whehehequote:
Smeerpijpquote:
Pizzaquote:Op maandag 10 januari 2011 16:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn pizza hoef ik nooit te roeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
Heel veel gleufjesIk ga niet kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel veel gleufjesga ik niet op klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
LOOOOOOOSERquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
LOOOOOOOSERIk zit in de huiskamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel veel gleufjeswuuuutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wordt niet eens door de vuurmuur hier geblokkeerd![]()
Same shit, different day
SC hopper present
[..]
LOOOOOOOSERwat is er mis met homo's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:
in zuurkoolstamp zit toch al aardappelenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Pizza![]()
Ik roerde door de spekjes die liggen te sputteren in de pan![]()
En dan dadelijk roer ik door de zuurkoolstamp waar die spekjes ingaan![]()
Dan nog wat aardappels erdoor, een worstje d'r op en![]()
![]()
heb net een anti-pest les gehad van Bureau halt, dus zit helemaal vol met 'iedereen is gelijk, en je mag niemand benadelen om z'n uiterlijk, gedrag of geloofsovertuiging'.quote:
Bureau Halt.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heb net een anti-pest les gehad van Bureau halt, dus zit helemaal vol met 'iedereen is gelijk, en je mag niemand benadelen om z'n uiterlijk, gedrag of geloofsovertuiging'.
wat heb je gedaan om naar Halt te moeten ?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heb net een anti-pest les gehad van Bureau halt, dus zit helemaal vol met 'iedereen is gelijk, en je mag niemand benadelen om z'n uiterlijk, gedrag of geloofsovertuiging'.
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in zuurkoolstamp zit toch al aardappelen
ze kwamen op school, neuh, ik kijk wel uitquote:Op maandag 10 januari 2011 17:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat heb je gedaan om naar Halt te moeten ?
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:09 schreef pgrferrari het volgende:
Ohmy![]()
Ik moet brandnetelthee gaan drinken van mijn moeder voor mijn stofwisseling.
Fijn om te horen. Ik hoop voor je dat dat snel gebeurtquote:Op maandag 10 januari 2011 17:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Uitgestekend.
Nog ff wachten tot ik ze weer spreek.
Thnx for asking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |