hij heeft toch echt [WOLF] in zijn clantag staanquote:
Dat betekent toch niet dat het een wolf is als je overduidelijk ziet dat het een tijger is.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:26 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
hij heeft toch echt [WOLF] in zijn clantag staan
ooit al eens een grijze tijger gezien?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat betekent toch niet dat het een wolf is als je overduidelijk ziet dat het een tijger is.
Misschien zit ie wel in een wolf-clan.
Zo'n witte tijger die in de modder heeft gerold?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:41 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ooit al eens een grijze tijger gezien?
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:50 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Zo'n witte tijger die in de modder heeft gerold?
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:41 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ooit al eens een grijze tijger gezien?
De foto komt van vijftigplusser.nl af en ik zie al wat grijze haartjes op zijn snoet zitten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is overduidelijk wit, en niet grijs
HAHAHAHA goeie tlicquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
De foto komt van vijftigplusser.nl af en ik zie al wat grijze haartjes op zijn snoet zitten.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
HAHAHAHA goeie tlicLoll0lz
___!!!1!1!11einz!EINZ! hahhahaharharrhar
Goeie
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ump45 silencedLightweight Pro, Marathon Pro, Commando Pro
Usp.45 Tac Knife
En ik ben de kerstman....quote:Op maandag 10 januari 2011 17:37 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
dit spel is dan ook veel makkelijker dan MW2
... the fuck?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:37 schreef BzP het volgende:
[..]
[..]
En ik ben de kerstman....
Danger close,
Usp.45 Tac Knife
Overpowered killstreaks die op elkaar bouwen..
Scavenger claymore camping...
De absurde recoil op de scar en ACR..
MW2 was echt veel moeilijker ja!??!?!? : /
En wat is er nou weer mis met galil silencer?
Als een gun noob is dan is dat wel de 74U (rapid fire)
ik quotte vulva... en jou quote erbij als voorbeeld..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
... the fuck?![]()
Ik begrijp echt NIKS van deze post
als je een noob bent is MW2 makkelijker, door alle kutzooi die erin zit, dit spel is veel minder noobfriendly dan MW2, en daarom ervaar ik dit spel als makkelijker, omdat ik nog makkelijker de noobjes kan afslachtenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:37 schreef BzP het volgende:
[..]
[..]
En ik ben de kerstman....
Danger close,
Usp.45 Tac Knife
Overpowered killstreaks die op elkaar bouwen..
Scavenger claymore camping...
De absurde recoil op de scar en ACR..
MW2 was echt veel moeilijker ja!??!?!? : /
En wat is er nou weer mis met galil silencer?
Als een gun noob is dan is dat wel de 74U (rapid fire)
obvious trollquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:45 schreef roy040 het volgende:
MW2 is gewoon Silcenced UMP het wapen om mee te schieten.
En bij Black ops is het de AK 74U met grip of rapid fire.
wie het hier niet mee eens is is een NUUB.
voegme maar toe dan geef ik jullie wel even les
psn: roydewit
Kijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:42 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
als je een noob bent is MW2 makkelijker, door alle kutzooi die erin zit, dit spel is veel minder noobfriendly dan MW2, en daarom ervaar ik dit spel als makkelijker, omdat ik nog makkelijker de noobjes kan afslachten
en nu?quote:
dat is een voorbeeldquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:48 schreef BzP het volgende:
[..]
Kijk
Nu ben ik het met je eens
Ik own ook veel harder op BO precies hoe jij het uitlegt!
Thanks!
Voorbeeld: Noob @ MW2
Noob loopt naar een goed huisje/kamer
Noob legt 2 scavenged claymores neer en gaat in hoek zitten
Noob killt tot predator missle (5 kills)
Noob legt weer 2 claymores
Noob blijft in hoek en pakt lappie.
Noob killt 2 man met 1 missle.
Noob activeert harrier.
Noob wacht.
Noob heeft pavelow.
Noob zet pavelow in en gaat in hoekje andere kant zitten.
Noob blijft in hoek
Noob is mvp met 30-0
Voorbeeld: Noob @ BOquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:48 schreef BzP het volgende:
[..]
Kijk
Nu ben ik het met je eens
Ik own ook veel harder op BO precies hoe jij het uitlegt!
Thanks!
Voorbeeld: Noob @ MW2
Noob legt 2 scavenged claymores neer en gaat in hoek zitten
Noob killt tot predator missle (5 kills)
Noob legt weer 2 claymores
Noob killt 2 man met 1 missle.
Noob activeert harrier.
Noob wacht.
Noob heeft pavelow.
Noob zet pavelow in en gaat in hoekje andere kant zitten.
Noob blijft in hoek
Noob is mvp met 30-0
Ik ook want als je dat niet deed vlogen je de noobtubes om je oren..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:52 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
dat is een voorbeeld
zo speelde ik soms wel in terminal in de cockpit van het vliegtuighet was ook echt veel te makkelijk
ik laat het nooit zo ver komen, tenzij ik niet weet dat hij daar zitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Voorbeeld: Noob @ BO
Noob legt een motion sensor neer en gaat in hoek zitten
Noob killt tot napalm/care package (5 kills)
Noob killt 2 man met napalm.
Noob wacht, killt tot volgende killstreak.
Noob zet killstreak in en gaat in hoekje andere kant zitten.
Noob blijft in hoek
Noob is mvp met 30-0
Ik heb je met mn hacker pro (motion sensor? hahaha), jat je carepackage, boobytrapp hem en kill je weer...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Voorbeeld: Noob @ BO
Noob legt een motion sensor neer en gaat in hoek zitten
Noob killt tot napalm/care package (5 kills)
Noob killt 2 man met napalm.
Noob zet killstreak in en gaat in hoekje andere kant zitten.
Noob blijft in hoek
Noob is mvp met 30-0
dat is onzin, ik speelde de laatste paar maanden praktisch alleen maar met de comboquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:54 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik ook want als je dat niet deed vlogen je de noobtubes om je oren..
Ook de Marathon & LW & commando deed ik ook in invasion, favela want als je niet deed campen dan had je een ander voordeel nodig..
Van het ene extreme naar t andere ging dat spel, dat je je haast MOEST verlagen
Painkillerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:57 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
dat is onzin, ik speelde de laatste paar maanden praktisch alleen maar met de combo
random assault rifle/ pp2000 silenced
SOH/bling
stopping power
steady aim
painkiller
nou mag jij mij vertellen wat er noobish is aan die setup en hoe het kan dat ik toch 1 van de 2 potjes bijna MVP was
En dat kon je niet in MW2 bedoel je? 1 noobtube naar binnen en die camper is dood, of je rusht naar binnen met Com Pro en Lw Pro en stabbed hemquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:56 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik heb je met mn hacker pro (motion sensor? hahaha), jat je carepackage, boobytrapp hem en kill je weer...
quote:
Ja je geeft toch duidelijk aan wat ik zei, dat je je speelstijl moet verlagen om te overleven..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
En dat kon je niet in MW2 bedoel je? 1 noobtube naar binnen en die camper is dood, of je rusht naar binnen met Com Pro en Lw Pro en stabbed hem
Mensen die appels met peren vergelijken
ja sorry maar met mijn setup kan je net zo hard naar binnen rushen, desnoods gooi je semtex naar binnen, dat werkt hetzelfde als een noobtube, weet jequote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:01 schreef BzP het volgende:
[..]
Ja je geeft toch duidelijk aan wat ik zei, dat je je speelstijl moet verlagen om te overleven..
KUTSPEL
Lul toch niet man, als iedereen zo speelt omdat het niet anders kan in MW2 heeft het toch niks met verlagen te maken?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:01 schreef BzP het volgende:
[..]
Ja je geeft toch duidelijk aan wat ik zei, dat je je speelstijl moet verlagen om te overleven..
KUTSPEL
ik speel het toch niet meer dus ga me er niet meer druk over makenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lul toch niet man, als iedereen zo speelt omdat het niet anders kan in MW2 heeft het toch niks met verlagen te maken?Dan speel je gewoon zo, hoef je niks voor te verlagen of verhogen.
Hoezo? We moegen hier gewoon een discussie over MW2 houden hoor, is al zo vaak gebeurd sinds het begin van deze reeks, niks mis mee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:05 schreef BzP het volgende:
[..]
ik speel het toch niet meer dus ga me er niet meer druk over maken
Valkyrie rocket ownage of anus?
ik vind het wel grappig als een vijandelijke valkyrie rocket het raampje voorbij vliegt van waaruit ik zit te schieten op dat momentquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoezo? We moegen hier gewoon een discussie over MW2 houden hoor, is al zo vaak gebeurd sinds het begin van deze reeks, niks mis mee.
Tevens Valkyrie rockets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |