abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91117865
haha buuf :D ja nouja dat, het moet ergens heen en ze hebben t vast wel eens gezien.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 10 januari 2011 @ 15:53:54 #101
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91117876
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Leuke verhalen heb je buuv :') :P :D
ja hè? O-) :P Nou ja, voordat iedereen denkt dat bevallen gaat zoals in de film. :+ niks mis met een beetje menselijkheid. :P
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_91117936
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:53 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ja hè? O-) :P Nou ja, voordat iedereen denkt dat bevallen gaat zoals in de film. :+ niks mis met een beetje menselijkheid. :P
En het is ergens goed voor. Op feestjes en partijen zit je nooit meer om een anekdote verlegen. :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 10 januari 2011 @ 15:55:56 #103
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91117960
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

:D!

Ja, dat herken ik wel. Ik heb tijdens mijn longembolie vrij veel moeten slikken op dat vlak, maar ik weet nog dat ik op de intensive care gesmeekt heb of ze niet alsjeblieft even een dekentje of zo over me heen konden leggen. En toen mijn schoonouders kwamen kijken checkte ik nog even of het handdoekje m'n bovenlichaam wel voldoende bedekte (terwijl ik lag te trillen en overgeven).

Na de bevalling had ik meteen al mijn schaamte weer terug. In de kraamweek probeerde ik bijvoorbeeld voortdurend onder temperaturen en inspectie van de hechtingen uit te komen. :')
Ja, herkenbaar ook. En dat ik dan eigenlijk ook vind dat dat stomme hoofd me daarbij in de weg zit. Maar er is niks mis met je waardigheid behouden ofzo. zo ben ik me ook alle bevallingen zéér bewust geweest van het feit dat ik echtechtecht niet wilde gillen. :@
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_91118146
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:55 schreef debuurvrouw het volgende:

zo ben ik me ook alle bevallingen zéér bewust geweest van het feit dat ik echtechtecht niet wilde gillen. :@
Check! Niet gillen en niet schelden, was mijn voornemen, en da's gelukt.
  maandag 10 januari 2011 @ 16:00:48 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91118182
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb van de verloskundige achteraf zelfs begrepen dat het gevaarlijk en onverantwoord kan zijn om géén bloedtransfusie te nemen. Daar ben ik wel van geschrokken.
Ja, niet alles is op te lossen met een lekker biefstukje en een glaasje roosvicee. ;) :D

Vieze verhalen?
Hmmm... Ik heb niet gekotst, maar de rest was er allemaal hoor!
Of althans, niet het sproeien ook, maar gewoon, tijdens de uitdrijving... :+ Je darmen zijn dan net een tube tandpasta zeg maar. ;)

Oh, en gillen heb ik ook niet gedaan. Wel gejammerd als een heus amerikaans tienermoedertje (van die bevalprogramma's) en ook heel erg dierlijk gegromd. :P
Oh nee wacht, wel 1 gil. Toen stak er iemand haar hoofd om de hoek en vroeg 'was jij dat?'.
Op mijn :Y zette ze ineens de boel in beweging, want dat was toch wel het teken dat hij er echt-echt-echt aan kwam. :+
  maandag 10 januari 2011 @ 16:02:00 #106
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_91118243
Ik lees aandachtig en af en toe zo :o of zo :D mee....
pi_91118275
Oh, biefstuk, daar heb ik zin in! En ossenworst. :9
pi_91118349
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:02 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, biefstuk, daar heb ik zin in! En ossenworst. :9
Ik heb al opdracht gegeven tot een broodje filet americain :9
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_91118463
Uhm jullie kunnen lekker allemaal die bevallingsverhalen neer zetten maar ik "lees" ze toch niet :P
Mijn bevalling gaat wel zoals in van die films. Netjes. Kort. Weinig bloed (anders kunnen ze hubbie op vangen). En zeker geen poep of kots!
Mijn bevalling gaat heeeeeeeeeeeeeel anders dan die van jullie!

En het eerst wat ik wil is een biertje en sushi :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_91118497
Haha ja dat scheren! Manlief zei waarom doe je dat nog?!
Ik zeg omdat ik niet als een of andere baardaap erbij wil lopen!
Al helemaal niet tijdens een bevalling waar:

- jij
- moeders
- verloskundige (+ eventuele stagair)
- kraamhulp

Bij loopt... ;) wil der nog wel beetje charmant uitzien zeg maar ;)!

Hebben besloten dat manlief matras op kinderkamer gaat neerleggen en daar gaat slapen!
Hopen dat het iets oplost!
22 maart 2011 uitgerekend....!
pi_91118569
quote:
10s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:06 schreef Tally het volgende:
Uhm jullie kunnen lekker allemaal die bevallingsverhalen neer zetten maar ik "lees" ze toch niet :P
Mijn bevalling gaat wel zoals in van die films. Netjes. Kort. Weinig bloed (anders kunnen ze hubbie op vangen). En zeker geen poep of kots!
Mijn bevalling gaat heeeeeeeeeeeeeel anders dan die van jullie!
Ik zeg: keizersnede. Zo rond de 36 weken trek jij bij de verloskundige je agenda en zeg je: "Nou, zullen we dan maar even een datum prikken?"
  maandag 10 januari 2011 @ 16:08:47 #112
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91118590
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Check! Niet gillen en niet schelden, was mijn voornemen, en da's gelukt.
mij ook. :D géén geluid. Eigenlijk zat ik lang niet zo in de zone als ik gedacht had. wel me over gegeven, maar toch heel bewust van álles.
pi_91118616
quote:
6s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik zeg: keizersnede. Zo rond de 36 weken trek jij bij de verloskundige je agenda en zeg je: "Nou, zullen we dan maar even een datum prikken?"
Zou het kunnen op 25 februari? Laten we zeggen zo rond 9:00 uur?

:')
pi_91118648
quote:

[..]

Ja, herkenbaar ook. En dat ik dan eigenlijk ook vind dat dat stomme hoofd me daarbij in de weg zit. Maar er is niks mis met je waardigheid behouden ofzo. zo ben ik me ook alle bevallingen zéér bewust geweest van het feit dat ik echtechtecht niet wilde gillen. :@
oh nee met waardigheid behouden is zeker niets mis! Herkenbaar van dat gillen :D
Ik wilde het zelf ook niet, dat was iets waar ik me van bewust was. Uiteindelijk heb ik nauwelijks iets uitgebracht tijdens de bevalling behalve wat gemompel om een slokje water :P Wel heb ik gejammerd tegen B. tijdens het wegzuchten van "het randje" dat het allemaal zo'n zeer deed.

Maar ik vond het wel erg fijn om gewoon een realistisch beeld te hebben van een bevalling, dat dingen als poepen en kotsen erbij horen en dat het helemaal niet raar is ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 10 januari 2011 @ 16:10:24 #115
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_91118666
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:06 schreef danimeisje het volgende:
Haha ja dat scheren! Manlief zei waarom doe je dat nog?!
Ik zeg omdat ik niet als een of andere baardaap erbij wil lopen!
Al helemaal niet tijdens een bevalling waar:

- jij
- moeders
- verloskundige (+ eventuele stagair)
- kraamhulp

Bij loopt... ;) wil der nog wel beetje charmant uitzien zeg maar ;)!

Hebben besloten dat manlief matras op kinderkamer gaat neerleggen en daar gaat slapen!
Hopen dat het iets oplost!
Kijk, toch mooi opgelost! ^O^
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_91118679
quote:
6s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik was met oud en nieuw op een feestje waar iemand stellig verkondigde dat ze geen zin had in die pijn en dat ze wel voor een keizersnede ging want ze had vriendinnen die daar na twee weken alweer van hersteld waren.
Ik heb d'r veel succes gewenst met het vinden van een gyn tegen die tijd :7
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_91118725
Ik had het pas over een stel waarvan de vrouw met gebroken vliezen binnenkwam toen ik aan een ctg-apparaat lag. Haar vliezen waren ongeveer twee weken voor de uitgerekende datum gebroken terwijl ze deze week een afspraak had voor een keizersnede i.v.m. een stuitligging. Dat lijkt me echt zo naar en beangstigend! Er staat in principe wel een OK-team klaar in het ziekenhuis, maar ik kreeg sterk de indruk dat ze de weeenactiviteit gewoon gingen monitoren en ze niet van plan waren om die nacht nog iets te doen als ze dat even konden vermijden. Lig je daar weeen voor nop te hebben. :{
pi_91118845
Tankgirl,

Ons huisje is niet zo groot 2 slaapkamer 1 voor Tygo en 1 voor ons.
Is oud zaans huisje! Wel erg gezellig!

Beneden is geen optie want dan wordt ie wakker gehouden door onze kletsgraage papegaai Koko!

:) ach als jullie het allemaal hebben overleeft en door hebben gemaakt kan ik het ook!

*O* *go Daantje* *O* :+
pi_91118964
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik was met oud en nieuw op een feestje waar iemand stellig verkondigde dat ze geen zin had in die pijn en dat ze wel voor een keizersnede ging want ze had vriendinnen die daar na twee weken alweer van hersteld waren.
:') Tijdens die keizersnede ook per ongeluk dr eierstokken er uit knippen :( Ik snap dat soort uitspraken niet :')

In het begin was ik best panisch over de bevalling maar na het lezen van heel wat boeken er over vind ik het niet eng meer :) Dat was ook 1 van de redenen dat ik die pufcursus wilde. Niet zo zeer dat ik bang was dat ik het niet aan zou kunnen zonder. Maar meer dat ik het gevoel kreeg dat ik me er toch op 1 of andere manier op voorbereid ben :) Al kan je dat nooit natuurlijk.

Stuit ligging :') Ons meisje heeft tot nu toe bij geen enkele echo niet in stuit ligging gelegen. Hopelijk draait het bij richting de einddatum of kunnen ze dr draaien ofzo. Anders word het inderdaad een keizersnede. En met aaaaaaaaal dat geluk dat ik tot nu toe heb met de zwangerschap, denk ik dat we daar op gaan uit komen :') Een keizersnede :')
pi_91118987
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ik had het pas over een stel waarvan de vrouw met gebroken vliezen binnenkwam toen ik aan een ctg-apparaat lag. Haar vliezen waren ongeveer twee weken voor de uitgerekende datum gebroken terwijl ze deze week een afspraak had voor een keizersnede i.v.m. een stuitligging. Dat lijkt me echt zo naar en beangstigend! Er staat in principe wel een OK-team klaar in het ziekenhuis, maar ik kreeg sterk de indruk dat ze de weeenactiviteit gewoon gingen monitoren en ze niet van plan waren om die nacht nog iets te doen als ze dat even konden vermijden. Lig je daar weeen voor nop te hebben. :{
oh bah dat lijkt me ook naar ja :{
ik zou geloof ik dan wel gewoon om een ruggeprik vragen hoor, zoek het dan ook maar uit met je weeën :P

DML :D :')
nouja weet je, als je het echt wilt zijn er wel gyns te vinden ook nog, ook in NL.

Ik zou zelf een stuitbevalling in principe ook nog vaginaal willen doen, mits verantwoord voor het kind, gewoon omdat ik een ks niet zo zie zitten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91119159
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:16 schreef Tally het volgende:

[..]

:') Tijdens die keizersnede ook per ongeluk dr eierstokken er uit knippen :( Ik snap dat soort uitspraken niet :')

In het begin was ik best panisch over de bevalling maar na het lezen van heel wat boeken er over vind ik het niet eng meer :) Dat was ook 1 van de redenen dat ik die pufcursus wilde. Niet zo zeer dat ik bang was dat ik het niet aan zou kunnen zonder. Maar meer dat ik het gevoel kreeg dat ik me er toch op 1 of andere manier op voorbereid ben :) Al kan je dat nooit natuurlijk.

Stuit ligging :') Ons meisje heeft tot nu toe bij geen enkele echo niet in stuit ligging gelegen. Hopelijk draait het bij richting de einddatum of kunnen ze dr draaien ofzo. Anders word het inderdaad een keizersnede. En met aaaaaaaaal dat geluk dat ik tot nu toe heb met de zwangerschap, denk ik dat we daar op gaan uit komen :') Een keizersnede :')
Maar je bent pas 26 weken toch? Je meisje heeft nog genoeg tijd om head first te gaan liggen joh, komt vast goed.
Allebei mijn meisjes hebben tot na de 30 weken in stuit gelegen en zijn daarna keurig gedraaid. Sterker nog :D tot de 30 weken hebben ze allebei overdwars gelegen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 10 januari 2011 @ 16:22:30 #122
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_91119287
Ik ook liever gewoon bevallen van een stuit dan een KS, dat is mijn nachtmerrie, dat ik onder narcose zou moeten. Een ruggeprik en dan KS zou ik dan nog wel trekken, maar helemaal weg, mij niet gezien.

Voor de rest geen angsten wbt de bevalling, ik weet niet hoe het zal zijn, dus hoef ik er ook geen angst voor te hebben, zo redeneer ik dan maar.
pi_91119308
quote:
zo ben ik me ook alle bevallingen zéér bewust geweest van het feit dat ik echtechtecht niet wilde gillen. :@
echt hoe heb je dat gedaan? :D

bij de eerste weet ik het niet meer.

bij de tweede wil ik niet weten wat de buren dachten na 3 harde schreeuwen(volgens manlief die boven zat) en toen een huilend kindje hoorden. :@ kon daar echt niks aan doen
mama van 3 kids!
pi_91119343
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:20 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Maar je bent pas 26 weken toch? Je meisje heeft nog genoeg tijd om head first te gaan liggen joh, komt vast goed.
Allebei mijn meisjes hebben tot na de 30 weken in stuit gelegen en zijn daarna keurig gedraaid. Sterker nog :D tot de 30 weken hebben ze allebei overdwars gelegen.
Ja ik ben pas 26 weken :D Fijn te horen dat ik nog alle tijd heb ;)
Als ze met 30 weken niet gedraaid is kom ik bij je terug!!!!! :P
  maandag 10 januari 2011 @ 16:25:33 #125
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_91119422
Buh, ik zit al een paar weken naar kinderkamers te kijken... kijken ja.
Ik ben echt van een vuilnisbakkenras zeg maar, marktplaats ftw :P
Maar nu ben ik zooooo kieskeurig, gek word ik ervan!

Had gehoopt dat ik wel enthousiaster zou worden zodra ik de kamers in het echt zou zien... neee hoor :(

En de enige kamers die ik leuk vind zijn peperduur!!!

Waar is de krent in mij gebleven ;(
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  maandag 10 januari 2011 @ 16:26:57 #126
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91119494
Ik heb het me héél vast voorgenomen. :D :@ en op wilskracht denk ik. Ik wilde het gewoon écht niet. En ik was denk ik ook de controle verloren als ik het wel had gedaan. En ik heb er ook geen last van als een ander wel gilt hoor. :D ík wilde het alleen niet.

Het enige bij de eerste was: als dit zo nog 7 uur moet duren spring ik uit het raam. :@ :') gelukkig was ie een uurtje later geboren. Er is mij verteld dat veel vrouwen bij 7 cm een motivatie-dipje krijgen.
pi_91119495
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:22 schreef Juud79 het volgende:
Ik ook liever gewoon bevallen van een stuit dan een KS, dat is mijn nachtmerrie, dat ik onder narcose zou moeten. Een ruggeprik en dan KS zou ik dan nog wel trekken, maar helemaal weg, mij niet gezien.

Voor de rest geen angsten wbt de bevalling, ik weet niet hoe het zal zijn, dus hoef ik er ook geen angst voor te hebben, zo redeneer ik dan maar.
Nouja als je voor een ks kiest vanwege een stuit dan ben je in principe wel bij hè, dan krijg je een epiduraal. Enkel als het een spoedkeizersnede is ga je onder narcose meestal, omdat er dan gewoon geen tijd is voor een epiduraal. En spoedkeizersnedes heb je helaas nooit in de hand :{

Popples :D
mn buurmeisje gaat thuis bevallen geloof ik, ik ben benieuwd hoeveel wij er van meekrijgen :D
soms is t net of de buurman (of zij?) naast me ligt te snurken :') dunne wandjes...

@Tally, Amélie is met 34 weken ongeveer gedraaid, en deze baby ligt nu wel met het hoofd naar beneden maar heeft nog best wat ruimte en is nog niet ingedaald, t zóu nog kunnen dus :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91119720
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Het enige bij de eerste was: als dit zo nog 7 uur moet duren spring ik uit het raam. :@ :') gelukkig was ie een uurtje later geboren. Er is mij verteld dat veel vrouwen bij 7 cm een motivatie-dipje krijgen.
Het is alsof ik een kijkje in mijn eigen hoofd krijg als ik jouw verhalen zo lees. :D Ik wilde van een van de bruggen in het ziekenhuis springen. Nou ja, ik heb het even gedacht. Oh, en de bevalling duurde daarna nog 7 uur. :+

Ik begin trouwens inmiddels wel bang te worden voor de bevalling, ookal weet ik dat het allemaal goedkomt.
pi_91119771
Tankgirl,

Wij hebben een kamertje bij de ikea gehaald.
Echt superrr! Dan heb je voor dat zelfde geld ook de inrichting.
Hangertjes, knuffeltjes enz..

Vind die babydump en babypark en prenatal e.d. Maar belachelijk duur!!
Qua kamers dan!
pi_91119910
Zo, wat zijn jullie druk geweest, ik ben ruim een kwartier bezig met bijlezen.. :o

Alle verse zwangeren, welkom en gefeliciteerd, het waren er volgens mij een stuk of 5, dus dat gaat ineens hard.

Mefke, een jongetje! Wat leuk!

Juud, ik stond vanmorgen nog op de weegschaal te kijken, ik ben de afgelopen weken weer wat afgevallen zag ik, ik sta nu op +1, met 19 weken en 1 dag. Die 6 kilo die bij mij genoemd werd spookt ook nog steeds wel door mijn hoofd, maar wel minder nu ik van iemand anders hoorde dat zij bij dezelfde praktijk bij de eerste afspraak ook een foldertje van de dietiste meekreeg, omdat zij ondergewicht heeft, en ze er dan schijnbaar ook vanuit gaan dat je niet goed eet.. :')

Vanmorgen met mijn leidinggevende overlegd over mijn drukste uur van vandaag, daar een plan voor bedacht, maar die pubers hadden hun huiswerk niet af, dus moesten ze bijna allemaal blijven tot het af was... Zat ik daar bijna een uur langer.... Maar het was leuk geprobeerd, misschien volgende week weer...
pi_91120002
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:25 schreef The_Tankgirl het volgende:
Buh, ik zit al een paar weken naar kinderkamers te kijken... kijken ja.
Ik ben echt van een vuilnisbakkenras zeg maar, marktplaats ftw :P
Maar nu ben ik zooooo kieskeurig, gek word ik ervan!

Had gehoopt dat ik wel enthousiaster zou worden zodra ik de kamers in het echt zou zien... neee hoor :(

En de enige kamers die ik leuk vind zijn peperduur!!!

Waar is de krent in mij gebleven ;(
Ons kamertje komt ook van marktplaats, ik weet niet hoe lang je al kijkt op mp maar ik heb een week of 10 elke dag gekeken en gespeurd en uiteindelijk iets gevonden wat ik mooi vond (voor een mooie prijs ook nog!)

Oh buuf dat is herkenbaar van dat 'als dit nog ... uur duurt dan :X ' buh.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 10 januari 2011 @ 16:38:54 #133
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91120076
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het is alsof ik een kijkje in mijn eigen hoofd krijg als ik jouw verhalen zo lees. :D Ik wilde van een van de bruggen in het ziekenhuis springen. Nou ja, ik heb het even gedacht. Oh, en de bevalling duurde daarna nog 7 uur. :+

Ik begin trouwens inmiddels wel bang te worden voor de bevalling, ookal weet ik dat het allemaal goedkomt.
ja hè. Het is ook een groot en onbekend avontuur. :* en tuurlijk wéét je dat. Maar het 'moet' nog wel even.
en ik wil best zeggen dat het wel goed komt, schatje. Maar daar heb je niks aan. Hopelijk ebt het weg als het echt begint.
pi_91120269
Huuphuup barba-truuk?!
Dan is het toch zo gefikst?! :+

*Schuift glaasje roosvicee in richting van HuupHuup*
pi_91120432
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:42 schreef danimeisje het volgende:
Huuphuup barba-truuk?!
Dan is het toch zo gefikst?! :+

*Schuift glaasje roosvicee in richting van HuupHuup*
wie wat? :o ik mis wat geloof ik :@

en ik lust geen roosvicee :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91120560
Buuf zegt:

Komt wel goed schatje!

Daar hoort een glaasje roosvicee bij haha :+
pi_91120634
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:48 schreef danimeisje het volgende:
Buuf zegt:

Komt wel goed schatje!

Daar hoort een glaasje roosvicee bij haha :+
oh maar dat was tegen Claudia :D

mijn dochter mag nog even blijven zitten :P nu 36 weken hier.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 10 januari 2011 @ 16:51:54 #138
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_91120739
quote:
Ziet er netjes uit danimeisje :) Misschien kan je hem ook in het kinderkamertopic plaatsen? Ik kijk daar ook vaak voor inspiratie ;)
Ik woon zowat naast een Ikea by the way :P
pi_91120741
quote:
schattig, die meubeltjes hebben wij ook voor Amélie. Voor deze baby komen de meubels geloof ik van prénatal, maar dus via marktplaats.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91120814
*schuift glaasje roosvicee door richting Claudia*

Posts gaan hier ook zo hard met blackberry niet bij te houden ;)!

Hier 30 weken dus nog 10 weken... Pfffft!!! Hahaha

Dan over paar weken huuphuup barba(ren)-truuk :+
pi_91120932
Thx HuupHuup en Tankgirl!

Ik vond de ikea niet heel duur en je hebt gelijk alles!

Je moet bij ons in huis ook niet te hard IKEA roepen...

Stort hele huis in..... :+!

Ik post vanaf mijn telefoon, zal dat topic is opzoeken :)

We hadden de kamer al af in de eerste 3 maand heb zelf nog geschilderd en laminaat gelegd...

Dat gaat nu niet meer lukken.
  maandag 10 januari 2011 @ 17:05:31 #142
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_91121410
Jullie weten wel hoe jullie verse zwangeren moeten verwelkomen hè :o Gelukkig is die bevalling voor mij nog heeeel ver weg :P
Oude (on)bekende.
pi_91121585
quote:
Op maandag 10 januari 2011 17:05 schreef Mevr_Mus het volgende:
Jullie weten wel hoe jullie verse zwangeren moeten verwelkomen hè :o Gelukkig is die bevalling voor mij nog heeeel ver weg :P
Van harte nogmaals!

/ grapjes mode

Dat zeg je nu :+! Straks is het tot 20 weken pffft wat duurd het lang..
Na de 20 weken oeh wat gaat het hard. En dan 30 weken duurd het weer lang en wordt je het zat!

En dan nog bevallen... Schijnt ook uhm geen pretje te zijn veul pijn enzo :+

Had ik al welkom gezegd?! :+

/ einde grapjes mode
pi_91121598
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

ik wens der om te beginnen veel succes. bij mij deed de 'gewone' bevalling (22 uur oid) minder pijn dan de keizersnee hoor. en tsja. waardigheid. je ligt bloot op een operatietafel te bibberen van de kou. het was heel, heel, heel erg koud in die ok. vergeet haar vooral niet te vertellen over die heeeeeeeeeeeele grote spuit met weeopwekspul die je krijgt om het krimpen van de baarmoeder op gang te zetten. naweeen over een verse operatiewond is niet tof
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_91121815
Simmu, wat een lekker genuanceerd verhaaltje!

Ben blij dat het KS verhaal bij mij nu even voorlopig geweken is!
Lig eraan of de kleppie in mijn buik nog gaat draaien!
Zit echt hele zwangerschap of overdwars of hoofd boven..

Placenta lag er voor bij mij met 20 weken..

Maar gewone of ks bevalling het blijft geen pretje denk ik.. Het moment zelf!

But what goes in must come out en der is er nog nooit 1 blijven zitten dusss ;) :+
  maandag 10 januari 2011 @ 17:14:57 #146
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_91121894
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:09 schreef simmu het volgende:

[..]

ik wens der om te beginnen veel succes. bij mij deed de 'gewone' bevalling (22 uur oid) minder pijn dan de keizersnee hoor. en tsja. waardigheid. je ligt bloot op een operatietafel te bibberen van de kou. het was heel, heel, heel erg koud in die ok. vergeet haar vooral niet te vertellen over die heeeeeeeeeeeele grote spuit met weeopwekspul die je krijgt om het krimpen van de baarmoeder op gang te zetten. naweeen over een verse operatiewond is niet tof
Ja echt joh? Ik weet helemaal niks meer van die spuit! Maar mijn bm was meteen na de geboorte van E. al geslonken tot normale proporties dus misschien heb ik 'm ook niet gehad.

Welkom nieuwe zwangeren! Ik wens jullie allemaal een goede zwangerschap toe! *O*
A grand adventure has begun.
  maandag 10 januari 2011 @ 17:19:43 #147
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91122121
:o Wat een weeënstorm post-storm hier vandmiddag! Jullie zijn nauwelijks bij te houden!

quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:22 schreef Juud79 het volgende:

Dat heb ik tot vorige week ook heel hard geroepen :D . Maar nu begin ik 'm toch een heul klein bietje te knijpen... niets dramatisch hoor, maar merk dat mijn gedachten regelmatig afdwalen naar de verloskamer :@

Danimeisje wat een leuk kamertje!

Straks rondleiding op de verloskamers/kraamafdeling, heb me afgemeld voor de 2 uur durende voorlichting over borstvoeding die daar op aansluit. Voel me niet fit vandaag (hartstikke moe en verkouden) en houd dat niet vol tot 22u.
  maandag 10 januari 2011 @ 17:47:19 #148
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_91123366
Jeetjemina. Wat hebben jullie veel gepost vandaag :D. Nog geen Clau-baby? ;)
Al die bevallingsverhalen ook... oh my :'). Ik denk daar nog maar ff niet over na. Al wist ik al van de poep- en kotsverhalen en ik was al voornemens om me daar niet voor te schamen. :7.

En aangezien ik het allemaal erg lang vind duren tot ik 12 weken ver ben, ga ik me storten op ons voorgenomen trouwdagje (we houden het hééééél klein) en ik ga voor de paar genodigden aan de knutsel om toch een leuke kaart te maken. Binnenkort maar eens naar de knutselwinkel *O*.

TM: groot gelijk dat je maar een deel van de avond gaat. :Y.
Ik heb er inmiddels ook weer een werkdag op zitten en ik ben keimoe :@. En dan is het nog maar maandag :'). Maar goed.
pi_91123646
Ok, voor de mensen die nog moeten bevallen :P
Ik heb niet geschreeuwd, gegild of gekotst, wel even gejammerd toen het hoofdje stond. Poepen weet ik niet, ik heb niets geroken iig :D
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 10 januari 2011 @ 17:56:22 #150
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91123730
hey snellerds ;)

ik heb eigenlijk alleen maar heel vaak sorry gemompeld tijdens de bevalling, geen gegil of geschreeuw, alleen een beetje gepuf en gezucht om de weeenstorm te onderdrukken... OMG dat was geen pretje hoor, die weeenstorm, kon met geen mogelijkheid stil blijven liggen (vandaar dat sorry sorry sorry). Toen ik in het ziekenhuis arriveerde, was het eerste wat ze zeiden; die mevrouw heeft persdrang hoor...
en vrijwel direct kwam de gyn. en deed LO; volledige ontsluiting, u mag persen...ok, ik geloof dat we nog geen 15 min in het ziekenhuis waren toen Evie op mijn borst werd gelegd..

(echt zo van huhhhh?? ben ik nou net bevallen??)
en geen poep en kots hier, wel bloed natuurlijk...

en leuke meubeltjes dani; die gaan wij ook voor Evie halen. (de baby krijgt Evie dr kamertje).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_91124835
Claudia, hoeveel vrije dagen krijgt je partner bij een bevalling? Dat is misschien iets om ff mee door te rekenen als je toch ingeleid mocht worden. Bv met twee dagen vrij en op woensdag bevallen hebben jullie samen een lekker lang weekend. Zeker als je zo keikapot bent is dat geen luxe.

Strax zit je als een koningin in de bank met alle geluk om je heen.
Die glunderlach kan ik er nu al bij voelen.
Succes met de klap.

En ook voor artsen kan dat meespelen voor de te kiezen dag van het inleiden.

Op het hoofd poepen?
Alleen bij de jongste. En dan altijd flauw doen als we het verhaal van de mol lezen.
"Wie heeft er op mijn hoofd gepoept?"
"Ik dus!"
En dat is al 20 jaar geleden
Geluid heb ik ook niet echt gemaakt. Wel geërgerd, nu kan ik er om lachen, aan mijn man en de verpleegkundige destijds. Zij hadden het veels te lang over een stam in Afrika waar (uiteraard) de vrouw bevalt en de man het kraambed ingaat. Hoe dan??????
Ook succes voor alle andere zwangeren
  maandag 10 januari 2011 @ 18:26:45 #152
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91124919
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:52 schreef Susie het volgende:
Gelukkig maar, voelde me wel een beetje dom eigenlijk _O-
Je hoeft ook niet je ha te bellen, je kan zelf een vk uitzoeken en die dan rond 8 weken bellen :P
  maandag 10 januari 2011 @ 18:52:00 #153
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91126113
Vandaag heb ik voor het eerst weer een hele dag gewerkt sinds mijn ongeluk.
9 uur en heen en weer met de trein. Pfft wat zwaar zeg, ben stuk. Dat belooft nog wat.

En: nog 1 week en dan mag mijn gips eraf *O*
pi_91126205
huup succes met je bevallende buurvrouw wanneer is ze uitgerekend?

Aventura hoeveel dagen werk je?

danimeisje mooi kamertje.

achhja het gegil was alleen tijden de 3 persweeën. nouja ik weet niet wat de straat verder meegekregen heeft hier(piepende banden van de auto van de vk, schreeuwende vk die me van de plee aftrok, vk die naar de auto rende voor spullen, auto keihard dicht kneurde en naar binnen snelde, een opa in spe die buiten stond te vernikkelen).
ik kan er nu echt over lachen hoor. mijn 2 bevallingen zijn perfect gegaan zonder knip of hechtingen. mijn moeder zegt altijd tegen iedereen ze poept ze er zo uit _O-
mama van 3 kids!
  maandag 10 januari 2011 @ 18:54:38 #155
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91126239
@popples, ik werk 36 uur, verdeeld over 4 dagen. Normaal wel fijn maar nu pittig.
pi_91126462
Let goed op je grens he. geef het aan als het echt niet meer gaat.
mama van 3 kids!
pi_91128612
quote:
14s.gif Op maandag 10 januari 2011 18:25 schreef -sabine- het volgende:
Claudia, hoeveel vrije dagen krijgt je partner bij een bevalling? Dat is misschien iets om ff mee door te rekenen als je toch ingeleid mocht worden.
Lief dat je meedenkt! Mijn lief is zelfstandig ondernemer, dus hij bepaalt zelf hoeveel dagen hij vrijneemt. Ik denk dat het een week wordt, maar we zien het wel. Het hangt er maar net vanaf hoe ik herstel en hoe het gaat met twee kleintjes thuis.
pi_91128649
Ik heb de vorige keer niet gekotst (daar was ik echt heel erg bang voor), niet gegild. Wel gegromd. Voor de rest weet ik het eigenlijk niet meer zo.

Claudia, morgen heel veel succes bij de afspraak, hopelijk ben je stripbaar. En dat er anders een plan van aanpak komt waar jij je prettig bij voelt.

Hier is de buikgriep helemaal weer weg. Morgen naar de gyn.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_91128768
Mag ik ook in de OP? Voorlopig op 4 september, maar wordt misschien wel wat daagjes later (als het blijft plakken, ben nog steeds bang, heb gewoon bijna geen last van kwaaltjes. Voelt toch verontrustend).
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  maandag 10 januari 2011 @ 19:40:36 #160
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91128855
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 18:59 schreef Popples het volgende:
Let goed op je grens he. geef het aan als het echt niet meer gaat.
Ga ik zeker doen! Desnoods verdeel ik de uren over 5 dagen, of verminder ik in overleg een aantal uur. Ik weet (dankzij dit topic) dat ik daar recht op heb :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 10 januari 2011 @ 19:43:29 #161
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91129006
gillen .. gedaan als een speenvarken geloof ik :@ verminderde ook pas toen ik een spuit in m'n bovenbeen kreeg, alleen toen begon ik volgens m'n man te raaskallen wat bleef tot ik een ruggeprik kreeg. ik hoop dit keer toch niet ingeleid te (hoeven) worden, de weeënstorm die 's middags/'s avonds op gang kwam was echt een hel in vergelijking met de spontane bevalling van m'n dochter (die bovendien ook sneller verliep dan die van Jan). Bij Y. was ik na de bevalling zó moe dat ze haar 's nachts een flesje hebben gegeven omdat ik dwars door haar gehuil heensliep. Bij Jan heb ik wel geslapen, maar heel licht en was meteen wakker toen hij geluid maakte.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 10 januari 2011 @ 19:45:43 #162
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91129112
WTF wat is het hier snel gegaan!!!!

Ik heb tijdens mijn vorige bevalling alleen geschreeuwd tegen de verpleegkundige. Die weigerde de arts erbij te halen toen ik persweeen zei te hebben, omdat ik een uur daarvoor nog op 3 cm ontsluiting zat. Toen heb ik iets heel onbeleefds geschreeuwd met een enorme oerdrift. Prompt werd mijn ontsluiting gecheckt, 10 cm, arts erbij en persen maar.

En gepoept, ik niet, Alexa wel. Die scheet mij onder toen ik haar aanpakte.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 10 januari 2011 @ 19:45:43 #163
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_91129113
Haha, al die verhalen hier!

Ik heb bij de vorige ook niet gegild, wel gepoept en als uitsmijter me tijdens de persweeën in de auto op weg naar het ziekenhuis me bemoeid met de route die de verloskundige koos :')
Dàt laatste had ze, in tegenstelling tot poepen enzo :+ , nog nooit meegemaakt! O-)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_91129114
ik heb en niet gegild en niet gespuugd en niet gegromd :s) wel gepoept }:| En dat stonk. Op Driekus zijn hoofd wel te verstaan. Dus ik wilde er perse een washandje overheen. Mocht eigenlijk niet, maar na lang zeuren mocht het.

Enne, Driekus is Tienus geworden. Nou nog 20 weken om over de echte naam te denken en om voor Driekus een mooie kamer te maken. Komt vast goed!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 10 januari 2011 @ 19:46:12 #165
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91129136
Tienus O+
Alexa en Seth zijn lief
  maandag 10 januari 2011 @ 19:46:23 #166
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_91129146
Mefke, er is een Tienus onderweg! O+
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_91129176
Driekus & Tienus, klinkt best aardig toch?!
  maandag 10 januari 2011 @ 19:47:34 #168
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_91129213
Jeetje wat veel om bij te lezen. Worst nightmare; poepen. Maar ja als t niet anders kan, maar hoop van niet !!!

Verder zijn we aan t switchen van thuisbevalling naar poliklinische bevalling.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_91129229
enne, het mag dus in de OP dat we weer een jongen krijgen.
En nee Claudia, ik hoop niet dat alle mooieblondejongensgenen nu op zijn.
  maandag 10 januari 2011 @ 19:48:49 #170
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91129286
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:45 schreef Takkembah het volgende:
WTF wat is het hier snel gegaan!!!!

Ik heb tijdens mijn vorige bevalling alleen geschreeuwd tegen de verpleegkundige. Die weigerde de arts erbij te halen toen ik persweeen zei te hebben, omdat ik een uur daarvoor nog op 3 cm ontsluiting zat. Toen heb ik iets heel onbeleefds geschreeuwd met een enorme oerdrift. Prompt werd mijn ontsluiting gecheckt, 10 cm, arts erbij en persen maar.

En gepoept, ik niet, Alexa wel. Die scheet mij onder toen ik haar aanpakte.
Nu is iedereen toch al de schaamte voorbij, dus kom maar op! Wat schreeuwde je??
pi_91129521
Oh cool mefke, ik ben nu al benieuwd.

En. bij claudia nog niks dus. ik hoop ook dat ze morgen kunnen strippen. Ik ben alletwee de keren anderhalve dag later bevallen.
pi_91129972
Claudia, voor ik het vergeet: heel veel succes morgen!
En alle nieuwe zwangeren hartelijk welkom. Septemberkindjes zijn O+
  maandag 10 januari 2011 @ 20:03:58 #173
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91130149
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:48 schreef Aventura het volgende:

[..]

Nu is iedereen toch al de schaamte voorbij, dus kom maar op! Wat schreeuwde je??
Iets van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:@

Serieus, als ik mijn bevallingsverhaal lees denk ik :')
Alexa en Seth zijn lief
pi_91130230
O die uitspraak van Takkembah maakt mij tot een engeltje. Ik DACHT het alleen maar, ik zei het niet. O-)
  maandag 10 januari 2011 @ 20:06:28 #175
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91130268
Ik was Gordon Ramsey man.

Dat is mijn bevallingspersoonlijkheid :Y)
Alexa en Seth zijn lief
pi_91130359
Ik snap dat schelden eigenlijk nooit zo. Boos of fel kan ok me wel voorstellen, maar schelden, nee.
pi_91130526
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:08 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik snap dat schelden eigenlijk nooit zo. Boos of fel kan ok me wel voorstellen, maar schelden, nee.
ik kan me er wel wat bij voorstellen.. tis toch een soort van oerdrift..

Bij Amber is mijn buurvrouw 's ochtends vroeg maar naar haar werk gegaan. Ze kon niet zo goed tegen mijn "gegil". Haar dochter was rond dezelfde tijd uitgerekend dus het was allemaal al wat spannend. Bij Tess heb ik nog SORRY BUURVROUW geroepen. Ze heeft me uiteindleijk niet gehoord, was in diepe slaap want ze had de avond ervoor een flesje wijn leeggedronken :')
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91130550
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:45 schreef mefke79 het volgende:
ik heb en niet gegild en niet gespuugd en niet gegromd :s) wel gepoept }:| En dat stonk. Op Driekus zijn hoofd wel te verstaan. Dus ik wilde er perse een washandje overheen. Mocht eigenlijk niet, maar na lang zeuren mocht het.

Enne, Driekus is Tienus geworden. Nou nog 20 weken om over de echte naam te denken en om voor Driekus een mooie kamer te maken. Komt vast goed!
Rienk heette Tinus! :o ^O^ Wordt vast een leukerd dus! O+

Nico-Tinus officieel :')

En oh ja, ik zou niet vloeken, niet plassen, niet poepen en niet overgeven. Guess what :{w
:X
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 10 januari 2011 @ 20:12:21 #179
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91130558
Oh Takkembah, wat lullig haha!

Iets anders: mijn hele romp zit onder de lichtrode schilferende vlekken. Ze jeuken niet, maar voelen een beetje pijnlijk aan. Als ik op eczeem google krijg ik als eerste kenmerk: jeukend, en dat doen de plekken toch echt niet. (De huid er omheen daarentegen...) ik ga er vrijdag maar mee naar de hap, het voelt vervelend en is erg ontsierend.
  maandag 10 januari 2011 @ 20:13:27 #180
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91130614
Ik snap het ook nog steeds niet, ik werd een totaal ander persoon, vandaar mijn "bevallingspersoonlijkheid". Ongeveer het enige wat je normaal uit mijn mond hoort is een "holy crap" of een "shit zeg"...
Alexa en Seth zijn lief
pi_91130617
hahaha Takkembah :D

ik las ooit ergens een bevallingsverhaal van een meisje die rond 9 cm zat en die gaf aan dat ze moest poepen, maar ze mocht van de verpleegster niet naar de wc, want het zou persdrang zijn. "nee ik moet écht poepen", nee nee het is persdrang heus. Vk opgepiept enzo.
Heeft ze vervolgens het hele bed ondergepoept en heel droog "ik zei het toch..." gezegd.
Ik moest er zo om lachen :@ :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91130631
bij Amber heb ik iig niet gepoept, bij Tess weet ik het niet zeker, ik dacht het wel te voelen.. plassen en overgeven heb ik iig niet gedaan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91130648
Zo, wat gaat het hier hard ineens...en dan heb ik vanmiddag zelfs nog bijgelezen!

Maarre, ik wilde nu vooral Claudia even succes wensen. Ik moet morgen werken en vergaderen, laat thuis dus..en ik hoop van harte dat als ik morgenavond de laptop weer aanzwengel, hier kan lezen dat je bevallen bent!
pi_91130654
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:13 schreef huuphuup het volgende:
hahaha Takkembah :D

ik las ooit ergens een bevallingsverhaal van een meisje die rond 9 cm zat en die gaf aan dat ze moest poepen, maar ze mocht van de verpleegster niet naar de wc, want het zou persdrang zijn. "nee ik moet écht poepen", nee nee het is persdrang heus. Vk opgepiept enzo.
Heeft ze vervolgens het hele bed ondergepoept en heel droog "ik zei het toch..." gezegd.
Ik moest er zo om lachen :@ :D
whahaaha _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_91130668
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:12 schreef Aventura het volgende:
Oh Takkembah, wat lullig haha!

Iets anders: mijn hele romp zit onder de lichtrode schilferende vlekken. Ze jeuken niet, maar voelen een beetje pijnlijk aan. Als ik op eczeem google krijg ik als eerste kenmerk: jeukend, en dat doen de plekken toch echt niet. (De huid er omheen daarentegen...) ik ga er vrijdag maar mee naar de hap, het voelt vervelend en is erg ontsierend.
ik heb al mn hele leven last van niet jeukend-eczeem. Het bestaat wel hoor :)
ik prijs me maar gelukkig dat het niet jeukt :P

en anders ff langs de HA?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 10 januari 2011 @ 20:15:55 #186
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91130745
Aventura, wellicht ff insmeren en morgen richting HA? Hier ook meldt met niet jeukend eczeem tijdens Zwangerschap
Alexa en Seth zijn lief
  maandag 10 januari 2011 @ 20:16:37 #187
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91130786
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:14 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik heb al mn hele leven last van niet jeukend-eczeem. Het bestaat wel hoor :)
ik prijs me maar gelukkig dat het niet jeukt :P

en anders ff langs de HA?
Oh oke! Het moet het ook haast wel zijn, want het lijkt er verder erg op.
Bovendien is me als kind weleens gezegd dat ik aanleg heb voor constitutioneel eczeem.
Een aanjager daarvoor is bv. stress...
Ik ga zeker even naar de ha, ik heb er best wel last van.
pi_91130818
Ik ben tijdens mijn bevalling wel 20 keer naar de wc geweest om te piesen, maar toen ik licht mocht meegeven met de eerste persweeën kwam er toch nog een sloot met pies :o poepen niet gedaan :Y) en overgeven bijná. Maar de hele dag niks gegeten dus er kwam niets :D
pi_91130829
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:13 schreef Vicky het volgende:
bij Amber heb ik iig niet gepoept, bij Tess weet ik het niet zeker, ik dacht het wel te voelen.. plassen en overgeven heb ik iig niet gedaan
oh ja dat plassen pffff...
tegen mij werd gezegd steeds dat ik mn plas niet op moest houden en dat ik het gewoon moest laten gaan. Omdat het persen niet opschoot en een volle blaas kan dat tegenhouden ofzo. Ik heb zó vaak gezegd dat ik dat niet deed en dat ik helemaal niet hoefde te plassen.
Catheter dr in gejast (rotgevoel zeg :X ), "hey er komt niets uit? je blaas is leeg :o "

mja dat was mijn 'zei ik toch?' momentje :D

en vervolgens heb k nog 2 weken last gehad van dat plaatsen van t catheter.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91130855
Ik vond het overgeven genanter dan het poepen...
  maandag 10 januari 2011 @ 20:17:49 #191
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91130857
Oh vraagje: kregen jullie hormoonzalf? Ik weet van vroegah dat dat werkt.
pi_91130936
En aan de katheter heb ik een blaasontsteking overgehouden.
pi_91130992
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:19 schreef groofskendezoveelste het volgende:
das nie zo gek....
ik heb gelukkig nog nooit een kathether gehad.. ze hebben er wel mee "gedreigd" na een operatie...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 10 januari 2011 @ 20:21:43 #194
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91131073
Wat een verhalen allemaal weer :')
Dat zeiden de ze-plopten-er-zo-uitdames er gister niet bij. Ws. hebben ze de boel ook gewoon onder gekotst-poept-piest. Maarja, dat past natuurlijk niet in het perfecte verhaal!
pi_91131128
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:19 schreef groofskendezoveelste het volgende:
verbaasd me niets. Ik moest echt opnieuw leren plassen ofzo voor mn gevoel.
Ik voelde de aandrang wel (gelukkig!) maar als ik dan op de wc ging zitten kwam het niet. Ik moest echt die spier een soort van opnieuw leren ontspannen, volgens de kraam kwam dat van dat ding. Vrij vervelend wel.

@Aventura, ik heb er geen hormoonzalf voor.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 10 januari 2011 @ 20:26:18 #196
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91131301
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:21 schreef Aventura het volgende:
Wat een verhalen allemaal weer :')
Dat zeiden de ze-plopten-er-zo-uitdames er gister niet bij. Ws. hebben ze de boel ook gewoon onder gekotst-poept-piest. Maarja, dat past natuurlijk niet in het perfecte verhaal!
Het hóeft niet hoor. :P Bij de eerste alleen over gegeven, maar wel met hart en ziel en bij de jongste dus ontlasting. mja. Maar de middelste, dat was een modelbevalling. :+ volgens mij had de gyneacoloog alleen haar schoenen vol vruchtwater omdat er ná het kind nog een hele sloot kwam.
  maandag 10 januari 2011 @ 20:26:40 #197
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91131318
Oeh Orea, dat is inderdaad ook herkenbaar. En dat was nog lastig, met die CTG en die draden op Alexa's hoofd :')

Ben blij dat dat wel lukte en ze bij mij geen katheter hebben geplaatst....
Alexa en Seth zijn lief
pi_91131338
Ik heb nog nooit een blaasontsteking gehad, dus herkende de pijn ook niet. Ik kreeg na een week een scherpe buikpijn. De cl vroeg toen of ok katheter had gehad en zei toen meteen dat het ws een blaasontsteking was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')