Nouja als je voor een ks kiest vanwege een stuit dan ben je in principe wel bij hè, dan krijg je een epiduraal. Enkel als het een spoedkeizersnede is ga je onder narcose meestal, omdat er dan gewoon geen tijd is voor een epiduraal. En spoedkeizersnedes heb je helaas nooit in de handquote:Op maandag 10 januari 2011 16:22 schreef Juud79 het volgende:
Ik ook liever gewoon bevallen van een stuit dan een KS, dat is mijn nachtmerrie, dat ik onder narcose zou moeten. Een ruggeprik en dan KS zou ik dan nog wel trekken, maar helemaal weg, mij niet gezien.
Voor de rest geen angsten wbt de bevalling, ik weet niet hoe het zal zijn, dus hoef ik er ook geen angst voor te hebben, zo redeneer ik dan maar.
Het is alsof ik een kijkje in mijn eigen hoofd krijg als ik jouw verhalen zo lees.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Het enige bij de eerste was: als dit zo nog 7 uur moet duren spring ik uit het raam.![]()
gelukkig was ie een uurtje later geboren. Er is mij verteld dat veel vrouwen bij 7 cm een motivatie-dipje krijgen.
Ons kamertje komt ook van marktplaats, ik weet niet hoe lang je al kijkt op mp maar ik heb een week of 10 elke dag gekeken en gespeurd en uiteindelijk iets gevonden wat ik mooi vond (voor een mooie prijs ook nog!)quote:Op maandag 10 januari 2011 16:25 schreef The_Tankgirl het volgende:
Buh, ik zit al een paar weken naar kinderkamers te kijken... kijken ja.
Ik ben echt van een vuilnisbakkenras zeg maar, marktplaats ftw
Maar nu ben ik zooooo kieskeurig, gek word ik ervan!
Had gehoopt dat ik wel enthousiaster zou worden zodra ik de kamers in het echt zou zien... neee hoor
En de enige kamers die ik leuk vind zijn peperduur!!!
Waar is de krent in mij gebleven
ja hè. Het is ook een groot en onbekend avontuur.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is alsof ik een kijkje in mijn eigen hoofd krijg als ik jouw verhalen zo lees.Ik wilde van een van de bruggen in het ziekenhuis springen. Nou ja, ik heb het even gedacht. Oh, en de bevalling duurde daarna nog 7 uur.
Ik begin trouwens inmiddels wel bang te worden voor de bevalling, ookal weet ik dat het allemaal goedkomt.
wie wat?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:42 schreef danimeisje het volgende:
Huuphuup barba-truuk?!
Dan is het toch zo gefikst?!
*Schuift glaasje roosvicee in richting van HuupHuup*
oh maar dat was tegen Claudiaquote:Op maandag 10 januari 2011 16:48 schreef danimeisje het volgende:
Buuf zegt:
Komt wel goed schatje!
Daar hoort een glaasje roosvicee bij haha
Ziet er netjes uit danimeisjequote:
schattig, die meubeltjes hebben wij ook voor Amélie. Voor deze baby komen de meubels geloof ik van prénatal, maar dus via marktplaats.quote:
Van harte nogmaals!quote:Op maandag 10 januari 2011 17:05 schreef Mevr_Mus het volgende:
Jullie weten wel hoe jullie verse zwangeren moeten verwelkomen hèGelukkig is die bevalling voor mij nog heeeel ver weg
ik wens der om te beginnen veel succes. bij mij deed de 'gewone' bevalling (22 uur oid) minder pijn dan de keizersnee hoor. en tsja. waardigheid. je ligt bloot op een operatietafel te bibberen van de kou. het was heel, heel, heel erg koud in die ok. vergeet haar vooral niet te vertellen over die heeeeeeeeeeeele grote spuit met weeopwekspul die je krijgt om het krimpen van de baarmoeder op gang te zetten. naweeen over een verse operatiewond is niet tofquote:Op maandag 10 januari 2011 16:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik was met oud en nieuw op een feestje waar iemand stellig verkondigde dat ze geen zin had in die pijn en dat ze wel voor een keizersnede ging want ze had vriendinnen die daar na twee weken alweer van hersteld waren.
Ik heb d'r veel succes gewenst met het vinden van een gyn tegen die tijd
Ja echt joh? Ik weet helemaal niks meer van die spuit! Maar mijn bm was meteen na de geboorte van E. al geslonken tot normale proporties dus misschien heb ik 'm ook niet gehad.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:09 schreef simmu het volgende:
[..]
ik wens der om te beginnen veel succes. bij mij deed de 'gewone' bevalling (22 uur oid) minder pijn dan de keizersnee hoor. en tsja. waardigheid. je ligt bloot op een operatietafel te bibberen van de kou. het was heel, heel, heel erg koud in die ok. vergeet haar vooral niet te vertellen over die heeeeeeeeeeeele grote spuit met weeopwekspul die je krijgt om het krimpen van de baarmoeder op gang te zetten. naweeen over een verse operatiewond is niet tof
Dat heb ik tot vorige week ook heel hard geroepenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:22 schreef Juud79 het volgende:
Ik ook liever gewoon bevallen van een stuit dan een KS, dat is mijn nachtmerrie, dat ik onder narcose zou moeten. Een ruggeprik en dan KS zou ik dan nog wel trekken, maar helemaal weg, mij niet gezien.
Voor de rest geen angsten wbt de bevalling, ik weet niet hoe het zal zijn, dus hoef ik er ook geen angst voor te hebben, zo redeneer ik dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |