Ok, een voorbeeldquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoezo? We moegen hier gewoon een discussie over MW2 houden hoor, is al zo vaak gebeurd sinds het begin van deze reeks, niks mis mee.
Tevens Valkyrie rockets
Wauuuwww, voeg mij toe dan op psn: roydewit dan own ik jou EVEEEEEnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:10 schreef BzP het volgende:
[..]
Ok, een voorbeeld
Ik zag maten van mij aan als fps goden toen ik ze mw2 zag spelen en alles plat ownen.
Ik was toen nog onbekend met het spel, ik kocht MW2 maar vond dat het nog altijd moeizaam ging tot ik me een bepaalde speelstijl ontdenkte.
Nu speel ik BO en die maten ook, en ze snappen niet meer waarom ze niet meer ownen en ik opeens veel harder..
Morrtar team is juist wel goed.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:10 schreef roy040 het volgende:
Killstreaks die zuigen:
RC-XD
Valkery rockets
Mortar Team.
Killstreaks die Chilla zijn:
gunship
attack dogs
chopper gunner
Napalm
Rolling thunDaA
ja precies, of gewoon alleen UAV, napalm strike en attack heli ofzo, net als in cod 4quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:11 schreef KneusTeun het volgende:
Van mij hadden killstreaks er allemaal ook wel uit gemogen, had ik geen problemen mee gehad.
kan je ook met een assault rifle schieten?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:11 schreef roy040 het volgende:
[..]
Wauuuwww, voeg mij toe dan op psn: roydewit dan own ik jou EVEEEEEn
barebones?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:11 schreef KneusTeun het volgende:
Van mij hadden killstreaks er allemaal ook wel uit gemogen, had ik geen problemen mee gehad.
Heb je ook in BB modequote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:12 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja precies, of gewoon alleen UAV, napalm strike en attack heli ofzo, net als in cod 4
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:13 schreef BzP het volgende:
[..]
kan je ook met een assault rifle schieten?
[..]
barebones?
En Mortar team is goed bij objective games niet TDM
Speel TDM evengoed niet
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:13 schreef BzP het volgende:
[..]
[..]
barebones?
Speel TDM evengoed niet
Kan ik wel ja, vind de commando wel chill maar ik gebruik 9 van de 10 keer de AK74U met gripquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:13 schreef BzP het volgende:
[..]
[..]
barebones?
Speel TDM evengoed niet
Dat komt omdat het een ander spel isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:10 schreef BzP het volgende:
[..]
Ok, een voorbeeld
Ik zag maten van mij aan als fps goden toen ik ze mw2 zag spelen en alles plat ownen.
Ik was toen nog onbekend met het spel, ik kocht MW2 maar vond dat het nog altijd moeizaam ging tot ik me een bepaalde speelstijl ontdenkte.
Nu speel ik BO en die maten ook, en ze snappen niet meer waarom ze niet meer ownen en ik opeens veel harder..
MW2 werd mij snel saai door het gebrek aan skill..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat komt omdat het een ander spel issinds ik BO speel ben ik ook anders gaan spelen, omdat het veel minder extreem is.
Maar aan de andere kant, dat extreme, over the top was wel wat MW2 leuk maakte. Snelheid, explosies die beter klonken, wapens die niet aanvoelden als plastic geweertjes.
Ja BO is beter gebalanceerd, en dat hebben ze goed gedaan. Maar ik hoor steeds meer mensen zeggen dat het met de dag minder leuk wordt om te spelen, en dat heb ik zelf ook. Dat is me bij MW2 nooit overkomen.
Ik weet maar ik sta wel 9 van de 10 potjes bovenaan macho:offquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:18 schreef BzP het volgende:
[..]
MW2 werd mij snel saai door het gebrek aan skill..
En plastice geweren? tap of burst eens bij BO.. Dan kill je ook sneller
En Roydewit met 47u is killen ook geen kunst meer..
Daarom zie je ook 50% met die dingen rond lopen
die gun had beter bij mw2 gepast
Wil je nu een ballon?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:19 schreef roy040 het volgende:
[..]
Ik weet maar ik sta wel 9 van de 10 potjes bovenaan macho:off
dude......quote:
Ik zit maar te kutten, maar ik ben wel goed :]quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:29 schreef KneusTeun het volgende:
Wordt een beetje moe van het "kijk mij goed zijn" gehalte in dit topic.
Heerlijk al die zelf ingenomen losers die geen capture of defend hebben en alleen voor hun eigen killstreak spelen.
Waarvan de helft stiekem een tent meeneemt en een bak koffie met kaarten omdat ze zich anders vervelen in een hoekje.
Weet je waar ik het meest van geniet bij deze game? (en dat was evenveel met MW2 en COD4) Het geouwehoer met de vaste club terwijl we wel gewoon samen voor de winst gaan.
Ohja en het gebek op mekaar is ook altijd wel vermakelijk te noemen.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:29 schreef KneusTeun het volgende:
Wordt een beetje moe van het "kijk mij goed zijn" gehalte in dit topic.
Heerlijk al die zelf ingenomen losers die geen capture of defend hebben en alleen voor hun eigen killstreak spelen.
Waarvan de helft stiekem een tent meeneemt en een bak koffie met kaarten omdat ze zich anders vervelen in een hoekje.
Weet je waar ik het meest van geniet bij deze game? (en dat was evenveel met MW2 en COD4) Het geouwehoer met de vaste club terwijl we wel gewoon samen voor de winst gaan.
Ohja en het gebek op mekaar is ook altijd wel vermakelijk te noemen.
Waar kan ik jullie PSN vinden d an voeg ik er straks een paar toe, en doen we ff schietenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:38 schreef BzP het volgende:
Ik speel ook dagelijks met een vaste club van +- 15 mannen/vrouwen (187)
Waar er altijd wel een paar aant knallen zijn.
Dat is idd het leukste aan alles.
Zonder hun zou ik de 1e prestige nog niet gehaald hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |