben is ook zo saai.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:56 schreef Anne het volgende:
Zeg ehh, gaat het goed tussen jullie twee, Paal en Lex?
Is dat een nee?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vertel jij eens over je vibrators, discussie tussen mensen die er geen hebben is ook zo saai.
3~?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb er eentje op 380volt in de bus liggen volgens mij
vast van de binnenverlichtingquote:Op maandag 10 januari 2011 19:07 schreef BaraCuda het volgende:
wauw ik heb een lampje vervangen bij de Alfa zonder er een slagaderlijke bloeding aan over te houden
Ga even een vuurtje stoken dan. In je Niva.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee? nisk aan de hand hoor? je zit dingen die er neit zijn.
stoken is mijn taak
jij gaat weer voor nummer 1?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Ga even een vuurtje stoken dan. In je Niva.
harige kutquote:Op maandag 10 januari 2011 21:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Ga even een vuurtje stoken dan. In je Niva.
die trilt wel goedquote:Op maandag 10 januari 2011 20:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik zo'n ding liggen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Ik begin een voorkeur te krijgen voor apparatuur op batterijen.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan koop jij een vibrator op batterijen...quote:Op maandag 10 januari 2011 21:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik begin een voorkeur te krijgen voor apparatuur op batterijen.
je eigen lijstje met mensen zonder levenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Weer? Met wat? Ik doe niet mee!
[..]
Ja. Harige zak.
Liever een inductiekookplaat met 4 kookzones op batterijen.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan koop jij een vibrator op batterijen...
Ik denk het welquote:
Oh datquote:Op maandag 10 januari 2011 21:13 schreef lipje het volgende:
[..]
je eigen lijstje met mensen zonder leven
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:08 schreef lipje het volgende:
[..]
die trilt wel goedGaan doorlopend kapot die pokkedingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee? nisk aan de hand hoor? je zit dingen die er neit zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bovendien heb ik het kutste werk mogelijk voor een man achter de rug...ik koop ook liever een nieuwe dan dat ik m schoonmaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:Op maandag 10 januari 2011 21:22 schreef Alfisti het volgende:
Zit je weer op biertijd te browesen Barafappert
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bovendien heb ik het kutste werk mogelijk voor een man achter de rug...Remmenreiniger jonguSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ga je weer vliegenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:28 schreef Barcaconia het volgende:
Over een half uurtje de trein naar Narita pakken
Voor de pan iig wel, met het kunststof en rubber zou ik wel wat voorzichtigheid betrachtenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:39 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Werkt dat goed? heb daar nog 6 bussen van staan
Milieu moordenaarquote:Op maandag 10 januari 2011 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik koop ook liever een nieuwe dan dat ik m schoonmaak
Ehm, gezien de onderwerpen die hier de revue passeren de laatste paar uur : wil ik dat ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
yvonne heeft die foto op de fok server gezetquote:Op maandag 10 januari 2011 21:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Heb je de zijne wel eens gezien?! Daar is geen beginnen aan.
Heb je die foto nog?
hij ziet er wat gooruit omdat er wat vet over de rand was gegaan (tip: geen ijs frituren) , van binnen was hij wel goed schoon. tot ik Arthur er in stopte, dat dan weer welquote:Op maandag 10 januari 2011 22:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Nouja, je hebt er wel uit gegeten totdat ie er zo uitzag dan toch?
nee, maar ik bak mijn delletjes niet op de rand. maar ik geef toe, een ronde frietpanis niet practisch, mijn laatste 2 of 3 waren/zijn rechthoekig en demontabelquote:Op maandag 10 januari 2011 22:22 schreef Sounddragon het volgende:
Dewd, die bruinige shit op die rand is niet van één keertje knoeien
Stationsnaambordjequote:Op maandag 10 januari 2011 21:20 schreef BaraCuda het volgende:
http://totallycoolpix.com/2011/01/chernobyl-25-years-later/ best bizar dit.
Airfryer kopen, hoef je alleen af en toe het mandje in de vaatwasser te doen..quote:Op maandag 10 januari 2011 21:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Voor de pan iig wel, met het kunststof en rubber zou ik wel wat voorzichtigheid betrachten
!quote:Op maandag 10 januari 2011 22:17 schreef bietelboer het volgende:
En ik maar denken dat mijn vetpan vies was
zal ik de foto waar jij een pannenkoek met after eight ( ! ) opeet nog eens posten?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:59 schreef 2cv het volgende:
Alex, mijn weerstand is groter/hoger/beter dan die van jou. En die frituurpan en de olie er in is/was zo vies dat ik nog liever in motorolie frituur die 100.000km in het carter van een oude dieselauto gezeten heeft die al een miljoen kilometer gereden heeft.
ik heb geen dringende behoefte aan patat eten; ik heb ook geen frituurpan, en dus ook geen airfry unit nodig, wat weer mooi uitkomt, omdat ik ook geen afwasAli heb waar het mandje dan weer in zou moetenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Airfryer kopen, hoef je alleen af en toe het mandje in de vaatwasser te doen..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand biedenquote:
whehehequote:Op maandag 10 januari 2011 23:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen punt, dat was namelijk niet vies.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zal ik de foto waar jij een pannenkoek met after eight ( ! ) opeet nog eens posten?
Weerstand heeft te maken met ziektes, niet met anatomische afwijkingen.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
en over weerstand.,... ik heb nog nooit in een ziekenhuis overnacht
Ik heb zo'n ding, kost GVD 200 euro en kroketten zijn niet te vreten als ze er uit komenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Airfryer kopen, hoef je alleen af en toe het mandje in de vaatwasser te doen..
Peuquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding, kost GVD 200 euro en kroketten zijn niet te vreten als ze er uit komen![]()
Heb em toch echt staan, kan er niks aan doen. Hebben? 160 euro, 2x gebruikt. K ga er weer een van 30 euro kopen.quote:
Morgeh! Uitsloverquote:
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 10-01-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 028 Alexxxxx
02. 028 Anne
03. 018 Duvel
04. 014 Sounddragon
05. 011 BaraCuda
06. 010 Alfisti
07. 007 Dangel
08. 007 BroesWillems
09. 006 bietelboer
10. 006 Paladijn
11. 006 2cv
12. 004 lipje
13. 004 Tjabbo
14. 004 Xtreem
15. 004 PeuRac
16. 003 Dingest
17. 003 Marco001
18. 002 Barcaconia
19. 001 ook_gek
20. 001 Dr_Flash
Reeks-statistieken!
Doe je toch iets verkeerd... die van ons komen er net zo smakelijk uit als gew9on gefrituurde..:Pquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding, kost GVD 200 euro en kroketten zijn niet te vreten als ze er uit komen![]()
Ik dacht dat dit de PTA slowchat was, niet de F&F SC!?!quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit de PTA slowchat was, niet de F&F SC!?!Al die katten knuffelaars zijn nog erger dan boomknuffelaars
Ik heb een hekel aan katten. Honden zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit de PTA slowchat was, niet de F&F SC!?!Al die katten knuffelaars zijn nog erger dan boomknuffelaars
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan katten. Honden zijn
Maar zullen we het maar ontopic brengen dan? ik denk dat ik 2 honden koop. één noem ik celica en de ander corolla.
quote:Oh en als ik een toch een poes erbij kom noem ik d'r sneetje.
Arme jongen....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:03 schreef Tjabbo het volgende:
een poes die sneetje heet vind ik wel humor
gidver! volgens mij heb jemet de cijfers gesjoemeldquote:
Hij stond aan de deur te krabben. Ik had ze gisteravond even op de slaapkamer gelaten, want dat leek me wel gezellig, en ze toen we gingen slapen er weer uit gemikt. Maar dat moest ik dus vanmorgen bezuren, zowel door de krabbende kat als door vriendinlief die me er fijntjes aan herinnerde dat het mijn idee was om de katten op de slaapkamer te laten gisteravond.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:07 schreef PeuRac het volgende:
@duvel, je katten niet op de slaapkamer latendie van mij maakt me gelukkig nooit wakker. Anders zou die vliegles krijgen
Je ex mag op je slaapkamer komen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:08 schreef PeuRac het volgende:
Mn ex vond t ook altijd gezellig, ben blij dat ik er nooit aan toegeef. Overigens mag die wel op de slaap kamer komen, maar deur dicht is dicht.
Nouja, ondertussen niet meer. Hoewel dat nog wel vrij lang voor gekomen is ja.quote:
Waarschijnlijk mocht haar broek ook niet uit, want die zat nog dichtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]maar ze mag er niet uit. de deur is namelijk dicht.
Tja en daar komt bij...wie wil nou harige poezen op z'n slaapkamer, wat er dan ook maar dicht zit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mocht haar broek ook niet uit, want die zat nog dicht
Heel herkenbaar ditquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hij stond aan de deur te krabben. Ik had ze gisteravond even op de slaapkamer gelaten, want dat leek me wel gezellig, en ze toen we gingen slapen er weer uit gemikt. Maar dat moest ik dus vanmorgen bezuren, zowel door de krabbende kat als door vriendinlief die me er fijntjes aan herinnerde dat het mijn idee was om de katten op de slaapkamer te laten gisteravond.
Idd. Zeer herkenbaar.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En in de ochtend van, je had hem er nooit in moeten laten!
das een 16v motor uit een carrosserie dat ik ooit gekocht heb...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:19 schreef Tjabbo het volgende:
he het blokje van de GTi staat ook te koop?
Toch een busa er in?
Wat een verrassing.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:37 schreef PeuRac het volgende:
Waarom zou je willen spioneren bij Renault?![]()
http://www.nu.nl/auto/241(...)ht-van-chinezen.html
chinezen kopiëren alles.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:37 schreef PeuRac het volgende:
Waarom zou je willen spioneren bij Renault?![]()
http://www.nu.nl/auto/241(...)ht-van-chinezen.html
De Chinezen hebben ook de 166 gekocht, gelukkig alleen de techniek, dus niet het design.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
chinezen kopiëren alles.
Zo zijn ze de eerste met een 'nieuw' westers model auto voor een habbekrats.
Ik had t gelezen ja, beetje vaag allleen, ze zeggen niet welke diensten er nu vertraging hebben. Aangezien het net voor of na het stuk kan zijn waar de Syntus er op komt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat een verrassing.
Leuke bonk in Zevenaar btw.
Het is tegenover de WIP INN, na de splitsing, dus Syntus zou gewoen moeten kunnen rijden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had t gelezen ja, beetje vaag allleen, ze zeggen niet welke diensten er nu vertraging hebben. Aangezien het net voor of na het stuk kan zijn waar de Syntus er op komt.
lol de mr's nog in officiele rally trim kleuren ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:16 schreef BroesWillems het volgende:
Het verschil tussen 2 toerwagen toyota's en standaard klasse vag/opel
[ afbeelding ]
Nee, ik ben daar niet... Het is inderdaad precies naast de splitsing, maar toch rijdt Syntus nog. Da's wel een klein wonder.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:51 schreef PeuRac het volgende:
Ben je daar nu dat je het zo goed kentde splitsing zit voor de WIPP INN dacht ik?
Inderdaad: http://maps.google.nl/map(...)81,0.004823&t=h&z=18
Klein wonder? Als een machinist een te harde scheet laat stopt de trein alquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, ik ben daar niet... Het is inderdaad precies naast de splitsing, maar toch rijdt Syntus nog. Da's wel een klein wonder.
Veel foto's zijn genomen vanaf het viaduct Babberichseweg.
Zal via Venlo moeten...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klein wonder? Als een machinist een te harde scheet laat stopt de trein al
Het is voor het viaduct gebeurd zo te zien, dan zijn de treining nog niet bij de splitsing. Dat scheelt. Hoewel een omleiding van de ICE ook niet heel tof zal zijn![]()
Volgens de NS Hispeed website:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:06 schreef PeuRac het volgende:
dat is een flinke omweg, stopt die dan ook extra op Den Bosch? Voor de passagiers die in Arnhem wilde opstappen, of weet je dat niet?
turbo's.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
lol de mr's nog in officiele rally trim kleuren ook
Mogen ze daar een 200pk beams 2.0 in leggen of moet de stock 2.0 156pk motor er in?
de legendarische 3s-gtequote:
Welk vliegveld?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:30 schreef Barcaconia het volgende:
Hallo uit Rome. Ik haat vliegvelden. En vieze frituurpannen ook.
nee, helaas... staat op mijn todolist.. is er het weekend van 21 april wat te doen daar toevallig? dan ben ik in de buurtquote:
Snap alleen de lol er niet van om met zulke auto's in zo'n veld te staanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
de legendarische 3s-gte
Dat moet wel hard gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door lipje op 11-01-2011 18:38:37 ]Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Simpel, bijna alle rijders daar komen uit Bornerbroek.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Snap alleen de lol er niet van om met zulke auto's in zo'n veld te staan![]()
geen idee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, helaas... staat op mijn todolist.. is er het weekend van 21 april wat te doen daar toevallig? dan ben ik in de buurt
volgens mij heb ik dan verplicht vakantie, als ik dannog werk waar ik nu werk, wie weet kanik dan ff kijkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:47 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
geen idee.
Wij gaan het weekend van 31 juli weer, ik weet alleen nog niet of ik dan mee rij of niet.
in de autoweek?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Ben samen met de Niva voor iets heel leuks gevraagdAls het doorgaat zien jullie me tzt wel in de oude media verschijnen
WTF?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:06 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx: als je'm nog niet kende, kijk dat filmpje eens en let op zijn kofferbak
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:06 schreef Paladijn het volgende:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:06 schreef Paladijn het volgende:
hahaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:06 schreef Paladijn het volgende:
De kleinste graag !quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen badpak. Wel een bikini
. 3 stuks. Mag jij kiezen.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:06 schreef Paladijn het volgende:
Wat een grafhokquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:01 schreef Paladijn het volgende:
Bara, kun je je Alfa niet ruilen voor deze?
http://link.marktplaats.nl/409520062
Ik bedoel: Hyundai Poweerrrrrrrquote:
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 11-01-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 013 Duvel
02. 012 Tjabbo
03. 012 BroesWillems
04. 010 PeuRac
05. 006 Anne
06. 006 Alexxxxx
07. 005 Xtreem
08. 004 Paladijn
09. 003 Sounddragon
10. 003 lipje
11. 002 BaraCuda
12. 002 Dangel
13. 002 Marco001
14. 002 ook_gek
15. 001 2cv
16. 001 Barcaconia
Reeks-statistieken!
"Uniek in nederland"quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:01 schreef Paladijn het volgende:
Bara, kun je je Alfa niet ruilen voor deze?
http://link.marktplaats.nl/409520062
/care. Ik stel hem nu.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:50 schreef Freezer het volgende:
Is dat niet een vraag die eeehm zeg een maand of 2 geleden aan de orde had moeten komen?
K.. wat wil je weten....quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:13 schreef Freezer het volgende:
Hee ik ben ambtenaar... die krijgen geen geld, zonder te werken.
Vergaderambtenaren.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:14 schreef Freezer het volgende:
Nu tijd voor een vergadering van 2 uur. Stel de vragen ik beantwoord ze wel wanneer ik terug ben
Maar wel wapens blijkbaarquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:13 schreef Freezer het volgende:
Hee ik ben ambtenaar... die krijgen geen geld
Oké, jij opent de volgende dus?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:12 schreef BroesWillems het volgende:
Waar blijven trouwens de oldtimers in de OP?!
Alle vrouwen zijn hetzelfdequote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:
Wel redelijk volgens mij. Ik meende dat hij de 3e of 4e PTA mod was.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:24 schreef BroesWillems het volgende:
m'n geheugen laat me in de steek, ThaFreak was er ook al vanaf het begin bij ofniet?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 | [img]http://members.home.nl/thafreak2/avatar/bannerslowchat.gif[/img] [img]http://members.home.nl/thafreak2/avatar/mods.png[/img] [url=http://forum.fok.nl/user/profile/50937][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatar/anne.gif[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/88754][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatar/sd.gif[/img][/url] [img]http://www.broeswillems.nl/php/images/oldtimers.png[/img] [url=http://forum.fok.nl/user/profile/26458][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatar/tjabbo.jpg[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/17337][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatar/ookgek.gif[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/48840][img]http://i.fok.nl/usericons/48840/einde.gif[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/46438][img]http://i.fok.nl/usericons/46438/Broes.jpg[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/71721][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatar/alex.gif[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/52677][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatar/peurac.gif[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/41419][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatar/twente.png[/img] [img]http://members.home.nl/thafreak2/avatar/slowchatters.png[/img] [/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/23922][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatar/baracuda.gif[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/22596][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatar/alfisti.gif[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/28280][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatar/fugie.gif[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/132767][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatar/lipje.jpg[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/20074][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatar/paal.jpg[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/25682][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatar/2cv.gif[/img][/url] [img]http://members.home.nl/thafreak2/avatar/newbie.png[/img] [url=http://forum.fok.nl/user/profile/150083][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatar/Barcaconia.gif[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/179522][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatar/sjoegerd.GIF[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/182073][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatar/invine.gif[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/181259][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatar/dingest.jpg[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/70076][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatar/alicey.png[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/22957][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatar/duvel.gif[/img][/url] [img]http://members.home.nl/thafreak2/avatar/op.png[/img] [img]http://members.home.nl/thafreak2/avatar/blunders.png[/img] [url=http://forum.fok.nl/topic/770364/8/25#33068066]Tjabbo's fleshlight[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/635282/6/50#23760894]Bojo's date begin[/url]----------[url=http://forum.fok.nl/topic/635572/2/50#23764119]Eind[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/319267/5/50#10485364]Ook_Gek avatar blunder[/url] [img]http://members.home.nl/thafreak2/avatar/foto.png[/img] [img]http://members.home.nl/thafreak2/avatar/Marktoppie.png[/img][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatar/lp.png[/img][url=http://members.home.nl/thafreak2/avatar/bojogroot.jpg][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatar/bojoklein.jpg[/img][/url][url=http://members.home.nl/thafreak2/avatar/peukots.gif][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatar/peukots1.gif[/img][/url][url=http://members.home.nl/thafreak2/avatar/CrazyRiver.jpg][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatar/CrazyRiverklein.jpg[/img][/url] [url=http://members.home.nl/thafreak2/avatar/alexxxxx.gif][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatar/alexxxxxklein.png[/img][/url][url=http://members.home.nl/thafreak2/avatar/alexniva.gif][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatar/alexniva1.gif[/img][/url] [img]http://members.home.nl/thafreak2/avatar/quotes.png[/img][quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/14.gif[/img] [b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1532407/1/50#86683061]dinsdag 21 september 2010 18:39[/url] schreef Anne het volgende:[/b] Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik. [/quote] [quote][b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1126738/3/50#56842350]dinsdag 19 februari 2008 19:09[/url] schreef BaraCuda het volgende:[/b] Ik heb ook een piemel ^O^ [/quote] [quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] [b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1457066/1/50#81360305]woensdag 12 mei 2010 21:54[/url] schreef Sounddragon het volgende:[/b] [..] sex en Lada in één zin _O- [sub]*mompelt iets over anticonceptie[/sub] [img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/14.gif[/img] [b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1457066/2/50#81360348]woensdag 12 mei 2010 21:55[/url] schreef Alexxxxx het volgende:[/b] [..] de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn niva :9 [img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] [b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1457066/2/50#81360391]woensdag 12 mei 2010 21:56[/url] schreef Sjoegerd het volgende:[/b] [..] Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten :') [/quote] [quote][b]@2cv:[/b] [b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1483654/4/50#83406880]maandag 28 juni 2010 17:17[/url] schreef Paladijn het volgende:[/b] Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent :') [/quote] [quote][b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1493934/1/50#83976124]maandag 12 juli 2010 21:43[/url] schreef Alexxxxx het volgende:[/b] mijn nagels zijn vandaag gelakt :') [/quote] [quote][b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1511961/4/50#85255881]vrijdag 13 augustus 2010 21:19[/url] schreef BaraCuda het volgende:[/b] [..] Je hebt nog gelijk ook ;( m'n rechter tiet is verrekt :') [/quote] [quote][b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1511961/4/50#85258550]vrijdag 13 augustus 2010 22:09[/url] schreef Anne het volgende:[/b] [..] Nou en :'). Niemand komt zomaar aan mijn boobjens. [/quote] [b]vorige deeltjes [url]http://ptaslowchat.tk[/url] [/b] [sub]De code voor de op is [url=slowchatop.txt]hier[/url] te vinden[/sub] |
anders even naar TF mailen/pm'n, het staat op zijn webruimte namelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:29 schreef BroesWillems het volgende:
Ik kan niet uploaden hier...
dit is de op
[ code verwijderd ]
wil iemand die online zetten ergens?
pwned!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:32 schreef Alfisti het volgende:
Zo de tering........... ik ben er weer (deels)Afgelopen 36 uur bijna alleen maar boven de pot gehangen
Nog nooit zoveel de pot gezien
ja 1e slowchat al dacht ik.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:24 schreef BroesWillems het volgende:
m'n geheugen laat me in de steek, ThaFreak was er ook al vanaf het begin bij ofniet?
LOL, allemaal oude namenquote:
klopt een paar maanden later. De SC was wel een van de 1e topics waar ik in reageerdequote:Op woensdag 12 januari 2011 11:49 schreef Duvel het volgende:
Ik ook niet.
Peu was nog niet eens geregistreerd.
TF ook niet in de 1e slowchat zie ik nu. ik heb mezelf wel gezienquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klopt een paar maanden later. De SC was wel een van de 1e topics waar ik in reageerde
ik heb nog ergens de bellijst met mobiele nummers van die meetingquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:58 schreef Xtreem het volgende:
Ik was eerder bij de meet dan dat ik in de SC poste
[PTA MEET] Meldt u aan!
SC nr 14 was ik er bij
ik ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:59 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik heb nog ergens de bellijst met mobiele nummers van die meeting
ik heb op de meeting nog verloren in een dragrace tegen J22FlyingDownWind...quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:59 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik heb nog ergens de bellijst met mobiele nummers van die meeting
daar komt sex vanquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:11 schreef Duvel het volgende:
Ik deed in de tijd alleen aan 1 op 1 meets.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:11 schreef Duvel het volgende:
Ik deed in de tijd alleen aan 1 op 1 meets.
horen jullie bij elkaar??!quote:
Nee, maar hij heeft wel gelijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:16 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
[..]
horen jullie bij elkaar??!
30, Enschede, Functioneel beheer bij de overheid, AR 156 (staat te koop), Gerwin, niet getrouwd, wel samenwonend. Net een huis gekocht, volgende maand verhuizen. Geen kinderen. 1 hond, 4 katten, 3 Gerbils en een aquarium met vissen, Dacht dat je laatst zei dat het om de dikte ging?, modaal. Geen foto's.... zit op het werk. En ja wel wapens.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:10 schreef Anne het volgende:
Hoe oud ben je, waar kom je vandaan, wat voor een werk doe je, wat voor een auto heb je, hoe heet je, getrouwd, kinderen, huisdieren, hoe lang is ie, hoeveel verdien je en foto?
Net zo vaak als ik er nu in sta.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:19 schreef Dangel het volgende:
hoe vaak horo jij officieel eigenlijk in boeboeidoe zijn lijst te staan Duvel?
ja hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:29 schreef BroesWillems het volgende:
Ik kan niet uploaden hier...
dit is de op
[ code verwijderd ]
wil iemand die online zetten ergens?
Nee, Tjabbo zei dat het om dikte gingquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:24 schreef Freezer het volgende:
[..]
30, Enschede, Functioneel beheer bij de overheid, AR 156 (staat te koop), Gerwin, niet getrouwd, wel samenwonend. Net een huis gekocht, volgende maand verhuizen. Geen kinderen. 1 hond, 4 katten, 3 Gerbils en een aquarium met vissen, Dacht dat je laatst zei dat het om de dikte ging?, modaal. Geen foto's.... zit op het werk. En ja wel wapens.
Dat is een vastgestelde waarde, elk jaar berekend aan de hand van alle inkomens van de inwoners van Nederlandquote:
Dat en nooit toereikend is het ook. Te veel wensen, te weinig salaris. Ik verdien tonnen, ik krijg het alleen niet. Helaas.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is een vastgestelde waarde, elk jaar berekend aan de hand van alle inkomens van de inwoners van Nederland
Haha, Tjabbo is jaloers.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:09 schreef Tjabbo het volgende:
zooo dikke onzin dat soort lijstjes.
mensen die forummensen meeten om te neuken, alleen om het te kunnen posten![]()
![]()
Ah. Ik dacht ff dat we het nog over iets anders haddenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is een vastgestelde waarde, elk jaar berekend aan de hand van alle inkomens van de inwoners van Nederland
¤ 32.500 per jaar incl. 8% vakantietoeslag.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
¤ 32.500 per jaar incl. 8% vakantietoeslag.
in één keer raak dus, geluksvogelquote:
ongever 1/3e van wat er in staat is niet waar schijnt, en het schijnt ook dat slechts 10% van wat er echt is gebeurd er in staat.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:09 schreef Tjabbo het volgende:
zooo dikke onzin dat soort lijstjes.
mensen die forummensen meeten om te neuken, alleen om het te kunnen posten![]()
![]()
Ja, mooi hè!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:36 schreef Dangel het volgende:
[..]
in één keer raak dus, geluksvogel
doe het je helaas niet na!quote:
Er is mij van huis uit geleerd te werken voor m'n geld.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:45 schreef Freezer het volgende:
Je kan altijd nog ambtenaar worden...(ambitie niet vereist)
Ja, half Nederland.quote:
Wellicht vanwege je geslachtelijke identiteitscrisis?quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
¤ 32.500 per jaar incl. 8% vakantietoeslag.
Ongeveer de helft van de Nederlanders zit er onderquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet de enige die eronder zit
Gast, je bent ambtenaar.... Wat weet jij nou van hard werken???quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:43 schreef Freezer het volgende:
Ik voel met je mee..... hard werken en niets verdienen.... stom geweten....
Maar ik voelde me altijd modaal...quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van de Nederlanders zit er onder
om het over de Chinezen maar niet te hebben![]()
Je bent zo rijk/oud/slim/... als je je voeltquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:59 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Maar ik voelde me altijd modaal...
de klap is dan hard als je erachterkomt dat je er al die tijd onder hebt gezeten...
Ik voel me armoedig.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je bent zo rijk/oud/slim/... als je je voelt
Oh, Xtreem, wat een wijsheid....quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je bent zo rijk/oud/slim/... als je je voelt
Dat komt goed uit. Ik voel me rijk.quote:
Wie niet rijk is moet slim zijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:06 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Oh, Xtreem, wat een wijsheid....
Ja doeg, dan voel ik me straks niet alleen armoedig, dan ben ik het ook.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat komt goed uit. Ik voel me rijk.
Als je nou 'ns je inkomen wat boven 'armoedig' zit naar mij doorsluist... worden we allebei gelukkiger
Als we inkomen langs locale uitgaven gaan leggen, ben jij verreweg het rijkst hierquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat komt goed uit. Ik voel me rijk.
Als je nou 'ns je inkomen wat boven 'armoedig' zit naar mij doorsluist... worden we allebei gelukkiger
C'mon bitch! is that all you got?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Gast, je bent ambtenaar.... Wat weet jij nou van hard werken???
* Xtreem geeft Tjabbo een schop
Nou, dat kon je nog wel 'ns vies tegen vallen....quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als we inkomen langs locale uitgaven gaan leggen, ben jij verreweg het rijkst hier
Het feit dat jij, onder werktijd, binnen 25 minuten reageert lijkt me meer dan genoeg zeggenquote:
Dan zit je bij de verkeerdequote:Op woensdag 12 januari 2011 16:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nou, dat kon je nog wel 'ns vies tegen vallen....
precies. 25 minuten! zo lang duurde het voor ik wakker werd van jou aai.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het feit dat jij, onder werktijd, binnen 25 minuten reageert lijkt me meer dan genoeg zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |