SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
Sinds zaterdag hoor ik ook bij de Black Ops familie
Ik vind de maps tof! van alles wat.. kleine hoeken, open stukken.. gaaf spel!![]()
als je een silenced galil gebruikt mag je meteen optyfenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:54 schreef BzP het volgende:
[..]
Leer lezen mattie, Ik noemde hem geen noob..
Ik zei, als je dat niet deed dan was je een noob!
Zo bedoelde je of niet mayor?
"Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
een topic vol haat en nijd zit eraan te komen
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
oh is dit net zo als de gameforums zelf? waar iedereen zijn manier van spelen goedkeurt en elke andere manier afkraakt? waar ze haten op elke manier dat ze ooit vermoord zijn?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:10 schreef vulva-kobold. het volgende:
een topic vol haat en nijd zit eraan te komen![]()
![]()
Nee hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
oh is dit net zo als de gameforums zelf? waar iedereen zijn manier van spelen goedkeurt en elke andere manier afkraakt? waar ze haten op elke manier dat ze ooit vermoord zijn?
Veelal mensen die elkaar wat beter kennen dan de gemiddelde Fok!ker![]()
![]()
zemmelquote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
ah kk boelerquote:"Crescendo gramen sementat."
een semi-SCquote:Op maandag 10 januari 2011 14:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee hoor
Veelal mensen die elkaar wat beter kennen dan de gemiddelde Fok!ker"Crescendo gramen sementat."
kliekjesquote:Op maandag 10 januari 2011 14:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee hoor
Veelal mensen die elkaar wat beter kennen dan de gemiddelde Fok!ker![]()
![]()
Ik zal eens een filmpje maken van de camper die ik het meest haat.rice rice baby tututututedudududum![]()
Ik gebruik een ak74 maar dan die kleine versie ervan..... ik zag dat daar de meeste kills mee werden gemaakt en 1+1=2 hequote:Op maandag 10 januari 2011 14:17 schreef KoningStoma het volgende:
Iedereen zonder l96a met acog is een kkbezem![]()
![]()
welke modus speel je dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:18 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik zal eens een filmpje maken van de camper die ik het meest haat.
Ik weet nog van de vorige cod dat er bij hardcore veel campers waren.... bij core minder (vanwege die killcam denk ik?)![]()
Dit was in TDM maar speel ook vaak DOM laatste tijd en CTF. Ben nu de clip aant bekijken upload 'm zo.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
welke modus speel je dan?
Ik weet nog van de vorige cod dat er bij hardcore veel campers waren.... bij core minder (vanwege die killcam denk ik?)rice rice baby tututututedudududum![]()
wel echt zwaar a-relaxt en ongezellig hierquote:
in HC TDM was het altijd te erg voor woordenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:23 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Dit was in TDM maar speel ook vaak DOM laatste tijd en CTF. Ben nu de clip aant bekijken upload 'm zo.
Ik ren gewoon schietend rond voornamelijk![]()
![]()
een echt Fok subforum dusquote:Op maandag 10 januari 2011 14:26 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
wel echt zwaar a-relaxt en ongezellig hier![]()
![]()
geen problemen mee, zolang ik de triangel krijgquote:Op maandag 10 januari 2011 14:31 schreef KoningStoma het volgende:
hoe zouden jullie het vinden als ik jullie allemaal met de jostiband ging vergelijken?![]()
![]()
ik ben die rooie uit gestelquote:Op maandag 10 januari 2011 14:31 schreef KoningStoma het volgende:
hoe zouden jullie het vinden als ik jullie allemaal met de jostiband ging vergelijken?"Crescendo gramen sementat."
Klopt ja, dat wist ik.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:32 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik ben die rooie uit gestel![]()
Strela in je poepert.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:31 schreef KoningStoma het volgende:
hoe zouden jullie het vinden als ik jullie allemaal met de jostiband ging vergelijken?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Hier het filmpje je hoort aan het geluid in het begin dat ik heb doorgespoeld, staat ie daar 2 minuten lang te starenen in het tweede gedeelte zitten ze daar zelfs met 3 man op die plek. Heel het potje ging zo! Uiteindelijk wel gewonnen ik had een score van 16-9 met rondrennen en gewoon schieten en hij 16-8 met zijn gecamp. Echt zo vies!
![]()
![]()
Volgende keer stel ik weer mijn M72 Law in voor de campers.
rice rice baby tututututedudududum![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:38 schreef Rijstkoker het volgende:
Hier het filmpje je hoort aan het geluid in het begin dat ik heb doorgespoeld, staat ie daar 2 minuten lang te starenen in het tweede gedeelte zitten ze daar zelfs met 3 man op die plek. Heel het potje ging zo! Uiteindelijk wel gewonnen ik had een score van 16-9 met rondrennen en gewoon schieten en hij 16-8 met zijn gecamp. Echt zo vies!
![]()
![]()
Wat is er dan nog leuk aan.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:40 schreef Rossdale het volgende:
Mensen die niet in het BO-kliekje zitten![]()
![]()
Ja echt he! Vieze kleuters die het spel kopen en vervolgens de hele tijd in een hoekje gaan zitten. Nou echt vet hoor. Maar gelukkig kom je ze niet altijd tegen en sta ik meestal bovenaan als er geen lag of host migration of blablabla is.quote:rice rice baby tututututedudududum![]()
Mensen die niet in het BO-kliekje zittenquote:
als die mensen gaan rondlopen dan spelen ze waarschijnlijk 3-34 .... dan wil je ze ook niet in je team hebben natuurlijkquote:Op maandag 10 januari 2011 14:38 schreef Rijstkoker het volgende:
![]()
![]()
ik hou wel van dat soort mensen, kan je alla Michael Jordan vanaf de meest onmogelijke plekken granaten over gebouwen heengooien, je weet toch al dat ze er staan![]()
![]()
wat een feest"Crescendo gramen sementat."
Mensen die niet in het BO-kliekje zitten![]()
![]()
ik ook. maar goed, ik heb daar uberhaupt de tijd niet meer voorquote:"Crescendo gramen sementat."
wel in het weekend plzquote:Op maandag 10 januari 2011 15:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat we weer een keer met zijn allen moeten gaan spelen"Crescendo gramen sementat."
Toen S&D nog leuk was. Toen we nog multikills konden krijgen door de noobtuben in de bunker op Wasteland. Toen we nog konden quickscopen met onze Raffica's op zak. Toen we nog bommen konden gooien op Scrapyard. Toen we nog met Riot shields bij de spawn op Highrise konden blijven zitten. Toen kutkaboutert nog bij zijn ouders woonde.
*pinkt een traantje weg*![]()
Toen niet alleen Stoma kankerdequote:Op maandag 10 januari 2011 15:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Toen S&D nog leuk was. Toen we nog multikills konden krijgen door de noobtuben in de bunker op Wasteland. Toen we nog konden quickscopen met onze Raffica's op zak. Toen we nog bommen konden gooien op Scrapyard. Toen we nog met Riot shields bij de spawn op Highrise konden blijven zitten. Toen kutkaboutert nog bij zijn ouders woonde.
*pinkt een traantje weg*
Waar je als je op bepaalde maps verkeerd liep, binnen 3 seconden een tube voor je bek kreeg
Raffica's![]()
![]()
Oh Tauchquote:Op maandag 10 januari 2011 15:13 schreef Tauchmeister het volgende:
*pinkt een traantje weg*
no homo![]()
toen je nog met de RPD op terminal in de vijandelijke spawn kon schieten en zo in een potje extended mags halenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:13 schreef Tauchmeister het volgende:
*pinkt een traantje weg*
Een kleine versie van de AK74...Say whaaaaaaaaaaaaaaaaaatquote:Op maandag 10 januari 2011 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ik gebruik een ak74 maar dan die kleine versie ervan..... ik zag dat daar de meeste kills mee werden gemaakt en 1+1=2 he![]()
En toch kocht ik het spel drie keer en speelde ik het ruim 22 volle dagen. Dat zal bij Black Ops nooit gebeuren.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:15 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Toen niet alleen Stoma kankerde
Waar je als je op bepaalde maps verkeerd liep, binnen 3 seconden een tube voor je bek kreeg
Raffica's![]()
Met de ACR zonder recoil
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Met een fal waar je niet van over je nek ging en waar je geen enorm nadeel had met semi automatische wapens omdat de developer incompetent genoeg is om het te verneuken.![]()
![]()
met een fal die de enige assault rifle was met meer kracht dan de ump45quote:Op maandag 10 januari 2011 15:54 schreef KoningStoma het volgende:
Met een fal waar je niet van over je nek ging en waar je geen enorm nadeel had met semi automatische wapens omdat de developer incompetent genoeg is om het te verneuken.
Ump45 silencedquote:Op maandag 10 januari 2011 16:05 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
met een fal die de enige assault rifle was met meer kracht dan de ump45Lightweight Pro, Marathon Pro, Commando Pro
Usp.45 Tac Knife
![]()
![]()
commandoquote:Op maandag 10 januari 2011 16:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ump45 silencedLightweight Pro, Marathon Pro, Commando Pro
Usp.45 Tac Knife
met de c van combobreaker
In MW2 speelde elke klapjosti met dezelfde gun, bij BO zie je veeeeel meer variatie. Verdomde goed werk van Treyarch dus
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
We kunnen nog steeds qscopen zal zo wel een filmpje posten die ik net gemaakt heb.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:13 schreef Tauchmeister het volgende:
*pinkt een traantje weg*![]()
Alleen jammer dat ze zulke slechte en onpraktische algoritmes gebruiken om de lag te maskeren. Het is bijna alsof ze totaal niets doen om de lag te compenseren. In MW2 was dat niet zon overduidelijk probleem.![]()
Nee in mw2 hadden bijna nooit lag.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:25 schreef KoningStoma het volgende:
Alleen jammer dat ze zulke slechte en onpraktische algoritmes gebruiken om de lag te maskeren. Het is bijna alsof ze totaal niets doen om de lag te compenseren. In MW2 was dat niet zon overduidelijk probleem.![]()
![]()
Weet je wat het is. Als je in MW2 lag had, wist je bijna zeker dat het aan jezelf lag of aan de host. Dat was dus het probleem van de speler.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:25 schreef KoningStoma het volgende:
Alleen jammer dat ze zulke slechte en onpraktische algoritmes gebruiken om de lag te maskeren. Het is bijna alsof ze totaal niets doen om de lag te compenseren. In MW2 was dat niet zon overduidelijk probleem.
In BO weet ik serieus niet hoe ik soms ineens aan die lag kom. Mensen die bij MW2 nergens last van hadden, en bij BO niet eens kunnen joinen (Fsmxi). Ik krijg het idee dat het bij MW2 echt aan de speler lag (95 % van de tijd in ieder geval) en bij BO ook een groot deel van het spel het probleem is...
Lugubere zaakjes![]()
![]()
Dat heb je met alle call of duty's, niet zo miepen steeds. Een jaar geleden riep je precies hetzelfde over MW2 namelijk
Dat is zo. Maar in BO gebeurt het zo vaak dat ik er moe van wordt. Mij hoor je niet zeggen dat mw2 goed werkte. Het was iig stukken beter dan BO.
Dit soort dingen zag je nooit in mw2 bijvoorbeeld![]()
Ik krijg bij BO vrijwel altijd maar drie streepjes, terwijl mijn verbinding toch dik ok is. Bij MW2 had ik vaak net zo veel lag maar toen had ik wel volle verbinding volgens de game. Die games kloppen gewoon allebei nietPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
de submachine versiequote:Op maandag 10 januari 2011 15:17 schreef Parvus het volgende:
[..]
Een kleine versie van de AK74...Say whaaaaaaaaaaaaaaaaaat![]()
![]()
Tering, 1 dagje school en ,meteen al weer zo'n bende posts
Dat is de sub machine, je hebt 47 en 74uquote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
zeg dat danquote:Op maandag 10 januari 2011 17:18 schreef KneusTeun het volgende:
Tering, 1 dagje school en ,meteen al weer zo'n bende posts
[..]
Dat is de sub machine, je hebt 47 en 74u![]()
![]()
Prestige 5![]()
Heb in de eerste maand dat BO uit was 3.5 prestige gehaald.
De afgelopen maand maar 1.5 prestige gehaald![]()
Hopelijk binnekort dubbelXP![]()
Hoelang doe jij in uren over een prestige?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:33 schreef SoldMayor het volgende:
Prestige 5![]()
Heb in de eerste maand dat BO uit was 3.5 prestige gehaald.
Nu weer een maand verder maar 1.5![]()
Hopelijk binnekort dubbelXP![]()
Ik zit zo ongeveer op 1 dag in speeluren dus ongeveer 24 uren.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoelang doe jij in uren over een prestige?![]()
Best netjes ik zelf zit nu op 17 uur per prestige ongeveer. Gaat me veel sneller dan in MW2quote:Op maandag 10 januari 2011 17:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik zit zo ongeveer op 1 dag in speeluren dus ongeveer 24 uren.![]()
dit spel is dan ook veel makkelijker dan MW2quote:Op maandag 10 januari 2011 17:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Best netjes ik zelf zit nu op 17 uur per prestige ongeveer. Gaat me veel sneller dan in MW2"Crescendo gramen sementat."
Ik ram vaak in de eerste uren 30 levels er door heen. En wanneer ik dat dan zat ben begin ik vaak te kloten en gaat alles een stuk langzamer met levelen.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Best netjes ik zelf zit nu op 17 uur per prestige ongeveer. Gaat me veel sneller dan in MW2![]()
zijn hier mensen die regelmatig zombies spelen ?
ik zou graag level 35 halen in Kino der Toten, momenteel
lvl 31 - 900 kills - 136000 punten
GT twenty2seven![]()
Dit spel is veel makkelijker voor mensen met gun skillquote:Op maandag 10 januari 2011 17:37 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
dit spel is dan ook veel makkelijker dan MW2![]()
Ik niet.![]()
Vond S&D in MW2 wel vet maar in BO minder.
Ik doe eigenlijk alleen groundwar.
Lekker afwisseling van TDM en DOM.
Daar naast meer mensen dus meer om af te schieten.
![]()
![]()
gun skill?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit spel is veel makkelijker voor mensen met gun skill"Crescendo gramen sementat."
Mensen die om kunnen gaan met recoil en dergelijke ipv zo'n achterlijke ACR waarmee je mensen kon snipenquote:![]()
Nee joh weetje hoe vaak ik dood ga door een kerel die eerst drie kwart van zijn kogels mist in zijn magazijn en me dan past raakt?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:59 schreef KoningStoma het volgende:
Met aim assist kan elk niet-spastisch persoon het wel hoor.![]()
Net ff langs de gamewinkel gegaan en Battlefield Bad Company 2 gehaald een update van 1752mb duurt gewoon 1379min om te downloaden
PS3 zeker?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:03 schreef Rijstkoker het volgende:
Net ff langs de gamewinkel gegaan en Battlefield Bad Company 2 gehaald een update van 1752mb duurt gewoon 1379min om te downloaden![]()
Dat bedoel ik dan met spastischquote:Op maandag 10 januari 2011 18:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh weetje hoe vaak ik dood ga door een kerel die eerst drie kwart van zijn kogels mist in zijn magazijn en me dan past raakt?![]()
![]()
Zijn meer mensen dan jij denkt die hier last van hebben dan. Als je beter met geweren zoals de Famas kan omgaan door hem bijvoorbeeld te bursten heb je al een gigantische voorsprong op ongeveer de helft van de mensen.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dan met spastisch![]()
nou dat heb ik wel, ik gebruik eigenlijk nooit scavenger omdat m'n kogels zelden opraken, zelfs als ik lang in leven ben en veel kills maakquote:Op maandag 10 januari 2011 17:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mensen die om kunnen gaan met recoil en dergelijke ipv zo'n achterlijke ACR waarmee je mensen kon snipen"Crescendo gramen sementat."
Ik gebruik alleen scavenger op mijn trie hard 74U met grip en rapid fire. Beetje overbodige perk vind ik het ook aangezien je overal wel een Galil,Famas of 74U kan oprapen.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:06 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
nou dat heb ik wel, ik gebruik eigenlijk nooit scavenger omdat m'n kogels zelden opraken, zelfs als ik lang in leven ben en veel kills maak![]()
PS3 en updates zijn echt hel! denk je yes ik heb hem binnen en vervolgens moet ie hem nog installeren....quote:Op maandag 10 januari 2011 18:03 schreef Rijstkoker het volgende:
Net ff langs de gamewinkel gegaan en Battlefield Bad Company 2 gehaald een update van 1752mb duurt gewoon 1379min om te downloaden
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
of een enfieldquote:Op maandag 10 januari 2011 18:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen scavenger op mijn trie hard 74U met grip en rapid fire. Beetje overbodige perk vind ik het ook aangezien je overal wel een Galil,Famas of 74U kan oprapen.
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Enfield speel je dual mag niet mee, dat weet iedere pro."Crescendo gramen sementat."
Hij is altijd langzaam als ik ook met mijn laptop op hetzelfde netwerk zit maar gelukkig heb ik een telefoon waarmee ik een hotspot op kan stellen dus hij was klaar binnen een half uurquote:Op maandag 10 januari 2011 18:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
PS3 en updates zijn echt hel! denk je yes ik heb hem binnen en vervolgens moet ie hem nog installeren....nu ff checken.
awesomequote:Op maandag 10 januari 2011 20:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gruwelijke playercard tegengekomen zojuist
[ afbeelding ]alleen lijkt het meer op een tijger dan een wolf
Lol level 17 en nu me sleight of hand pro binnen en bijna me scavenger pro. Voor mij is dat redelijk snel, voordat iedereen hier gaat haten
hij heeft toch echt [WOLF] in zijn clantag staanquote:"Crescendo gramen sementat."
Dat betekent toch niet dat het een wolf is als je overduidelijk ziet dat het een tijger is.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:26 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
hij heeft toch echt [WOLF] in zijn clantag staan
Misschien zit ie wel in een wolf-clan.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
ooit al eens een grijze tijger gezien?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat betekent toch niet dat het een wolf is als je overduidelijk ziet dat het een tijger is.
Misschien zit ie wel in een wolf-clan.
Zo'n witte tijger die in de modder heeft gerold?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:41 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ooit al eens een grijze tijger gezien?![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:50 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Zo'n witte tijger die in de modder heeft gerold?nee.
Dat S&D met die snipers moeten we vaker doen
Ik maak zo wel een filmpje met alle leuke shit die gebeurde.![]()
Was phun idd.
Als afsluiter nog ff 2 potjes Hardcore FFA gewonnen, 20-4 op Hanoi (2 deaths door last stand) en 13-4 op Crisis
![]()
![]()
Speelde vanavond HQ met een party, dat is flink punten scoren zeg
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:41 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ooit al eens een grijze tijger gezien?
?![]()
![]()
De foto komt van vijftigplusser.nl af en ik zie al wat grijze haartjes op zijn snoet zitten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is overduidelijk wit, en niet grijsAll good things are wild and free.![]()
HAHAHAHA goeie tlicquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
De foto komt van vijftigplusser.nl af en ik zie al wat grijze haartjes op zijn snoet zitten.Loll0lz
___!!!1!1!11einz!EINZ! hahhahaharharrhar
Goeie![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
HAHAHAHA goeie tlicLoll0lz
___!!!1!1!11einz!EINZ! hahhahaharharrhar
Goeie
All good things are wild and free.![]()
Realistisch man, een sniper die rondrent als Rambo en iedereen popt
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
die tijgers zijn wit!!!1!
neemt niet weg dat witte tijgers wel echt ontzettende koningsdieren zijnlater, als ik groot ben oh wacht, ze zijn bijna uitgestorven
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Usp.45 Tac Knife
En ik ben de kerstman....quote:Op maandag 10 januari 2011 17:37 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
dit spel is dan ook veel makkelijker dan MW2
Danger close,
Usp.45 Tac Knife
Overpowered killstreaks die op elkaar bouwen..
Scavenger claymore camping...
De absurde recoil op de scar en ACR..
MW2 was echt veel moeilijker ja!??!?!? : /
En wat is er nou weer mis met galil silencer?
Als een gun noob is dan is dat wel de 74U (rapid fire)Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
... the fuck?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:37 schreef BzP het volgende:
[..]
[..]
En ik ben de kerstman....
Danger close,
Usp.45 Tac Knife
Als een gun noob is dan is dat wel de 74U (rapid fire)![]()
Ik begrijp echt NIKS van deze post![]()
![]()
ik quotte vulva... en jou quote erbij als voorbeeld..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
... the fuck?![]()
Ik begrijp echt NIKS van deze post
ik snap niet dat iemand erbij in zn hoofd kan komen dat MW2 moelijk was/ uberhaupt skills nodig had?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
als je een noob bent is MW2 makkelijker, door alle kutzooi die erin zit, dit spel is veel minder noobfriendly dan MW2, en daarom ervaar ik dit spel als makkelijker, omdat ik nog makkelijker de noobjes kan afslachtenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:37 schreef BzP het volgende:
[..]
[..]
En ik ben de kerstman....
Danger close,
Usp.45 Tac Knife
Als een gun noob is dan is dat wel de 74U (rapid fire)
MW2 is gewoon Silcenced UMP het wapen om mee te schieten.
En bij Black ops is het de AK 74U met grip of rapid fire.
wie het hier niet mee eens is is een NUUB.
voegme maar toe dan geef ik jullie wel even les
psn: roydewit![]()
obvious trollquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:45 schreef roy040 het volgende:
MW2 is gewoon Silcenced UMP het wapen om mee te schieten.
En bij Black ops is het de AK 74U met grip of rapid fire.
wie het hier niet mee eens is is een NUUB.
voegme maar toe dan geef ik jullie wel even les
psn: roydewit
Kijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:42 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
als je een noob bent is MW2 makkelijker, door alle kutzooi die erin zit, dit spel is veel minder noobfriendly dan MW2, en daarom ervaar ik dit spel als makkelijker, omdat ik nog makkelijker de noobjes kan afslachten
Nu ben ik het met je eens
Ik own ook veel harder op BO precies hoe jij het uitlegt!
Thanks!
Voorbeeld: Noob @ MW2
Noob loopt naar een goed huisje/kamer
Noob legt 2 scavenged claymores neer en gaat in hoek zitten
Noob killt tot predator missle (5 kills)
Noob legt weer 2 claymores
Noob blijft in hoek en pakt lappie.
Noob killt 2 man met 1 missle.
Noob activeert harrier.
Noob wacht.
Noob heeft pavelow.
Noob zet pavelow in en gaat in hoekje andere kant zitten.
Noob blijft in hoek
Noob is mvp met 30-0Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
en nu?quote:"Crescendo gramen sementat."
dat is een voorbeeldquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:48 schreef BzP het volgende:
[..]
Kijk
Thanks!
Noob activeert harrier.
Noob wacht.
Noob heeft pavelow.
Noob blijft in hoek
Noob is mvp met 30-0
zo speelde ik soms wel in terminal in de cockpit van het vliegtuighet was ook echt veel te makkelijk
Voorbeeld: Noob @ BOquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:48 schreef BzP het volgende:
[..]
Kijk
Thanks!
Noob activeert harrier.
Noob wacht.
Noob heeft pavelow.
Noob blijft in hoek
Noob is mvp met 30-0
Noob legt een motion sensor neer en gaat in hoek zitten
Noob killt tot napalm/care package (5 kills)
Noob killt 2 man met napalm.
Noob wacht, killt tot volgende killstreak.
Noob zet killstreak in en gaat in hoekje andere kant zitten.
Noob blijft in hoek
Noob is mvp met 30-0![]()
Ik ook want als je dat niet deed vlogen je de noobtubes om je oren..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:52 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
dat is een voorbeeld
zo speelde ik soms wel in terminal in de cockpit van het vliegtuighet was ook echt veel te makkelijk
Ook de Marathon & LW & commando deed ik ook in invasion, favela want als je niet deed campen dan had je een ander voordeel nodig..
Van het ene extreme naar t andere ging dat spel, dat je je haast MOEST verlagenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
ik laat het nooit zo ver komen, tenzij ik niet weet dat hij daar zitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Voorbeeld: Noob @ BO
Noob blijft in hoek
Noob is mvp met 30-0
Ik heb je met mn hacker pro (motion sensor? hahaha), jat je carepackage, boobytrapp hem en kill je weer...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Voorbeeld: Noob @ BO
Noob blijft in hoek
Noob is mvp met 30-0Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
dat is onzin, ik speelde de laatste paar maanden praktisch alleen maar met de comboquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:54 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik ook want als je dat niet deed vlogen je de noobtubes om je oren..
Ook de Marathon & LW & commando deed ik ook in invasion, favela want als je niet deed campen dan had je een ander voordeel nodig..
Van het ene extreme naar t andere ging dat spel, dat je je haast MOEST verlagen
random assault rifle/ pp2000 silenced
SOH/bling
stopping power
steady aim
painkiller
nou mag jij mij vertellen wat er noobish is aan die setup en hoe het kan dat ik toch 1 van de 2 potjes bijna MVP was"Crescendo gramen sementat."
Painkillerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:57 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
dat is onzin, ik speelde de laatste paar maanden praktisch alleen maar met de combo
random assault rifle/ pp2000 silenced
SOH/bling
stopping power
steady aim
painkiller
nou mag jij mij vertellen wat er noobish is aan die setup en hoe het kan dat ik toch 1 van de 2 potjes bijna MVP wasVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
En dat kon je niet in MW2 bedoel je? 1 noobtube naar binnen en die camper is dood, of je rusht naar binnen met Com Pro en Lw Pro en stabbed hemquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:56 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik heb je met mn hacker pro (motion sensor? hahaha), jat je carepackage, boobytrapp hem en kill je weer...
Mensen die appels met peren vergelijken![]()
![]()
quote:ik gebruikte het nooit, het enige wanneer ik op een deathstreak kwam was bij spawnkillers, maar meestal haalde mijn tegenpartij geen choppers, daar zorgde ik wel voor
Ja je geeft toch duidelijk aan wat ik zei, dat je je speelstijl moet verlagen om te overleven..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
En dat kon je niet in MW2 bedoel je? 1 noobtube naar binnen en die camper is dood, of je rusht naar binnen met Com Pro en Lw Pro en stabbed hem
Mensen die appels met peren vergelijken
KUTSPELVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
ja sorry maar met mijn setup kan je net zo hard naar binnen rushen, desnoods gooi je semtex naar binnen, dat werkt hetzelfde als een noobtube, weet jequote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:01 schreef BzP het volgende:
[..]
Ja je geeft toch duidelijk aan wat ik zei, dat je je speelstijl moet verlagen om te overleven..
KUTSPEL
Maar mensen we zijn deze thread aan het verzieken met MW2 bullcrap...
Hadden we t niet over black ops?
Wie vind dat ze die auto's weg hadden moeten laten?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Lul toch niet man, als iedereen zo speelt omdat het niet anders kan in MW2 heeft het toch niks met verlagen te maken?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:01 schreef BzP het volgende:
[..]
Ja je geeft toch duidelijk aan wat ik zei, dat je je speelstijl moet verlagen om te overleven..
KUTSPELDan speel je gewoon zo, hoef je niks voor te verlagen of verhogen.
![]()
ik speel het toch niet meer dus ga me er niet meer druk over makenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lul toch niet man, als iedereen zo speelt omdat het niet anders kan in MW2 heeft het toch niks met verlagen te maken?Dan speel je gewoon zo, hoef je niks voor te verlagen of verhogen.
Valkyrie rocket ownage of anus?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Hoezo? We moegen hier gewoon een discussie over MW2 houden hoor, is al zo vaak gebeurd sinds het begin van deze reeks, niks mis mee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:05 schreef BzP het volgende:
[..]
ik speel het toch niet meer dus ga me er niet meer druk over maken
Valkyrie rocket ownage of anus?
Tevens Valkyrie rockets![]()
![]()
ik vind het wel grappig als een vijandelijke valkyrie rocket het raampje voorbij vliegt van waaruit ik zit te schieten op dat momentquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoezo? We moegen hier gewoon een discussie over MW2 houden hoor, is al zo vaak gebeurd sinds het begin van deze reeks, niks mis mee.
Tevens Valkyrie rockets
Ok, een voorbeeldquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoezo? We moegen hier gewoon een discussie over MW2 houden hoor, is al zo vaak gebeurd sinds het begin van deze reeks, niks mis mee.
Tevens Valkyrie rockets
Ik zag maten van mij aan als fps goden toen ik ze mw2 zag spelen en alles plat ownen.
Ik was toen nog onbekend met het spel, ik kocht MW2 maar vond dat het nog altijd moeizaam ging tot ik me een bepaalde speelstijl ontdenkte.
Nu speel ik BO en die maten ook, en ze snappen niet meer waarom ze niet meer ownen en ik opeens veel harder..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Killstreaks die zuigen:
RC-XD
Valkery rockets
Mortar Team.
Killstreaks die Chilla zijn:
gunship
attack dogs
chopper gunner
Napalm
Rolling thunDaA![]()
Wauuuwww, voeg mij toe dan op psn: roydewit dan own ik jou EVEEEEEnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:10 schreef BzP het volgende:
[..]
Ok, een voorbeeld
Ik zag maten van mij aan als fps goden toen ik ze mw2 zag spelen en alles plat ownen.
Ik was toen nog onbekend met het spel, ik kocht MW2 maar vond dat het nog altijd moeizaam ging tot ik me een bepaalde speelstijl ontdenkte.
Nu speel ik BO en die maten ook, en ze snappen niet meer waarom ze niet meer ownen en ik opeens veel harder..![]()
Morrtar team is juist wel goed.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:10 schreef roy040 het volgende:
Killstreaks die zuigen:
RC-XD
Valkery rockets
Mortar Team.
Killstreaks die Chilla zijn:
gunship
attack dogs
chopper gunner
Napalm
Rolling thunDaA
Doggies CG en GS zijn echt te noob.
Haal liever mijn kills met mijn pipa.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Van mij hadden killstreaks er allemaal ook wel uit gemogen, had ik geen problemen mee gehad.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
ja precies, of gewoon alleen UAV, napalm strike en attack heli ofzo, net als in cod 4quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:11 schreef KneusTeun het volgende:
Van mij hadden killstreaks er allemaal ook wel uit gemogen, had ik geen problemen mee gehad."Crescendo gramen sementat."
kan je ook met een assault rifle schieten?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:11 schreef roy040 het volgende:
[..]
Wauuuwww, voeg mij toe dan op psn: roydewit dan own ik jou EVEEEEEnbarebones?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:11 schreef KneusTeun het volgende:
Van mij hadden killstreaks er allemaal ook wel uit gemogen, had ik geen problemen mee gehad.
En Mortar team is goed bij objective games niet TDM
Speel TDM evengoed nietVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Heb je ook in BB modequote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:12 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja precies, of gewoon alleen UAV, napalm strike en attack heli ofzo, net als in cod 4Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:13 schreef BzP het volgende:
[..]
kan je ook met een assault rifle schieten?
[..]
barebones?
Speel TDM evengoed nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:13 schreef BzP het volgende:
[..]
[..]
barebones?
Speel TDM evengoed nietKan ik wel ja, vind de commando wel chill maar ik gebruik 9 van de 10 keer de AK74U met gripquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:13 schreef BzP het volgende:
[..]
[..]
barebones?
Speel TDM evengoed niet![]()
Dat komt omdat het een ander spel isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:10 schreef BzP het volgende:
[..]
Ok, een voorbeeld
Nu speel ik BO en die maten ook, en ze snappen niet meer waarom ze niet meer ownen en ik opeens veel harder..sinds ik BO speel ben ik ook anders gaan spelen, omdat het veel minder extreem is.
Maar aan de andere kant, dat extreme, over the top was wel wat MW2 leuk maakte. Snelheid, explosies die beter klonken, wapens die niet aanvoelden als plastic geweertjes.
Ja BO is beter gebalanceerd, en dat hebben ze goed gedaan. Maar ik hoor steeds meer mensen zeggen dat het met de dag minder leuk wordt om te spelen, en dat heb ik zelf ook. Dat is me bij MW2 nooit overkomen.![]()
Deze is ook wel mooi trouwens;
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
MW2 werd mij snel saai door het gebrek aan skill..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat komt omdat het een ander spel issinds ik BO speel ben ik ook anders gaan spelen, omdat het veel minder extreem is.
Maar aan de andere kant, dat extreme, over the top was wel wat MW2 leuk maakte. Snelheid, explosies die beter klonken, wapens die niet aanvoelden als plastic geweertjes.
Ja BO is beter gebalanceerd, en dat hebben ze goed gedaan. Maar ik hoor steeds meer mensen zeggen dat het met de dag minder leuk wordt om te spelen, en dat heb ik zelf ook. Dat is me bij MW2 nooit overkomen.
En plastice geweren? tap of burst eens bij BO.. Dan kill je ook sneller
En Roydewit met 47u is killen ook geen kunst meer..
Daarom zie je ook 50% met die dingen rond lopen
die gun had beter bij mw2 gepastVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik weet maar ik sta wel 9 van de 10 potjes bovenaan macho:offquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:18 schreef BzP het volgende:
[..]
MW2 werd mij snel saai door het gebrek aan skill..
En plastice geweren? tap of burst eens bij BO.. Dan kill je ook sneller
En Roydewit met 47u is killen ook geen kunst meer..
Daarom zie je ook 50% met die dingen rond lopen
die gun had beter bij mw2 gepast![]()
![]()
Wil je nu een ballon?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:19 schreef roy040 het volgende:
[..]
Ik weet maar ik sta wel 9 van de 10 potjes bovenaan macho:offVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
dude......quote:
Gister nog flakjacket pro gehaald... erg handig perk in Nuketown moet ik zeggen!Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Wordt een beetje moe van het "kijk mij goed zijn" gehalte in dit topic.
Heerlijk al die zelf ingenomen losers die geen capture of defend hebben en alleen voor hun eigen killstreak spelen.
Waarvan de helft stiekem een tent meeneemt en een bak koffie met kaarten omdat ze zich anders vervelen in een hoekje.
Weet je waar ik het meest van geniet bij deze game? (en dat was evenveel met MW2 en COD4) Het geouwehoer met de vaste club terwijl we wel gewoon samen voor de winst gaan.
Ohja en het gebek op mekaar is ook altijd wel vermakelijk te noemen.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Ik zit maar te kutten, maar ik ben wel goed :]quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:29 schreef KneusTeun het volgende:
Heerlijk al die zelf ingenomen losers die geen capture of defend hebben en alleen voor hun eigen killstreak spelen.
Waarvan de helft stiekem een tent meeneemt en een bak koffie met kaarten omdat ze zich anders vervelen in een hoekje.
Weet je waar ik het meest van geniet bij deze game? (en dat was evenveel met MW2 en COD4) Het geouwehoer met de vaste club terwijl we wel gewoon samen voor de winst gaan.
Ohja en het gebek op mekaar is ook altijd wel vermakelijk te noemen.
en ik ga altijd voor de winst dus defusen en planten doe ik ook altijd. want ik haat verliezen![]()
Of mensen die jou bij Domination 3/4 vd vlag laten capturen om dan de laatste seconde erbij te staan..
Of idd mensen met 48-7 en dan 0 captures.. Dat zijn de fgtsVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:29 schreef KneusTeun het volgende:
Ik speel ook dagelijks met een vaste club van +- 15 mannen/vrouwen (187)
Waar er altijd wel een paar aant knallen zijn.
Dat is idd het leukste aan alles.
Zonder hun zou ik de 1e prestige nog niet gehaald hebben.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Waar kan ik jullie PSN vinden d an voeg ik er straks een paar toe, en doen we ff schietenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:38 schreef BzP het volgende:
Ik speel ook dagelijks met een vaste club van +- 15 mannen/vrouwen (187)
Waar er altijd wel een paar aant knallen zijn.
Dat is idd het leukste aan alles.
Zonder hun zou ik de 1e prestige nog niet gehaald hebben.![]()
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:39 schreef roy040 het volgende:
[..]
Waar kan ik jullie PSN vinden d an voeg ik er straks een paar toe, en doen we ff schieten
Ik speel niet met kleuters, voor het geval dat.....Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:29 schreef KneusTeun het volgende:
Zonder de vaste club van FOK! zou ik allang geen BO meer spelen.![]()
Ik ben 22quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:41 schreef BzP het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Ik speel niet met kleuters, voor het geval dat.....![]()
![]()
Ik vind de situaties geweldig die voortkomen met vrienden, zoals hier een moment op nuketown
Ik rush samen met slowy-01 naar voren en krijg en neem mn kans om 4 man omver te sproeien met mn SMG.. Begint Slowy opeens te flippen op mij dat ik al zn kills op een rij steel en dat hij maar 1 assist had
Ik meteen een filmpje maken eerst vanuit mijn view, en toen vanuit zijn view..
Dat aan aan de volle party laten zien in theatre..
Wat hadden we gelachen toen..
Die dingen zijn veel meer waard dan dat bvb ene potje waar ik 48-0 ging...
Vid heet ook "Stealing from Slowy"Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Inderdaadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit.
Zonder de vaste club van FOK! zou ik allang geen BO meer spelen.
Ik loop jou anders steeds mis rossdalequote:Ben je nog wel actief? of alleen borderlands? die wil ik btw ook nog halen denk ik.
Iedereen waar ik MW2 mee speelde speelt nu weer MW2.
Ik vind BO veel leuker maar ben vaak wel remy
Michas joins party....michas left party..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:03 schreef Michhas het volgende:
Misschien moet ik maar weer eens gaan spelen ipv series te kijken's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Dat komt me bekend voorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Michas joins party....michas left party..![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Michas joins party....michas left party..Leuk om te geven, leuk om te krijgenquote:![]()
![]()
Gisteren avond wel weer een paar heerlijke potjes DOM gespeeld waar onder een ronde op jungle waarin we wonnen met 201-15![]()
dat doe ik ook wel eens, kijken wie met wie aan het spelen isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Michas joins party....michas left party..
Jullie lopen elkaar volgens mij gewoon steeds misquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik loop jou anders steeds mis rossdaleBen je nog wel actief? of alleen borderlands? die wil ik btw ook nog halen denk ik.
Maar inderdaad, zonder vaste groep zou ik nauwelijks online gamen denk ikVind het "sociale" gebeuren iets dat het voor mij veel leuker maakt.
![]()
als er niemand online is zit ik vaak ook gewoon SP BO te doen of AC: B ofzoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:18 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Jullie lopen elkaar volgens mij gewoon steeds mis
Maar inderdaad, zonder vaste groep zou ik nauwelijks online gamen denk ikVind het "sociale" gebeuren iets dat het voor mij veel leuker maakt.
laatst nog domination gewonnen met 201-200quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gisteren avond wel weer een paar heerlijke potjes DOM gespeeld waar onder een ronde op jungle waarin we wonnen met 201-15
spannend!Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
We willen binnen kort proberen een ronde te winnen met 200-0 zijn we nu een strategie voor aan het bedenken want het zou te doen moeten zijn zeker als we allemaal tac insert aan hebben staan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:20 schreef BzP het volgende:
[..]
laatst nog domination gewonnen met 201-200
spannend!![]()
Laatst mooi met de vaste groep toen de gehele tegenpartij weg ging..........'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Dan moet je allemaal super tactisch samen spelen, en geluk hebben dat je echte rookies tegenover je hebt..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We willen binnen kort proberen een ronde te winnen met 200-0 zijn we nu een strategie voor aan het bedenken want het zou te doen moeten zijn zeker als we allemaal tac insert aan hebben staan.
Desalniettemin een hele prestatieVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
"Laatst", toen de vaste groep groter was/leek, met de vaste groep gewoon 2 teams vullenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:25 schreef KneusTeun het volgende:
Laatst mooi met de vaste groep toen de gehele tegenpartij weg ging..........![]()
![]()
Ja word lastig maar opzich moet het te doen zijn want er zitten me toch een stel mongolen dit spel te spelenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:26 schreef BzP het volgende:
[..]
Dan moet je allemaal super tactisch samen spelen, en geluk hebben dat je echte rookies tegenover je hebt..
Desalniettemin een hele prestatie![]()
![]()
ik wacht wel op je screenshot..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja word lastig maar opzich moet het te doen zijn want er zitten me toch een stel mongolen dit spel te spelen
En idd veel kippen zonder kop aanwezig op BO
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Wilden wij ook met de groep proberen bij MW2quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We willen binnen kort proberen een ronde te winnen met 200-0 zijn we nu een strategie voor aan het bedenken want het zou te doen moeten zijn zeker als we allemaal tac insert aan hebben staan.![]()
![]()
In Team Tactical is het ons gelukt maar in normale DOM nog nooit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wilden wij ook met de groep proberen bij MW2![]()
Dit is onmogelijk, aangezien de som van de uitslag deelbaar door 3 moet zijn.. 201-198 is wel mogelijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:20 schreef BzP het volgende:
[..]
laatst nog domination gewonnen met 201-200
spannend!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Is ook lastig, je moet sowieso een kleine map hebben, denk dat alleen Firing Range en Nuketown geschikt zijn, een volle party is een vereiste en behoorlijk goed teamwerk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In Team Tactical is het ons gelukt maar in normale DOM nog nooit.![]()
Firing Range was ook ons idee om het daar op te proberen maar B vlag kan een echte bitch zijn om te pakken. Jungle zou ook moeten lukken maar dan moet het hele andere team of iig drie kwart van de mensen eerst naar B gaan zodat we 2 mensen met marathon lightweight zo snel mogelijk daar krijgen. Maar als het ons is gelukt krijgen jullie sowieso een screenshotquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Is ook lastig, je moet sowieso een kleine map hebben, denk dat alleen Firing Range en Nuketown geschikt zijn, een volle party is een vereiste en behoorlijk goed teamwerk.![]()
En toch stond het er...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dit is onmogelijk, aangezien de som van de uitslag deelbaar door 3 moet zijn.. 201-198 is wel mogelijk.
En leg me uit dat het deelbaar door 3 MOET zijn..
Ik weet het ook niet 100% hoe het werkt maar het stond er dus ECHTVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Haha, dat was op Firing Range toen. Lekker potje was dat.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:25 schreef KneusTeun het volgende:
Laatst mooi met de vaste groep toen de gehele tegenpartij weg ging..........
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Ik denk dat Jungle te groot is. Als jouw team bij C spawnt en de enemies bij A, ben je op jungle sowieso niet op tijd om A te capturen vóór dat je enemies dat doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Firing Range was ook ons idee om het daar op te proberen maar B vlag kan een echte bitch zijn om te pakken. Jungle zou ook moeten lukken maar dan moet het hele andere team of iig drie kwart van de mensen eerst naar B gaan zodat we 2 mensen met marathon lightweight zo snel mogelijk daar krijgen. Maar als het ons is gelukt krijgen jullie sowieso een screenshot![]()
Het kan opzich wel maar dan moeten je twee mensen die voor A gaan meteen hun gun fights winnen bij B. Grid is overigens ook nog wel een optie bedacht ik me net.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik denk dat Jungle te groot is. Als jouw team bij C spawnt en de enemies bij A, ben je op jungle sowieso niet op tijd om A te capturen vóór dat je enemies dat doen.![]()
idd, weet je hoe vaak ik zelfs mn eigen vlag mis in het begin omdat ik mn class nog aant pakken ben, mn controller van de tafel pak, of mn joint in de asbak moet leggen..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik denk dat Jungle te groot is. Als jouw team bij C spawnt en de enemies bij A, ben je op jungle sowieso niet op tijd om A te capturen vóór dat je enemies dat doen.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Als je voor zoiets gaat zit je al lang met je turtlebeach kop telefoon en controller in de hand hoor. Als ik casual speel ben ik vaak nog aan het smsen oid voor ik eindelijk echt beginquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:52 schreef BzP het volgende:
[..]
idd, weet je hoe vaak ik zelfs mn eigen vlag mis in het begin omdat ik mn class nog aant pakken ben, mn controller van de tafel pak, of mn joint in de asbak moet leggen..![]()
klopt,quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je voor zoiets gaat zit je al lang met je turtlebeach kop telefoon en controller in de hand hoor. Als ik casual speel ben ik vaak nog aan het smsen oid voor ik eindelijk echt begin
Maar als je er werkelijk voor gaat hoef je maar een team als tegenpartij te hebben die allemaal meteen op de 1e vlag duiken dan heb je al een probleem, nietwaar?
Met 6 man is een punt immers binnen 2 seconden binnenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Het is inderdaad wel mogelijk, maar Jungle is denk ik wel erg tricky.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het kan opzich wel maar dan moeten je twee mensen die voor A gaan meteen hun gun fights winnen bij B. Grid is overigens ook nog wel een optie bedacht ik me net.
Ook omdat je op sommige stukken naar boven/beneden vecht vanwege elevation in het level zijn de kansen om 200-0 te spelen klein.
Grid is inderdaad wel te doen denk ik, aangezien A en C bij elkaar zitten, en als je 200-0 wilt spelen zijn A en C wel het belangrijkst.![]()
B is ook heel makkelijk te verdedigen als je zorgt dat je 2 mensen in B gebouw hebt. Denk dat Grid inderdaad de beste optie isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel mogelijk, maar Jungle is denk ik wel erg tricky.
Ook omdat je op sommige stukken naar boven/beneden vecht vanwege elevation in het level zijn de kansen om 200-0 te spelen klein.
Grid is inderdaad wel te doen denk ik, aangezien A en C bij elkaar zitten, en als je 200-0 wilt spelen zijn A en C wel het belangrijkst.![]()
het kan wel, als een van de punten niet meteen gepakt wordt. ik heb dit ook een keer gehadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dit is onmogelijk, aangezien de som van de uitslag deelbaar door 3 moet zijn.. 201-198 is wel mogelijk."Crescendo gramen sementat."
Misschien is Nuketown ook wel te doen... 3 mensen die rushen, 3 mensen met Flack Jacket (anders is Nuketown wel onmogelijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
B is ook heel makkelijk te verdedigen als je zorgt dat je 2 mensen in B gebouw hebt. Denk dat Grid inderdaad de beste optie is)
![]()
Je hebt gelijk, toen ik de reactie van BzP las kwam dat ineens in me op maar toen was je me voorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:59 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
het kan wel, als een van de punten niet meteen gepakt wordt. ik heb dit ook een keer gehad
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Als je zorgt dat een iemand "jou" punt neemt 2 naar bij en 3 naar hun punt zou het inderdaad ook een mogelijkheid moeten zijn. Waarom zou je uberhaupt nuketown spelen zonder Flack jacket hahaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Misschien is Nuketown ook wel te doen... 3 mensen die rushen, 3 mensen met Flack Jacket (anders is Nuketown wel onmogelijk)
![]()
Omdat je het zonder rushers sowieso niet red om 200-0 te spelen, je hebt mensen nodig die een beetje campend verdedigen bij de capturepoints, maar ook mensen die nog een beetje terugvechten tegen de enemies, anders wordt je onderlopenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je zorgt dat een iemand "jou" punt neemt 2 naar bij en 3 naar hun punt zou het inderdaad ook een mogelijkheid moeten zijn. Waarom zou je uberhaupt nuketown spelen zonder Flack jacket haha![]()
![]()
dit inderdaad. als je alle 3 de punten eenmaal hebt is het een kwestie van tactisch spelenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je zorgt dat een iemand "jou" punt neemt 2 naar bij en 3 naar hun punt zou het inderdaad ook een mogelijkheid moeten zijn. Waarom zou je uberhaupt nuketown spelen zonder Flack jacket haha
maar om alle 3 de punten meteen niet in handen van de vijanden te laten vallen, dat moet een grote logistiek perfect gecoördineerde move zijn van heel je team"Crescendo gramen sementat."
+ een portie gelukquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:09 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
dit inderdaad. als je alle 3 de punten eenmaal hebt is het een kwestie van tactisch spelen
maar om alle 3 de punten meteen niet in handen van de vijanden te laten vallen, dat moet een grote logistiek perfect gecoördineerde move zijn van heel je teamVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ja ik bedoelde meer nuketown in zijn algemeen. Sowieso speelt drie kwart van het team met flack jacket omdat je anders vrij makkelijk uit je camp plek kan worden genade. En ja als je voor zoiets gaat word er flink gecampedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat je het zonder rushers sowieso niet red om 200-0 te spelen, je hebt mensen nodig die een beetje campend verdedigen bij de capturepoints, maar ook mensen die nog een beetje terugvechten tegen de enemies, anders wordt je onderlopen![]()
Precies.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde meer nuketown in zijn algemeen. Sowieso speelt drie kwart van het team met flack jacket omdat je anders vrij makkelijk uit je camp plek kan worden genade. En ja als je voor zoiets gaat word er flink gecamped
Wat wel chill is aan Nuketown is dat je de spawns zwaaar kan beïnvloeden hiermee. Als je alledrie de points hebt, en 4 of 5 man van je team zijn aan het campen, kun je er donder op zeggen dat de enemies de hele match op dezelfde plek spawnen. Spawnrapen als een malle, killstreaks halen als een malle, en deze twee versterken elkaar natuurlijk ook nog eensIk denk eigenlijk dat Nuketown best te doen is met een beetje oefening.
![]()
Als je op nuketown die M60 neemt kun je vanaf B dat ding gewoon leeg blaffen richting hun spawn en zo doggies halen echt belachelijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Precies.
Wat wel chill is aan Nuketown is dat je de spawns zwaaar kan beïnvloeden hiermee. Als je alledrie de points hebt, en 4 of 5 man van je team zijn aan het campen, kun je er donder op zeggen dat de enemies de hele match op dezelfde plek spawnen. Spawnrapen als een malle, killstreaks halen als een malle, en deze twee versterken elkaar natuurlijk ook nog eensIk denk eigenlijk dat Nuketown best te doen is met een beetje oefening.
![]()
Daarom, dat zou op Firing Range of Grid niet echt kunnen... Laat me even weten of je het gaat proberen en hoe het gingquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je op nuketown die M60 neemt kun je vanaf B dat ding gewoon leeg blaffen richting hun spawn en zo doggies halen echt belachelijk![]()
![]()
Als het goed is kan een maatje van me het capturen dus dan kan ik hem zelfs helemaal op youtube zetten als het lukt. Al zal het niet heel spannende gameplay zijn dan maar het gaat om het resultaat.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daarom, dat zou op Firing Range of Grid niet echt kunnen... Laat me even weten of je het gaat proberen en hoe het ging![]()
nuketown domination zorgt altijd voor heftige gameplayquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als het goed is kan een maatje van me het capturen dus dan kan ik hem zelfs helemaal op youtube zetten als het lukt. Al zal het niet heel spannende gameplay zijn dan maar het gaat om het resultaat.
DEMO op nuketown is pas heftig zaten laatst in een volle party en hadden 2 mensen die over de 100 kills hadden echt niet normaal.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:27 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
nuketown domination zorgt altijd voor heftige gameplay![]()
Hehequote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet boos worden, jij mag de bom planten hoor![]()
![]()
![]()
Voornamelijk 360 hier manquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:30 schreef roy040 het volgende:
Wie van jullie wil mij toevoegen straks dan speel ik een pot mee.
psn:roydewit![]()
![]()
Ik ben ook Playstation in hart en nieren.. Maar BO is op de Xblock echt stukken beterquote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
En bjorentjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou Bobbanz eens een PM sturen hij is de PS3 god.![]()
![]()
Gast, je opmerkingen worden nu gewoon echt lame.quote:
Je pocht met een ratio van 1.80 ofso.
Ik ben niet goed en heb 1.60 dus waar praat je ook over.
Ik hoef ook geen kinderen op mijn PSN
Je moet niet zo happenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gast, je opmerkingen worden nu gewoon echt lame.
Je pocht met een ratio van 1.80 ofso.
Ik ben niet goed en heb 1.60 dus waar praat je ook over.
Ik hoef ook geen kinderen op mijn PSN![]()
![]()
Happen of niet?quote:
Je wilt met mensen hier samen spelen, maar je gedraagt je als een verwend kind
Wat verwacht je dan?
Waarom denk je dat ik mn PSN niet aan jou geef?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:41 schreef BzP het volgende:
[..]
Happen of niet?
Wat verwacht je dan?![]()
Oke sorry man. Ik wil niet dat ik zo overkom bij jou.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:41 schreef BzP het volgende:
[..]
Happen of niet?
Wat verwacht je dan?
Waarom denk je dat ik mn PSN niet aan jou geef?
Ik verveel me gewoon![]()
buuuurrrnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:41 schreef BzP het volgende:
[..]
Happen of niet?
Wat verwacht je dan?
Waarom denk je dat ik mn PSN niet aan jou geef?
22 jaar en nog veel te leren zie ik...
Ik hoop dat je in RL een andere strategie hebt op gebied van contacten leggenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Mag ik jouw leeftijd weten?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:44 schreef BzP het volgende:
Ik hoop dat je in RL een andere strategie hebt op gebied van contacten leggen* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Jongens toch, het word een bash zie ik. Zullen we opnieuw beginnen ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:44 schreef BzP het volgende:
Ik hoop dat je in RL een andere strategie hebt op gebied van contacten leggen
hoi ik ben roy![]()
akkoord, ik ben Chris...Ik heb een ratio van 1.53 ofzo...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:45 schreef roy040 het volgende:
[..]
Jongens toch, het word een bash zie ik. Zullen we opnieuw beginnen ?
hoi ik ben roy
Maar ik laat iedereen op mijn account spelen, dus ben niet statsgeil ofzoVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Daten jwz.quote:
Nee, ik ben ook niet zo aan het rondstrooien over het algemeen met mijn PSN omdat ik in het verleden al te vaak de fout heb gemaakt om van die popiejopies toe te voegen.
BzP PM* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik ook niet, en mijn ratio is niet 1.80 maar 1.81 nu en er spelen ook andere mensjes op mijn accountquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:48 schreef BzP het volgende:
[..]
akkoord, ik ben Chris...Ik heb een ratio van 1.53 ofzo...
Maar ik laat iedereen op mijn account spelen, dus ben niet statsgeil ofzo![]()
maakt in principe toch niks uit? ik heb mensen in me lijst staan die ik niet eens kenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daten jwz.
Nee, ik ben ook niet zo aan het rondstrooien over het algemeen met mijn PSN omdat ik in het verleden al te vaak de fout heb gemaakt om van die popiejopies toe te voegen.
BzP PM![]()
Cool, check zo ff..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daten jwz.
BzP PM
Ik decline ook meer inkomende invites dan dat ik accepteer..Wat een machinequote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:48 schreef roy040 het volgende:
[..]
Ik ook niet, en mijn ratio is niet 1.80 maar 1.81 nu en er spelen ook andere mensjes op mijn account
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Opzich niet nee, maar aldoor invites krijgen en dan van die schreeuwers in je oor... meh.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:49 schreef roy040 het volgende:
[..]
maakt in principe toch niks uit? ik heb mensen in me lijst staan die ik niet eens ken* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:51 schreef vulva-kobold. het volgende:
dit filmpje is het wel waard om hier gepost te worden
Niemand, en nou opbokken teringtroll.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:53 schreef roy040 het volgende:
klopt, maarja niet joinen dan.
Dus wie geeft zijn PSN ?![]()
Harsh.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niemand, en nou opbokken teringtroll.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Vechten ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niemand, en nou opbokken teringtroll.![]()
ben jij echt 22?quote:"Crescendo gramen sementat."
Moest wel lachen, ik vind het ook leuk om funny dingen te filmen.. Zie filmpjes topicquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:51 schreef vulva-kobold. het volgende:
dit filmpje is het wel waard om hier gepost te worden
Ach ja en ratio, wat boeit t..
als ik een middag met mn sniper lig te kutten zakt mn ratio ook als een steen..
Ik speel graag met veel verschillende wapens, like Stakeout.. wat een heerlijk ding (als de hit detection ook mee zit)Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Als je kd zo laag is moet je er niet mee pochenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:48 schreef roy040 het volgende:
[..]
Ik ook niet, en mijn ratio is niet 1.80 maar 1.81 nu en er spelen ook andere mensjes op mijn account
Sowieso.. Pochen met kd.. Als je denkt dat je beter bent dan iemand moet je maar 1v1 doen.
![]()
zei ik het niet, dat dit een haat topic zou worden?
Ik zou graag Bobbanz en Roy willen zien battlen 1v1 in BO.
Dat zou echt een 4 dubbele orgasme veroorzaken.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Bring it ooooonquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
Dat zou echt een 4 dubbele orgasme veroorzaken.![]()
Zeg maar dag tegen die prostaat.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
Dat zou echt een 4 dubbele orgasme veroorzaken.![]()
Dag, prostaatquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zeg maar dag tegen die prostaat.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
Dat zou echt een 4 dubbele orgasme veroorzaken.______!
![]()
1vs1 is wie het eerst de andere ziet die wint...
Dus de beste camper wint...
Bovendien is het ook nog saai.
Spreek dan iets af van allebei elkaar steeds op firing Range middelplein ontmoeten en dan AR/SMG only...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Amen brother.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit.
Zonder de vaste club van FOK! zou ik allang geen BO meer spelen.![]()
Niet met zo'n K/D nee.quote:
Waar zijn bjorentje en bobbanz eigenlijk?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Dit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:04 schreef BzP het volgende:
1vs1 is wie het eerst de andere ziet die wint...
Dus de beste camper wint...
Bovendien is het ook nog saai.
Spreek dan iets af van allebei elkaar steeds op firing Range middelplein ontmoeten en dan AR/SMG only...
Tevens haal je bij een 1vs1 een groot deel van het tactische gedeelte van het spel weg.
1vs1 ben ik niet goed, maar in een TDM sta ik de laatste paar weken toch vaak bij de top 3, omdat ik toch wel enig tactisch inzicht heb.![]()
Zie hem patsen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit.
Tevens haal je bij een 1vs1 een groot deel van het tactische gedeelte van het spel weg.
1vs1 ben ik niet goed, maar in een TDM sta ik de laatste paar weken toch vaak bij de top 3, omdat ik toch wel enig tactisch inzicht heb.
Ik bedoelde in elk geval een strijd der geuzen. Spectaculair in elk geval.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik vind niet dat je zo stoer moet doen over je skills in dit topicquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit.
1vs1 ben ik niet goed, maar in een TDM sta ik de laatste paar weken toch vaak bij de top 3, omdat ik toch wel enig tactisch inzicht heb.![]()
Snap ik, je moet er gebruik van leren makenquote:
Gewoon altijd proberen de andere kant op te rennen dan de kant waar je team heengaat, dan spawnen ze vanzelf recht voor je en kun je rapen als een malle.![]()
Gelukkig geeft niemand er een neuk om wat jij er van vindquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:11 schreef roy040 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je zo stoer moet doen over je skills in dit topic![]()
![]()
Gheroquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gelukkig geeft niemand er een neuk om wat jij er van vind![]()
Dat doe ik idd mocht ik TDM een keer spelen, Naar voren rennen, omdraaien en dan alle achterspawners opwachten..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Snap ik, je moet er gebruik van leren maken
Gewoon altijd proberen de andere kant op te rennen dan de kant waar je team heengaat, dan spawnen ze vanzelf recht voor je en kun je rapen als een malle.
Adapt to tha situation..
And if you dont love the situation I'ma make you love the situationVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
1 vs 1 komt het niet meer aan op willekeurige noobs afmaken. Hoezo gaat het tactische gedeelte weg?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit.
Zie de post die ik quote.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
1 vs 1 komt het niet meer aan op willekeurige noobs afmaken. Hoezo gaat het tactische gedeelte weg?
Er gebeuren 2 dingen in 1vs1: Óf er wordt keihard gecampt, óf je spreekt inderdaad op een plekje af de hele tijd, en dan wordt er alleen maar gedropshot enzo. Flanken enzo doet er allemaal niet meer toe.![]()
Jullie kunnen echt nooit normaal doen tegen mensen die hier nieuw in het topic komen.All good things are wild and free.![]()
Kom danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik kom dadelijk in je gezicht bitch, now shut the fuck op.![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:33 schreef tliciouz het volgende:
Jullie kunnen echt nooit normaal doen tegen mensen die hier nieuw in het topic komen.
Lees maar even terug beste Tams![]()
![]()
nu er weer wat vrouwelijk schoon aanwezig is wel jaquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
schoon?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:35 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
nu er weer wat vrouwelijk schoon aanwezig is wel ja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
![]()
tliciouz neemt het voor je op en nu ga je haar beledigen? en ook nog mijn trollreactie serieus nemen?quote:
wanne vent war
Nee niet gericht op die Roy nu maar in het algemeen. Het valt me gewoon op dat jullie ze niet ''accepteren'' en meteen gaan kankeren tegen ze. Is gewoon erg jammer.quote:All good things are wild and free.![]()
Ach ja, hij is voor PSV dat zegt genoeg.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:36 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
tliciouz neemt het voor je op en nu ga je haar beledigen? en ook nog mijn trollreactie serieus nemen?
wanne vent warAll good things are wild and free.![]()
Hahaha geweldigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee niet gericht op die Roy nu maar in het algemeen. Het valt me gewoon op dat jullie ze niet ''accepteren'' en meteen gaan kankeren tegen ze. Is gewoon erg jammer.
heb je nog een goede grap![]()
![]()
Leg eerst maar eens uit wie 'jullie' zijn en wie 'ze' zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee niet gericht op die Roy nu maar in het algemeen. Het valt me gewoon op dat jullie ze niet ''accepteren'' en meteen gaan kankeren tegen ze. Is gewoon erg jammer.![]()
![]()
De vaste posters hier. En je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen. Bedoel er niets verkeerds mee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Leg eerst maar eens uit wie 'jullie' zijn en wie 'ze' zijnAll good things are wild and free.![]()
kuttopic, slotje."Crescendo gramen sementat."
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: