Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
iddquote:
is het niet leuk?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
ik hou meer van
Laten we het leuk houden
quote:
Kloptquote:Op maandag 10 januari 2011 16:38 schreef Koen66 het volgende:
ik had ook erg weinig tijd een TT te bednken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:39 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Klopt
en ik maar 3 minuten gewacht of er wat gebeurdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Dat kwam zeker doordat mijn Stuartimitatie mislukte?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en ik maar 3 minuten gewacht of er wat gebeurde
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:40 schreef TheFamousMan het volgende:
Ick Begroet U, oh groteske koffie schlurpende menschen!
beroemd kindquote:Op maandag 10 januari 2011 16:40 schreef TheFamousMan het volgende:
The Famous Onequote:Op maandag 10 januari 2011 16:40 schreef TheFamousMan het volgende:
je muckte en dat kan stuart nietquote:Op maandag 10 januari 2011 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kwam zeker doordat mijn Stuartimitatie mislukte?.
quote:
quote:
quote:
wat een warm onthaalquote:
Fles is er niet hequote:Op maandag 10 januari 2011 16:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
[..]
wat een warm onthaal
Nee, Stuart had de lapo gehad, daarom staat er ook 'mislukte' in die zinquote:Op maandag 10 januari 2011 16:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je muckte en dat kan stuart niet
kkokse en eetsequote:Op maandag 10 januari 2011 16:43 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga eens wat eten kokenkrijg honger
kokkerel ze, en smakelijk voor straksquote:Op maandag 10 januari 2011 16:43 schreef friemelaar het volgende:
kook ze friemelquote:Op maandag 10 januari 2011 16:43 schreef friemelaar het volgende:
ook alquote:
Dank je, dat gaat wel lukken, maar ik ben nog niet weg hoorquote:
hmmm heb tijdens koken wel eens laptop op aanrecht gehad, maar dat werkte toch niet zo lekkerquote:Op maandag 10 januari 2011 16:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dank je, dat gaat wel lukken, maar ik ben nog niet weg hoor![]()
Tijdens het koken blijft ik ook hier![]()
Gaat prima samen
ja tevaakquote:Op maandag 10 januari 2011 16:45 schreef Koen66 het volgende:
hahaha LL, krijg jij vaak vragen over je Fobo of jij dat bent op die foto's
preciesquote:Op maandag 10 januari 2011 16:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dank je, dat gaat wel lukken, maar ik ben nog niet weg hoor![]()
Tijdens het koken blijft ik ook hier![]()
Gaat prima samen
valt toch reuze mee, niet zo negatief over jezelfquote:Op maandag 10 januari 2011 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja tevaak
het schijnt dat het middelste gedeelte van mijn gezicht op KT Tunstall lijkt...
Niets is minder waar want zij is lekker en mooi en ik niet
Jij bent ook mooi hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja tevaak
ik doe niet negatief ik lach er toch omquote:Op maandag 10 januari 2011 16:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
valt toch reuze mee, niet zo negatief over jezelf
quote:
mja deze zijn wel mooiquote:Op maandag 10 januari 2011 16:49 schreef Koen66 het volgende:
Had op die bovenste foto's zowiezo KT Tunstall niet herkend, vond ik altijd zo'n mannelijk type
myraelaquote:
Jij welquote:Op maandag 10 januari 2011 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja tevaak
[..]
precies
Ja goed denk ik. Ze vond mij goed klinken, alleen was er officieel ervaringen vereist, dus ze gaat met haar leidinggevende overleggen en dan bellen ze morgen terug. Ik hoop dat ze me aannemen.quote:
we duimen met je meequote:Op maandag 10 januari 2011 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja goed denk ik. Ze vond mij goed klinken, alleen was er officieel ervaringen vereist, dus ze gaat met haar leidinggevende overleggen en dan bellen ze morgen terug. Ik hoop dat ze me aannemen.
dat wordt dus duimen voor jequote:Op maandag 10 januari 2011 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja goed denk ik. Ze vond mij goed klinken, alleen was er officieel ervaringen vereist, dus ze gaat met haar leidinggevende overleggen en dan bellen ze morgen terug. Ik hoop dat ze me aannemen.
quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
whut?quote:
Oeh ik duim voor je meequote:Op maandag 10 januari 2011 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alle OAmbtenaren gaan naar huisquote:Op maandag 10 januari 2011 16:54 schreef Koen66 het volgende:
hmmm 17:00 het 'Fok wordt rustig moment"
welneequote:Op maandag 10 januari 2011 16:54 schreef Koen66 het volgende:
normaal begint dat om 16:00quote:Op maandag 10 januari 2011 16:54 schreef Koen66 het volgende:
gehaktquote:Op maandag 10 januari 2011 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
welnee
* LovelyLady moet ff terug naar het gehakt
Hoeft niet hoor, tussen het roeren door kunnen we gewoon doorpostenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:54 schreef Koen66 het volgende:
quote:
quote:
mijn pizza hoef ik nooit te roerenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, tussen het roeren door kunnen we gewoon doorposten
kabelquote:
quote:
quote:
quote:
whehehequote:
Smeerpijpquote:
Pizzaquote:Op maandag 10 januari 2011 16:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn pizza hoef ik nooit te roeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
Heel veel gleufjesIk ga niet kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel veel gleufjesga ik niet op klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
LOOOOOOOSERquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
LOOOOOOOSERIk zit in de huiskamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel veel gleufjeswuuuutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wordt niet eens door de vuurmuur hier geblokkeerd![]()
Same shit, different day
SC hopper present
[..]
LOOOOOOOSERwat is er mis met homo's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:
in zuurkoolstamp zit toch al aardappelenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Pizza![]()
Ik roerde door de spekjes die liggen te sputteren in de pan![]()
En dan dadelijk roer ik door de zuurkoolstamp waar die spekjes ingaan![]()
Dan nog wat aardappels erdoor, een worstje d'r op en![]()
![]()
heb net een anti-pest les gehad van Bureau halt, dus zit helemaal vol met 'iedereen is gelijk, en je mag niemand benadelen om z'n uiterlijk, gedrag of geloofsovertuiging'.quote:
Bureau Halt.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heb net een anti-pest les gehad van Bureau halt, dus zit helemaal vol met 'iedereen is gelijk, en je mag niemand benadelen om z'n uiterlijk, gedrag of geloofsovertuiging'.
wat heb je gedaan om naar Halt te moeten ?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heb net een anti-pest les gehad van Bureau halt, dus zit helemaal vol met 'iedereen is gelijk, en je mag niemand benadelen om z'n uiterlijk, gedrag of geloofsovertuiging'.
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in zuurkoolstamp zit toch al aardappelen
ze kwamen op school, neuh, ik kijk wel uitquote:Op maandag 10 januari 2011 17:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat heb je gedaan om naar Halt te moeten ?
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:09 schreef pgrferrari het volgende:
Ohmy![]()
Ik moet brandnetelthee gaan drinken van mijn moeder voor mijn stofwisseling.
Fijn om te horen. Ik hoop voor je dat dat snel gebeurtquote:Op maandag 10 januari 2011 17:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Uitgestekend.
Nog ff wachten tot ik ze weer spreek.
Thnx for asking
tot zeuwquote:
WTFquote:Op maandag 10 januari 2011 17:09 schreef pgrferrari het volgende:
Ohmy![]()
Ik moet brandnetelthee gaan drinken van mijn moeder voor mijn stofwisseling.
tot zo koenquote:
Heel veel gleufjesWat een kutlinkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
...
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ja, dat is f*cking ranzig. Maar waarom moet JIJ het dan gaan drinkenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Had ze gelezen in een tijdschrift![]()
Volgens mij is dat echt goor![]()
quote:
latahquote:
Dunno.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat is f*cking ranzig. Maar waarom moet JIJ het dan gaan drinken? Kan ze het toch beter zelf gaan drinken
?
Dat is echt smerig.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Had ze gelezen in een tijdschrift![]()
Volgens mij is dat echt goor![]()
Sowieso brandnetelsquote:Op maandag 10 januari 2011 17:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is echt smerig.Ik ging het eens proberen om af te vallen, ik heb nog niet eens 1 kopje op.
Heel veel gleufjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Redacted
Wat doet deze post dan hierquote:
maak zequote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:26 schreef suikertaartje het volgende:
Stonden mijn ouders op de stoep![]()
Ze gingen net ook weer weg, zegt Thijs: Thijs gaat mee, dat mag wel hoor!
Wat een kereltje is het ookquote:Op maandag 10 januari 2011 17:26 schreef suikertaartje het volgende:
Stonden mijn ouders op de stoep![]()
Ze gingen net ook weer weg, zegt Thijs: Thijs gaat mee, dat mag wel hoor!
eet en slaap ze friemelquote:
kook ze myraelaquote:
Nee joh, het was een erg fijne dag, en dan komt de avond nogquote:Op maandag 10 januari 2011 17:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Wat een godvergeten tyfusdag is het geworden zeg.
Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, het was een erg fijne dag, en dan komt de avond nog
Doe jij dat dan ook even?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.![]()
Mijn onderzoekspartner en ik blijken dus even snoeihard genaaid te worden door de stichting waarvoor het onderzoek gaan uitvoeren.
koenquote:
en dan straks thuis verder postenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:38 schreef Koen66 het volgende:
nog heel ffis dan ga ik mn biezen pakken hier
mwah, een aantal uren in de avond ben ik er nauwelijksquote:Op maandag 10 januari 2011 17:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan straks thuis verder posten
Kregen we reactie:quote:Hallo mevrouw ****,
Voor de kerstvakantie zijn **** en ik bij u langs geweest om onze
aanmeldingsbrief bij u af te geven. Hierbij zijn wij vergeten te vragen op
welke termijn wij daarop een reactie kunnen verwachten. Heeft u enig
idee wanneer dat ongeveer zal zijn?
Alvast bedankt voor uw antwoord,
Mvg, ***** en ******
Dus het stagebureau ons vandaag bellen, feliciteren met de opdracht (ook al wisten we dat stiekem). En stuurt deze mail naar de opdrachtgevers en CC naar ons.quote:Aanstaande maandag staat de verdeling van de opdrachten op de agenda. Jullie staan op 1 voor jullie opdracht!
Gefeliciteerd met de opdracht,
Krijgen we deze reactie terug van onze opdrachtgevers:quote:Hoi *****,
Ik heb twee studenten die erg geīnteresseerd zijn in de opdracht:
****** en ********.
Zij nemen contact met je op voor de opdracht.
******* en ********, Zie de email hieronder. nemen jullie contact op? Succes en veel plezier met jullie onderzoek!
Met vriendelijke groeten,
Dus wij zoiets van WTF?! Wij bellen naar het stagebureau, daar zijn ze ook compleet over de zeik. Het is de norm dat je zo'n afstudeeropdracht maar aan één hogeschool / universiteit aanbied, omdat ze zeker moeten zijn dat mensen op de hogeschool / uni kunnen afstuderen. En zelfs al laat je meerdere hogescholen / universiteiten meebieden, dan meld je dat even vooraf fatsoenlijk, zodat ze de mensen die erop reageren ervoor kunnen waarschuwen (dat die buiten de boot kunnen vallen). Wij hebben hem dus niet gekregen omdat mevrouw een arrogante trut is die niet begrijpt hoe het werkt in de academische wereld. Stomme kut.quote:Dag ******, ******* en *******,
Bedankt voor jullie reactie op de stageoproep, echter: Ik moet jullie helaas teleurstellen. De stagevacature is inmiddels vervuld. Komende week starten een stagiaire van de UvT en een van Inholland.
Ik hoop dat het jullie nog lukt om elders een leuke opdracht te bemachtigen.
We wensen jullie in elk geval veel succes hiermee,
met vriendelijke groeten,
zo, helemaal gelezenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Voor de kerstvakantie kregen we het aanbod om nu alvast onze afstudeeronderzoek te doen. Hardstikke mooi, lekker pittig en zaten leuke onderwerpen tussen. We hadden uiteindelijk een hele mooie gevonden waarbij we samen met een adviesbureau voor de pleegzorg een nieuwe methodiek mochten opzetten.
Voor de kerstvakantie nog vlug reageert, zodat we erop tijd bij waren. We kregen toen al te horen van een medewerker dat wij de enige waren die dus schijnbaar hadden gereageerd. Prachtig, dat was dus in pocket. Na de kerstvakantie hadden we nog geen reactie, dus even contact opgenomen met ons stagebureau:
[..]
Kregen we reactie:
[..]
Dus het stagebureau ons vandaag bellen, feliciteren met de opdracht (ook al wisten we dat stiekem). En stuurt deze mail naar de opdrachtgevers en CC naar ons.
[..]
Krijgen we deze reactie terug van onze opdrachtgevers:
[..]
Dus wij zoiets van WTF?! Wij bellen naar het stagebureau, daar zijn ze ook compleet over de zeik. Het is de norm dat je zo'n afstudeeropdracht maar aan één hogeschool / universiteit aanbied, omdat ze zeker moeten zijn dat mensen op de hogeschool / uni kunnen afstuderen. En zelfs al laat je meerdere hogescholen / universiteiten meebieden, dan meld je dat even vooraf fatsoenlijk, zodat ze de mensen die erop reageren ervoor kunnen waarschuwen (dat die buiten de boot kunnen vallen). Wij hebben hem dus niet gekregen omdat mevrouw een arrogante trut is die niet begrijpt hoe het werkt in de academische wereld. Stomme kut.
Mogen we dus nu in een noodtempo een nieuwe basis maken voor het onderzoek, als we al eentje vinden die geschikt is.
Jaquote:Op maandag 10 januari 2011 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, het was een erg fijne dag, en dan komt de avond nog
Slapen en weer een nieuwe dag. Vanavond ga ik even flink balen.quote:
laters filmpjequote:
tering wat een kutstreekquote:Op maandag 10 januari 2011 17:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Voor de kerstvakantie kregen we het aanbod om nu alvast onze afstudeeronderzoek te doen. Hardstikke mooi, lekker pittig en zaten leuke onderwerpen tussen. We hadden uiteindelijk een hele mooie gevonden waarbij we samen met een adviesbureau voor de pleegzorg een nieuwe methodiek mochten opzetten.
Voor de kerstvakantie nog vlug reageert, zodat we erop tijd bij waren. We kregen toen al te horen van een medewerker dat wij de enige waren die dus schijnbaar hadden gereageerd. Prachtig, dat was dus in pocket. Na de kerstvakantie hadden we nog geen reactie, dus even contact opgenomen met ons stagebureau:
[..]
Kregen we reactie:
[..]
Dus het stagebureau ons vandaag bellen, feliciteren met de opdracht (ook al wisten we dat stiekem). En stuurt deze mail naar de opdrachtgevers en CC naar ons.
[..]
Krijgen we deze reactie terug van onze opdrachtgevers:
[..]
Dus wij zoiets van WTF?! Wij bellen naar het stagebureau, daar zijn ze ook compleet over de zeik. Het is de norm dat je zo'n afstudeeropdracht maar aan één hogeschool / universiteit aanbied, omdat ze zeker moeten zijn dat mensen op de hogeschool / uni kunnen afstuderen. En zelfs al laat je meerdere hogescholen / universiteiten meebieden, dan meld je dat even vooraf fatsoenlijk, zodat ze de mensen die erop reageren ervoor kunnen waarschuwen (dat die buiten de boot kunnen vallen). Wij hebben hem dus niet gekregen omdat mevrouw een arrogante trut is die niet begrijpt hoe het werkt in de academische wereld. Stomme kut.
Mogen we dus nu in een noodtempo een nieuwe basis maken voor het onderzoek, als we al eentje vinden die geschikt is.
bis spätahquote:
ga gewoon wat eten makenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:48 schreef pgrferrari het volgende:
Hongurrrrrrrrrrrrrrr
Wie mag ik opeten?![]()
aan mij zal je niet zoveel hebben, maar als het toch moet, offer ik me wel op.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:48 schreef pgrferrari het volgende:
Hongurrrrrrrrrrrrrrr
Wie mag ik opeten?![]()
Ik prefereer versequote:Op maandag 10 januari 2011 17:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
aan mij zal je niet zoveel hebben, maar als het toch moet, doe mij dan maar.
ik ben nog het jongst van alle peopletjes hier hoorquote:
chickiesquote:Op maandag 10 januari 2011 17:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ben nog het jongst van alle peopletjes hier hoor
dan kan je het beter ook niet doenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb de neiging om een mail te typen en haar eens te vertellen hoe ik erover denk, maar ik twijfel dat dat ons gaat helpen met de woorden die ik in gedachten heb.
ah hoe jong was jij ook al weerquote:Op maandag 10 januari 2011 17:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ben nog het jongst van alle peopletjes hier hoor
Ik heb het ook niet gedaan, maar het lijkt me wel enorm bevredigend.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan kan je het beter ook niet doen
Jij bent 12, jij wint!quote:Op maandag 10 januari 2011 17:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ah hoe jong was jij ook al weer
alweer 18 gekquote:
Jij bent 12.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
alweer 18 gek![]()
ik vraag me echt af wat zou mijn online persoonlijkheid omschreven worden door KSC'ers?
dat zal toch nog welquote:Op maandag 10 januari 2011 17:56 schreef Koen66 het volgende:
ik ga maar weer eens kijken of Zoetermeer nog op z'n plek ligt
Leterrrrssss
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 18:03 uur
01. 245 suikertaartje
02. 190 goldfinger1963
03. 149 MPG
04. 145 Koen66
05. 129 pgrferrari
06. 119 LovelyLady
07. 091 Whiskers2009
08. 091 DaMart
09. 077 Kentekenplaat
10. 066 wel.o.k
11. 056 Symphonic
12. 045 Woeste_Woerd
13. 037 MaleDuck
14. 032 Trevland
15. 026 friemelaar
16. 022 TheFamousMan
17. 017 Myraela
18. 015 Marijkezwolle
19. 010 Panda72
20. 009 -Miauw-
trevquote:
Kerel.quote:
ik weet nog niet wat ik ga makenquote:
Ik ga kibbeling bakken met wat aardappels en dan wat doperwten en wortels ernaast. Ik vind dat ik dat nu wel mag.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik weet nog niet wat ik ga maken
Nee, dat is dus allemaal net heel onzeker geworden.quote:
zeur nietquote:Op maandag 10 januari 2011 18:15 schreef TheFamousMan het volgende:
FRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANS
nog steedsquote:Op maandag 10 januari 2011 18:15 schreef TheFamousMan het volgende:
FRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANS
Dat is zwaar klotequote:Op maandag 10 januari 2011 18:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee, dat is dus allemaal net heel onzeker geworden.Dikke kans dat ik de komende 3 weken vol aan de bak moet.
1 of 2 pagina's terug met de reden waarom.
Mjah. Ik ga wel proberen te komen, maar het is dus wel onzeker, omdat ik nu weer eerst een afstudeeropdracht moet zien te krijgen (motivatiebrief schrijven, aantonen van kwaliteiten, officieel inschrijven, contacten leggen, etc).quote:
Ik hoop dat je er bij bent, is echt wel balen als je hier door er niet kan zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 18:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mjah. Ik ga wel proberen te komen, maar het is dus wel onzeker, omdat ik nu weer eerst een afstudeeropdracht moet zien te krijgen (motivatiebrief schrijven, aantonen van kwaliteiten, officieel inschrijven, contacten leggen, etc).
Ik ga een poging wagen. Meer kan ik er niet van maken.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er bij bent, is echt wel balen als je hier door er niet kan zijn
Ik hoop dat het luktquote:Op maandag 10 januari 2011 18:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ga een poging wagen. Meer kan ik er niet van maken.
Nu al moe?quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop dat het lukt
[..]
Nu al moe?
kan ik niet zien in FFquote:Op maandag 10 januari 2011 18:36 schreef Panda72 het volgende:
Vanochtend in afwachting van het journaal zag ik deze schoonheid voorbij komen.
http://www.hebikietsgemis(...)/aflevering-861.html
Mja, blijkbaar ging het de afgelopen dagen beter omdat ik vooral heb gezeten. Zodra ik wat actiever word, komt hoest weer terug. Nou ja, maar even kijken hoe het vanavond en morgenochtend gaat en anders bel ik de huisarts wel weerquote:
Ga dan iets doen wat niet saai isquote:
Ik kan niks zienquote:Op maandag 10 januari 2011 18:36 schreef Panda72 het volgende:
Vanochtend in afwachting van het journaal zag ik deze schoonheid voorbij komen.
http://www.hebikietsgemis(...)/aflevering-861.html
Dat is zeker klotequote:Op maandag 10 januari 2011 18:37 schreef DaMart het volgende:
Ik dacht dat mijn bronchitis al aardig weg was. maar een half uurtje cardiotraining heeft hem weer wakker gemaakt, geloof ik.
Dat is jammer wat je mist echt iets.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
panda![]()
[..]
kan ik niet zien in FF
dat is minderquote:Op maandag 10 januari 2011 18:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, blijkbaar ging het de afgelopen dagen beter omdat ik vooral heb gezeten. Zodra ik wat actiever word, komt hoest weer terug. Nou ja, maar even kijken hoe het vanavond en morgenochtend gaat en anders bel ik de huisarts wel weer ":X.
Ook al niet?quote:
ik ben dus niet de enigequote:
welke browser gebruik jij?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:43 schreef Panda72 het volgende:
Hoe komt het dat ik het wel kan zien en jullie allemaal niet
internet explorer maar misschien doet deze link het wel.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
welke browser gebruik jij?
nopequote:Op maandag 10 januari 2011 18:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
internet explorer maar misschien doet deze link het wel.
http://player.omroep.nl/?aflID=11911117
Mijn ogenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
internet explorer maar misschien doet deze link het wel.
http://player.omroep.nl/?aflID=11911117
Kun je begrijpen dat ik vanochtend meteen wakker was toen ik dit zag.quote:
preciesquote:
Ik heb moeite om mijn eten binnen te houdenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Kun je begrijpen dat ik vanochtend meteen wakker was toen ik dit zag.
Sorryquote:Op maandag 10 januari 2011 18:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies![]()
ik heb er al spijt van dat het via IE wel lukte
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb moeite om mijn eten binnen te houden
als je het zo wil noemenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vanwege die klassieke schoonheid?
ik heb voorlopig even geen hongerquote:Op maandag 10 januari 2011 18:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb moeite om mijn eten binnen te houden
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:54 schreef DaMart het volgende:
Ze is met de auto gekomen... een DAF met oplegger zeker.
heel verstandigquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:54 schreef DaMart het volgende:
flesquote:Op maandag 10 januari 2011 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Hallo schatteboutekensHoe is het allemaal
quote:
mijn vriend de drankflesquote:Op maandag 10 januari 2011 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kom ook wel eens maar niet met een DAFquote:Op maandag 10 januari 2011 18:54 schreef DaMart het volgende:
dag snoepiedoepiequote:Op maandag 10 januari 2011 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
niet allesquote:Op maandag 10 januari 2011 18:57 schreef Myraela het volgende:
Knoflook is echt een magisch goedje. Het maakt alles lekker.
ja vooral DIE LUCHT uit je bekquote:Op maandag 10 januari 2011 18:57 schreef Myraela het volgende:
Ja hequote:Op maandag 10 januari 2011 18:57 schreef Myraela het volgende:
douche ze trevquote:Op maandag 10 januari 2011 18:58 schreef Trevland het volgende:
als iemand mij mocht gaan missen ik sta even lekker onder de douche
mee?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:58 schreef Trevland het volgende:
als iemand mij mocht gaan missen ik sta even lekker onder de douche
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had sla, kip en yoghurt. Voeg daar knoflook aan toe en het is heerlijk.
Daar hebben alleen andere mensen last van dus dat boeit nietquote:Op maandag 10 januari 2011 18:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja vooral DIE LUCHT uit je bek
ja nou als ik met mijn vriend wil zoenen (of iemand andersquote:Op maandag 10 januari 2011 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar hebben alleen andere mensen last van dus dat boeit niet
Samen knoflook eten, dan hebben jullie er beide geen last vanquote:Op maandag 10 januari 2011 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nou als ik met mijn vriend wil zoenen (of iemand anders) dan wil ik niet dat diegene uit zijn smoel riekt jah
je maakt er geen vrienden meequote:Op maandag 10 januari 2011 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar hebben alleen andere mensen last van dus dat boeit niet
de koffiemaster heb ik ingehaaldquote:
MPG ? of OA?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de koffiemaster heb ik ingehaald
MPG natuurlijkquote:
en je hebt pas een brilquote:Op maandag 10 januari 2011 19:05 schreef wel.o.k het volgende:
ik moet toch weer eens naar de opticien
Nee maar goed. Met GEEN knoflook eten ook niet. Dus jahquote:Op maandag 10 januari 2011 19:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je maakt er geen vrienden mee
Samen knoflook eten en dan zoenen?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar goed. Met GEEN knoflook eten ook niet. Dus jah
ja dat lust ik nietquote:Op maandag 10 januari 2011 19:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Samen knoflook eten, dan hebben jullie er beide geen last van
latte macchiatoquote:
pas 10 jaarquote:
Goed ideequote:Op maandag 10 januari 2011 19:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Samen knoflook eten en dan zoenen?
sterk puntquote:Op maandag 10 januari 2011 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar goed. Met GEEN knoflook eten ook niet. Dus jah
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Samen knoflook eten en dan zoenen?
mee eensquote:Op maandag 10 januari 2011 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Knoflook eten en dan neuken? Neuken zonder zoenen is een faal.
quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
zoenen zonder neuken ookquote:Op maandag 10 januari 2011 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eerst zoenen, dan neukenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
neuken ookquote:
GMTAquote:
dat gaat ook niet altijdquote:
dat valt wel meequote:Op maandag 10 januari 2011 19:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op z'n hondjes is wel een uidaging
whiskersquote:
ik kan dat ook hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 19:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
alweer?
ik hou geen tong meer over
dan doe je iets verkeerdquote:Op maandag 10 januari 2011 19:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
alweer?
ik hou geen tong meer over
zou je wel willen hequote:
oja ook zooo mee eensquote:Op maandag 10 januari 2011 19:18 schreef Myraela het volgende:
Oh en mensen die slecht zoenen zijn seks niet waard.
iddquote:Op maandag 10 januari 2011 19:18 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:18 schreef Myraela het volgende:
maar jij zoent niet dus........quote:Op maandag 10 januari 2011 19:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd
of ze moeten wel een uitermate lekker lichaam hebben
*proestquote:
Oh ik heb van die dobbelstenen voor Sinterklaas gekregenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, zo in je nek, over je buik, etc,
alleen maar als ik dan ook kan neukenquote:
zoentje?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen maar als ik dan ook kan neuken
Ruilen?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik heb van die dobbelstenen voor Sinterklaas gekregen![]()
die zijn leukquote:Op maandag 10 januari 2011 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kom maarquote:
whehehequote:
die heb ik ook nog ergens liggenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
fles is best ruim denkend hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 19:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
anders wordt fles jaloers
Ja jijquote:Op maandag 10 januari 2011 19:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heb ik ook nog ergens liggen
Ja dat kan je tenminste nog een zak over het hoofd trekkenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd
of ze moeten wel een uitermate lekker lichaam hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |