abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91102365
En hier gaat het verder
pi_91102394
Present. :)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_91102434
Denk dat Thaboel en rondje loopt. Weet waarschijnlijk niet dat er in het wachthok een verse pot koffie staat.
pi_91102510
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 03:58 schreef Sine_Pari het volgende:
Denk dat Thaboel en rondje loopt. Weet waarschijnlijk niet dat er in het wachthok een verse pot koffie staat.
Hoe kan hij dat nou niet weten! :D
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_91102529
Hij heeft waarschijnlijk gedacht "Die gekke Amerikaan kan geen koffie zetten", vergetend dat ik in Nederland ben opgegroeid. ;)
pi_91102539
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 04:34 schreef Sine_Pari het volgende:
Hij heeft waarschijnlijk gedacht "Die gekke Amerikaan kan geen koffie zetten", vergetend dat ik in Nederland ben opgegroeid. ;)
:D

Die gedachte is wel deels waar. Goede koffie is lastig te vinden in de US.
pi_91102543
Hangt maar vanaf wat je koopt en hoe je het zet. ;)
pi_91102546
Maar die kennis was op de plekken waar ik ben geweest niet aanwezig.
pi_91102554
Naja, als het hem niet smaakt geef ik toch gewoon jou de schuld. Lie, deny and redirect, eerste stappen in PSYOPS. ;) :D
pi_91102559
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 04:46 schreef Sine_Pari het volgende:
Naja, als het hem niet smaakt geef ik toch gewoon jou de schuld. Lie, deny and redirect, eerste stappen in PSYOPS. ;) :D
_O-

Eens kijken of mij dat ook lukt: Vronsky heeft de koffie gezet!
pi_91102571
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 04:50 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

_O-

Eens kijken of mij dat ook lukt: Vronsky heeft de koffie gezet!
_O-
Die komt nooit toe aan het zetten van de koffie, omdat hij zich niet kan beslissen welk koffie merk te gebruiken of voor hoeveel bakjes te zetten. _O-
pi_91102861
ik hoop dat er verse is gezet voor de aflossing? :O
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_91103045
quote:
Op maandag 10 januari 2011 07:21 schreef jankaas020 het volgende:
ik hoop dat er verse is gezet voor de aflossing? :O
Natuurlijk. :)
pi_91105032
Na lekkere aflossing noem ik dat, heeft nu al aan zijn plat palen getrokken. }:|
pi_91105254
quote:
Op maandag 10 januari 2011 09:58 schreef Sine_Pari het volgende:
Na lekkere aflossing noem ik dat, heeft nu al aan zijn plat palen getrokken. }:|
Pff, nu moet ik nog langer wakker blijven. ;)
  maandag 10 januari 2011 @ 10:36:15 #16
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_91106052
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 04:46 schreef Sine_Pari het volgende:
:D

Ik ben weer baardloos. Hallo goede oude vriend scheerirritatie :(
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
  maandag 10 januari 2011 @ 10:39:44 #17
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_91106146
Jaar begint goed.. :{
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_91106731
quote:
13s.gif Op maandag 10 januari 2011 10:39 schreef Rave_NL het volgende:
Jaar begint goed.. :{
Watskeburt?

:W iedereen. Ik begin aan een studiedag.
pi_91107099
:W

Ik ga zometeen even sporten, daarna mensen lastig vallen bij de applestore :')
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_91107373
quote:
Op maandag 10 januari 2011 11:02 schreef EllaN het volgende:

[..]

Watskeburt?

:W iedereen. Ik begin aan een studiedag.
Een echte student drink. Biertje? ;)
  maandag 10 januari 2011 @ 12:11:28 #21
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_91108991
Middag
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_91109046
quote:
Op maandag 10 januari 2011 12:11 schreef ErwinRommel het volgende:
Middag
Correct
pi_91109571
Moggee! Sorry heren kreeg snachts nog een plezant telefoontje :D en daarna direct gaan slapen.

Die americanen kunnen een leuke bak koffie zetten! Lekker babbie van de starbucks!! Of schop ik nu tegen wat schenen?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_91109590

RIP :{
pi_91109671
Capt Winters is al een tijdje dood toch?
pi_91109726
quote:
Op maandag 10 januari 2011 12:31 schreef Thaboel het volgende:
Capt Winters is al een tijdje dood toch?
8 dagen al.
pi_91109827
Dacht het vorig jaar ergens gehoort te hebben

Een held!
pi_91111300
pi_91111732
quote:
Op maandag 10 januari 2011 09:58 schreef Sine_Pari het volgende:
of je geeft ff de bijzonderheden door.. :P

En RIP Majoor Winters :'(
pi_91113277
Ik ga maffen. :W
pi_91113692
Weltrusten.
  maandag 10 januari 2011 @ 15:11:52 #32
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_91116033
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_91116233
-O-
You know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?
pi_91119621
'middag.
pi_91120232
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:24 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Een echte student drink. Biertje? ;)
Nee, maar heb al wel 3 liter thee weggewerkt :D.
  maandag 10 januari 2011 @ 17:11:29 #36
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_91122388
Goeiemiddagallemaalbijelkaardaar
pi_91122413
:W
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_91122541
mogge.
pi_91122900
:W goedemorgen
pi_91123553
Ik zit nu een lijstje in te vullen voor m'n proeve van bekwaamheid, wat een kansloze hobby, zeg... :') Of ik ff in wil vullen wat ik 3 maanden terug met een dagje sleutelen heb gedaan.. |:(
  maandag 10 januari 2011 @ 17:57:41 #42
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_91123788
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:51 schreef jankaas020 het volgende:
Ik zit nu een lijstje in te vullen voor m'n proeve van bekwaamheid, wat een kansloze hobby, zeg... :') Of ik ff in wil vullen wat ik 3 maanden terug met een dagje sleutelen heb gedaan.. |:(
Na vast werken zal het niet zo moeilijk zijn lijkt me.
pi_91123837
Nee, dat was kakke te kort naar huis.. :')
pi_91124702
vanaf morgen 2 weken op oefening, nachtwacht zal er wel inzitten... :W
pi_91125115
epische katten gevechten hierzo
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_91125469
Lekker, mag waarschijnlijk door een administratieve fout de opleiding die ik niet doe af betalen.. morgen maar even langs de IB groep. -O-
  maandag 10 januari 2011 @ 18:43:32 #47
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_91125712
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 18:38 schreef Vronsky het volgende:
Lekker, mag waarschijnlijk door een administratieve fout de opleiding die ik niet doe af betalen.. morgen maar even langs de IB groep. -O-
Jij hebt ook altijd wat... >:)

Je moet maar geen militair worden, want na een paar dagen wil er niemand meer met jou op patrouille.
pi_91126025
:P

Ik heb gewoon weinig zin om een hoop geld voor iets te betalen dat ik niet doe, dus morgen gewoon vrolijk klagen!
pi_91126997
Meld :W

quote:
:'( .. triest om te horen
Er was eens....
pi_91127199
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 18:38 schreef Vronsky het volgende:
Uuhm.. een administratie fout voor een opleiding die je niet doet.

Mag ik even?

Als jij een opleiding doet (mbo/hbo) ontvang je geld (een x bedrag per maand) van de IB. Behaal jij deze opleiding binnen 5 jaar, dan hoef je hem niet terug te betalen, dan wordt eht een gift. Tenzij je er een lening bij hebt, die moet wel terug betaald worden.

Stop jij met je opleiding na 2 jaar en behaald dus niet je diploma, dan moet jij al het geld dat jij in de afgelopen 2 jaar + je ov kaart (gratis reizen) terug betalen. Dat kan meteen of in termijnen.

Wat ik dus even niet begrijp. Volgens de IB groep doe jij een studie, maar jij zegt van niet. Als dat zo is, waarom heb je dan al die tijd het geld geaccepteerd???
Er was eens....
pi_91127742
Waar lees je dat hij stufi ontvangt? Hij kan ook al een tijdje geen stufi meer ontvangen en opeens zo'n brief krijgen. Bij de IB-groep gebeuren rare dingen :').

Wie weet volgt hij nog een minor of wat dan ook, waarvoor hij stufi ontvangt ofzo. Kan ook nog.
pi_91127857
Of heeft hij een acceptgiro gekregen voor een opleiding. Zo kregen wij ook persoonlijk de rekening van onze opleiding, die konden we vervolgens doorgeven aan de baas, en dan hopen dat ze op tijd betalen anders hadden wij de deurwaarder op de stoep staan.. :')
pi_91128216
Ik heb mijzelf VOOR 1 feb van 2010 uit laten schrijven, maar ze hebben daar dus een fout gemaakt en mij tot 15 maart erin laten staan blijkbaar, dus volgens de IB groep moet ik alles terug betalen.

Gaat ze dus echt niet lukken. :')
(Heb ook al sinds januari van 2010 geen stufi meer ontvangen naar mijn weten)

Maar ja, als het goed is heb ik alles nog bewaart van m'n laatste storting van stufi, dus hoort genoeg te zijn.
Maar je weet het maar nooit met de IB groep.
pi_91128337
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:21 schreef EllaN het volgende:
Waar lees je dat hij stufi ontvangt? Hij kan ook al een tijdje geen stufi meer ontvangen en opeens zo'n brief krijgen. Bij de IB-groep gebeuren rare dingen :').

Wie weet volgt hij nog een minor of wat dan ook, waarvoor hij stufi ontvangt ofzo. Kan ook nog.
Naja, als hij zo'n -O- poppetje erbij zet ga ik er vanuit dat het om (behoorlijk) wat geld gaat.

Wehehe.. dat bedoel ik :')

quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:29 schreef Vronsky het volgende:
Ik heb mijzelf VOOR 1 feb van 2010 uit laten schrijven, maar ze hebben daar dus een fout gemaakt en mij tot 15 maart erin laten staan blijkbaar, dus volgens de IB groep moet ik alles terug betalen.

Gaat ze dus echt niet lukken. :')
(Heb ook al sinds januari van 2010 geen stufi meer ontvangen naar mijn weten)
Dan hoef je je toch niet druk te maken? De rekening waarop het gestort wordt die draai je ff uit tot vorig jaar februari (je maakt bijv het saldo en de rest ff zwart zodat ze dat niet kunnen zien), en dan stuur je dat op naar IB!

Dan heb je toch bewijs dat je het niet ontvangen hebt? Ik zie het probleem niet.... :')
Er was eens....
pi_91128527
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:31 schreef Maitje het volgende:

[..]

Naja, als hij zo'n -O- poppetje erbij zet ga ik er vanuit dat het om (behoorlijk) wat geld gaat.

Wehehe.. dat bedoel ik :')

[..]

Dan hoef je je toch niet druk te maken? De rekening waarop het gestort wordt die draai je ff uit tot vorig jaar februari (je maakt bijv het saldo en de rest ff zwart zodat ze dat niet kunnen zien), en dan stuur je dat op naar IB!

Dan heb je toch bewijs dat je het niet ontvangen hebt? Ik zie het probleem niet.... :')
Niet zo op je high horse Maitje ;). Je had niet alle feiten en was al met je vingertje aan het wijzen.

Daarnaast is iets regelen bij de IB-groep echt een ramp. Het duurt lang en ze hebben blijkbaar altijd gelijk, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, dan willen ze nog meer geld en uiteindelijk krijg je je gelijk.
pi_91128531
Nja.. ik vind 4 duizend euro nog best wel een hoop geld, weet niet uit wat voor huishouden jij komt :P.

