Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:39 schreef roy040 het volgende:
[..]
Waar kan ik jullie PSN vinden d an voeg ik er straks een paar toe, en doen we ff schieten
Dit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:29 schreef KneusTeun het volgende:
Wordt een beetje moe van het "kijk mij goed zijn" gehalte in dit topic.
Heerlijk al die zelf ingenomen losers die geen capture of defend hebben en alleen voor hun eigen killstreak spelen.
Waarvan de helft stiekem een tent meeneemt en een bak koffie met kaarten omdat ze zich anders vervelen in een hoekje.
Weet je waar ik het meest van geniet bij deze game? (en dat was evenveel met MW2 en COD4) Het geouwehoer met de vaste club terwijl we wel gewoon samen voor de winst gaan.
Ohja en het gebek op mekaar is ook altijd wel vermakelijk te noemen.
Ik ben 22quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:41 schreef BzP het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Ik speel niet met kleuters, voor het geval dat.....
Inderdaadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit.
Zonder de vaste club van FOK! zou ik allang geen BO meer spelen.
Ik loop jou anders steeds mis rossdalequote:
Michas joins party....michas left party..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:03 schreef Michhas het volgende:
Misschien moet ik maar weer eens gaan spelen ipv series te kijken
Dat komt me bekend voorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Michas joins party....michas left party..
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Leuk om te geven, leuk om te krijgenquote:
dat doe ik ook wel eens, kijken wie met wie aan het spelen isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jullie lopen elkaar volgens mij gewoon steeds misquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik loop jou anders steeds mis rossdaleBen je nog wel actief? of alleen borderlands? die wil ik btw ook nog halen denk ik.
als er niemand online is zit ik vaak ook gewoon SP BO te doen of AC: B ofzoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:18 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Jullie lopen elkaar volgens mij gewoon steeds mis
Maar inderdaad, zonder vaste groep zou ik nauwelijks online gamen denk ikVind het "sociale" gebeuren iets dat het voor mij veel leuker maakt.
laatst nog domination gewonnen met 201-200quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gisteren avond wel weer een paar heerlijke potjes DOM gespeeld waar onder een ronde op jungle waarin we wonnen met 201-15
We willen binnen kort proberen een ronde te winnen met 200-0 zijn we nu een strategie voor aan het bedenken want het zou te doen moeten zijn zeker als we allemaal tac insert aan hebben staan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:20 schreef BzP het volgende:
[..]
laatst nog domination gewonnen met 201-200
spannend!
Dan moet je allemaal super tactisch samen spelen, en geluk hebben dat je echte rookies tegenover je hebt..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We willen binnen kort proberen een ronde te winnen met 200-0 zijn we nu een strategie voor aan het bedenken want het zou te doen moeten zijn zeker als we allemaal tac insert aan hebben staan.
"Laatst", toen de vaste groep groter was/leek, met de vaste groep gewoon 2 teams vullenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:25 schreef KneusTeun het volgende:
Laatst mooi met de vaste groep toen de gehele tegenpartij weg ging..........
Ja word lastig maar opzich moet het te doen zijn want er zitten me toch een stel mongolen dit spel te spelenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:26 schreef BzP het volgende:
[..]
Dan moet je allemaal super tactisch samen spelen, en geluk hebben dat je echte rookies tegenover je hebt..
Desalniettemin een hele prestatie
ik wacht wel op je screenshot..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja word lastig maar opzich moet het te doen zijn want er zitten me toch een stel mongolen dit spel te spelen
Wilden wij ook met de groep proberen bij MW2quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We willen binnen kort proberen een ronde te winnen met 200-0 zijn we nu een strategie voor aan het bedenken want het zou te doen moeten zijn zeker als we allemaal tac insert aan hebben staan.
In Team Tactical is het ons gelukt maar in normale DOM nog nooit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wilden wij ook met de groep proberen bij MW2
Dit is onmogelijk, aangezien de som van de uitslag deelbaar door 3 moet zijn.. 201-198 is wel mogelijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:20 schreef BzP het volgende:
[..]
laatst nog domination gewonnen met 201-200
spannend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |