Nu is iedereen toch al de schaamte voorbij, dus kom maar op! Wat schreeuwde je??quote:Op maandag 10 januari 2011 19:45 schreef Takkembah het volgende:
WTF wat is het hier snel gegaan!!!!
Ik heb tijdens mijn vorige bevalling alleen geschreeuwd tegen de verpleegkundige. Die weigerde de arts erbij te halen toen ik persweeen zei te hebben, omdat ik een uur daarvoor nog op 3 cm ontsluiting zat. Toen heb ik iets heel onbeleefds geschreeuwd met een enorme oerdrift. Prompt werd mijn ontsluiting gecheckt, 10 cm, arts erbij en persen maar.
En gepoept, ik niet, Alexa wel. Die scheet mij onder toen ik haar aanpakte.
Iets vanquote:Op maandag 10 januari 2011 19:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nu is iedereen toch al de schaamte voorbij, dus kom maar op! Wat schreeuwde je??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Serieus, als ik mijn bevallingsverhaal lees denk ik
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
ik kan me er wel wat bij voorstellen.. tis toch een soort van oerdrift..quote:Op maandag 10 januari 2011 20:08 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik snap dat schelden eigenlijk nooit zo. Boos of fel kan ok me wel voorstellen, maar schelden, nee.
Rienk heette Tinus!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:45 schreef mefke79 het volgende:
ik heb en niet gegild en niet gespuugd en niet gegromdwel gepoept
En dat stonk. Op Driekus zijn hoofd wel te verstaan. Dus ik wilde er perse een washandje overheen. Mocht eigenlijk niet, maar na lang zeuren mocht het.
Enne, Driekus is Tienus geworden. Nou nog 20 weken om over de echte naam te denken en om voor Driekus een mooie kamer te maken. Komt vast goed!
whahaahaquote:Op maandag 10 januari 2011 20:13 schreef huuphuup het volgende:
hahaha Takkembah![]()
ik las ooit ergens een bevallingsverhaal van een meisje die rond 9 cm zat en die gaf aan dat ze moest poepen, maar ze mocht van de verpleegster niet naar de wc, want het zou persdrang zijn. "nee ik moet écht poepen", nee nee het is persdrang heus. Vk opgepiept enzo.
Heeft ze vervolgens het hele bed ondergepoept en heel droog "ik zei het toch..." gezegd.
Ik moest er zo om lachen![]()
ik heb al mn hele leven last van niet jeukend-eczeem. Het bestaat wel hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 20:12 schreef Aventura het volgende:
Oh Takkembah, wat lullig haha!
Iets anders: mijn hele romp zit onder de lichtrode schilferende vlekken. Ze jeuken niet, maar voelen een beetje pijnlijk aan. Als ik op eczeem google krijg ik als eerste kenmerk: jeukend, en dat doen de plekken toch echt niet. (De huid er omheen daarentegen...) ik ga er vrijdag maar mee naar de hap, het voelt vervelend en is erg ontsierend.
Oh oke! Het moet het ook haast wel zijn, want het lijkt er verder erg op.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik heb al mn hele leven last van niet jeukend-eczeem. Het bestaat wel hoor
ik prijs me maar gelukkig dat het niet jeukt![]()
en anders ff langs de HA?
oh ja dat plassen pffff...quote:Op maandag 10 januari 2011 20:13 schreef Vicky het volgende:
bij Amber heb ik iig niet gepoept, bij Tess weet ik het niet zeker, ik dacht het wel te voelen.. plassen en overgeven heb ik iig niet gedaan
das nie zo gek....quote:Op maandag 10 januari 2011 20:19 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En aan de katheter heb ik een blaasontsteking overgehouden.
verbaasd me niets. Ik moest echt opnieuw leren plassen ofzo voor mn gevoel.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:19 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En aan de katheter heb ik een blaasontsteking overgehouden.
Het hóeft niet hoor.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:21 schreef Aventura het volgende:
Wat een verhalen allemaal weer
Dat zeiden de ze-plopten-er-zo-uitdames er gister niet bij. Ws. hebben ze de boel ook gewoon onder gekotst-poept-piest. Maarja, dat past natuurlijk niet in het perfecte verhaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |