abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 januari 2011 @ 16:26:57 #126
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91119494
Ik heb het me héél vast voorgenomen. :D :@ en op wilskracht denk ik. Ik wilde het gewoon écht niet. En ik was denk ik ook de controle verloren als ik het wel had gedaan. En ik heb er ook geen last van als een ander wel gilt hoor. :D ík wilde het alleen niet.

Het enige bij de eerste was: als dit zo nog 7 uur moet duren spring ik uit het raam. :@ :') gelukkig was ie een uurtje later geboren. Er is mij verteld dat veel vrouwen bij 7 cm een motivatie-dipje krijgen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_91119495
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:22 schreef Juud79 het volgende:
Ik ook liever gewoon bevallen van een stuit dan een KS, dat is mijn nachtmerrie, dat ik onder narcose zou moeten. Een ruggeprik en dan KS zou ik dan nog wel trekken, maar helemaal weg, mij niet gezien.

Voor de rest geen angsten wbt de bevalling, ik weet niet hoe het zal zijn, dus hoef ik er ook geen angst voor te hebben, zo redeneer ik dan maar.
Nouja als je voor een ks kiest vanwege een stuit dan ben je in principe wel bij hè, dan krijg je een epiduraal. Enkel als het een spoedkeizersnede is ga je onder narcose meestal, omdat er dan gewoon geen tijd is voor een epiduraal. En spoedkeizersnedes heb je helaas nooit in de hand :{

Popples :D
mn buurmeisje gaat thuis bevallen geloof ik, ik ben benieuwd hoeveel wij er van meekrijgen :D
soms is t net of de buurman (of zij?) naast me ligt te snurken :') dunne wandjes...

@Tally, Amélie is met 34 weken ongeveer gedraaid, en deze baby ligt nu wel met het hoofd naar beneden maar heeft nog best wat ruimte en is nog niet ingedaald, t zóu nog kunnen dus :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91119720
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Het enige bij de eerste was: als dit zo nog 7 uur moet duren spring ik uit het raam. :@ :') gelukkig was ie een uurtje later geboren. Er is mij verteld dat veel vrouwen bij 7 cm een motivatie-dipje krijgen.
Het is alsof ik een kijkje in mijn eigen hoofd krijg als ik jouw verhalen zo lees. :D Ik wilde van een van de bruggen in het ziekenhuis springen. Nou ja, ik heb het even gedacht. Oh, en de bevalling duurde daarna nog 7 uur. :+

Ik begin trouwens inmiddels wel bang te worden voor de bevalling, ookal weet ik dat het allemaal goedkomt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91119771
Tankgirl,

Wij hebben een kamertje bij de ikea gehaald.
Echt superrr! Dan heb je voor dat zelfde geld ook de inrichting.
Hangertjes, knuffeltjes enz..

Vind die babydump en babypark en prenatal e.d. Maar belachelijk duur!!
Qua kamers dan!
22 maart 2011 uitgerekend....!
pi_91119910
Zo, wat zijn jullie druk geweest, ik ben ruim een kwartier bezig met bijlezen.. :o

Alle verse zwangeren, welkom en gefeliciteerd, het waren er volgens mij een stuk of 5, dus dat gaat ineens hard.

Mefke, een jongetje! Wat leuk!

Juud, ik stond vanmorgen nog op de weegschaal te kijken, ik ben de afgelopen weken weer wat afgevallen zag ik, ik sta nu op +1, met 19 weken en 1 dag. Die 6 kilo die bij mij genoemd werd spookt ook nog steeds wel door mijn hoofd, maar wel minder nu ik van iemand anders hoorde dat zij bij dezelfde praktijk bij de eerste afspraak ook een foldertje van de dietiste meekreeg, omdat zij ondergewicht heeft, en ze er dan schijnbaar ook vanuit gaan dat je niet goed eet.. :')

Vanmorgen met mijn leidinggevende overlegd over mijn drukste uur van vandaag, daar een plan voor bedacht, maar die pubers hadden hun huiswerk niet af, dus moesten ze bijna allemaal blijven tot het af was... Zat ik daar bijna een uur langer.... Maar het was leuk geprobeerd, misschien volgende week weer...
pi_91120002
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:25 schreef The_Tankgirl het volgende:
Buh, ik zit al een paar weken naar kinderkamers te kijken... kijken ja.
Ik ben echt van een vuilnisbakkenras zeg maar, marktplaats ftw :P
Maar nu ben ik zooooo kieskeurig, gek word ik ervan!

Had gehoopt dat ik wel enthousiaster zou worden zodra ik de kamers in het echt zou zien... neee hoor :(

En de enige kamers die ik leuk vind zijn peperduur!!!

Waar is de krent in mij gebleven ;(
Ons kamertje komt ook van marktplaats, ik weet niet hoe lang je al kijkt op mp maar ik heb een week of 10 elke dag gekeken en gespeurd en uiteindelijk iets gevonden wat ik mooi vond (voor een mooie prijs ook nog!)

Oh buuf dat is herkenbaar van dat 'als dit nog ... uur duurt dan :X ' buh.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 10 januari 2011 @ 16:38:54 #133
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91120076
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het is alsof ik een kijkje in mijn eigen hoofd krijg als ik jouw verhalen zo lees. :D Ik wilde van een van de bruggen in het ziekenhuis springen. Nou ja, ik heb het even gedacht. Oh, en de bevalling duurde daarna nog 7 uur. :+

Ik begin trouwens inmiddels wel bang te worden voor de bevalling, ookal weet ik dat het allemaal goedkomt.
ja hè. Het is ook een groot en onbekend avontuur. :* en tuurlijk wéét je dat. Maar het 'moet' nog wel even.
en ik wil best zeggen dat het wel goed komt, schatje. Maar daar heb je niks aan. Hopelijk ebt het weg als het echt begint.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_91120269
Huuphuup barba-truuk?!
Dan is het toch zo gefikst?! :+

*Schuift glaasje roosvicee in richting van HuupHuup*
pi_91120432
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:42 schreef danimeisje het volgende:
Huuphuup barba-truuk?!
Dan is het toch zo gefikst?! :+

*Schuift glaasje roosvicee in richting van HuupHuup*
wie wat? :o ik mis wat geloof ik :@

en ik lust geen roosvicee :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91120560
Buuf zegt:

Komt wel goed schatje!

Daar hoort een glaasje roosvicee bij haha :+
pi_91120634
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:48 schreef danimeisje het volgende:
Buuf zegt:

Komt wel goed schatje!

Daar hoort een glaasje roosvicee bij haha :+
oh maar dat was tegen Claudia :D

mijn dochter mag nog even blijven zitten :P nu 36 weken hier.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 10 januari 2011 @ 16:51:54 #138
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_91120739
quote:
Ziet er netjes uit danimeisje :) Misschien kan je hem ook in het kinderkamertopic plaatsen? Ik kijk daar ook vaak voor inspiratie ;)
Ik woon zowat naast een Ikea by the way :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_91120741
quote:
schattig, die meubeltjes hebben wij ook voor Amélie. Voor deze baby komen de meubels geloof ik van prénatal, maar dus via marktplaats.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91120814
*schuift glaasje roosvicee door richting Claudia*

Posts gaan hier ook zo hard met blackberry niet bij te houden ;)!

Hier 30 weken dus nog 10 weken... Pfffft!!! Hahaha

Dan over paar weken huuphuup barba(ren)-truuk :+
pi_91120932
Thx HuupHuup en Tankgirl!

Ik vond de ikea niet heel duur en je hebt gelijk alles!

Je moet bij ons in huis ook niet te hard IKEA roepen...

Stort hele huis in..... :+!

Ik post vanaf mijn telefoon, zal dat topic is opzoeken :)

We hadden de kamer al af in de eerste 3 maand heb zelf nog geschilderd en laminaat gelegd...

Dat gaat nu niet meer lukken.
  maandag 10 januari 2011 @ 17:05:31 #142
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_91121410
Jullie weten wel hoe jullie verse zwangeren moeten verwelkomen hè :o Gelukkig is die bevalling voor mij nog heeeel ver weg :P
Oude (on)bekende.
pi_91121585
quote:
Op maandag 10 januari 2011 17:05 schreef Mevr_Mus het volgende:
Jullie weten wel hoe jullie verse zwangeren moeten verwelkomen hè :o Gelukkig is die bevalling voor mij nog heeeel ver weg :P
Van harte nogmaals!

/ grapjes mode

Dat zeg je nu :+! Straks is het tot 20 weken pffft wat duurd het lang..
Na de 20 weken oeh wat gaat het hard. En dan 30 weken duurd het weer lang en wordt je het zat!

En dan nog bevallen... Schijnt ook uhm geen pretje te zijn veul pijn enzo :+

Had ik al welkom gezegd?! :+

/ einde grapjes mode
pi_91121598
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik was met oud en nieuw op een feestje waar iemand stellig verkondigde dat ze geen zin had in die pijn en dat ze wel voor een keizersnede ging want ze had vriendinnen die daar na twee weken alweer van hersteld waren.
Ik heb d'r veel succes gewenst met het vinden van een gyn tegen die tijd :7
ik wens der om te beginnen veel succes. bij mij deed de 'gewone' bevalling (22 uur oid) minder pijn dan de keizersnee hoor. en tsja. waardigheid. je ligt bloot op een operatietafel te bibberen van de kou. het was heel, heel, heel erg koud in die ok. vergeet haar vooral niet te vertellen over die heeeeeeeeeeeele grote spuit met weeopwekspul die je krijgt om het krimpen van de baarmoeder op gang te zetten. naweeen over een verse operatiewond is niet tof
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_91121815
Simmu, wat een lekker genuanceerd verhaaltje!

Ben blij dat het KS verhaal bij mij nu even voorlopig geweken is!
Lig eraan of de kleppie in mijn buik nog gaat draaien!
Zit echt hele zwangerschap of overdwars of hoofd boven..

Placenta lag er voor bij mij met 20 weken..

Maar gewone of ks bevalling het blijft geen pretje denk ik.. Het moment zelf!

But what goes in must come out en der is er nog nooit 1 blijven zitten dusss ;) :+
  maandag 10 januari 2011 @ 17:14:57 #146
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_91121894
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:09 schreef simmu het volgende:

[..]

ik wens der om te beginnen veel succes. bij mij deed de 'gewone' bevalling (22 uur oid) minder pijn dan de keizersnee hoor. en tsja. waardigheid. je ligt bloot op een operatietafel te bibberen van de kou. het was heel, heel, heel erg koud in die ok. vergeet haar vooral niet te vertellen over die heeeeeeeeeeeele grote spuit met weeopwekspul die je krijgt om het krimpen van de baarmoeder op gang te zetten. naweeen over een verse operatiewond is niet tof
Ja echt joh? Ik weet helemaal niks meer van die spuit! Maar mijn bm was meteen na de geboorte van E. al geslonken tot normale proporties dus misschien heb ik 'm ook niet gehad.

Welkom nieuwe zwangeren! Ik wens jullie allemaal een goede zwangerschap toe! *O*
A grand adventure has begun.
  maandag 10 januari 2011 @ 17:19:43 #147
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91122121
:o Wat een weeënstorm post-storm hier vandmiddag! Jullie zijn nauwelijks bij te houden!

quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:22 schreef Juud79 het volgende:
Ik ook liever gewoon bevallen van een stuit dan een KS, dat is mijn nachtmerrie, dat ik onder narcose zou moeten. Een ruggeprik en dan KS zou ik dan nog wel trekken, maar helemaal weg, mij niet gezien.

Voor de rest geen angsten wbt de bevalling, ik weet niet hoe het zal zijn, dus hoef ik er ook geen angst voor te hebben, zo redeneer ik dan maar.
Dat heb ik tot vorige week ook heel hard geroepen :D . Maar nu begin ik 'm toch een heul klein bietje te knijpen... niets dramatisch hoor, maar merk dat mijn gedachten regelmatig afdwalen naar de verloskamer :@

Danimeisje wat een leuk kamertje!

Straks rondleiding op de verloskamers/kraamafdeling, heb me afgemeld voor de 2 uur durende voorlichting over borstvoeding die daar op aansluit. Voel me niet fit vandaag (hartstikke moe en verkouden) en houd dat niet vol tot 22u.
  maandag 10 januari 2011 @ 17:47:19 #148
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_91123366
Jeetjemina. Wat hebben jullie veel gepost vandaag :D. Nog geen Clau-baby? ;)
Al die bevallingsverhalen ook... oh my :'). Ik denk daar nog maar ff niet over na. Al wist ik al van de poep- en kotsverhalen en ik was al voornemens om me daar niet voor te schamen. :7.

En aangezien ik het allemaal erg lang vind duren tot ik 12 weken ver ben, ga ik me storten op ons voorgenomen trouwdagje (we houden het hééééél klein) en ik ga voor de paar genodigden aan de knutsel om toch een leuke kaart te maken. Binnenkort maar eens naar de knutselwinkel *O*.

TM: groot gelijk dat je maar een deel van de avond gaat. :Y.
Ik heb er inmiddels ook weer een werkdag op zitten en ik ben keimoe :@. En dan is het nog maar maandag :'). Maar goed.
pi_91123646
Ok, voor de mensen die nog moeten bevallen :P
Ik heb niet geschreeuwd, gegild of gekotst, wel even gejammerd toen het hoofdje stond. Poepen weet ik niet, ik heb niets geroken iig :D
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 10 januari 2011 @ 17:56:22 #150
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91123730
hey snellerds ;)

ik heb eigenlijk alleen maar heel vaak sorry gemompeld tijdens de bevalling, geen gegil of geschreeuw, alleen een beetje gepuf en gezucht om de weeenstorm te onderdrukken... OMG dat was geen pretje hoor, die weeenstorm, kon met geen mogelijkheid stil blijven liggen (vandaar dat sorry sorry sorry). Toen ik in het ziekenhuis arriveerde, was het eerste wat ze zeiden; die mevrouw heeft persdrang hoor...
en vrijwel direct kwam de gyn. en deed LO; volledige ontsluiting, u mag persen...ok, ik geloof dat we nog geen 15 min in het ziekenhuis waren toen Evie op mijn borst werd gelegd..

(echt zo van huhhhh?? ben ik nou net bevallen??)
en geen poep en kots hier, wel bloed natuurlijk...

en leuke meubeltjes dani; die gaan wij ook voor Evie halen. (de baby krijgt Evie dr kamertje).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')