Maar, heb wel gekkere dingen gezien met de IB groep, dus ga morgen maar gewoon gezellig langs het kantoor in Utrecht om even te zien hoe en wat.
  maandag 10 januari 2011 @ 19:37:44 #57
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_91128699
Ik moest toen ik stufi kreeg (erg lang geleden) eens een keer iets terugbetalen, het ging om 32 guldencent ofzo. Heb toen 50 cent overgemaakt en ben daarna gaan reclameren over 18 cent. Leuke briefwisseling was dat.
pi_91128741
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:35 schreef EllaN het volgende:

[..]

Niet zo op je high horse Maitje ;). Je had niet alle feiten en was al met je vingertje aan het wijzen.

Daarnaast is iets regelen bij de IB-groep echt een ramp. Het duurt lang en ze hebben blijkbaar altijd gelijk, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, dan willen ze nog meer geld en uiteindelijk krijg je je gelijk.
Naja... vingertje wijzen, ik stel gewoon te snel conclusies... :D but thats me!

quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:35 schreef Vronsky het volgende:
Nja.. ik vind 4 duizend euro nog best wel een hoop geld, weet niet uit wat voor huishouden jij komt :P.

Maar, heb wel gekkere dingen gezien met de IB groep, dus ga morgen maar gewoon gezellig langs het kantoor in Utrecht om even te zien hoe en wat.
Maar neem dan wel die afschriften mee ;). Dan sta je namelijk altijd in je recht.

En ik vind 4 duizend euro ook heel veel geld, daar kan ik potver een auto van kopen jonguh!! :'). (wel 2e hands :D). En daarbij zie je mij ook nergens vertellen dat ik het niet veel vind... ;)
Er was eens....
pi_91128742
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:37 schreef AchJa het volgende:
Ik moest toen ik stufi kreeg (erg lang geleden) eens een keer iets terugbetalen, het ging om 32 guldencent ofzo. Heb toen 50 cent overgemaakt en ben daarna gaan reclameren over 18 cent. Leuke briefwisseling was dat.
_O-!
pi_91128786
quote:
_O_
pi_91128837
quote:
Hahaha! _O- Lefgozert!

Ik kreeg vorige maand ook een brief dat ik ze 75 euro verschuldigd was omdat mijn school mij (en andere klasgenoten) te laat had uitgeschreven. Ik had dus een maand te lang ontvangen. Goed, nu kan ik toevallig 75 euro missen, maar er zijn er zat die dat niet kunnen, dus in dat geval is het belachelijk dat zoiets zo slecht gedaan wordt.

Gelukkig had ik mijn ov-chipkaart al opgezegd, anders had ik daar ook nog voor kunnen dokken!
Er was eens....
pi_91128998
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:38 schreef Maitje het volgende:

[..]

Naja... vingertje wijzen, ik stel gewoon te snel conclusies... :D but thats me!

[..]
Ja,

quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:11 schreef Maitje het volgende:

[..]

Uuhm.. een administratie fout voor een opleiding die je niet doet.

Mag ik even?

[..]

Wat ik dus even niet begrijp. Volgens de IB groep doe jij een studie, maar jij zegt van niet. Als dat zo is, waarom heb je dan al die tijd het geld geaccepteerd???
vond ik behoorlijk vingertje-wijzen arrogant klinken, aangezien je nog niet alle feiten op een rij had.

Af en toe moet iemand toch aan Vrons' kant staan, anders wordt het wel heel makkelijk :o ;).
pi_91129053
Zit mij trouwens te bedenken dat IB groep mij 1x heeft terugbetaald :D.

Ik mocht eindelijk (was net 18) mijn ov-kaart ophalen. Ik blij met foto naar het postkantoor (mijn ouders waren toen al 2 jaar lang (bijna) elke maand 160 euro aan treinreizen voor mij kwijt) waar ik hem zou krijgen.

Eindelijk aan de beurt, dus die vrouw pakt mij foto aan en gaat mijn foto op die kaart sealen.. hoor ik ineens veel gevloek. Komt ze naar mij toe lopen en legt mijn kaart voor mijn neus met "sorry, je foto is een beetje verbrand, je krijgt hem niet mee"

:') het leek wel als of ik zo uit brandwondencentrum beverwijk was komen lopen op die foto...!

Dus ik zeg zo tegen die griet "moet je luisteren, ik heb die kaart nodig om te reizen naar school, hoe gaan we dit oplossen"?

Kreeg ik 5(!!!!!) euro :') vergoeding van haar, daar ging ik niet mee akkoord, dus ik bellen naar IB groep en toen moest ik losse kaartjes kopen en die uiteindelijk opsturen naar IB en uiteindelijk heb ik al het geld (en extra.. vals spelert!! :D) terug betaald gekregen.
Er was eens....
pi_91129124
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:43 schreef EllaN het volgende:

vond ik behoorlijk vingertje-wijzen arrogant klinken, aangezien je nog niet alle feiten op een rij had.

Af en toe moet iemand toch aan Vrons' kant staan, anders wordt het wel heel makkelijk :o ;).
Alleen dit stukje : waarom heb je dan al die tijd het geld geaccepteerd??? Had ik er miss beter niet bij kunnen zetten omdat ik dat niet geheel zeker wist.. maar ik had uiteindelijk wel gelijk.

Goed, verder geen discussie... want dit gaat geen van beide winnen.
Er was eens....
  maandag 10 januari 2011 @ 19:48:01 #65
168777 Rave_NL
pi_91129243
quote:
Op maandag 10 januari 2011 19:44 schreef Maitje het volgende:
Dus ik zeg zo tegen die griet "moet je luisteren, ik heb die kaart nodig om te reizen naar school, hoe gaan we dit oplossen"?
Juist.. :')

En nu hoe je het écht zei?
pi_91129252
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:45 schreef Maitje het volgende:

[..]

Alleen dit stukje : waarom heb je dan al die tijd het geld geaccepteerd??? Had ik er miss beter niet bij kunnen zetten omdat ik dat niet geheel zeker wist.. maar ik had uiteindelijk wel gelijk.

Goed, verder geen discussie... want dit gaat geen van beide winnen.
Je had geen gelijk, want hij heeft geen onrechtmatige stufi aangenomen wat jij impliceerde :). Hij heeft sinds januari 2010 geen stufi meer ontvangen ;).
pi_91129298
Nee, je had geen gelijk want ik heb geen geld gekregen daarna :P.
Maar goed, je hebt gelukkig zelf ook al ervaring met die geweldige instantie, dus dat is al genoeg ;).
pi_91129368
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:48 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Jongen... je denkt toch niet dat ik mijzelf hier ga zitten verdedigen omdat jij het niet gelooft.. :')
Er was eens....
  maandag 10 januari 2011 @ 19:50:37 #69
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_91129384
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:48 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

"Luister uit betrokkene, dat jij te stom bent om een seal apparaat te bedienen wat kleuterschool werk is is niet mijn probleem, en nu afkomen met die munten!"
pi_91129454
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:49 schreef Vronsky het volgende:
Nee, je had geen gelijk want ik heb geen geld gekregen daarna :P.
Maar goed, je hebt gelukkig zelf ook al ervaring met die geweldige instantie, dus dat is al genoeg ;).
Dus.. ik zei toch ook dat ik dat stukje van "waarom heb je het daan aangenomen" idd niet had moeten zeggen... :') Dus dat klopt.. maar dat heb ik 3 posts eerder ook al gezegd.. ;)
Er was eens....
pi_91129484
Het schiet me net te binnen dat ik nog nooit in mijn leven een treinkaartje heb gekocht. :')

* Vronsky 's papa werkte bij de NS en daardoor mag hij 1e klas gratis reizen

quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:51 schreef Maitje het volgende:

[..]

Dus.. ik zei toch ook dat ik dat stukje van "waarom heb je het daan aangenomen" idd niet had moeten zeggen... :') Dus dat klopt.. maar dat heb ik 3 posts eerder ook al gezegd.. ;)
Het is al goed, ik las er zelf ook even overheen. :')
pi_91129485
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:50 schreef AchJa het volgende:

[..]

"Luister uit betrokkene, dat jij te stom bent om een seal apparaat te bedienen wat kleuterschool werk is is niet mijn probleem, en nu afkomen met die munten!"
:D _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er was eens....
  maandag 10 januari 2011 @ 19:52:54 #73
168777 Rave_NL
pi_91129515
quote:
Op maandag 10 januari 2011 19:50 schreef Maitje het volgende:

[..]

Jongen... je denkt toch niet dat ik mijzelf hier ga zitten verdedigen omdat jij het niet gelooft.. :')
Mag ik ook een potje impliceren?
Jij lijkt me veel te netjes en aardig om het zo direct te brengen.. :{w

Haatster.. :')
pi_91129558
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:52 schreef Vronsky het volgende:
Het schiet me net te binnen dat ik nog nooit in mijn leven een treinkaartje heb gekocht. :')

[me=Vronsky] 's papa werkte bij de NS en daardoor mag hij 1e klas gratis reizen
[/me]

[..]
Nou, het was serieus een rib uit het lijg van mijn vader elke maand voor dik 160 euro even met de trein reizen. Daarom was die ov kaart zo verdomd belangrijk en daarom was ik zo boos.

quote:
Het is al goed, ik las er zelf ook even overheen. :')
Maakt niet uit ;)
Er was eens....
pi_91129572
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:52 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Waarom was je aan het balen?
pi_91129626
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:52 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Je moest is weten :*

quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:53 schreef EllaN het volgende:

[..]

Daar was ik ook nieuwsgierig naar.. :)
Er was eens....
pi_91129748
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:53 schreef Maitje het volgende:

[..]

Nou, het was serieus een rib uit het lijg van mijn vader elke maand voor dik 160 euro even met de trein reizen. Daarom was die ov kaart zo verdomd belangrijk en daarom was ik zo boos.

[..]

Maakt niet uit ;)
Ik kan me dus dat echt serieus niet voorstellen, (niet dat het zo duur is, dat is wel erg :X ) maar ik heb zelfs nog nooit zo'n kaartjes automaat aangeraakt! :')

Morgen, ga ik een treinkaartje kopen en bij het plebs zitten. ^O^
pi_91129815
  maandag 10 januari 2011 @ 20:00:33 #79
168777 Rave_NL
pi_91129968
quote:
Op maandag 10 januari 2011 19:53 schreef EllaN het volgende:

[..]

Oja, weer eerste werkdag.

Allereerst blauwe maffia met een poortcontrole.. :')
Daarna nog een privézaakje wat niets met de baas te maken heeft en als toetje de mededeling dat iedereen met een contract als moi gedag kan zeggen tegen automatische contractverlenging en bijbehorende baangarantie.. :{

Dus.. :{
pi_91130045
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:00 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Daarna nog een privézaakje wat niets met de baas te maken heeft en als toetje de mededeling dat iedereen met een contract als moi gedag kan zeggen tegen automatische contractverlenging en bijbehorende baangarantie.. :{

Dus als ik het goed begrijp wordt je eruit gekickt? :{
Er was eens....
  maandag 10 januari 2011 @ 20:02:15 #81
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_91130055
quote:

[..]

Esses!

quote:

Mooi kut.

Heb je een FPS 1 contract?
pi_91130226
quote:

[..]

;( , waarom heb ik mijn vermoedens dat je er gewoon uit word gewerkt omdat je te duur bent en het goedkoper is om zo'n V&V jochie erin te laten..
  maandag 10 januari 2011 @ 20:05:42 #83
168777 Rave_NL
pi_91130228
quote:
Op maandag 10 januari 2011 20:02 schreef Maitje het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp wordt je eruit gekickt? :{
Nope, ik ga morgen uitzoeken hoe het zit want mij was zwart op wit toegezegd dat ik tot 2023 poepgoed mocht zijn.. :')

Maarja, de baas.. :')

En anders zou ik er echt aan moeten geloven en voor korporaal moeten gaan.. :')

Of erger.. :D
pi_91130249
quote:

[..]

Het zou me niets verbazen als ze dat geintje ook op de nieuwe haven geflikt hebben, niet normaal druk bij de zuid poort, me maat stond zelfs al halverwege de b-weg in de file.. :{
quote:

Mooi klote, wat voor contract heb je nu dan?
  maandag 10 januari 2011 @ 20:06:55 #85
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_91130290
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:05 schreef Vronsky het volgende:

[..]

;( , waarom heb ik mijn vermoedens dat je er gewoon uit word gewerkt omdat je te duur bent en het goedkoper is om zo'n V&V jochie erin te laten..
Dat is niet goedkoper.
pi_91130388
Dat is inderdaad flink zuur, Rave. Hopelijk heb je nog even op je contract, tot betere tijden.

En de DUO/IB-Groep, don't even get me started :')
  maandag 10 januari 2011 @ 20:09:11 #87
168777 Rave_NL
pi_91130404
quote:
Op maandag 10 januari 2011 20:02 schreef AchJa het volgende:
Mooi kut.

Heb je een FPS 1 contract?
Yep.. :')
pi_91130419
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:05 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Nope, ik ga morgen uitzoeken hoe het zit want mij was zwart op wit toegezegd dat ik tot 2023 poepgoed mocht zijn.. :')

Maarja, de baas.. :')

En anders zou ik er echt aan moeten geloven en voor korporaal moeten gaan.. :')

Of erger.. :D
Ik vind het vreemd dat een marinier (net zoals jouw collega's) die een vrij pittige en lange opleiding hebben gedaan er "zomaar" uitgeflikkerd wordt.

Goed, ik hoop serieus dat het mee zal vallen.. en mag ik vragen waarom je niet voor korporaal wilt? (overigens dacht ik al dat je dat was.. heb ik dat toch verkeerd begrepen).
Er was eens....
  maandag 10 januari 2011 @ 20:12:05 #89
168777 Rave_NL
pi_91130546
quote:
Op maandag 10 januari 2011 20:06 schreef jankaas020 het volgende:

[..]

Het zou me niets verbazen als ze dat geintje ook op de nieuwe haven geflikt hebben, niet normaal druk bij de zuid poort, me maat stond zelfs al halverwege de b-weg in de file.. :{
Hun manier om ons een nieuwjaar te wensen.

Nee, ik ben "gelukkig" niet opzettelijk vergeten, daar zorgen zij wel voor. :')
  maandag 10 januari 2011 @ 20:13:39 #90
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_91130627
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:09 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Yep.. :')
Ik hoor hier ook al een hoop geluiden over FPS 1 en 2 kornuiten die te horen hebben gekregen dat ze niet kunnen verlengen.

Maar als jij ergens zwart op wit hebt staan dat jij een baangarantie tot je 35e (meetmoment up or out) hebt lijkt het me dat ze er niet zomaar uit kunnen kicken danwel je contract niet verlengen.
pi_91130653
Waarom zou de Kmar eigenlijk zo'n controle houden?
pi_91130657
Wat is FPS 1/2?
  maandag 10 januari 2011 @ 20:15:48 #93
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_91130816
quote:
7s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:14 schreef Sloggi het volgende:
Wat is FPS 1/2?
Flexibel Personeel Systeem, of iets dergelijks. Hoe het nu met 1 zit weet ik niet, want ik dacht dat je daarmee alleen in de opleiding(AMO, EMMV, EVO) zat, 2 is een contract tot je 35e, en 3 tot je pensioen gerechtigde leeftijd, als ik het goed heb.
  maandag 10 januari 2011 @ 20:18:37 #95
168777 Rave_NL
pi_91130901
quote:
Op maandag 10 januari 2011 20:09 schreef Maitje het volgende:

[..]

Ik vind het vreemd dat een marinier (net zoals jouw collega's) die een vrij pittige en lange opleiding hebben gedaan er "zomaar" uitgeflikkerd wordt.

Goed, ik hoop serieus dat het mee zal vallen.. en mag ik vragen waarom je niet voor korporaal wilt? (overigens dacht ik al dat je dat was.. heb ik dat toch verkeerd begrepen).
Muah, bij LMB wordt er waarschijnlijk een compleet bataljon weggesneden dus wij mogen niet klagen.. :{

En korporaal worden is bij ons een onderofficiersopleiding volgen met takenboek en additionele cursussen wat al gouw richting een kalenderjaar gaat.. En daar heb ik op dit moment even geen trek meer in..
En dat betekend ook dat je 0 op je request krijgt als ik ooit nog de officiersopleiding wil laten schitteren met mijn afwezigheid. :P
  maandag 10 januari 2011 @ 20:20:35 #96
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_91131005
quote:
Flexibel Personeelssysteem
Met ingang van 1 januari 2008 verdwijnen de aanstellingen voor Beroeps Bepaalde Tijd (BBT) en Beroeps Onbepaalde Tijd (BOT). Daarvoor in de plaats krijg je een aanstelling bij Defensie, welke bestaat uit drie fasen.
Fase 1 bestaat uit de opleiding en daarna een dienverplichting van 4 jaar.
Fase 2 bestaat uit de periode na afloop van de dienverplichting tot en met het besluit over het al dan niet doorstromen naar een hoger functieniveau. Daarbij vormen de kwaliteit van betrokkene, maar ook de behoefte van de organisatie aan personeel, doorslaggevende argumenten.
Fase 3 bestaat uit de periode na het doorstroombesluit en de loopbaan wordt voortgezet.

Toelichting
Het besluit om al dan niet door te stromen naar een hoger functieniveau zal rond de leeftijd van 35 jaar genomen worden. Is het niet mogelijk om door te stromen naar een hoger functieniveau dan zal men de krijgsmacht moeten verlaten.
pi_91131068
Duidelijk, bedankt.
pi_91131092
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:18 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Muah, bij LMB wordt er waarschijnlijk een compleet bataljon weggesneden dus wij mogen niet klagen.. :{

En korporaal worden is bij ons een onderofficiersopleiding volgen met takenboek en additionele cursussen wat al gouw richting een kalenderjaar gaat.. En daar heb ik op dit moment even geen trek meer in..
En dat betekend ook dat je 0 op je request krijgt als ik ooit nog de officiersopleiding wil laten schitteren met mijn afwezigheid. :P
Kun je niet meteen officiersopleiding doen? Of is dat niet mogelijk?
Er was eens....
pi_91131095
Bij ons hebben ook een hoop lui zo'n bericht van P&O gehad.

Ben je marinier/ korporaal geworden? Goede zaak man. :7

Maar na je contract moet je oprotten. :W

Nee zo hou ik gemotiveerde lui op de werkvloer.
:')
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
  maandag 10 januari 2011 @ 20:23:20 #100
168777 Rave_NL
pi_91131159
quote:
Op maandag 10 januari 2011 20:17 schreef jankaas020 het volgende:

[..]

Flexibel Personeel Systeem, of iets dergelijks. Hoe het nu met 1 zit weet ik niet, want ik dacht dat je daarmee alleen in de opleiding(AMO, EMMV, EVO) zat, 2 is een contract tot je 35e, en 3 tot je pensioen gerechtigde leeftijd, als ik het goed heb.
1= initiële contract, bij mij 4 jaar. Waar je een opleidingsvergoeding moet dokken als je voor einde contract opstapt.
2= contract tot de leeftijd waar je je rangsfunctie niet meer kan uitoefenen, (bij ons als manschap je 35e). Opzegtermijn van 3 maanden.
3= pensioengerechtigde leeftijd, feitelijk onbepaalde tijdscontract.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')